|
|
JanM
|
|
|
Ook Premium seizoenskaarten in de aanbieding gekocht trouwens zie ik? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 00:28 schreef JanM het volgende:[..] Heeft het afgelopen seizoen prima gedaan dus wie weet. Eerst d nodige bagger zien te slijten hahaha Grote uitverkoop begint weer.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja klopt. Mijn gewone seizoenskaart daar zat nog maar 12 dagen op. Dus met die 50% korting maar meteen de premium gepakt.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 00:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja klopt. Mijn gewone seizoenskaart daar zat nog maar 12 dagen op. Dus met die 50% korting maar meteen de premium gepakt.. 561 dagen / 2 ergernis voor de boeg:
Ik speel in de Engelse competitie met Arsenal, eerste 4 wedstrijden geen vuiltje aan de lucht, komt Liverpool op bezoek: scoort dat kudTkonijn in de eerste minuut en speel ik een uur lang tegen 10 man. 60% balbezit, 14 kansen tegen 3.
Je raadt het al: uitslag 0-1! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Durf je (toch) niet meer hahaha? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 00:54 schreef JanM het volgende:[..] 561 dagen / 2 ergernis voor de boeg: Ik speel in de Engelse competitie met Arsenal, eerste 4 wedstrijden geen vuiltje aan de lucht, komt Liverpool op bezoek: scoort dat kudTkonijn in de eerste minuut en speel ik een uur lang tegen 10 man. 60% balbezit, 14 kansen tegen 3. Je raadt het al: uitslag 0-1! Was VVoutje daar de manager? ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ga slapen man grapjas! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nog niet. Ben nog wat aan het afronden voor morgen. |
|
|
|
|
kaancandir
|
|
|
JanM ik heb boca gekozen maar ik wacht tot VVout het accepteerd en je mag er zeker van zijn dat ik je stuk ga make |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Grote praatjes ;) Maar zeg eens, hoe voelde het toen je ineens van de 1e naar de 3e plaats donderde?
Niet om je te kakken te zetten hoor, ik heb het (volgens mij?) 2 seizoenen geleden in een soortgelijk scenario meegemaakt :P |
|
|
|
|
kaancandir
|
|
|
jonge stond je wel in de top 3 ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jongeh, Tuncay stond op 2 qua topscorers! BAM!
Maar je voelt je dus te kakken gezet. Mooi zo (:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
kaancandir
|
|
|
je bent niet eens in de top 3 ? en jullie waren waarschijnlijk zo bang van mij dat jullie de laatste 10 wedstrijden een TK hebben gebruikt.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 08:58 schreef kaancandir het volgende:je bent niet eens in de top 3 ? en jullie waren waarschijnlijk zo bang van mij dat jullie de laatste 10 wedstrijden een TK hebben gebruikt.. Een warme familie! :))))
Felicitaties zijn wel op z`n plek! :))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat T'is Craaf, geen zin meer! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, dit wordt een leuk seizoen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 01:46 schreef kaancandir het volgende:JanM ik heb boca gekozen maar ik wacht tot VVout het accepteerd en je mag er zeker van zijn dat ik je stuk ga make Weer een club met doelstelling #1 gekozen ... kan alleen maar (weer) mislukken ;-P
Maar leuk dat je weer meedoet en SUCCES! Geldt uiteraard voor iedereen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 10:42 schreef JanM het volgende:[..] Weer een club met doelstelling #1 gekozen ... kan alleen maar (weer) mislukken ;-P Maar leuk dat je weer meedoet en SUCCES! Geldt uiteraard voor iedereen! Jep, kan alleen maar weer tegenvallen met zo'n doelstelling. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lekker hoor, 24 middenvelders.....$$$$$$ :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Deze gaan NIET transfervrij de deur uit hoor! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Das toch niet normaal man! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Brede selectie noemen ze dat! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Stadionvulling noemen ze dat! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zo kan je het ook zien :)))) Verkoop er gewoon 19, meer niet nodig! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kun je met zo'n premium-account meer veldtrainers aannemen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volgens mij niet. Alleen meer dokters enzo geloof ik.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Meld u aan!
Waar zijn de kennerts?
CraVieTheOnlyOne Gert Han Verbeek Revol12
En de andere osmhelden! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Meld u aan! Waar zijn de kennerts? CraVieTheOnlyOne Gert Han Verbeek Revol12 En de andere osmhelden! ;) Stylzz, Roel, wie ik nog vergeet MELD JE AAN! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kaancandir
|
|
|
wat vinden jullie van mijn transfer ? hij gaat een beest worden ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima spelert! Verkopen? ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
"SinterClasie!" hoe toepasselijk hahaha:
Vélez Sársfield vertrouwt op JanM_OSM
BUENOS AIRES - De spelersgroep kreeg onlangs te horen dat JanM_OSM de manager is die het dit seizoen moet gaan doen voor Vélez Sársfield.
Vélez Sársfield heeft met de keuze voor JanM_OSM gekozen voor ervaring, zegt ook de voorzitter: "Het staat vast dat JanM_OSM met 242 wedstrijden een heleboel ervaring heeft als coach. Daar moeten we van profiteren."
Een incident bij de perspresentatie was dat JanM_OSM met luide stem "SinterClasie!" riep. Volgens hem was het bijgeloof, hij wil dat altijd aan het begin van het seizoen roepen om zo de goden gunstig te stemmen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wat lopen die transfers stroef zeg??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, jij wil gewoon al je middenveldertjes houden! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé, ik mag gelijk aantreden tegen Kaan :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Schiet zo niet op! :))) Had Messi al kunnen hebben... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, met Sanchez en die verdediger met je geloof ik wel zo'n beetje door je spaarcentjes heen of niet? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 16:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, met Sanchez en die verdediger met je geloof ik wel zo'n beetje door je spaarcentjes heen of niet? Klopt :) Dus als ik de rest nu ff snel verkoopt, kan ik alsnog Messi halen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD