BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (zondag 23 september 2012 , 16:30): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Gaat ie lekker Dennis?
ja geweldig..........merk je het aan me?met jouw ook erg goed aangezien ze aan jouw doelstelling voldoen??nou zeker aan de mijne niet schat.
ar
 ar - zondag 23 september 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Je bent niet goed bij je pan pannenkoek
nee joh..je hebt gelijk,we worden met dit materiaal lachend kampioen.Blij dat jij het nog scherp ziet mafkees.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 23 september 2012 - 21:34   quote  deeplink  
hahahah doe rustig tegen elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
hahahah doe rustig tegen elkaar.
Het beste is dat je oppleurt.gisteren zat je nog te janken dat jullie zouden verliezen dus kom nu niet kwazie vrolijk doen held op lampies
ar
 ar - zondag 23 september 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
hahahah doe rustig tegen elkaar.
gaat wel goed joh..ff zeiken na een pleuris middag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja geweldig..........merk je het aan me?met jouw ook erg goed aangezien ze aan jouw doelstelling voldoen??nou zeker aan de mijne niet schat.
En lucht het op? Wil je nog meer kwijt?
ar
 ar - zondag 23 september 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Let it go,let it go.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 21:42   quote  deeplink  
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:33 schreef ar het volgende:

[..]

nee joh..je hebt gelijk,we worden met dit materiaal lachend kampioen.Blij dat jij het nog scherp ziet mafkees.
buiten dat je zeker 1 penalty had moeten hebben en het hele seizoen al scheidsrechters tegen hebt ja alweer ja en dan nog 10 punten hebt tjah ken je nagaan waar je dan had gestaan?toch minimaal tweede.net of de afgelopen 2 seizoenen en de jaren ervoor de beste kampioen is geworden???hahaha laat me niet lachen.

houd toch je bek lul.ga lekker naar vitesse toe als je zo graag vijfde wilt worden.bij feyenoord moet je presteren met je elf jaar geklungel em altijd kutsmoesjes hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 september 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Poeh, dat Feyenoord geen kampioenselftal heeft, weten we echt wel, maar vanmiddag spelen ze gewoon rechterrij-voetbal.
Het nivo zakt en zakt...Heb het idee dat er geen vertrouwen is in elkaar, geen automatismes.
Bekerwedstrijd NEC dan nog een revanche bieden en wie er dan nóg beroerd speelt maar eens bankie laten proeven.
Met name Nelom, Pelle, Immers, Leerdam, Schaken moeten zich zorgen maken.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
hahahah doe rustig tegen elkaar.
houd jij helemaal je bek lol
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En lucht het op? Wil je nog meer kwijt?
ja ik moet schijten.kan je effe weer je mond open doen??
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:43 schreef FR-Henk het volgende:
Poeh, dat Feyenoord geen kampioenselftal heeft, weten we echt wel, maar vanmiddag spelen ze gewoon rechterrij-voetbal.
Het nivo zakt en zakt...Heb het idee dat er geen vertrouwen is in elkaar, geen automatismes.
Bekerwedstrijd NEC dan nog een revanche bieden en wie er dan nóg beroerd speelt maar eens bankie laten proeven.
Met name Nelom, Pelle, Immers, Leerdam, Schaken moeten zich zorgen maken.
haha volgens mij is iedereen van de nr 2 tot en met 9 rechterrij voetbal kluns
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:44 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja ik moet schijten.kan je effe weer je mond open doen??
aha, humor!
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het beste is dat je oppleurt.gisteren zat je nog te janken dat jullie zouden verliezen dus kom nu niet kwazie vrolijk doen held op lampies
ach zijn naam klopt ook al niet want het is niet eindhovenpsv1
maar eindhovenpsv4
ar
 ar - zondag 23 september 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:43 schreef TheMenace het volgende:

[..]

buiten dat je zeker 1 penalty had moeten hebben en het hele seizoen al scheidsrechters tegen hebt ja alweer ja en dan nog 10 punten hebt tjah ken je nagaan waar je dan had gestaan?toch minimaal tweede.net of de afgelopen 2 seizoenen en de jaren ervoor de beste kampioen is geworden???hahaha laat me niet lachen.

