|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: VVoutje heeft natuurlijk sowieso al het thuisvoordeel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 00:52 schreef JanM het volgende:[..] Was ik morgen iig niet van plan tegen nummer 19. Overmorgen misschien tegen Newell's Old Boys? Maar die speel ik thuis! Verrassing dus! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 2 maal de helft en je mag raden voor wie :-D |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Eentje voor T en eentje voor mij! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Morgen iig gegarandeerd puntverlies voor één van jullie of allebei en dat geldt ook voor Gerard en/of Racing! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, zie dat je ook niet meer verloren heb voor de competitie sinds onze vorige ontmoeting.
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zat alleen een kleine nederlaag voor de beker tussen ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bekervoetbal kennen we bij Colon niet! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Over gegarandeerd puntverlies gesproken: na morgen een dagje zonder verrassingen denk ik, maar daarna zeker nog het nodige vuurwerk!
ronde 36 kaan tegen Hoogie ronde 37 Hoogie tegen Gerard ronde 38 VVout tegen mij ronde 39 T tegen kaan ronde 40 Gerard tegen T en Racing tegen Hoogie ronde 41 ronde 42 tegen wie spelen jullie dan eigenlijk ??? ronde 43 Hoogie en T misschien nog wel een lastige uitwedstrijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik hoop dan ook dat ik me grondig kan uitleven tegen je, op de komende ontmoeting. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als die keeper van je gewoon alles tegenhoudt en je er zelf eentje maakt wordt het een simpele overwinning T! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kun je rekenen? Nou reken daar dan vooral niet op ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig kan die server van OSM ook slecht rekenen dus nemen mijn kansen groots toe ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 01:11 schreef JanM het volgende:[..] Als die keeper van je gewoon alles tegenhoudt en je er zelf eentje maakt wordt het een simpele overwinning T! Laten we het hopen! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kampioeneeee kampioeneeeeee!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kudt, morgen weer zak en as... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Jawel, maar als een systeem soms niet werkt moet je toch wat anders, de meeste thuiswedstrijden en tegen de comp win ik overtuigend, als je dan ineens een paar keer dik verliest en daarna weer dik wint is het niet te doen om uit te zoeken waar het zg probleem zit.
Ik denk daarom dat wedstrijden helemaal niet gesimuleerd worden op basis van opstelling en tactiek, maar eerder door een berekening manager punten/seizoenkaarten, speler-cijfers/club-doelstelling.
Kortom: sommige wedstrijden kun je niet winnen, no matter what, ze willen natuurlijk wel geld gaan/blijven verdienen aan die site. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verklaar dan eens op wat voor basis je dan in één keer verliest van zo'n waardeloos computer team Gerard? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 12:55 schreef VVout het volgende:Verklaar dan eens op wat voor basis je dan in één keer verliest van zo'n waardeloos computer team Gerard? Ik heb geen enkele keer verloren van een comp, alles gewonnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Enige van ons wel, zonder iets aan de tactiek te veranderen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Om dat te kunnen verklaren moet je een voorbeeld geven.
Het antwoord ligt sws in de code van de engine, en die houdt geen rekening met de vele variabelen zoals opstelling/tactiek, want dat zou betalende leden nadelig kunnen zijn en die willen ze niet wegjagen, in een andere competitie eindigen sommige van hen hoog op de ranglijst met een ongemotiveerd/uitgeblust team omdat ze nooit inloggen.
De enige parallel die je kunt trekken met voetbal is dat het om geld draait, want als het echt om voetbal-kennis ging had ik natuurlijk allang kampioen geweest. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 15:08 schreef Gerard49 het volgende:[..] Om dat te kunnen verklaren moet je een voorbeeld geven. Het antwoord ligt sws in de code van de engine, en die houdt geen rekening met de vele variabelen zoals opstelling/tactiek, want dat zou betalende leden nadelig kunnen zijn en die willen ze niet wegjagen, in een andere competitie eindigen sommige van hen hoog op de ranglijst met een ongemotiveerd/uitgeblust team omdat ze nooit inloggen. De enige parallel die je kunt trekken met voetbal is dat het om geld draait, want als het echt om voetbal-kennis ging had ik natuurlijk allang kampioen geweest. ;) Haha, Mario! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
VVout gaat er echt vol voor met een TK: zet 'm op T! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja want hier slaapt toch niemand voor 0:30, stelletje online junkies! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: We don't like surprises! Eens kijken of de scores er al zijn ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
T is ook online. Ben benieuwd T! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mmmmm, vrees dat ik mn verlies zal moeten nemen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
OSM maakt het wel spannend ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
kaan komt ook ff kijken ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Speel ook de bekerfinale met mijn andere account. Kan de dubbel worden want ik sta 3 punten voor op de nummer 2 met een veel beter doelsaldo! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog steeds nix, spannend. |
|
|
|