BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (zondag 23 september 2012 , 16:30): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:28 schreef Vincent1970 het volgende:
Als je zoals vandaag nog geen 3 seconden de bal in bezit kan houden dan maakt het geen reet uit of je 4-3-3 of 4-4-2, of welk systeem dan ook speelt.
Clasie zwemt.Hij heeft een type El amhadi,Tonny nodig waarmee hij kan combineren.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Waarom is Karim El Ahmadi toch weggegaan.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 19:33   quote  deeplink  
ahmadi1112.jpg
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:32 schreef Wim2 het volgende:
Waarom is Karim El Ahmadi toch weggegaan.
Dat was een broodvoetballer die bijna zn hart hier verloor.Maar toch een mof in hart en nieren bleef.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 19:36   quote  deeplink  
tot aan de 1-0 was het een gelijkwaardige echte nederlandse toppert waardig.echt plumpuddingvoetbal.eerste helft redelijk.hoe slecht het ook was deze had je echt niet hoeven verliezen tot aan de 1-0 dan.ik vind die strontman wel grappig.een echte neprotterdammert.denkt echt dat pisvlek een beter elftal heeft?hahaha ik vind van niet.alleen twente steekt er bovenuit.als feyenoord de toevallige 1-0 had gescoord had het ook zo andersom kunnen wezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 18:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Koeman heeft zeker een fout gemaakt met z,n 4-3-3
Niet mee eens. De eerste helft bleek Feyenoord ook met die opstelling nauwelijks minder dan PSV. Tweede helft verloren we de slag op het middenveld en miste we een stukje ervaring achterin. Leerdam en Immers vielen er doorheen en positioneel klopte het achterin niet na het wegvallen van Mathijsen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 23 september 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:31 schreef Snees het volgende:

[..]

Clasie zwemt.Hij heeft een type El amhadi,Tonny nodig waarmee hij kan combineren.
Toch ging het tegen Kiev wel qua veldspel, werd er vrij dominant gespeeld met dezelfde spelers, behalve de Vrij. Toen werd alleen die echte spits gemist. Ik snap er echt niks van hoe het zo kan afglijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Vincent1970 --
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:36 schreef TheMenace het volgende:
tot aan de 1-0 was het een gelijkwaardige echte nederlandse toppert waardig.echt plumpuddingvoetbal.eerste helft redelijk.hoe slecht het ook was deze had je echt niet hoeven verliezen tot aan de 1-0 dan.ik vind die strontman wel grappig.eene chte neprotterdammert.denkt echt dat pisvlek een beter elftal heeft?hahaha ik vind van niet.alleen twente steekt er bovenuit.als feyenoord de toevallige 1-0 had gescoord had het ook zo andersom kunnen wezen.
Sterker nog..Ik durf te zeggen dat wij een van de sterkste zoniet het sterkste elftal hebben van NL.
En als we deze groep op de juiste plekken weten te versterken zie ik ons gewoon op europees (sub)topniveau spelen.
Maar dat is na vandaag nog ver weg helaas.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 18:10 schreef henkie1969 het volgende:
Mogen we na vandaag de volgende namen als miskoop beschouwen? Pelle, Immers, Mathijssen.....
Nog niemand is een miskoop. Nog altijd te vroeg, al moet zeker Immers veel meer brengen. Mathijsen doet het juist prima de afgelopen wedstrijden, die gaan we nog zeker missen. Pellè is nog weinig over te zeggen. Was pas zijn 2de wedstrijd.
van geil
 van geil - zondag 23 september 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet mee eens. De eerste helft bleek Feyenoord ook met die opstelling nauwelijks minder dan PSV. Tweede helft verloren we de slag op het middenveld en miste we een stukje ervaring achterin. Leerdam en Immers vielen er doorheen en positioneel klopte het achterin niet na het wegvallen van Mathijsen.
eerste helft kun je ook gewoon met twee nul achterstaan........
en je zag t aankomen,,,,,alles moest op kracht,,,,dat hou je niet vol....

gewoon n miskleum van koeman
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:19 schreef Snees het volgende:

[..]

