|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ben wel ff klaar met doelstelling 1 :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En jij dan Bosi ??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kun je idd alleen maar verliezen! Maar leuk dat ook jij toch weer meedoet: we kunnen het niet laten hè ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 12:45 schreef JanM het volgende:[..] Kun je idd alleen maar verliezen! Maar leuk dat ook jij toch weer meedoet: we kunnen het niet laten hè ;-P Voor nu :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Werkt die shirtsponsor streak deze ronde nou wel? Anders kan ik Biseswar straks niet meer betalen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij wel, maar weet iemand hoe precies ??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat een stel kudtspelers trouwens (onderin) de transferlijst! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zijn allemaal toptalenten hoor, en ze zijn nog jong dus met een beetje geduld en begeleiding levert het zomaar het dubbele op. Ik heb daar geen tijd voor anders had ik het zelf gedaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gevonden!
Kies nu een shirtsponsor voor op het tricot van je team en ontvang dagelijks meer inkomsten. Managers kunnen vanaf vandaag een keuze maken uit diverse shirtsponsors op de sponsor pagina, waar je ook de stadionsponsors te kiezen zijn. ok
De shirtsponsor zal elke speelronde een bedrag betalen, dat oploopt wanneer je regelmatig inlogt. Dit heet de login-streak.
Bij het kiezen van een shirtsponsor kun je bepalen tot hoe ver je de maximale login-streak wilt laten oplopen. Hierbij geldt: des te langer de streak, des te meer je uiteindelijk kunt verdienen. Je verdient het meeste op de laatste dag van de streak.
Maar let op: wanneer je tussentijds een dag niet in kunt loggen, vervalt dit voordeel en wordt het een nadeel! Maak dus een realistische schatting van je mogelijkheid om elke dag in te loggen en kies niet zomaar voor het hoogste bedrag.
Wanneer je een shirtsponsor gekozen hebt, krijg je elke dag op het startpunt te zien hoe ver je bent met je login-streak en hoeveel geld dit je heeft opgeleverd. Actieve managers worden dus extra beloond. Je kunt op elk gewenst moment een nieuw contract afsluiten met een andere shirtsponsor. Je login-streak zal dan echter wel weer vanaf nul beginnen.
Vooralsnog is de shirtsponsor alleen op de website in te stellen en nog niet in de mobiele apps. Wanneer je een shirtsponsor hebt gekozen, tellen je login-streaks echter wel door, ook als je op de apps inlogt. Het geld krijg je gewoon netjes in je clubkas gestort. We hopen zo snel mogelijk ook het selecteren van een nieuwe shirtsponsor te kunnen aankondigen voor iOS en Android.
Heel veel plezier met deze nieuwe optie! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja maar die streak telde vorige keer niet op bij mij, misschien ligt het aan Firefox dat een bepaald scrip blockeerd? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 13:27 schreef Gerard49 het volgende:Ja maar die streak telde vorige keer niet op bij mij, misschien ligt het aan Firefox dat een bepaald scrip blockeerd? Was volgens mij vorige competitie nog niet actief! We gaan het wel zien ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je niet elke dag inlogt heeft t spel weinig zin. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Gewoon, aan het werk. Druk zat hier, regel het thuis wel ff! (: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis koopavond bij Besiktas! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wachten op acceptatie.
Maar ja, dat doe ik al 25 jaar. Ik kruip nog even in een hoekje om zachtjes te wenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 20:24 schreef Bosifyable het volgende:Wachten op acceptatie. Maar ja, dat doe ik al 25 jaar. Ik kruip nog even in een hoekje om zachtjes te wenen. misschien ligt je sok daar. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
:')
It's been eaten, I'm telling you.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 20:24 schreef Bosifyable het volgende:Wachten op acceptatie. Maar ja, dat doe ik al 25 jaar. Ik kruip nog even in een hoekje om zachtjes te wenen. In de virtuele wereld voor je geregeld zojuist, hahahaha. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Doet er ineens zo'n pleuris Tukker mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep maar we zien wel wat die DuitserT er van terecht brengt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weten we in ieder geval voor wie de trainingskampjes bewaard moeten worden.. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En Twan dan, dat is een neus. Voor wie gaan wie die kampjes nou bewaren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kampjes voor neuzen is wel héél 40-45 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
VVoutje meteen een besloten training, inclusief trainingskamp? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eerste wedstrijd van het seizoen thuis, tegen wie dan ook maat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
nog steeds een kutspel! 13 doelpogingen om 4. En toch maar gelijkspelen.
Stylzz al helemaal inderdaad.. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfde verhaal, slaat werkelijk nergens op tegen zo'n waardeloos elftal. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Even de statistieken bekeken; heel apart.
Maar goed, zelf de eerste wedstrijd gewonnen. Yay! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog zo'n wedstrijd en besiktas mag op zoek naar een nieuwe trainer. Kost me 3ton sponsor inkomen deze grap |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 06:41 schreef Bosifyable het volgende:Even de statistieken bekeken; heel apart. Maar goed, zelf de eerste wedstrijd gewonnen. Yay! Mooi voor je, kudtspel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 03:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:nog steeds een kutspel! 13 doelpogingen om 4. En toch maar gelijkspelen. Stylzz al helemaal inderdaad.. ;) huilie |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Volle winst gepakt uit bij Besiktas, strijdplan heeft goed gewerkt. Ben tevreden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Plek twee, ben ook best wel tevreden. Nu Bosi elimineren! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maak 'em af die bosuil! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bah, je bent gewoon het Turkse GAE! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gelul. met 17 schoten om 10 is t geen strijdplan.
Eigenlijk is t gewoon een schijtspel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Statistieken zijn kant en klare bullshit wat mij betreft. Alsof je met 4x neuken zonder condoom gegarandeerd een kind krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 14:07 schreef Gerard49 het volgende:Statistieken zijn kant en klare bullshit wat mij betreft. Alsof je met 4x neuken zonder condoom gegarandeerd een kind krijgt. tis goed. In dit soort games draait het om rekenmethodes.
klaar mee, de tyfus voor t spel. |
|
|
|