houd toch je bek lul.ga lekker naar vitesse toe als je zo graag vijfde wilt worden.bij feyenoord moet je presteren met je elf jaar geklungel em altijd kutsmoesjes hebben.
ik teken voor de vijfde plek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

aha, humor!
not ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 21:53   quote  deeplink  
dr love
 dr love - zondag 23 september 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Helaas met Koeman wordt Feyenoord ook niet beter, spelersgroep zijn geen topniveau, als ik m.v. geel een advies mag geven contract niet meer verlengen van koeman, cisse,schaken,immers, verhoek,Clasie,pelle verkopen.
Nieuwe trainer g.v.Bronckhorst/v.gastel en spitsen trainer P.v.Hooijdonk.

Ik gaf koeman nog een kans na de uit wedstrijd tegen Kiev toen zag ik al het wordt niks met hem, de spelers die wel van waarde zijn laat hij niet spelen of hooguit zeer korte invalbeurten, en spelers onder niveau laat hij wel staan.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:52 schreef ar het volgende:

[..]

ik teken voor de vijfde plek.
ja maar jij bent voor de bijlmer das te begrijpen hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 september 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:54 schreef dr love het volgende:
Helaas met Koeman wordt Feyenoord ook niet beter, spelersgroep zijn geen topniveau, als ik m.v. geel een advies mag geven contract niet meer verlengen van koeman, cisse,schaken,immers, verhoek,Clasie,pelle verkopen.
Nieuwe trainer g.v.Bronckhorst/v.gastel en spitsen trainer P.v.Hooijdonk.

Ik gaf koeman nog een kans na de uit wedstrijd tegen Kiev toen zag ik al het wordt niks met hem, de spelers die wel van waarde zijn laat hij niet spelen of hooguit zeer korte invalbeurten, en spelers onder niveau laat hij wel staan.
Verloren held!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Ghehe, das lang geleden ja..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Verloren held!
hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Zwijnaldum dankt Ferrader na goal tegen Feyenoord

Georginio Zwijnaldum juichte niet al te hard na zijn belangrijke 2-0 tegen Feyenoord. Wel lieten zijn vingers onder andere de letter 'L' zien. Om een speciale reden, zo verklapte de middenvelder na afloop.

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F38%2Ffull%2F199_1348422903_wijnaldum.jpg&key=c6aed7f41904289354207cc7c50d3cf685454b77&method=fill&size=560x372

"Die L stond voor Leroy Ferrader. Hij zat vorig jaar bij FC Twente in dezelfde positie als ik nu: weinig aan spelen toekomen. Hij heeft mij altijd gesteund. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooraf al besloten had een eventuele goal zo te zullen vieren."
Zwijnaldum legt het grote belang van de 3-0 zege op Feyenoord maar eens even goed uit. "Dit hadden we als team nodig, zeker na die twee nederlagen. Het was belangrijk om te laten zien dat we niet afhankelijk zijn van één speler (Van Bommel, red.). Mark kan het niet alleen, we zullen het met z'n allen moeten doen. Nu is het zaak de komende weken te blijven winnen. Ik denk dat Ajax en FC Twente onze grootste bedreigingen zullen zijn."
Bron:Elfvoetbal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Verloren held!
Terug van weggeweest!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 september 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:45 schreef TheMenace het volgende:

[..]

haha volgens mij is iedereen van de nr 2 tot en met 9 rechterrij voetbal kluns
Volgens jou ja, dus weet je ook dat het nog slechter kan sukkel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

not ;)
;)
ar
 ar - zondag 23 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:54 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja maar jij bent voor de bijlmer das te begrijpen hehe
auw......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:57 schreef RenatoBos het volgende:
Zwijnaldum dankt Ferrader na goal tegen Feyenoord

Georginio Zwijnaldum juichte niet al te hard na zijn belangrijke 2-0 tegen Feyenoord. Wel lieten zijn vingers onder andere de letter 'L' zien. Om een speciale reden, zo verklapte de middenvelder na afloop.

