|
|
craven
|
|
|
Erwin Mulder is enkele maanden niet inzetbaar voor Feyenoord. De doelman heeft een breuk in het sesambotje van zijn rechtervoet, zo heeft onderzoek in het ziekenhuis afgelopen week uitgewezen. Mulder probeerde vrijdag nog met pijnstillers te trainen, maar zonder succes. De keeper krijgt de komende zes weken loopgips. Clubarts Casper van Eijck verwacht dat Mulder voor de winterstop niet meer in actie zal komen. Dit is een forse domper, reageert trainer Ronald Koeman op de blessure van Mulder.
Kostas Lamprou is zaterdag in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle de vervanger van de geblesseerde Mulder. De Griekse keeper maakt daarmee zijn debuut in de competitie. We hebben alle vertrouwen in Kostas, zegt Koeman. Dit is tegelijkertijd een goede mogelijkheid voor ons om hem op langere termijn op het hoogste niveau aan het werk te zien.
Edit:
Ik weet dat het ergens anders ook in een mulder topic stond maar dit leek me wat duidelijker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 september 2012 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lamprou vind ik te klein. Dit gaat (nog meer) punten kosten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooi klote voor Mulder. Desondanks geloof ik goed dat Lamprou een goede vervanger is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit gaat punten kosten ... Beterschap Erwin! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Compenseert 'ie wel met springkracht en reflexen waar Mulder te kort schiet. Geloof niet dat Lamprou slechter is dan Mulder. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zolang je meer scoort dan je tegenstander, is er niks aan de hand. Vertrouwen hebben in je club is beter denk ik, ipv vooraf al negatief te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 14:18 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Zolang je meer scoort dan je tegenstander, is er niks aan de hand. Vertrouwen hebben in je club is beter denk ik, ipv vooraf al negatief te doen. Lik anders ff me noten gast ;) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dat kan jij niet betalen ;-) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Erg vervelend voor Mulder.
Maar nu kan lijdensweg ehhh, Lamprou eindelijk aan spelen toe komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
klote! nu snel die dikke verhoeven halen die is vrij.........grapje! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: vult wel t doel op hehehe |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja maar iedereen flikkert om als hij landt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat wel natuurlijk, vindt zichzelf niet dik las ik hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee dat zeggen alle dikke mensen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is dat zo? Eerst zien, dan geloven.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Vond hem in de bekerwedstrijden niet slecht keepen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jammer van die blessure, hij was heel aardig bezig. Maar goed, Lamprou kan zich gaan bewijzen. Het is wel een goede keeper, maar ik ben met MMM eens dat hij eigenlijk wat te klein is. We zullen het zien.
Hup Lamprou! Hup Erwin natuurlijk ook! Hopelijk herstelt hij snel... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
edwin beterschap! jij uit de roulatie en ik er weer in!! heb de baan!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekker offtopic, maar gefeliciteerd Han! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Top Han, gefeliciteerd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 14:13 schreef Bosifyable het volgende:[..] Compenseert 'ie wel met springkracht en reflexen waar Mulder te kort schiet. Geloof niet dat Lamprou slechter is dan Mulder. Sluit me hier helemaal bij aan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1 OT: Hopen dat het gauw genezen is. En dat Kostas laat zien dat ie een waardig vervanger is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klasse! Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: goed man!
en erg vervelend voor Mulder,,,, |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je al wat jaren reserve-doelman bent kun je niet heel slecht zijn. Anders had van Geel de markt wel afgestroopt. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mooi klote Lijdensweg zal t wel geweldig vinden kan die zien dat lamprou nog slechter is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ErwinMulder@MulderErwin Enorm balen dit slechte nieuws. Iedereen bedankt voor alle steun betuigingen. Heb alle vertrouwen in het team en in @koss33 succes vriend 14 Sep 12 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Jammer genoeg samen met Fer op de bank de wedstrijden kijken |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Erwin ik wens je veel beterschap en hoop je snel weer onder de lat te zien |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Hopelijk dat t meevalt. Succes! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi eindelijk beltegoed straks... lol |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb nooit gezegd dat ie geblesseerd moet uit vallen! Dus beterschap Erwin! Ik heb alleen gezegd dat ik Erwin Mulder geen keeper vind die Feyenoord waardig is. En van Kostas Lamprou ben ik OOK GEEN voorstander ..... Boy de Jong, dat is een keeper waar ik heel veel vertrouwen in heb
We zullen wel zien vanavond in de kuip! En daarna 2 weken naar New York.
Nou maar hopen dat de 3 punten in de kuip blijven!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb nooit gezegd dat ie geblesseerd moet uit vallen! Dus beterschap Erwin! Nou maar hopen dat de 3 punten in de kuip blijven!! Dit is alles wat ik nieuw hoor. De rest is weer een herhaling van zetten. Fijne wedstrijd vanaaf L :) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb nooit gezegd dat ie geblesseerd moet uit vallen! Dus beterschap Erwin! Ik heb alleen gezegd dat ik Erwin Mulder geen keeper vind die Feyenoord waardig is. En van Kostas Lamprou ben ik OOK GEEN voorstander ..... Boy de Jong, dat is een keeper waar ik heel veel vertrouwen in heb We zullen wel zien vanavond in de kuip! En daarna 2 weken naar New York. Nou maar hopen dat de 3 punten in de kuip blijven!! Je legt het er wel dik op he?... Boy de Jong is te Jong... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat is te jong? Wat goed is komt snel toch? En aan de ene kant ben ik wel blij dat Mulder er niet er bij is,maar dat het via een blessure gaat is minder natuurlijk. En ik hoop dat men bij de Technische staff snel gaat inzien wat een potentie Boy de Jong heeft, meer kan ik er niet van zeggen. Al blijf ik ook zeggen dat men bij Feyenoord niks heeft aan Patrick Lodewijks als keepers trainer, hij maakt ze niet zichtbaar beter ....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 09:34 schreef tomson het volgende:[..] Dit is alles wat ik nieuw hoor. De rest is weer een herhaling van zetten. Fijne wedstrijd vanaaf L :) Ik zal het nog wel vaker zeggen! Dat het een keeper van niks is die Erwin Mulder |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 11:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat is te jong? Wat goed is komt snel toch? En aan de ene kant ben ik wel blij dat Mulder er niet er bij is,maar dat het via een blessure gaat is minder natuurlijk. En ik hoop dat men bij de Technische staff snel gaat inzien wat een potentie Boy de Jong heeft, meer kan ik er niet van zeggen. Al blijf ik ook zeggen dat men bij Feyenoord niks heeft aan Patrick Lodewijks als keepers trainer, hij maakt ze niet zichtbaar beter ....... Ze?....Hebben we tieten onder de lat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet bekend met meervoud en enkelvoud? |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Lamprou is al jaren keeper bij Feyenoord dus zullen ze, incluis v. Geel, voldoende vertrouwen in hem hebben. Geef hem dat vertrouwen en een eerlijke kans! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Hey nu jouw beurt.sorry de 1e keer had ik even geen tijd voor je.nu ben ik even vrij dus heb ik tijd voor je.
Jawel.ze staat dus met meerdere onder de lat...? maar toch heb ik meer met tieten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Waarom wordt Aston-Swansea niet uitgezonden op sport1? |
|
|
|