|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
24 oktober 2010 scenario. Vroeg een rode kaart, daarna prijs schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: die hebben we van de harde schijf gewist... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik had gvd gewoon 3de kunnen en moeten staan, maar als je 17 kansen onbenut laat tegen #18 verdien je het ook niet ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 10:46 schreef JanM het volgende:Ik had gvd gewoon 3de kunnen en moeten staan, maar als je 17 kansen onbenut laat tegen #18 verdien je het ook niet ... Maken we allemaal mee, niet zeuren! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mijn seizoensstart was ook klote en het kan ook zo weer gedaan zijn, het nadeel van het 4-3-3 systeem daar laat je op onverklaarbare wijze wedstrijden leggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was dit nou nodig Craaf? ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij koopt gvd 'mijn' verdediger %$%^#$%#$#%^#%# Had ff een rekenfoutje gemaakt ... Damn! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Spotlight: JanM_OSM bij Kuban Krasnodar
KRASNODAR - JanM_OSM heet de oefenmeester die dit seizoen voor de groep staat bij Kuban Krasnodar.
"Met de ervaring en kunde van JanM_OSM zit het wel goed", meent bestuurslid technische zaken van Kuban Krasnodar. "Bij Rotherham United, Lorient en Botafogo heeft hij al bewezen een goede manager te zijn." Kuban Krasnodar was dan ook zeer content dat het JanM_OSM voor het eerste elftal kon vastleggen. JanM_OSM heeft het naar zijn zin in Krasnodar. Dat is ook wel logisch, want zijn team presteert uitstekend. Kuban Krasnodar staat op dit moment op een 4e plaats. Tijdens thuiswedstrijden wordt regelmatig de naam van de trainer gescandeerd. "Erg mooi," moet JanM_OSM erkennen. "Af en toe word ik er emotioneel van. Ik ben er trots op dat ik de fans van Kuban Krasnodar blij kan maken." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 13:42 schreef JanM het volgende:Spotlight: JanM_OSM bij Kuban Krasnodar KRASNODAR - JanM_OSM heet de oefenmeester die dit seizoen voor de groep staat bij Kuban Krasnodar. "Met de ervaring en kunde van JanM_OSM zit het wel goed", meent bestuurslid technische zaken van Kuban Krasnodar. "Bij Rotherham United, Lorient en Botafogo heeft hij al bewezen een goede manager te zijn." Kuban Krasnodar was dan ook zeer content dat het JanM_OSM voor het eerste elftal kon vastleggen. JanM_OSM heeft het naar zijn zin in Krasnodar. Dat is ook wel logisch, want zijn team presteert uitstekend. Kuban Krasnodar staat op dit moment op een 4e plaats. Tijdens thuiswedstrijden wordt regelmatig de naam van de trainer gescandeerd. "Erg mooi," moet JanM_OSM erkennen. "Af en toe word ik er emotioneel van. Ik ben er trots op dat ik de fans van Kuban Krasnodar blij kan maken." Af en toe een rekenfoutje maar dat moet je door de vinger zien, gg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ben er even helemaal klaar mee, maar was gelukkig al uitgeschakeld in de beker ;-) Veel succes allemaal vanavond/vannacht en ongetwijfeld tot morgen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
je hebt geluk dat ik er geen reet van kan Stylzz hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vanavond revanche! De beker is niet mijn doel :)
als ik deze ronde overleef uiteraard wel... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
mwah ben nogal autistisch in mijn opstelling geloof ik, dus denk t niet... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Me ster spelers op training, beker niet belangrijk...win ik toch niet!
Mazzeltje voor T! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, idem voor mij Hoogie.. mijn beste spelers doen ook niet mee.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stylzz weet niet van ophouden hè ;-P
Markus Henriksen kan dezelfde stap maken als Rasmus Elm en Pontus Wernbloom. De Zweedse middenvelders stapten over van AZ naar CSKA Moskou en die club heeft nu ook interesse in Henriksen. De Noor arriveerde in augustus 2012 in Alkmaar en is inmiddels een belangrijke basisspeler. De 21-jarige middenvelder, die nog voor vier jaar vastligt bij AZ, is achttienvoudig international van Noorwegen. (Izvestia) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze keer wil ik alles dus ook de bekert, hopeLIJK geen OSM momentje anders ben ik natuurLIJK direct klaar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 11:49 schreef VVout het volgende:Deze keer wil ik alles dus ook de bekert, hopeLIJK geen OSM momentje anders ben ik natuurLIJK direct klaar. Niet persoonlijk, maar ik gun Krylia Sovetov Samara na hun gestolen overwinning vannacht nu ook de bekerwinst! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hehe Zal een zaadpartij worden dan..
De lamme tegen de dove. :)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 11:53 schreef JanM het volgende:[..] Niet persoonlijk, maar ik gun Krylia Sovetov Samara na hun gestolen overwinning vannacht nu ook de bekerwinst! Nou ook bedankt hoor, we zullen zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
VS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahaha
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
'Zenit Sint-Petersburg aast op sc Heerenveen-topscorer Finnbogason'
Auteur: Vadim Rossi 23 September 2013 om 16:46
Alfred Finnbogason verlaat sc Heerenveen mogelijk in de winterstop voor een lucratief avontuur in Rusland. Zenit Sint-Petersburg heeft volgens Izvestia zijn pijlen gericht op de topscorer van de Friezen.
Algemeen directeur Gaston Sporre meldde vorige maand nog dat sc Heerenveen alleen bij een bod van zeven nullen ging praten en Zenit is bereid om aan die gevraagde transfersom te voldoen. De Russen gaan namelijk een bod van tien miljoen euro neerleggen voor de 24-jarige aanvaller, die momenteel met negen doelpunten bovenaan de topscorerslijst van de Eredivisie staat.
De zestienvoudig IJslandse international moet Zenit ook van doelpunten voorzien. Aleksandr Kerzhakov is niet meer zo productief als voorheen en datzelfde geldt ook voor Aleksandr Bukharov, over wie trainer Luciano Spalletti al helemaal niet tevreden over is. Momenteel is de Portugese vleugelspeler Danny de clubtopscorer met zeven doelpunten. Leandro Damião was in de zomer het voornaamste target van de Russische topclub, maar de Braziliaanse spits van Internacional bleek onhaalbaar. Daardoor is men overgeschakeld op Finnbogason.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/210843/Zenit_Sint-Petersburg_aast_op_sc_Heerenveen-topscorer_Finnbogason?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2fjHGVnoT |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja trainer Luciano Spalletti ziet dat dan zo, niet mijn idee om hem te halen ook al doet ie het fantastisch bij Heerenveen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is toch niet normaal hoogie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch nog een rondje verder. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Volgende ronde tegen mij, ben benieuwd hoe het afloopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kom op, verman jezelf, ga nu niet berusten he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zal het niet te eenvoudig opvatten want anders verlies ik nog, je maakt hopelijk geen kans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout