|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat ik met dezelfde cijfers moet verliezen als Ajax.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had er dan eentje meer gemaakt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha, snap het ook niet. lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar ja, jij gaf ook niet thuis... deden de neuzen ook, dus 4-0. :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zelfde instelling, ongelofeLIJK! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
BelacheLIJK hoogie! Ik laat je een keertje winnen en dan krijg ik dit! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Miauw miauw miauw miauw, miauw miauw miauw miauw
miauw dat vind ie overheerlijk.
Miauw miauw miauw miauw, miauw miauw miauw miauw
na miauw gaat ie als een speerert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, mijn tijd komt nog wel, vanavond denk ik :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nog ff een middenveldertje dr bij gehaald.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niks ervan, genoeg punten laten liggen, vanavond gewoon de kop weer terug pakken :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat bedoel ik ook ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Spelen jullie maar lekker geLIJK! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar zijn we het al helemaal niet mee eens, das te makkelijk voor je. Herstel te makkeLIJK!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik begin het juist weer leuker te vinden ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: prima, behoud ik mijn voorsprong. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: bedankt man, fideel van je. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoogvliet kon het ook niet laten mij dwars te liggen, 2 keer Guidetti blijft een nightmare voor iedere tegenstander die gozerT. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 15:00 schreef VVout het volgende:Hoogvliet kon het ook niet laten mij dwars te liggen, 2 keer Guidetti blijft een nightmare voor iedere tegenstander die gozerT. ik struikel vast nog wel een keer. Of vaker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb 5 of 6 van dure middenvelders achter elkaar gescout in de hoop dat ik er meer dan eentje (ik heb alleen Willian) voor relatief weinig zou kunnen kopen. De afgelopen dagen heb ik alles geprobeerd om spelers te verkopen om genoeg geld bij elkaar te sprokkelen voor de laatste (Lucas Moura), die telkens maar verder in waarde zakte. Maar toen kreeg ik ook nog schorsingen en blessures, dus moest ik weer spelers van de transferlijst afhalen en mindere goden kopen om in ieder geval nog iemand op de reservebank te hebben. Ik hoopte dat ik na nog twee transfers vandaag om 11:00 uur genoeg zou hebben en zag toen dat jij er mee aan de haal gegaan was #$^&$#$%#&$#&&$@#&$@#$%%@#%$#
Nu is er geen fatsoenlijke middenvelder meer te halen ...
Kan ik 'm alsnog voor 20 miljoen van je kopen zodra ik die bij elkaar heb? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 15:00 schreef VVout het volgende:Hoogvliet kon het ook niet laten mij dwars te liggen, 2 keer Guidetti blijft een nightmare voor iedere tegenstander die gozerT. En reken in ronde 25 ook maar vast op een warm onthaal! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb tosic voor je of werkeloos? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 15:22 schreef JanM het volgende:[..] Ik heb 5 of 6 van dure middenvelders achter elkaar gescout in de hoop dat ik er meer dan eentje (ik heb alleen Willian) voor relatief weinig zou kunnen kopen. De afgelopen dagen heb ik alles geprobeerd om spelers te verkopen om genoeg geld bij elkaar te sprokkelen voor de laatste (Lucas Moura), die telkens maar verder in waarde zakte. Maar toen kreeg ik ook nog schorsingen en blessures, dus moest ik weer spelers van de transferlijst afhalen en mindere goden kopen om in ieder geval nog iemand op de reservebank te hebben. Ik hoopte dat ik na nog twee transfers vandaag om 11:00 uur genoeg zou hebben en zag toen dat jij er mee aan de haal gegaan was #$^&$#$%#&$#&&$@#&$@#$%%@#%$# Nu is er geen fatsoenlijke middenvelder meer te halen ... Kan ik 'm alsnog voor 20 miljoen van je kopen zodra ik die bij elkaar heb? Eigen schuld als je iet vind moet je hem ook direct kopen en niet afwachten dat de prijs zakt, je LIJKt wel een Zeeuw, haha. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 16:02 schreef VVout het volgende:[..] Eigen schuld als je iet vind moet je hem ook direct kopen en niet afwachten dat de prijs zakt, je LIJKt wel een Zeeuw, haha. Ik heb maar een kleine club dus grote spelers tegen hun transferwaarde houdt heel snel op hè ... En ik gun anderen ook wat (maar niet te veel ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 15:00 schreef VVout het volgende:Hoogvliet kon het ook niet laten mij dwars te liggen, 2 keer Guidetti blijft een nightmare voor iedere tegenstander die gozerT. Niet janken, je lijkt Jan wel! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Iemand nog een goede middenvelder voor mij, voor heul weinig? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoeveel is heel weinig? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laat dan maar zitten.. ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ghehe, kijk straks wel ff, moet je wat kwijt voor onder de prijs? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet echt nee... :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet je bij Hoogie voor wezen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen leuke speelsters? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb alles wat ik heb geboden voor Wernbloom. Reken erop dat je me dit gunt ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen probleem nu moet zz er aan geloven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Thanks!
En zou jij (of iemand anders) eens kunnen/willen kijken of dat verrekte Oeral een trainingskamp tegen mij heeft ingezet, want ik krijg maar geen rapport van mijn spion! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz