BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OSMtje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 december 2013 - 23:48   quote  deeplink  
Waarom nou JanM! ;)
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 00:13   quote  deeplink  
Ik moet toch iets proberen T ... SUCCES!
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 00:38   quote  deeplink  
Het wordt wederom een spannende ontknoping!
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 31 december 2013 - 00:39   quote  deeplink  
Kudt keeper
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 00:39 schreef Gerard49 het volgende:
Kudt keeper
Lekker laten staan! ALS ik morgen van je win ben ik je sowieso op doelsaldo voorbij ;-P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 december 2013 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 00:13 schreef JanM het volgende:
Ik moet toch iets proberen T ... SUCCES!
Mocht niet baten...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 december 2013 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 00:38 schreef JanM het volgende:
Het wordt wederom een spannende ontknoping!
Dat zekers. Eerste 7 binnen 5 punten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 december 2013 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 01:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mocht niet baten...
Op de een of andere manier ga ik vaak onderuit tegen jou Jan.. leg me dat eens uit! ;)
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 01:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zekers. Eerste 7 binnen 5 punten.
Als VVout nou morgen een stuntje uithaalt door gelijk te spelen bij Hoogie en ik thuis 'gewoon' win van Gerard en Racing en jij ook, kan de stand er morgen maar zo als volt uitzien:

1 met 63 punten Hoogie
2 met 63 punten kaan of ik
4 met 63 punten Gerard
5 met 62 punten Racing of jij
7 met 59 punten VVout

Nog mooier zou natuurlijk een overwinning van VVout zijn, want dan kan het maar zo worden:

1 met 63 punten kaan of ik
3 met 63 punten Gerard
4 met 62 punten Hoogie
5 met 62 punten Racing of jij
7 met 61 punten VVout
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 01:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op de een of andere manier ga ik vaak onderuit tegen jou Jan.. leg me dat eens uit! ;)
Sommige tegenstanders liggen je gewoon niet. Dat heb ik met VVout en in mindere mate Hoogie. Waar dat aan ligt weet ik ook niet (precies). In dit geval had je volgens mij je systeem niet aan moeten passen, maar of dat de doorslag gegeven heeft weet ik natuurlijk ook niet. Kwalitatief heb ik wel een iets betere selectie en ik heb extreem gespeeld, misschien maakte dat het verschil?
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 02:08   quote  deeplink  
Zit trouwens nu eindelijk pas op mijn doelstelling. Misschien nu toch nog maar wat extra geld binnen harken in ruil voor doelstelling = derde ???
VVout
 VVout - dinsdag 31 december 2013 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 01:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Als VVout nou morgen een stuntje uithaalt door gelijk te spelen bij Hoogie en ik thuis 'gewoon' win van Gerard en Racing en jij ook, kan de stand er morgen maar zo als volt uitzien:

1 met 63 punten Hoogie
2 met 63 punten kaan of ik
4 met 63 punten Gerard
5 met 62 punten Racing of jij
7 met 59 punten VVout

Nog mooier zou natuurlijk een overwinning van VVout zijn, want dan kan het maar zo worden:

1 met 63 punten kaan of ik
3 met 63 punten Gerard
4 met 62 punten Hoogie
5 met 62 punten Racing of jij
7 met 61 punten VVout
Het mes er in zou ik zeggen, meer kan ik niet doen! Let's make the world green Hulkie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 december 2013 door VVout --
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 11:31   quote  deeplink  
Zwaarbevochten zege van Vélez Sársfield op Colón

SANTA FE - Een duel tussen Colón en Vélez Sársfield stond op het programma gisteren.

Ondanks de dreiging vooraf van ongeregeldheden, bleef het betrekkelijk rustig in het duel tussen Colón en Vélez Sársfield. Fans op de tribune hielden zich koest en moedigden hun helden aan zoals het hoort.

De wedstrijd was pas koud aan de gang of het stond al 1-0, door een goal van Mugni.
Vélez Sársfield kon in de 41e minuut weer juichen, Lima bracht de gelijkmaker op het scorebord: 1-1.
Het winnende doelpunt voor Vélez Sársfield werd gemaakt door Lima, in de 80e minuut: 1-2.
"Vélez Sársfield heeft verdiend gewonnen" aldus JanM_OSM "met name door de goede tactiek die ik van te voren heb bepaald. We hadden duidelijk de betere kansen in deze wedstrijd." De analyse van JanM_OSM klopte inderdaad heel aardig. Ikwinwellicht heeft nog een hoop werk te doen na deze nederlaag.

Estudiantes is niet bang voor Vélez Sársfield

BUENOS AIRES - Vanavond treft Vélez Sársfield Estudiantes in het eigen stadion.

Op papier wellicht geen topwedstrijd, maar zeker interessant. Estudiantes heeft zich licht in de underdogpositie gemanouvreerd en dat ligt het team wel. "De underdogpositie is natuurlijk altijd prettig; dat valt niet te ontkennen", aldus de manager van Estudiantes: "Toch denk ik niet dat Vélez Sársfield zich daardoor in de war zal laten brengen. Het blijft een moeilijke competitie, dus niemand zal een tegenstander onderschatten!"

en Mulder///HELD! weer in het elftal van de week natuurlijk
JanM
 JanM - dinsdag 31 december 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 00:39 schreef Gerard49 het volgende:
Kudt keeper
Gomes gaat ook grabbelen hoor ;-P
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 31 december 2013 - 12:56   quote  deeplink  
Echt niet, ik geef je gewoon geen kans om op doel te schieten. :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 december 2013 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 11:31 schreef JanM het volgende:
Zwaarbevochten zege van Vélez Sársfield op Colón

SANTA FE - Een duel tussen Colón en Vélez Sársfield stond op het programma gisteren.

Ondanks de dreiging vooraf van ongeregeldheden, bleef het betrekkelijk rustig in het duel tussen Colón en Vélez Sársfield. Fans op de tribune hielden zich koest en moedigden hun helden aan zoals het hoort.

De wedstrijd was pas koud aan de gang of het stond al 1-0, door een goal van Mugni.
Vélez Sársfield kon in de 41e minuut weer juichen, Lima bracht de gelijkmaker op het scorebord: 1-1.
Het winnende doelpunt voor Vélez Sársfield werd gemaakt door Lima, in de 80e minuut: 1-2.
"Vélez Sársfield heeft verdiend gewonnen" aldus JanM_OSM "met name door de goede tactiek die ik van te voren heb bepaald. We hadden duidelijk de betere kansen in deze wedstrijd." De analyse van JanM_OSM klopte inderdaad heel aardig. Ikwinwellicht heeft nog een hoop werk te doen na deze nederlaag.

Estudiantes is niet bang voor Vélez Sársfield

BUENOS AIRES - Vanavond treft Vélez Sársfield Estudiantes in het eigen stadion.

Op papier wellicht geen topwedstrijd, maar zeker interessant. Estudiantes heeft zich licht in de underdogpositie gemanouvreerd en dat ligt het team wel. "De underdogpositie is natuurlijk altijd prettig; dat valt niet te ontkennen", aldus de manager van Estudiantes: "Toch denk ik niet dat Vélez Sársfield zich daardoor in de war zal laten brengen. Het blijft een moeilijke competitie, dus niemand zal een tegenstander onderschatten!"

en Mulder///HELD! weer in het elftal van de week natuurlijk
Ik neem ontslag! Deze kritiek laat ik niet over mijn kant gaan!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 januari 2014 - 01:49   quote  deeplink  
Tering..

2l9hy6s.jpg
JanM
 JanM - woensdag 01 januari 2014 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 01:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Tering..

[ afbeelding ]
Mooi man. Mijn 'droomscenario' is uitgekomen!
kaancandir
 kaancandir - woensdag 01 januari 2014 - 03:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 02:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Mooi man. Mijn 'droomscenario' is uitgekomen!
perfecto !
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 januari 2014 - 05:14   quote  deeplink  
Ik bespaar een TK!! :)
VVout
 VVout - woensdag 01 januari 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 05:14 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik bespaar een TK!! :)
Hoogie er is geen TK aan te pas gekomen bij mij hh, de tering wat staan we gezellie dicht bij elkaar op de ranglijst.
JanM
 JanM - woensdag 01 januari 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Na vanavond waarschijnlijk wel hahaha

River Plate op zoek naar nieuwe trainer?

BUENOS AIRES - VVoutje (35) traint dit seizoen River Plate. Niet altijd met evenveel succes, maar hij gelooft in een herstel.

River Plate heeft VVoutje vooral aangesteld vanwege de ruime ervaring die deze oefenmeester meebrengt. Het ontbreken van noemenswaardige successen in zijn carrière tot nu toe zal VVoutje prikkelen tot een goede prestatie met River Plate, zo was de algemene verwachting.
VVoutje heeft echter zijn stempel nog niet echt kunnen drukken op River Plate. Hoewel de laatste 16 wedstrijden niet werden verloren, is de positie op de ranglijst die River Plate inneemt nog steeds teleurstellend (7e). VVoutje was hierover kort maar duidelijk: "Het is waar dat we er hard aan moeten trekken om er weer bovenop te komen na het slechte begin, maar het herstel gaat zeker komen."
VVout
 VVout - donderdag 02 januari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 19:17 schreef JanM het volgende:
Na vanavond waarschijnlijk wel hahaha

River Plate op zoek naar nieuwe trainer?

BUENOS AIRES - VVoutje (35) traint dit seizoen River Plate. Niet altijd met evenveel succes, maar hij gelooft in een herstel.

River Plate heeft VVoutje vooral aangesteld vanwege de ruime ervaring die deze oefenmeester meebrengt. Het ontbreken van noemenswaardige successen in zijn carrière tot nu toe zal VVoutje prikkelen tot een goede prestatie met River Plate, zo was de algemene verwachting.
VVoutje heeft echter zijn stempel nog niet echt kunnen drukken op River Plate. Hoewel de laatste 16 wedstrijden niet werden verloren, is de positie op de ranglijst die River Plate inneemt nog steeds teleurstellend (7e). VVoutje was hierover kort maar duidelijk: "Het is waar dat we er hard aan moeten trekken om er weer bovenop te komen na het slechte begin, maar het herstel gaat zeker komen."
Fijn voor Jan L. wat een gelul zeg, ze kunnen de tyfus krijgen ik stap echt niet op.
JanM
 JanM - donderdag 02 januari 2014 - 07:12   quote  deeplink  
0-5 WTF VVout ??? Was je al door je TK's heen en heb je alleen maar besloten getraind?
VVout
 VVout - donderdag 02 januari 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 07:12 schreef JanM het volgende:
0-5 WTF VVout ??? Was je al door je TK's heen en heb je alleen maar besloten getraind?
Een TK ingezet en verder zo gespeeld als de laatste wedstrijden, wat een bud partij was me dat zeg.
JanM
 JanM - donderdag 02 januari 2014 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 08:57 schreef VVout het volgende:

[..]

Een TK ingezet en verder zo gespeeld als de laatste wedstrijden, wat een bud partij was me dat zeg.
Wat 'n kudTspel is het toch hè ;-P
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 02 januari 2014 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 08:57 schreef VVout het volgende:
[..]
Een TK ingezet en verder zo gespeeld als de laatste wedstrijden, wat een bud partij was me dat zeg.
Je speelde ook wel een tikkeltje naïef hoor,
in het 3-4-3 systeem blijven spelen terwijl er een verdediger met rood af moest, tsss.
VVout
 VVout - donderdag 02 januari 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 13:03 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Je speelde ook wel een tikkeltje naïef hoor,
in het 3-4-3 systeem blijven spelen terwijl er een verdediger met rood af moest, tsss.
Gerard als ik het kon kwam ik het scherm uit om je nek om te draaien, haha idd. das nou jammer dat je hier niet tussentijds op kan reageren. Ik had nog wel op hard gespeeld omdat extreem met zo'n scheids alleen maar problemen geeft en normaal tegen Jan het zelfde als opgeven is, pffff.
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 00:38   quote  deeplink  
Die kaan ...
VVout
 VVout - vrijdag 03 januari 2014 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 00:38 schreef JanM het volgende:
Die kaan ...
Ghèhè :)
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 03:52 schreef kaancandir het volgende:

[..]

perfecto !
Blijdschap van korte duur: van plaats 1 naar plaats 6!
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 01:01   quote  deeplink  
En morgen moet 'ie naar Racing, in ronde 36 komt Hoogie nog op bezoek en in ronde 39 nog uit bij T ... succes!
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 01:19   quote  deeplink  
Die Lima gaat Hoogie's Sánchez nog bedreigen in het topscorer klassement! Wat een fenomeen: 19 goals in 14 wedstrijden! Nu alleen even een wedstrijdje rust, maar wie weet nog een invalbeurtje met een goal?
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Boca Juniors en Newell's Old Boys komen niet verder dan 0-0

BUENOS AIRES - Het affiche in Buenos Aires gaf aan dat thuisclub Boca Juniors het op moest nemen tegen Newell's Old Boys.

Het uitvak zorgde voor veel sfeer in Estadio Alberto J. Armando. De supporters van Newell's Old Boys zongen luidkeels hun clubliederen en overstemden zelfs de veel talrijkere fans van Boca Juniors.

Hoewel zowel Boca Juniors als Newell's Old Boys voldoende aanvallende intenties aan de dag legden, resulteerde dat niet in een goal. Hierdoor moesten de beide ploegen en de toeschouwers genoegen nemen met een doelpuntloos gelijkspel.
De eindstand in dit duel was 0-0. Zowel kaancandir als ex_tightass hadden vrede met deze uitslag. "Newell's Old Boys bood goed partij en was af en toe sterk in de omschakeling" zei kaancandir. "Met 0-0 kan ik gezien het spelbeeld dus wel leven."

Spanningen in Avellaneda rondom duel Racing-Boca Juniors

AVELLANEDA - Het wedstrijdaffiche liegt er niet om: Racing neemt het op tegen Boca Juniors.

Ik kijk al weken uit naar de wedstrijd tegen Boca Juniors, sprak Roadhouse_, coach van Racing. Eindelijk zijn we in staat te bewijzen wie de onbetwiste topper in Feyenoord goes 2 Argentina. Zijn collega kaancandir, coach van Boca Juniors, reageerde verbitterd. Zei Roadhouse_ dat werkelijk? Heeft hij nooit gehoord van het spreekwoord van de hoogmoed en de val? Wacht maar, zijn grootspraak maakt ons sterk.

Doe maar weer een gelijkspelletje!
JanM
 JanM - zaterdag 04 januari 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Gisteren kaan van 1 naar 6 en nu Gerard van 2 naar 6. Benieuwd wie de volgende is ...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 januari 2014 - 00:28   quote  deeplink  
Ook weer apart. Sinds een wedstrijd of 6 een andere tactiek. Team draaide goed, ging ook ineens meer scoren. Gister van de computer verloren en nu van VVout. Die had ik dna wel ingecalculeerd, maar er klopt gewoon geen klote van het spel an sich natuurlijk :')
JanM
 JanM - zaterdag 04 januari 2014 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:28 schreef Bosifyable het volgende:
Ook weer apart. Sinds een wedstrijd of 6 een andere tactiek. Team draaide goed, ging ook ineens meer scoren. Gister van de computer verloren en nu van VVout. Die had ik dna wel ingecalculeerd, maar er klopt gewoon geen klote van het spel an sich natuurlijk :')
Mij hoor je (nog?) niet klagen!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 04 januari 2014 - 00:37   quote  deeplink  
Ach, het is #$#&^@ maar een spelletje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 januari 2014 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:24 schreef JanM het volgende:
Gisteren kaan van 1 naar 6 en nu Gerard van 2 naar 6. Benieuwd wie de volgende is ...
Jij!
VVout
 VVout - zaterdag 04 januari 2014 - 00:42   quote  deeplink  
Eindelijk een paar plaatsjes omhoog en nu tegen T, het gaat er om spannen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 januari 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:42 schreef VVout het volgende:
Eindelijk een paar plaatsjes omhoog en nu tegen T, het gaat er om spannen.
11 tegen 11
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 januari 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:42 schreef VVout het volgende:
Eindelijk een paar plaatsjes omhoog en nu tegen T, het gaat er om spannen.
de bal is rond
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 januari 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:42 schreef VVout het volgende:
Eindelijk een paar plaatsjes omhoog en nu tegen T, het gaat er om spannen.
Ik vul een 2-tje in bij de toto!
VVout
 VVout - zaterdag 04 januari 2014 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik vul een 2-tje in bij de toto!
Als het aan die keeperT legt van je uit Griekenland de Triiiing zeg we van het zien.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 04 januari 2014 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:24 schreef JanM het volgende:
Gisteren kaan van 1 naar 6 en nu Gerard van 2 naar 6. Benieuwd wie de volgende is ...
Omdat hij ook 4-3-3 speelt heb ik eens 3-4-3 met veel pressie geprobeerd om het middenveld in handen te krijgen, zonder goed resultaat dus.
JanM
 JanM - zaterdag 04 januari 2014 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:48 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Omdat hij ook 4-3-3 speelt heb ik eens 3-4-3 met veel pressie geprobeerd om het middenveld in handen te krijgen, zonder goed resultaat dus.
3-4-3 werkt anders prima ;-P
VVout
 VVout - zaterdag 04 januari 2014 - 00:51   quote  deeplink  
Een systeem op korte termijn omgooien is vragen om ellende is mijn ervaring tot nu toe Gerard.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 januari 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Als het aan die keeperT legt van je uit Griekenland de Triiiing zeg we van het zien.
Talentje! ;)
JanM
 JanM - zaterdag 04 januari 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jij!
Was ik morgen iig niet van plan tegen nummer 19. Overmorgen misschien tegen Newell's Old Boys? Maar die speel ik thuis!
JanM
 JanM - zaterdag 04 januari 2014 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik vul een 2-tje in bij de toto!
De vraag is vooral wie er nog TK's over heeft denk ik ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OSMtje









0.0607450