|
|
JanM
|
|
|
quote: En meteen een 8 in tegenstelling tot Janko. Sorry Bosi :-)
Die Hoogie en Galatasaray blijven trouwens ook maar winnen. Zo kom ik geen cm dichterbij natuurlijk ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Je had er voor dat geld toch wel een rollator bij kunnen doen? :-p |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zorg jij maar dat je in ronde 23 van Hoogie wint en Cravie dan van Galatasaray! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bedankt Gerard, kudtspel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: De eerste horde in een moeilijke reeks heb ik gehad.(Môge Wout) Nu Besiktas niet onderschatten, daarna gaat de focus op de directe concurrent voor de 3e plaats, Trabzonspor.
Ps, Clasie niks voor jou? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 14:05 schreef Gerard49 het volgende:Janko is niet te verkopen voor dat geld. Youssef El-Arabi is jonger en heeft een hogere beoordeling. + Hij is nog goedkoper ook. Weer 3 doelpunten erbij :)
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2013 - 09:08 schreef JanM het volgende:[..] En meteen een 8 in tegenstelling tot Janko. Sorry Bosi :-) Die Hoogie en Galatasaray blijven trouwens ook maar winnen. Zo kom ik geen cm dichterbij natuurlijk ... Goede zaak! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat Galatasaray wordt wel heel sterk ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2013 - 11:09 schreef Gerard49 het volgende:[..] De eerste horde in een moeilijke reeks heb ik gehad.(Môge Wout) Nu Besiktas niet onderschatten, daarna gaat de focus op de directe concurrent voor de 3e plaats, Trabzonspor. Ps, Clasie niks voor jou? Whahahahahahaha
Clasie (en Wijnaldum) heb ik zelf gescout, maar inmiddels al een betere middenvelder aangetrokken ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Voorlopig sta ik 16 punkten boven me doelstelling! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Respect kerel! Ik vind het knap met die krappe en goedkope selectie! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Komt natuurlijk niet door de spelers, maar door de trainerT!!!
Maar bedankt Jan! :))) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kwestie van VOETBALVERSTAND. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hehehe jij snapt het! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer niet van Craaf gewonnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geen dank voor het scouten van Clasie en Guidetti mannen :-) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Als dank stel ik hem meteen op. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die gaat natuurlijk niet scoren tegen de coach die 'm gescout heeft ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hij is nogal pissed off omdat je hem niet gekocht hebt. Dus extra gemotiveerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Terechte uitslag, 3e plaats is uit zicht, zal mijn handen vol hebben om bosi, cravie en T nog achter me te houden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 10:16 schreef Gerard49 het volgende:Terechte uitslag, 3e plaats is uit zicht, zal mijn handen vol hebben om bosi, cravie en T nog achter me te houden. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken! Begin vanavond maar met WINST op Hoogie ;-P
Ik voorspel 3 keer Guidetti! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Blij met Zwijnaldum Bosi? Graag gedaan ;-P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: quote:Op zaterdag 09 november 2013 - 15:26 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahahahaha Clasie (en Wijnaldum) heb ik zelf gescout, maar inmiddels al een betere middenvelder aangetrokken ... En je had hem niet nodig? Niet bitchen Jan :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik gun hem jou! En dat hij vooral tegen Hoogie en Galatasaray maar mag schitteren hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, hij staat niet meteen in de basis. Wordt wel een spannende avond, besloten training en zo die tegenstander. Helemaal lijp joh. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 20:31 schreef Bosifyable het volgende:Haha, hij staat niet meteen in de basis. Wordt wel een spannende avond, besloten training en zo die tegenstander. Helemaal lijp joh. Laat hem lekker zijn best doen joh, die win je met 2 vingers in de neus!