Had tie niet moeten doen nee.
Ik zei al de hele week.... 4-4-2
Met schaken en cisse.
Zo win je van psv.
En deden we nog om de bovenste plekken mee.
even zonder psv.
Nu strijden voor t linker rijtje met die cub van,achter de duinen aan de zee.
Deden immers en verhoek nog maar met die club mee.
Dan was alles bij ons nog oke.
Rijmtalent..
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nog niemand is een miskoop. Nog altijd te vroeg, al moet zeker Immers veel meer brengen. Mathijsen doet het juist prima de afgelopen wedstrijden, die gaan we nog zeker missen. Pellè is nog weinig over te zeggen. Was pas zijn 2de wedstrijd.
immers tjah die immers.heb dan toch liever vormer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Koeman: In balbezit waren we onszelf niet

20120923_psv_koeman_vk_scaled_7.jpg

Trainer Ronald Koeman zocht de oorzaak van het met 3-0 verloren duel in Eindhoven zondagavond bij zijn eigen ploeg. De oefenmeester zag dat Feyenoord in de eerste topwedstrijd van dit seizoen een uur lang uitzicht had op een goed resultaat, maar in het laatste half uur uiteindelijk tegen een verdiende nederlaag aanliep. Er lag veel ruimte voor ons, maar in balbezit waren we onszelf niet en maakten we de verkeerde keuzes, legde Koeman na afloop de vinger op de zere plek. Daar ben ik erg teleurgesteld over.

Dat Feyenoord de thuisploeg een uur lang op 0-0 hield en via Pellè zelfs op voorsprong had kunnen komen, kwam volgens Koeman door de organisatie van zijn ploeg. Die stond lange tijd goed. We wilden het veld klein houden en dat is aardig gelukt. Maar in de tegenaanval misten we de overtuiging, waardoor we in aanvallend opzicht tekort schoten. Doordat een aantal spelers de verkeerde keuzes maakte, creëerden we nauwelijks kansen. Dan wordt het heel moeilijk om een wedstrijd als deze te winnen en ik vind dan ook dat we verdiend verloren hebben. 

Een extra domper voor Feyenoord was het uitvallen van Joris Mathijsen op slag van rust. De verdediger kon vanwege klachten aan zijn hamstring niet verder spelen. Dat ziet er niet goed uit, zei Koeman. Ik vrees dat we hem een tijdje kwijt zijn. Mathijsen werd vervangen door Terence Kongolo, die na afloop een compliment kreeg van zijn trainer. Terence heeft het goed gedaan, samen met Bruno zorgde hij voor rust. Met name door het centrale verdedigingsduo stond de organisatie lange tijd goed, daar lag het niet aan.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet mee eens. De eerste helft bleek Feyenoord ook met die opstelling nauwelijks minder dan PSV. Tweede helft verloren we de slag op het middenveld en miste we een stukje ervaring achterin. Leerdam en Immers vielen er doorheen en positioneel klopte het achterin niet na het wegvallen van Mathijsen.
Niet mee eens.
de 1e helft bracht niks.
al had je nog 2 uur door gespeeld dan was er nog geen kans geboren.
psv was er een paar keer dichtbij.
de 2e helft?
Gewoon drama!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Immers kan echt niet meer inderdaad, Koeman gaf een ook een sneer naar Immers over de 1-0 die hij gewoon inleverde bij Toivonen.

Pelle was wel aardig wanneer je een breekijzer nodig hebt maar voegt verder ook niet veel toe.

Leerdam is de laatste van "10-0 generatie" en mag daarom opflikkeren, liep na de 3-0 er met de pet naar te gooien en ging bij de 2-0 er als een wijf in. AUB in de winterstop moven! Dan is heel de kabel weg.

Ik hoop volgende week op Vilhena in de basis en hoe zit het met die Singh? Dat was toch zo'n groot talent waar heel europa achteraan zat?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:39 schreef Snees het volgende:

[..]

Sterker nog..Ik durf te zeggen dat wij een van de sterkste zoniet het sterkste elftal hebben van NL.
En als we deze groep op de juiste plekken weten te versterken zie ik ons gewoon op europees (sub)topniveau spelen.
Maar dat is na vandaag nog ver weg helaas.
Fijn dat je het durft te zeggen, maar dat maakt het geen absolute waarheid. Wanneer iedereen fit is horen we wat betreft de achterste 6-7 tot de top van de Eredivisie. Alleen de vleugels, 9 en 10 zitten vooralsnog niet op dat niveau.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:41 schreef van geil het volgende:

[..]

eerste helft kun je ook gewoon met twee nul achterstaan........
en je zag t aankomen,,,,,alles moest op kracht,,,,dat hou je niet vol....

gewoon n miskleum van koeman
mwa, viel wel mee. Het was compact dus de afstanden bleven heel goed te belopen. Feyenoord is niet op kracht afgetroefd, maar op voetballend vermogen. Alleen Clasie speelde voldoende op het middenveld en Leerdam de eerste helft. Ik vond deze formatie zeker niet 'gewoon een miskleun' van Koeman. Verder hebben we dit jaar ook met 4-4-2 de overwinningen niet binnengehaald. Het is geen probleem van de formatie, maar een stukje kwaliteit dat je in aanvallend opzicht mist.
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Fijn dat je het durft te zeggen, maar dat maakt het geen absolute waarheid. Wanneer iedereen fit is horen we wat betreft de achterste 6-7 tot de top van de Eredivisie. Alleen de vleugels, 9 en 10 zitten vooralsnog niet op dat niveau.
We hebben geloof t of niet echt de beste verdediging van t land.
Je kan ene middenveld opstellen waar je je niet voor hoef te schamen.
Allen de aanval is wat minder.

Maar voor NL begrippen AL een top11tal.
En met een gemiddelde leeftijd van een jaar of 20 van onze sterkste spelers,
kunnen we ook europees van betekenis gaan spelen in de toekomst.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:42 schreef TheMenace het volgende:

[..]

immers tjah die immers.heb dan toch liever vormer.
Zijn geen concurrenten van mekaar, want spelen op verschillende posities. Singh, Vilhena en misschien Achahbar komen in beeld als vervanger van Immers.
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, viel wel mee. Het was compact dus de afstanden bleven heel goed te belopen. Feyenoord is niet op kracht afgetroefd, maar op voetballend vermogen. Alleen Clasie speelde voldoende op het middenveld en Leerdam de eerste helft. Ik vond deze formatie zeker niet 'gewoon een miskleun' van Koeman. Verder hebben we dit jaar ook met 4-4-2 de overwinningen niet binnengehaald. Het is geen probleem van de formatie, maar een stukje kwaliteit dat je in aanvallend opzicht mist.
Clasie was echt slecht voor zijn doen.
Rara hoe komt dat?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:44 schreef Snees het volgende:

[..]

Niet mee eens.
de 1e helft bracht niks.
al had je nog 2 uur door gespeeld dan was er nog geen kans geboren.
psv was er een paar keer dichtbij.
de 2e helft?
Gewoon drama!
Eerste helft was zo slecht nog niet. Aantal voorzetten, penaltysituatie, balletje viel een paar keer niet goed. We creerden niet veel, klopt, maar we deden toen niet of nauwelijks onder voor PSV. Tweede helft was inderdaad wel drama. Zeker in de organisatie klopte het van geen kant.
Omekees
 Omekees - zondag 23 september 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:51 schreef Snees het volgende:

[..]

Clasie was echt slecht voor zijn doen.
Rara hoe komt dat?
No Karim, No Otman.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:50 schreef Snees het volgende:

[..]

We hebben geloof t of niet echt de beste verdediging van t land.
Je kan ene middenveld opstellen waar je je niet voor hoef te schamen.
Allen de aanval is wat minder.

Maar voor NL begrippen AL een top11tal.
En met een gemiddelde leeftijd van een jaar of 20 van onze sterkste spelers,
kunnen we ook europees van betekenis gaan spelen in de toekomst.
Top verdediging, redelijk tot goed middenveld en een middelmatige aanval. Algeheel vind ik ons nog geen top van NL. Wellicht in de toekomst, maar dat telt nu niet. PSV en Twente en misschien ook Ajax staan er beter voor. Vitesse en AZ zijn eerder directe concurrenten.
van geil
 van geil - zondag 23 september 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, viel wel mee. Het was compact dus de afstanden bleven heel goed te belopen. Feyenoord is niet op kracht afgetroefd, maar op voetballend vermogen. Alleen Clasie speelde voldoende op het middenveld en Leerdam de eerste helft. Ik vond deze formatie zeker niet 'gewoon een miskleun' van Koeman. Verder hebben we dit jaar ook met 4-4-2 de overwinningen niet binnengehaald. Het is geen probleem van de formatie, maar een stukje kwaliteit dat je in aanvallend opzicht mist.
nee t.....al had messi in de spits gestaan.,,,.....

en t gaat niet om 4 4 2....of 4 3 3
maar om de poppetjes...
4 3 3 met clasie immers leerdam........zelfmoord.
wel vind ik dat we 4 4 2 spelers hebben,,,,maar dat even terzijde......
t vreemde is,,,dat koeman eigenlijk t zelfde concludeerde.....

maar waarom dan niet ingegrepen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:51 schreef Snees het volgende:

[..]

