|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als iemand Aissati overneemt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 10:28 schreef JanM het volgende:[..] Ik zal VVoutje nog even voor je verslaan morgen maar daarna denk ik dat ik mijn tijd aan nuttigere dingen ga besteden! Alleen T nog even helpen door Aisatti compleet met gebroken enkel voor 2 miljoen meer dan zijn waarde te kopen ... NOT! hehe..
1 miljoen meer dan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Honda komt naar Terek! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Niet vertellen dat 'ie er nog 7 rondes uitligt vanwege die gebroken enkel en 'm dan tegen de waarde te koop zetten zou heel misschien nog lukken, maar anders wordt het "keep on dreaming" hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tegen het juiste bod zijn al mijn spelers te koop T ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: log maar in, zet ik m te koop voor minder. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar 6322910 is all I have en daarvoor kon ik geen bod doen en kun jij 'm denk ik niet te koop zetten. Vandaar mijn voorstel om één van mijn middenvelders te kopen en ik voor dat geld (is dus ook meer) Honda koop! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als jij je middenvelder verkocht hebt, geef maar een seintje :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar kun jij 'm (ook) niet voor 6322910 te koop zetten dan ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 13:27 schreef JanM het volgende:[..] Niet vertellen dat 'ie er nog 7 rondes uitligt vanwege die gebroken enkel en 'm dan tegen de waarde te koop zetten zou heel misschien nog lukken, maar anders wordt het "keep on dreaming" hahaha De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: OK, dan meld ik me zodra ik één van die middenvelders heb weten te lozen! Zal ze wel tegen de waarde op de lijst zetten, dan is dat hopelijk vanavond gelukT! I'll let you know! Zal wel een bod doen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
is het mogelijk dat je elk osm seizoen slechter wordt, antwoord: ja echt wel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Noemt men: niet leren van je fouten ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hé, je kunt gekochte spelers nu ook meteen weer op de transferlijst plaatsen: jammer voor Van der Wiel ... Was vorige week iig (tijdelijk blijkbaar) niet mogelijk. Zullen ze wel commentaar op gekregen hebben! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo'n partij heb je af en toe, maakt niet uit of je hard speelt of extreem en de scheids was in dit geval ook gematigd. Het is als verliezen van een slecht computerteam thuis, gewoon niet te volgen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 15:01 schreef VVout het volgende:[..] Zo'n partij heb je af en toe, maakt niet uit of je hard speelt of extreem en de scheids was in dit geval ook gematigd. Het is als verliezen van een slecht computerteam thuis, gewoon niet te volgen. Het is gewoon een kudTspel en we betalen er nog geld voor ook #$%#^%$$$#$#%$## |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha net zo'n gokkast, en maar knaken blijven gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Opmerkelijk trouwens: halve finale beker en géén enkele ploeg die een besloten training en/of -skamp heeft belegd ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 21:01 schreef JanM het volgende:Opmerkelijk trouwens: halve finale beker en géén enkele ploeg die een besloten training en/of -skamp heeft belegd ... tja, kortste weg naar Europa gaat niet op dit spel.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Slimme zet van die DiegoC. Hoogie OPLETTEN! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laatste moment zijn traingskampje ingeschakeld ja, een gladde! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En met 1-5 winnen. Maak je borst maar nat VVoutje voor de finale, maar die beker moet natuurlijk wel bij een forumlid terechtkomen hè! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Had toch geen trainingskampen meer, tevens het b elftal opgesteld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: VVoutje de beker en jij de schaal hè?
En ik moet en zal je helpen - hopelijk met Honda ;-) - want als ik vanavond niet van VVoutje win word ik van plek 3 verstoten ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik zelf alles win ben ik er ook... Maar dat zal niet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee, daarvoor is deze competitie te onvoorspelbaar ...
Het is trouwens wederom niet gelukt om een speler te verkopen dus misschien mag ik nogmaals vragen of jij er een van mij koopt waarmee ik dan Honda van jou koop? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 11:04 schreef JanM het volgende:[..] VVoutje de beker en jij de schaal hè? En ik moet en zal je helpen - hopelijk met Honda ;-) - want als ik vanavond niet van VVoutje win word ik van plek 3 verstoten ... Hopelijk alles fit voor de bekerfinale die moet gewoon te halen zijn en ja de schaal daar lopen de meningen uiteen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 09:36 schreef JanM het volgende:[..] En met 1-5 winnen. Maak je borst maar nat VVoutje voor de finale, maar die beker moet natuurlijk wel bij een forumlid terechtkomen hè! Heb nog een trainingskamp over die is voor hem en als de scheids meezit ga ik hem extreem de oren wassen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik zit al 3 dagen te twijfelen om Honda te kopen. Puur om Jan te dwarsbomen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daar had ik geen 3 dagen over getwijfeld ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zou het doen. En dan voor 1 miljoen meer op de transferlijst zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk. Gelukkig nog op 1 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BabavicHeld gelooft nog in titel! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Thanks (voor Honda) kerel! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Da's nou jammer, ik ook weer ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Morgen komt adequate vervanging binnen ';) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zal wel een toppertje zijn denk/vrees ik ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet beter dan ik al heb hoor. Dat kan ook bijna niet, ik train ze beter dan ik ze kan kopen nu. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 11:10 schreef JanM het volgende:[..] Nee, daarvoor is deze competitie te onvoorspelbaar ... Het is trouwens wederom niet gelukt om een speler te verkopen dus misschien mag ik nogmaals vragen of jij er een van mij koopt waarmee ik dan Honda van jou koop? Ik ga jullie aanklagen bij de FIFA vanwege ordinaire mensenhandel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jan congratz met je overwinning we staan lekker dicht bij elkaar zo met zijn drieën, mede omdat zz zijn team heeft zitten slapen haha. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2013 - 11:36 schreef VVout het volgende:Jan congratz met je overwinning we staan lekker dicht bij elkaar zo met zijn drieën, mede omdat zz zijn team heeft zitten slapen haha. Thanks kerel. En dat zonder Honda ;-) Hoop dat het heel lang spannend blijft, maar sta ook niet versteld als ik vanavond weer van het onbeduidende Rostov uit verlies ... En dan is de kans op de schaal wel definitief verkeken. We gaan het zien! Leuke maar onvoorspelbare competitie iig tot nu toe! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Speel jij ook mee? Welk team? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker een zaakwaarnemer, die bemoeien zich de laatste tijd ook met voetbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Na het verlies tegen BabovicHeld gelooft Ikwinwellicht NIET meer in de titel! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ikwinwellicht gelooft nog wel in fraude! :) |
|
|
|