|
|
Ajacied 410
|
|
|
Dinsdag treedt Ajax aan tegen Borussia Dortmund. Wat denken jullie ervan. |
|
|
|
|
baslidian
|
|
|
nou ik denk wel dat er een gelijk spel in zit voor ajax..als ze echt een goede dag hebben en alles loopt zo als het moet lopen |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als ze zo als gisteren voetballen hebben we geen schijn van kans. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3-0 dortmund. Geen schijn van kans. Lewandowski, Reus en Gotzé gaan scoren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Dortmund gisteren weer zien spelen ,is echt top hoor. Denk ook 3-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dortmund speelt weergaloos in de bundesliga. Al jaren trouwens. Als ze in de CL dit jaar ook eens het niveau gaan halen als wat ze in de competitie halen gaat dortmund door. Ik vind dortmund een echt team. City totaal niet. En real draait voor geen cent. Voor ons is tegen City denk ik nog het meest haalbaar. Puur omdat het totaal geen team is |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 13:50 schreef Loetje het volgende:Dortmund speelt weergaloos in de bundesliga. Al jaren trouwens. Als ze in de CL dit jaar ook eens het niveau gaan halen als wat ze in de competitie halen gaat dortmund door. Ik vind dortmund een echt team. City totaal niet. En real draait voor geen cent. Voor ons is tegen City denk ik nog het meest haalbaar. Puur omdat het totaal geen team is Had nu wel erg graag tegen Real willen spelen in de ArenA joh, dan hadden we zeker puntjes gepakt! Maar tegen DOrtmund moeten we gewoon rustig spelen, had alleen wel graag Boccara bij gezien, maar goed. Speel wat mij betreft met Poulsen, Eriksen de Jong op het middenveld en dan in de aanval met Lukoki(Sana beetje uit vorm), Babel en Boerigter, maar weet niet precies of ze dat vol kunnen houden met hu8n fysieke toestand? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Het is de eerste wedstrijd in de CL dus de ploegen zullen een goed resultaat neer willen zetten. Ik dank als je vooraf kunt tekenen voor een verlies van 3-0 moet je dat doen. Als Dortmund er echt 100% voor gaat kun je er volgens mij een telraam bij gaan pakken. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
zoals ajax gister speelde, geen schijn van kans, zo optimistiesch als ik ben geef ik ajax dinsdag een heel grote kans, ik houd het op winst, ajax gaat spetteren en borussia met lege zakken thuis staan, ik denk zelf 1-3 |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
dortmund is geen kleintje,maar een stunt van ajax zit er altijd in,hopen dat alle nederlandse clubs punten gaan pakken,we moeten t wel met z,n drieen doen,anders dreigen we weer een plaats kwijt te raken,ajax zit wel in een heel erg moeilijke poule,een derde plaats betekent in ieder geval overwinteren. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
kansloos ben je nooit, als je al met zo'n instelling zou gaan voetballen kun je beter helemaal niet mee doen, eigenlijk speelde ajax heel volwassen tegen rkc, weinig weggegeven en wachten op die kans, het was ook duidelijk dat ze zich spaarden voor dortmund, ik zeg een gelijkspel, 1-1. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lekker positief ingesteld (bijna) allemaal! Waarom zou ons AJAX niet kunnen stunten in de CL??? vorig seizoen thuis tegen madrid 2 glaszuivere goals afgekeurd en later in de EL uitgewonnen van Man.United.
Ik geloof echt in een stunt. Ik zeg 1-2!!!
