|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zorg maar dat 'ie er vanavond weer 3 maakt! Trainingskampje en extreem spelen en jij bent de eerste in de rij die Galatasaray pijn doet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 14:20 schreef JanM het volgende:[..] Zorg maar dat 'ie er vanavond weer 3 maakt! Trainingskampje en extreem spelen en jij bent de eerste in de rij die Galatasaray pijn doet! Uit protest tegen de krant stel ik mijn b-elftal op! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doe normaal man, je gaat die Turk met Galatasaray toch niet laten winnen hè. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: T vindt de wedstrijd daarna veel belangrijker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Én ik zet mijn tactiek op voorzichtig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zal Hoogie niet leuk vinden ;-( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 14:20 schreef JanM het volgende:[..] Zorg maar dat 'ie er vanavond weer 3 maakt! Trainingskampje en extreem spelen en jij bent de eerste in de rij die Galatasaray pijn doet! Ook nog maar m'n tweede spitsje erbij gezet. Beter dan dit wordt m'n opstelling niet. Ik ga voor een voorzichtige 8-1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb net de vervolg competitie ingesteld op Argentinië, mijn volgende club wordt River Plate. Competitie sluit gelijk aan op de deze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook nog maar m'n tweede spitsje erbij gezet. Beter dan dit wordt m'n opstelling niet. Ik ga voor een voorzichtige 8-1. That's the spirit! Zo te zien speelt hij 3-4-3 met mandekking dus die 2e spits erbij is slim! En thuisvoordeel + trainingskamp + extreem moeten normaliter de doorslag geven:
0 (= NUL!) punten voor Galatasaray! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 23:46 schreef JanM het volgende:[..] That's the spirit! Zo te zien speelt hij 3-4-3 met mandekking dus die 2e spits erbij is slim! En thuisvoordeel + trainingskamp + extreem moeten normaliter de doorslag geven: 0 (= NUL!) punten voor Galatasaray! Eerst zien, dan geloven! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Regel het nou maar!!! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:54 schreef VVout het volgende:Ik heb net de vervolg competitie ingesteld op Argentinië, mijn volgende club wordt River Plate. Competitie sluit gelijk aan op de deze. Voor mij Vélez Sársfield! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En ik had nog niet eens gekeken hahaha WELL DONE T! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dat is 1! Nu is het mijn beurt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mijn spits heeft weer een 9. Maar nu slechts eenmaal gescoord, dus hij zal wel in het elftal van de week staan.... less is Immers more. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: MOOI MAN! Extreem gespeeld en geen rode kaart. Volgens mij is dat extreem spelen het geheim, dus niet verder vertellen ... doe ik morgen ook hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En bedankt ook dat ik nog net de meeste wedstrijden op rij ongeslagen ben: 16 tegen 15 voor Galatasaray ;-) Ahhhhhhhhhhhhhhhh jammer voor 'm hè hahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alleen jammer dat ik uit speel, maar dat zal de dreun nog harder maken om dan de dag erna uit bij Hoogie voor de derde keer op rij klop te krijgen. Zou toch een prachtig scenario zijn, zeker als Cravie Hoogie morgen op een gelijkspel weet te houden. Dan wordt de tussenstand wel heel spannend:
Trabsonspor 69 Sivaspor 69 Galatasaray 68 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé T congratzzzzzz dat is één haha! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 00:27 schreef JanM het volgende:[..] MOOI MAN! Extreem gespeeld en geen rode kaart. Volgens mij is dat extreem spelen het geheim, dus niet verder vertellen ... doe ik morgen ook hahaha ben er eerder het seizoen een aantal keer mee de mist ingegaan. Tis niet meer zo succesvol als voor die nieuwe engine. Maar met een milde scheids is het de moeite waarde, zo lijkt het... ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Blijft wel balen dat ik 2 keer van jou verloren heb VVout ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 00:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ben er eerder het seizoen een aantal keer mee de mist ingegaan. Tis niet meer zo succesvol als voor die nieuwe engine. Maar met een milde scheids is het de moeite waarde, zo lijkt het... ;) Zul je zien dat ik morgen tegen 3 rode kaarten en 2 vette blessures oploop :-( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wie niet waagt, wie niet wint.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mbt de volgende competitie, bij nader inzien never mind. Ik zie wel welk team ik kies bij Argentinië. Zolang het maar een leuke naam heeft. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die Tolga Özkalfa is ook mild (2) dus ik ga er gewoon voor! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik hoor hem al om zn moeder roepen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je komt zo trouwens wel erg dichtbij in de Managerpunten tussenstand ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dus ik heb wel gewonnen?? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij was net even ingelogd maar volgens mij al heel snel weer uitgelogd. Morgen ontslag? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ja, uiteraard volstrekt onverdiend, maar 3-0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tja extreem en een relaxte scheids ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
hahaha, ik win alles onverdiend Jan :)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik zal 'm morgen dus helemaal stuk spelen, zodat jij het/hem overmorgen kunt afmaken! Trainingskamp + extreem (moet ook kunnen met een scheids met strengheid 3) in combinatie met jouw thuisvoordeel moeten de doorslag geven! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik word ook onverdiend 1e, en win de beker onverdiend!......Lekker! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede zaak! Maar als jullie nog stijgen, dan haal ik dat nooit meer bij.. de eerste plaats geeft heel veel punten. + der is nog de bekert.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jouw kleine selectie gaat je opbreken vriend! Met een beetje pech kom je tegen Galatasaray al een verdediger tekort! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 00:55 schreef JanM het volgende:[..] Jouw kleine selectie gaat je opbreken vriend! Met een beetje pech kom je tegen Galatasaray al een verdediger tekort! Onzin Jan, heb genoeg om te kopen!! :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Scheids bei de eerste keer niet zeker, met de kwaliteiten van mijn team defensief gespeeld op de counter en een lichte druk van 33% hoge balsnelheid voor de snelle counter. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 00:58 schreef VVout het volgende:[..] Scheids bei de eerste keer niet zeker, met de kwaliteiten van mijn team defensief gespeeld op de counter en een lichte druk van 33% hoge balsnelheid voor de snelle counter. Punt naar voren, of naar achter Louis??? |
|
|
|