|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk de 2e wedstrijd :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet je een accountje aanmaken RB.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jammer hoor, je weet dat dat niks voor mij is..d:-( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: cheque? Bedoel je soms dat je geld wilt hebben voor het uitdelen van die doodschop??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat bedoelde je toch? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gaat 'ie lekker niet mee ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En T, ik reken vanavond op je hè! Zou je niet een trainingskampje inzetten hahahahaha? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb de scheids al een paar consumptiebonnen toegestopt. Komt goed. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nodig 'm anders ook uit voor de huldiging! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij is niet geïnteresseerd.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgende keer nog meer consumptiebonnen opsturen. Meer zat er niet in, had Lokomotiv voorbij kunnen gaan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik mag nu zelfs een keer verliezen, mijn doelsaldo is beter, maar Fuck wat is t spannend ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 07:00 schreef Stylzz het volgende:Ik mag nu zelfs een keer verliezen, mijn doelsaldo is beter, maar Fuck wat is t spannend ;-) Als jij nou vanavond verliest (moet ik zelf nog wel zien te winnen bij Bosi en VVoutje bij Tom Tomsk natuurlijk) staan we alle drie op 64 met nog 2 wedstrijden te gaan. Da's pas spannend ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudtzooi met je gelijkspel, een doffe ellende is het, de Tering zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Turkije? Lekker warm! Of Portugal? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Turkije is wel eens leuk ja. Of Zweden? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik denk in dat geval voor Kayseri Erciyesspor te gaan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als we Turkije gaan spelen, neem ik Sivasspor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wil Fener wel, verkoop ik meteen Kuyt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Elke keer weer zeg ik tegen mezelf dat ik niet meer meedoe, dus doe mij Bursaspor maar dan :') |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 15:13 schreef Bosifyable het volgende:Elke keer weer zeg ik tegen mezelf dat ik niet meer meedoe, dus doe mij Bursaspor maar dan :') Wat jij tegen jezelf zeg, moet je niet geloven joh... ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ha ha, de groeten Dirkje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal ik de competitie weer opzetten dan, met een paar daagjes pauze zodat nu wel iedereen paraat is voor de voorbereiding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 17:18 schreef VVout het volgende:[..] Zal ik de competitie weer opzetten dan, met een paar daagjes pauze zodat nu wel iedereen paraat is voor de voorbereiding. Top. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 17:18 schreef VVout het volgende:[..] Zal ik de competitie weer opzetten dan, met een paar daagjes pauze zodat nu wel iedereen paraat is voor de voorbereiding. Karabukspor bekt wel lekker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top drie staat gelijk in punten, haha is dus geniaal dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nog 2 lastige wedstrijden.. dus Hm.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Craaf en T ook al win je ze, ik ga 4 doelpunten meer maken dan staan we pas echt gelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volgende wedstrijd is thuis, daar moet ik het doen qua doelsaldo. Maar ik kan niet te hard spelen want ik heb de scheidsrechter die niets toe laat zeg maar..
Dus, interessant. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Waar er twee vechten om een been ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jij vecht net zo hard mee. :)
Ik heb nooit de illusie gehad kampioen te worden. Dus als t lukt is bonus. Vind dit wel heel leuk zo! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:[..] jij vecht net zo hard mee. :) Ik heb nooit de illusie gehad kampioen te worden. Dus als t lukt is bonus. Vind dit wel heel leuk zo! Klopt, maar ik kan alleen kampioen worden als jullie nog punten verspelen (en ik zelf beide wedstrijden win ... laatste is uit bij Lokomotiv! maar daarvoor heb ik nog een trainingskamp!).
Ik verwacht dat we vanavond alle drie winnen en eerlijk gezegd weet ik vrijwel zeker dat VVoutje de laatste in ieder geval ook wint. Dan is het dus uitsluitend aan jou om hem van misschien wel de dubbel af te houden! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gisteravond nog van plan een last minuten trainingskamp in te zetten, maar ach, het interesseert me dit seizoen ook echt geen klote meer :') |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 11:39 schreef Bosifyable het volgende:Gisteravond nog van plan een last minuten trainingskamp in te zetten, maar ach, het interesseert me dit seizoen ook echt geen klote meer :') Verstandig, want had verlies niet kunnen voorkomen denk ik ;-P al had je wel veel corners!
En daarmee heb je de kampioensstrijd ongemeen spannend gehouden, want ik had puntverlies eigenlijk al ingecalculeerd! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
4 doelpunten van Guidetti tegen en ik had ze nog zo gewaarschuwd, ik dien gelijk m'n ontslag in, wat een stelletje lamzakken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 14:17 schreef Gerard49 het volgende:4 doelpunten van Guidetti tegen en ik had ze nog zo gewaarschuwd, ik dien gelijk m'n ontslag in, wat een stelletje lamzakken. Gewoon afmaken Gerard, afhaken doet een Rotterdammer niet 123. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
ok dan, maar voor die ongemotiveerde spelers staat de laatste wedstrijden een ongemotiveerde manager, wat een stelletje lamstralen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz