|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Thanks kerel! En nou morgen geen steken laten vallen hè! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Haha kan niks beloven....als dat mis gaat dan )&/$@!$^&())*&/$@!#^ blijf ik rustig ;-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Experto: "Kayseri Erciyesspor bestaat uit losers" Nou, dat is voor het eerst dat die krant de waarheid spreekt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 10:20 schreef Gerard49 het volgende:Experto: "Kayseri Erciyesspor bestaat uit losers"Nou, dat is voor het eerst dat die krant de waarheid spreekt. Vuile bloedhond, dat ze je mogen achterlaten aangelijnd aan een afgelegen boom midden in het bos. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 11:11 schreef VVout het volgende:[..] Vuile bloedhond, dat ze je mogen achterlaten aangelijnd aan een afgelegen boom midden in het bos. Prima, dan hoef ik tenminste niet meer tegen die kop van jou aan te kijken.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel plezier in Kayseri Erciyesspor, may your wish come true -.- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er staat voor mij niks meer op het spel, maar het blijft natuurlijk wel een derby. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En de laatste wedstrijd voor we naar Argentinië gaan, we gaan het zien. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Is die al actief, kan er niks van vinden? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe anders ff een overzicht van de reeds 'geclaimde' teams! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Deze competitie gaat automatisch over en leden van het forum gaan automatisch mee als het goed is. Zal dan later alleen Turkey in Argentina veranderden.
Wat zal ik trouwens met kaancandir doen, eruit kicken of ook mee nemen naar volgend seizoen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 13:59 schreef VVout het volgende:[..] Deze competitie gaat automatisch over en leden van het forum gaan automatisch mee als het goed is. Zal dan later alleen Turkey in Argentina veranderden. Wat zal ik trouwens met kaancandir doen, eruit kicken of ook mee nemen naar volgend seizoen? Denk je dat 'ie dit nog een keer wil meemaken dan? Vraag het hem anders eens in een berichtje ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wacht ff op wat de rest er van vind en anders stuur ik hem een pb. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gewoon mee laten doen als ie nog wil, kunnen we hem nog verder vernederen. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: pb gestuurd, zie wel wat ie antwoord ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heb ff teruggezocht, maar nog nauwelijks teams 'geclaimd' voor Argentinië:
VVout River Plate JanM Vélez Sársfield T gemaakte keuze teruggedraaid |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alle 11 spelers in het elftal van de week ... dan moet je toch ook gewoon KAMPIOEN worden?
Trabzonspor bekerkampioen!
SIVAS - In een echte bekerfinale trekt Trabzonspor aan het langste eind.
Een bekerfinale heeft altijd iets speciaals. Zeker als er teams als Trabzonspor en Sivasspor aan de aftrap staan. Ook deze finale was memorabel door de fantastische sfeer op de tribunes. Trabzonspor kan weer een prijs in de prijzenkast zetten, iets waar JanM_OSM ook heel blij mee was. "Dis ishh ffanfastisssch" wouwelde Tonny Vilhena na de wedstrijd. De sterspeler van Trabzonspor kreeg een klap uitgedeeld op zijn rechterwang in een agressief duel met zijn opponent. "Ik foel er nikss fan door de adrfenaline. Ik wil alleen nog de managfer bedfanken for dit gefeldige seissoen!!". |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 14:18 schreef JanM het volgende:Heb ff teruggezocht, maar nog nauwelijks teams 'geclaimd' voor Argentinië: VVout River Plate JanM Vélez Sársfield T gemaakte keuze teruggedraaid Doe mij maar Estudiantes |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus actuele lijst, wie iet wil vastleggen tot vannacht reageren!
VVout River Plate JanM Vélez Sársfield Gerard49 Estudiantes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan ga ik voor Colón.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus actuele lijst, wie iet wil vastleggen tot vannacht reageren!
VVout River - Plate JanM - Vélez Sársfield Gerard49 - Estudiantes T-FeYeN00rD - Colón
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BTW Jan hoe zit het met die 11.111.111 Miljoen, trek je die speler in één keer terug? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Rode kaart voor andere middenvelder + Adin vannacht getraind en dus nu veel meer waard + jij hebt mij waarschijnlijk het kampioenschap gekost dus waarom zou ik jou matsen ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 16:03 schreef JanM het volgende:[..] Rode kaart voor andere middenvelder + Adin vannacht getraind en dus nu veel meer waard + jij hebt mij waarschijnlijk het kampioenschap gekost dus waarom zou ik jou matsen ;-P Ja lekker man, heb ik de poen eindeLIJK bij elkaar, haalje hem voor mijn neus van de lijst. Grmbllblbll@!$§§%@@!€@@xxxx..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weet je dat zeker?
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 16:07 schreef VVout het volgende:[..] Ja lekker man, heb ik de poen eindeLIJK bij elkaar, haalje hem voor mijn neus van de lijst. Grmbllblbll@!$§§%@@!€@@xxxx..... Da's vette pech en/of te laat handelen ;-P
En naast genoemde redenen kan ik nog noemen: ik kan geen interessante speler meer terugkopen
Maar ik ben de beroerdste niet: voor dat bedrag mag je Zokora hebben! Heb je ook meer aan want dat is een defensieve(re) middenvelder! Zul je nodig hebben tegen Gerard ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 16:25 schreef JanM het volgende:[..] Da's vette pech en/of te laat handelen ;-P En naast genoemde redenen kan ik nog noemen: ik kan geen interessante speler meer terugkopen Maar ik ben de beroerdste niet: voor dat bedrag mag je Zokora hebben! Heb je ook meer aan want dat is een defensieve(re) middenvelder! Zul je nodig hebben tegen Gerard ;-) Zekers niet verkeerd, bod staat uit :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zie niks, ik denk gelukkig maar! :)) Maar ik weet het zeker! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan neem ik die 5 wel mee Hoog.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ti's nie waar, gaat ie er weer met de buit vandoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
VVout River - Plate JanM - Vélez Sársfield Gerard49 - Estudiantes T-FeYeN00rD - Colón BabovicHoogie - All Boys Bosifyable - Belgrano
Op Stylzz na compleet, misschien iemand anders nog zin!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 18:33 schreef VVout het volgende:VVout River - Plate JanM - Vélez Sársfield Gerard49 - Estudiantes T-FeYeN00rD - Colón BabovicHoogie - All Boys Is Stylzz er al uit welke club ie neemt? ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, Stylzz kom op het nieuwe seizoen gaat beginnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ff gekeken en kon de club niet vinden in Argentinië. Een andere club s.v.p. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stylzz baalt dat 'ie met Galatasaray het kampioenschap niet gehaald heeft ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: GEFELICITEERD! De prijzen zijn zo eerlijk verdeeld: jij kampioen en ik:
- de bekerT - de topscorerT - meest ongeslagen op rij - meeste overwinningen op rij
;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heftig potje tegen Gerard, helaas 3-5 verloren maar in de managerranking sta ik net boven hem ghèhè en doelstelling ruim gehaald. Kaan 3e wat een verrassing dat Jan en de winnaar Hoogie hem nog gepakt hebben te gek.
Dus voor Hoogie dit seizoen de E.T. award gefeliciteerd....
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oh ja:
- minste tegendoelpunten - meeste spelers ge- en verkocht - hoogste selectiewaarde
En dat arme Galatasaray ... maar liefst 10 trainingskampen tegen whahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 00:23 schreef VVout het volgende:Heftig potje tegen Gerard, helaas 3-5 verloren maar in de managerranking sta ik net boven hem ghèhè en doelstelling ruim gehaald. Kaan 3e wat een verrassing dat Jan en de winnaar Hoogie hem nog gepakt hebben te gek. Dus voor Hoogie dit seizoen de E.T. award gefeliciteerd.... [ afbeelding ] Blijft kudT dat ik 2 keer van jou verloren heb (en dat zonder trainingskampjes NB) ... één gelijkspelletje was al genoeg geweest voor de titel $%^$$#$#&$% |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 00:34 schreef JanM het volgende:[..] Blijft kudT dat ik 2 keer van jou verloren heb (en dat zonder trainingskampjes NB) ... één gelijkspelletje was al genoeg geweest voor de titel $%^$$#$#&$% De dubbel, dat had beloond geworden met Erica & Britt. Grote pech Jan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door VVout -- |
|
|
|