|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, gun Jan nou dat pleziertje.. ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 14:11 schreef VVout het volgende:[..] Milinkovic-Savic en Alin Carstocea heb ik dan ook zelf gescout, die laatste pikte je dus net voor mijn neus weg omdat ik ff tot 18:00 wou wachten tot de prijs noch wat zakte. Vooral door gaan met scouten. :) Hij leverde toch nog 5 ton winst op, had meer moeten zijn maar dan zou hij ongunstig op de markt zijn gekomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 15:11 schreef Gerard49 het volgende:[..] Vooral door gaan met scouten. :) Hij leverde toch nog 5 ton winst op, had meer moeten zijn maar dan zou hij ongunstig op de markt zijn gekomen. Nou gefeliciteerd met je poen dan maar, haha. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgens mijn spion speelde T extreem tegen een strenge scheids en dan komt hij er met twee keer geel vanaf? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dat is 3! En het nodige puntverlies van concurrenten! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 07:57 schreef VVout het volgende:Volgens mijn spion speelde T extreem tegen een strenge scheids en dan komt hij er met twee keer geel vanaf? Je lijkt De Hoer wel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 07:57 schreef VVout het volgende:Volgens mijn spion speelde T extreem tegen een strenge scheids en dan komt hij er met twee keer geel vanaf? Scheidsrechter was niet streng maar zeer mild... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb ik het gvd verkeerd gezien, je hebt gelijk kudtzooi en laat het die ongein me met Frons te vergelijken JANkert! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 13:58 schreef VVout het volgende:[..] Heb ik het gvd verkeerd gezien, je hebt gelijk kudtzooi en laat het die ongein me met Frons te vergelijken JANkert! hehe ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 13:58 schreef VVout het volgende:[..] Heb ik het gvd verkeerd gezien, je hebt gelijk kudtzooi en laat het die ongein me met Frons te vergelijken JANkert! Jij was aan het janken, ik niet! Laat het niet weer gebeuren! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat jij het niet nog eens gebeuren, volgende keer stuur ik je de Coolsingel op met een petje "I love Frons" |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Der wordt teveel gewonnen.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Nou dan verlies je toch een keer.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zal het in overweging nemen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dat was 4 trouwens ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
bah... ik ga nog es m'n best doen voor die klote beker.. ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Pas na 18 strafschoppen een beslissing tegen kaan, ben al blij dat ik er zonder blessures vanaf ben gekomen. Nog steeds ongeslagen. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dat is 5! Racing is next in de beker ... En in ieder geval geen dubbel voor Hoogie en T! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn volgende tegenstander is Kaan kan die, zal een pittig partijtje worden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gaat natuurlijk nergens over, blijft OSM! :( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen dubbel voor niemand dan! Want Colón wordt kampioen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 11:42 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha HELEMAAL NIET NIETS IN BUENOS AIRES! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: uhh... HELEMAAL NIETS IN EEN DEEL VAN BUENOS AIRES!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah ha, dacht al ff'tjes. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Doe ik het voor!!!!! Word ik 2e en de rest zoek het maar uit! :))) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 11:42 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Blijf er maar in!!!! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha held! Misschien kunnen we gedeeld eerste worden? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee joh!!! Wordt lekker 1e! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kaancandir
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dat is 6! En het schuift allemaal lekker in elkaar zo: mooie uitslagen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vanavond maar eens kijken of ik met minimaal 2 doelpunten verschil bij Racing kan winnen: dan ga ik hem op doelsaldo voorbij!
En natuurlijk gegarandeerd puntverlies voor Gerard en/of Hoogie! Doe maar een gelijkspelletje mannen ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Guidetti scoort op het moment meer in het nachtleven dan met voetbal. |
|
|
|