BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire uit gevoelens bij Jaap

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 08 februari 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire uit gevoelens bij Jaap

Ondertussen heeft Claire in de Private Room een onderonsje met Jaap. "Weet je wat ik zo raar vind? Dat hij zegt dat hij mij niet kwijt wil in vriendschap. Zeg dan niet dat je iets nooit zou doen, en dan het wel doen!", uit ze haar verontwaardiging over Huub zijn escapades met Gaby. "Ik vind het leuk om te choqueren, maakt niet uit over wiens rug. Het maakt ook niet uit wat je met Huub hebt, als hij je kan gebruiken dat hij dat", laat Jaap weten. "Ik heb het gemerkt...", horen we de Tilburgse verdrietig zeggen. "Wat vind je er zelf van dan?", probeert Jaap haar uitspraken te ontlokken. "Ik had het kunnen verwachten. Maar ik dacht niet nu al... Hij was nog naar beneden gekomen met de woorden: vertrouw je mij?
Maar goed, ik weet het nu. Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen...", uit ze haar ware gevoelens. Jaap weet blijkbaar niet zo goed wat hij er mee aan moet en gaat maar even weg om een maagpilletje te halen. Tja, wij zouden ook niet weten wat te zeggen...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire uit gevoelens bij Jaap

0.0042710