|
|
hippy
|
|
|
quote: Te gek gaaf jonguh...keiheftug...;))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: een rus???????????? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hou wel van wodka maar nee... Ben wel een mix-up... Ben half nl en half engels... Heb nuchterheid van nl en humor van de engelsen... Twee top eigenschappen dacht ik zo... Woon in nieuw vennep vlak bij schiphol... Althans nog wel, want moet me huis verkopen door een of ander kutwijf... Life is beautiful pffff...;)))) |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 07:41 schreef hippy het volgende:[..] Hou wel van wodka maar nee... Ben wel een mix-up... Ben half nl en half engels... Heb nuchterheid van nl en humor van de engelsen... Twee top eigenschappen dacht ik zo... Woon in nieuw vennep vlak bij schiphol... Althans nog wel, want moet me huis verkopen door een of ander kutwijf... Life is beautiful pffff...;)))) half dit half dat weet je ook wel is hoe ze dit noemen vuilinsbakkenras. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik weet tenminste waar ik vandaan kom...gozer ;)) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: hahaha ja heb geen verdere uitleg nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: kun je zelf niet wat bedenken,deze is al zo oud hier,papagaai. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: uilag,welke taal is dat,of is eindhoven een ontwikkelingsland.hahahahaha UITLAG. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: wat doet ie hier eigenlijk hippy,heeft psv geen eigen side???? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Staan spinnenwebben op zonder infamous... Ghostsite...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: is op zijn duits(; ben niet meteen ok je pikje getrapt.
lampekap is origineel aartussssssss.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:26 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] is op zijn duits(; ben niet meteen ok je pikje getrapt. lampekap is origineel aartussssssss. nou oke gloeilamp dan. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 07:41 schreef hippy het volgende:[..] Hou wel van wodka maar nee... Ben wel een mix-up... Ben half nl en half engels... Heb nuchterheid van nl en humor van de engelsen... Twee top eigenschappen dacht ik zo... Woon in nieuw vennep vlak bij schiphol... Althans nog wel, want moet me huis verkopen door een of ander kutwijf... Life is beautiful pffff...;)))) half nederlands en half engels,inderdaad hebben engelsen humor,dat zag je bij ajax-fc twente zaterdag wel aan mc laren,met z,n circus tactiek,alleen konden ze er in amsterdam en nieuw vennep om lachen,alleen hier in twente zagen we de humor er niet van in,maar nu moet ik er zelf ook omlachen,mc laren alias tommie cooper.hahaha |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ja ben weer helemaal de oude. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 07:41 schreef hippy het volgende:[..] Hou wel van wodka maar nee... Ben wel een mix-up... Ben half nl en half engels... Heb nuchterheid van nl en humor van de engelsen... Twee top eigenschappen dacht ik zo... Woon in nieuw vennep vlak bij schiphol... Althans nog wel, want moet me huis verkopen door een of ander kutwijf... Life is beautiful pffff...;)))) ja zo als m,n vader altijd al zei,vrouwen kosten geld,alles wat je in ze investeerd zie je nooit meer terug,ik weet t,als je uit elkaar gaat willen ze het onderste uit de kan! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is je geraaie slome |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Jij ook ouwe pik,blijf jezelf!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nenam waar staat die til voor? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
enam,waar staat die til voor? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ik bedoel Nenam. dubbel post??????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 oktober 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nenam was de S vergeten. Nenam stil... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: nou zo stil is ie niet hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: lees het maar eens van achteren naar voren,vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Op HL ben ik idd minder aanwezig |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: aaaaaaaaaah,totaal nooit gezien,LITMANEN.trouwens goed bedacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goedemorgen Wesley.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:35 schreef Aartus het volgende:[..] ja zo als m,n vader altijd al zei,vrouwen kosten geld,alles wat je in ze investeerd zie je nooit meer terug,ik weet t,als je uit elkaar gaat willen ze het onderste uit de kan! Heb ik nog een goeie getroffen... Ik mag alles hebben wat ik wil hebben... Jippie...;))) Voor mij voorlopig ff geen wijf meer...pfff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 oktober 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Welke wesley. Verhoek? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duh Wesley Cohen natuurlijk.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 oktober 2012 - 14:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Duh Wesley Cohen natuurlijk.. [/quote ooooooooooooooh die wesley,de broer van job cohen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ooooooooooooooooooooohhh die Wesley,de broer van job cohen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Die ene die daar ligt.Is dat niet wesley cohen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt en die andere is Tomson..d:-))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
aaaaaaaaaaaah dus tomson is een klein hooliggannetje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: klein hooligannetje...
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: zo groot ziet ie er op de foto niet uit?wat doet tomson trouwens bij ajax-az/scouten? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: grote hooligan dus,nee tomson is feyenoorder en geen hooligan,dat geloof ik nooit,was gewoon effe een geintje,volgens mij is ie op en top een echte supporter.Ik weet t wel bijna zeker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 22:02 schreef Aartus het volgende:[..] grote hooligan dus,nee tomson is feyenoorder en geen hooligan,dat geloof ik nooit,was gewoon effe een geintje,volgens mij is ie op en top een echte supporter.Ik weet t wel bijna zeker. +1 AARSMUTS ! :D |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
AARSMUTS!WAT IS DAT DAN WEER? |
|
|
|