En Zwijnaldum moet je lekker trainen en dan laten knallen in de wedstrijden die echt belangrijk zijn, alleen op 24 november is 'ie jammer genoeg geschorst, toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik ben een slechte leugenaar, dus ik zeg ja :') |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Mooie man! :)
Moest er een keer van komen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Half, maar dat ligt aan Cravie ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou tijd worden hahaha, maar dat Galatasaray laat geen punten liggen ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Kutspel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar je hebt wel mooi die coach van Besiktas het laatste zetje gegeven ;-)
Besiktas zou Besiktas niet zijn als ze mert050 aan de leiding lieten staan. mert050 laat het verder aan een andere manager over. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En we staan toch mooi 2 t/m 8 op de ranglijst en 1 t/m 6 + 8 in de Managerpunten tussenstand, terwijl onze doelstellingen 8, 3, 4, 15, 14, 6 en 8 zijn ...
De beker gaat, mits ik van Fenerbahce weet te winnen, in ieder geval naar één van ons, alleen vrees ik dat de titel naar Galatasaray zal gaan aangezien ik niet weet hoe ik die 7 punten achterstand + slechter doelsaldo nog zou kunnen overbruggen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 11:55 schreef JanM het volgende:[..] Maar je hebt wel mooi die coach van Besiktas het laatste zetje gegeven ;-) Besiktas zou Besiktas niet zijn als ze mert050 aan de leiding lieten staan. mert050 laat het verder aan een andere manager over. Besiktas, kudt elftal. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 12:03 schreef JanM het volgende:alleen vrees ik dat de titel naar Galatasaray zal gaan aangezien ik niet weet hoe ik die 7 punten achterstand + slechter doelsaldo nog zou kunnen overbruggen ... Daar komt nog bij dat ik tegen jou en Gala een trainingskamp ga beleggen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 12:03 schreef JanM het volgende:En we staan toch mooi 2 t/m 8 op de ranglijst en 1 t/m 6 + 8 in de Managerpunten tussenstand, terwijl onze doelstellingen 8, 3, 4, 15, 14, 6 en 8 zijn ... De beker gaat, mits ik van Fenerbahce weet te winnen, in ieder geval naar één van ons, alleen vrees ik dat de titel naar Galatasaray zal gaan aangezien ik niet weet hoe ik die 7 punten achterstand + slechter doelsaldo nog zou kunnen overbruggen ... tja, ik ga wel een kampje tegen ze inzetten, maar het wordt een moeilijk verhaal inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 11:55 schreef JanM het volgende:[..] Maar je hebt wel mooi die coach van Besiktas het laatste zetje gegeven ;-) Besiktas zou Besiktas niet zijn als ze mert050 aan de leiding lieten staan. mert050 laat het verder aan een andere manager over. hehe, nu wel van Besiktas gewonnen. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gaat je tegen mij niet helpen want ik heb er 3 gereserveerd staan voor 17/11, 20/11 en 27/11!
Ik zal Galatasaray 20/11 kapot spelen, dan kun jij het 21/11 thuis afmaken OK? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 14:19 schreef JanM het volgende:[..] Gaat je tegen mij niet helpen want ik heb er 3 gereserveerd staan voor 17/11, 20/11 en 27/11! Ik zal Galatasaray 20/11 kapot spelen, dan kun jij het 21/11 thuis afmaken OK? haha, dan krijgt Gala er 3 achter mekaar tegen, want ik zet de 19de er 1 in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 14:19 schreef JanM het volgende:[..] Gaat je tegen mij niet helpen want ik heb er 3 gereserveerd staan voor 17/11, 20/11 en 27/11! Ik zal Galatasaray 20/11 kapot spelen, dan kun jij het 21/11 thuis afmaken OK? Goed plan! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Als Boos en VVout er nou ook een beleggen, zijn het er vijf op rij!! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dan één dagje bijkomen om dan tegen Gerard door een trainingskamp weer tegen een zeperd aan te lopen hahahahahaha! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahahaha, word ik toch nog kampioen! :))) |
|
|
|