AJAX for ever ***+1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dortmund is een goede ploeg maar geen wonder ploeg dus Ajax kan ten alle tijden winnen of gelijk spelen en als je een slechte wedstrijd tegen RKC speelt is dat nog geen maatstap hoe je tegen Dortmund speelt een stadion vol en concentratie werklust en de bal in de ploeg houden dat zijn ze echt niet verleerd dus ja Ajax heeft altijd een kans tegen Dortmund,en ik geloof in een remise, |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Het valt me op dat als Ajax een belangrijke wedstrijd speelt, ze ineens een stuk beter voetballen (kampioenswedstrijd tegen Twente, vorig jaar thuis tegen PSV en uit tegen Manchester). Ik sta er soms versteld van. Kwestie van inzet? Die lijkt dan veel beter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:Lekker positief ingesteld (bijna) allemaal! Waarom zou ons AJAX niet kunnen stunten in de CL??? vorig seizoen thuis tegen madrid 2 glaszuivere goals afgekeurd en later in de EL uitgewonnen van Man.United. Ik geloof echt in een stunt. Ik zeg 1-2!!! AJAX for ever ***+1 Hier ben ik het dus 100% mee eens |
|
|
|
|
smeerpijp
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Als we de eerste twintig minuten doorkomen hebben we een kansje... Ben alleen heel bang dat de 80.000 toeschouwers teveel op de zenuwen van de scheidsrechter werken......en toch.....mja,
2-2 |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
1-1 of 0-1 heb veel vertrouwen in ons ajax,wij zijn de beste met die instelling het veld in en die duitsers afmaken. |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Redelijke 1e helft. De zenuwen eraf gespeeld en nu in de tweede helft ook wat vaker doorbijten. Vind die poulsen wel sterk overkomen, als schone op die positie staat in deze wedstrijd vliegen ze je om de oren. Wat minder onnodig balverlies en wat meer lef, we zijn zeker niet kansloos! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sana komt duidelijk tekort in zowel fysiek als snelheid, wisselen voor de 2e helft. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Iemand een sopcast linkje? graag een DM, ik zit momenteel in het buitenland en heb echt een zaad stream waar je helemaal gek van wordt.. alvast bedankt! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik vind eriksen deze wedstrijd duidelijk niet top, te vaak balverlies, zou nu serero wel op zijn plek willen zien |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god Frank jou schuld je had allang Sana er af moeten halen 1111111111111 |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ach het spel was niet slecht, jammer |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ajax speelde prima maar zat er door heen halverwege de tweede helft toen had Frank moeten wisselen,en daar ben ik pissig over |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Heb wel even last vanen baal moment. Zag ik goeie dingen en ben vol vertrouwen dat we ze straks in de ArenA pakken. Toch had ik nu al een puntje lekker gevonden. Eerst maar een nachtje slapen,, |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
puur geluk gehad die Duitsers ajax had met 1-4 moeten winnen!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Eeuwig zonde !! Hadden hier ' gewoon' de 3 punten mee moeten nemen. Ik zie zelf niks in De Jong op het middenveld...vertraagt enorm. Liever Serero.....De Boer had De Jong nooit aanvoerder moeten maken want nu kun je hem er niet uit halen. Poulsen ben ik wel fan van en Babel...tja.....je eigen vrij kopen en dan ZO spelen. Geweldig, beste Ajacied. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja wat zal ik zeggen ik ben nog steeds pissig had niet gehoeven,en over de Jong ja mijn mening is algemeen bekend beslist niet goed genoeg voor Ajax handelingssnelheid te traag let op het balverlies van hem ,een subtopper. |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Sjonge jonge, ik ben er nog steeds ziek van. Te vaak verliezen we met opgeheven hoofd in de CL. Het is zo jammer dat de kansen er niet invliegen. De kansen die je op dit niveau krijgt zijn halve kansen vergeleken met de kansen die je in de eredivisie krijgt. Dan moet je die maken, maar in aanvallend opzicht komen we tekort. Sana is nog wat te licht, hoop dat hij de volgende keer niet meer nerveus is en wat meer kan laten zien. Derk is duidelijk nog niet in vorm en babel speelde goed maar komt nog ritme tekort om door te bijten. De jong speelde idd niet geweldig, maar ik vond Eriksen nog slapper spelen. Die had ook veel balverlies en ik denk bij hem zovaak van bijt nou eens van je af. Zowel in druk zetten als in het afmaken van kansen. Maar goed, we mogen trots zijn, maar ik wil godverdomme ook gewoon eens winnen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Met een beetje geluk pak je inderdaad gewoon de winst... Maar dan is het ook zo jammer dat Babel, Eriksen en De Jong de kansen die je hebt gewoon niet pakt... Mocht je die dan niet scoren, is het jammer dat je dan zo verliest..... Want op zich hebben we niet heel veel weggegeven op een kans van Lewandovski, Götze en de onterechte penalty van Hummels. Dan is het gewoon jammer dat je op dat moment gewoon nog een kutgoaltje tegen krijgt... |
|
|
|