Clasie was echt slecht voor zijn doen.
Rara hoe komt dat?
Das toch duidelijk? Hij was aan het zwemmen. Zo slecht was hij niet overigesn, maar ook geen top. Immers en Leerdam waren de tweede helft hele andere dingen aan het doen dan Feyenoord te helpen.
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Top verdediging, redelijk tot goed middenveld en een middelmatige aanval. Algeheel vind ik ons nog geen top van NL. Wellicht in de toekomst, maar dat telt nu niet. PSV en Twente en misschien ook Ajax staan er beter voor. Vitesse en AZ zijn eerder directe concurrenten.
Ik had het ook over de toekomst en niet over Bosvelt ;)
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 23 september 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:44 schreef Wim2 het volgende:
Immers kan echt niet meer inderdaad, Koeman gaf een ook een sneer naar Immers over de 1-0 die hij gewoon inleverde bij Toivonen.

Pelle was wel aardig wanneer je een breekijzer nodig hebt maar voegt verder ook niet veel toe.

Leerdam is de laatste van "10-0 generatie" en mag daarom opflikkeren, liep na de 3-0 er met de pet naar te gooien en ging bij de 2-0 er als een wijf in. AUB in de winterstop moven! Dan is heel de kabel weg.

Ik hoop volgende week op Vilhena in de basis en hoe zit het met die Singh? Dat was toch zo'n groot talent waar heel europa achteraan zat?
Singh is op vakantie!
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:55 schreef Omekees het volgende:

[..]

No Karim, No Otman.
dat waren types waar hij mee functioneert.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Kan het nog steeds niet geloven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:56 schreef van geil het volgende:

[..]

nee t.....al had messi in de spits gestaan.,,,.....

en t gaat niet om 4 4 2....of 4 3 3
maar om de poppetjes...
4 3 3 met clasie immers leerdam........zelfmoord.
wel vind ik dat we 4 4 2 spelers hebben,,,,maar dat even terzijde......
t vreemde is,,,dat koeman eigenlijk t zelfde concludeerde.....

maar waarom dan niet ingegrepen?
Het gaat inderdaad om de poppetje,s maar dat probeerde ik ook aan te geven. En het gaat niet alleen om de spits positie. Stukje creativiteit, strakke passing, goede handelingssnelheid, het ontbrak vandaag. En als bijvoorbeeld Immers ook nog eens zijn duels gaat verliezen, dan kan je hem net zo goed niet opstellen. En ik vond inderdaad ook dat Koeman wat laat ingreep. Fernandez voor Verhoek was nog wel okee, al had ik persoonlijk eerder Cissé erin gebracht en Schaken vanaf rechts laten spelen. Ik had echter ook een versteviging of tenminste vervanging op het middenveld verwacht. Eigenlijk had hij Immers of Leerdam moeten wisselen of misschien Pellè en Immers in dat gat laten duiken. Maar goed, Koeman zal er wel zijn redenen voor hebben gehad. Het ligt dan ook niet aan hem maar aan de uitvoering van de spelers.
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Er gaan nu praatjes komen dat we niet goed genoeg zijn.en dat vorig jaar een toevalsjaar was.als we die onzin zelf gaan geloven.
Dan kan je volgend jaar weer vanaf 0 beginnen.

Wij zijn Feyenoord en horen na een jaar als vorig jaar gewoon om de 1e plaats te strijden!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 september 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Vandaag is maar al te goed gebleken dat we niet goed genoeg zijn. PSV heeft ons op kwaliteit afgetroefd. Waar we vorig jaar tweede zijn geworden, het was een hele prestatie, maar zeg eerlijk mensen; het was wel een toevalsjaar.

En niet bitchen, want ik geloof hierin..! :')
Alexmem
 Alexmem - zondag 23 september 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Ik geloof dat we vorig jaar ook wat minder last hadden van het blessure spook :-/
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:22 schreef Snees het volgende:
Er gaan nu praatjes komen dat we niet goed genoeg zijn.en dat vorig jaar een toevalsjaar was.als we die onzin zelf gaan geloven.
Dan kan je volgend jaar weer vanaf 0 beginnen.

Wij zijn Feyenoord en horen na een jaar als vorig jaar gewoon om de 1e plaats te strijden!!!
precies!en zo is het!niks meer en niks minder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:22 schreef Snees het volgende:
Er gaan nu praatjes komen dat we niet goed genoeg zijn.en dat vorig jaar een toevalsjaar was.als we die onzin zelf gaan geloven.
Dan kan je volgend jaar weer vanaf 0 beginnen.

Wij zijn Feyenoord en horen na een jaar als vorig jaar gewoon om de 1e plaats te strijden!!!
Daar streven we wel naar, maar je moet wel kijken naar wat realistisch is. Vond vorig jaar geen toevalstreffer, Feyenoord heeft het toen afgedwongen. Helaas blijkt het vertrek van vooral El Ahmadi, Bakkal en Guidetti nog niet opgevangen. Vlaar hadden we ook nog goed kunnen gebruiken, maar zijn verlies is wat beter opgevangen door de ontwikkeling van Indi en de komst van Mathijsen.

Op dit moment zijn er 2-3 ploegen beter. Het zou ook gek zijn als dat niet zo was, want die hebben tientallen miljoenen uitgegeven aan hun selecties over de afgelopen paar jaar. Osn basiselftal koste qua transfersom misschien 2 miljoen.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:24 schreef Bosifyable het volgende:
Vandaag is maar al te goed gebleken dat we niet goed genoeg zijn. PSV heeft ons op kwaliteit afgetroefd. Waar we vorig jaar tweede zijn geworden, het was een hele prestatie, maar zeg eerlijk mensen; het was wel een toevalsjaar.

En niet bitchen, want ik geloof hierin..! :')
-100
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Daar streven we wel naar, maar je moet wel kijken naar wat realistisch is. Vond vorig jaar geen toevalstreffer, Feyenoord heeft het toen afgedwongen. Helaas blijkt het vertrek van vooral El Ahmadi, Bakkal en Guidetti nog niet opgevangen. Vlaar hadden we ook nog goed kunnen gebruiken, maar zijn verlies is wat beter opgevangen door de ontwikkeling van Indi en de komst van Mathijsen.

Op dit moment zijn er 2-3 ploegen beter. Het zou ook gek zijn als dat niet zo was, want die hebben tientallen miljoenen uitgegeven aan hun selecties over de afgelopen paar jaar. Osn basiselftal koste qua transfersom misschien 2 miljoen.
alleen twente is beter
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:50 schreef TheMenace het volgende:

[..]

alleen twente is beter
Aanvallend wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:56 schreef van geil het volgende:

[..]

nee t.....al had messi in de spits gestaan.,,,.....

en t gaat niet om 4 4 2....of 4 3 3
maar om de poppetjes...
4 3 3 met clasie immers leerdam........zelfmoord.
wel vind ik dat we 4 4 2 spelers hebben,,,,maar dat even terzijde......
t vreemde is,,,dat koeman eigenlijk t zelfde concludeerde.....

maar waarom dan niet ingegrepen?
Ben ik het zo mee eens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:50 schreef TheMenace het volgende:

[..]

alleen twente is beter
PSV ook. Ajax misschien. AZ en Vitesse niet. De rest van de eredivisie is zwakker.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 23 september 2012 - 21:00   quote  deeplink  
einde van het seizoen worden de prijzen verdeeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:00 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
einde van het seizoen worden de prijzen verdeeld.
Zo is het.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

PSV ook. Ajax misschien. AZ en Vitesse niet. De rest van de eredivisie is zwakker.
ook psv niet.
ar
 ar - zondag 23 september 2012 - 21:10   quote  deeplink  
mogen we heel blij zijn met plekkie 5.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:10 schreef ar het volgende:
mogen we heel blij zijn met plekkie 5.
4-5-6 is normaal voor Feyenoord.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Alleen plek 1 telt voor Feyenoord.En vandaag was het een schande wat er gebeurde na het uur.afstandsschot en een dood spelmoment en nog een keer geklungel door de keeper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:10 schreef ar het volgende:
mogen we heel blij zijn met plekkie 5.
Je bent niet goed bij je pan pannenkoek
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

4-5-6 is normaal voor Feyenoord.
Je bent niet goed bij je pan pannenkoek
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:10 schreef ar het volgende:
mogen we heel blij zijn met plekkie 5.
wie is we?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Je bent niet goed bij je pan pannenkoek
Gaat ie lekker Dennis?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (zondag 23 september 2012 , 16:30): 3 - 0









0.0115339