[ afbeelding ]

"Die L stond voor Leroy Ferrader. Hij zat vorig jaar bij FC Twente in dezelfde positie als ik nu: weinig aan spelen toekomen. Hij heeft mij altijd gesteund. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooraf al besloten had een eventuele goal zo te zullen vieren."
Zwijnaldum legt het grote belang van de 3-0 zege op Feyenoord maar eens even goed uit. "Dit hadden we als team nodig, zeker na die twee nederlagen. Het was belangrijk om te laten zien dat we niet afhankelijk zijn van één speler (Van Bommel, red.). Mark kan het niet alleen, we zullen het met z'n allen moeten doen. Nu is het zaak de komende weken te blijven winnen. Ik denk dat Ajax en FC Twente onze grootste bedreigingen zullen zijn."
Bron:Elfvoetbal
Is de L van dat ding wat Lerra is z`n kont stopt op z`n tijd!
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 23 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:54 schreef dr love het volgende:
Helaas met Koeman wordt Feyenoord ook niet beter, spelersgroep zijn geen topniveau, als ik m.v. geel een advies mag geven contract niet meer verlengen van koeman, cisse,schaken,immers, verhoek,Clasie,pelle verkopen.
Nieuwe trainer g.v.Bronckhorst/v.gastel en spitsen trainer P.v.Hooijdonk.

Ik gaf koeman nog een kans na de uit wedstrijd tegen Kiev toen zag ik al het wordt niks met hem, de spelers die wel van waarde zijn laat hij niet spelen of hooguit zeer korte invalbeurten, en spelers onder niveau laat hij wel staan.
Wilde aan je vragen waar ze jou opgegraven hebben, maar dat doe ik toch maar niet..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:54 schreef dr love het volgende:
Helaas met Koeman wordt Feyenoord ook niet beter, spelersgroep zijn geen topniveau, als ik m.v. geel een advies mag geven contract niet meer verlengen van koeman, cisse,schaken,immers, verhoek,Clasie,pelle verkopen.
Nieuwe trainer g.v.Bronckhorst/v.gastel en spitsen trainer P.v.Hooijdonk.

Ik gaf koeman nog een kans na de uit wedstrijd tegen Kiev toen zag ik al het wordt niks met hem, de spelers die wel van waarde zijn laat hij niet spelen of hooguit zeer korte invalbeurten, en spelers onder niveau laat hij wel staan.
Dacht al, waar blijft ie nou?
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:03   quote  deeplink  
ach je merkt het ook weer aan koeman en de spelers die de hele tijd lopen te lullen over wat de doelstelling is en dan zeggen ze top 5 ja dan ga je er ook naar voetballen hea??stelletje kwakzalverss
dr love
 dr love - zondag 23 september 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Iedereen schijt in z,n broek om kritiek te geven aan r.koetje die man verdient toch een riant salaris, de hele voorbereiding is slecht de championsleage eruit geflikkerd de Uefa cup ook schande daarna beker en de competitie wordt ook niks hooguit 6/7 plaats goed gedaan van az,PSV,valencia heeft alleen mazzeltje gehad bij Ajax door zlatan Ibrahimhovic.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:07 schreef dr love het volgende:
Iedereen schijt in z,n broek om kritiek te geven aan r.koetje die man verdient toch een riant salaris, de hele voorbereiding is slecht de championsleage eruit geflikkerd de Uefa cup ook schande daarna beker en de competitie wordt ook niks hooguit 6/7 plaats goed gedaan van az,PSV,valencia heeft alleen mazzeltje gehad bij Ajax door zlatan Ibrahimhovic.
ik krijg er nou alweer nachtmerries van!
maar de beker zit feyenoord toch nog in?en na woensdag ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:58 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Wilde aan je vragen waar ze jou opgegraven hebben, maar dat doe ik toch maar niet..
Hij heeft in iedergeval een eigen mening ,en slijmen en kontlikken daar doet tie niet aan.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volgens jou ja, dus weet je ook dat het nog slechter kan sukkel.
dat betekent dus dat de nr 2 tot en met 9 aan het einde van het seizoen in het rechterrijtje staan.eend!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace --
bode
 bode - zondag 23 september 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Ja Ja geef maar kritiek op Koeman, maar hij is wel de eerste trainer die voor de camera durft te zeggen over Toivonen en dat is gewoon waar zeker 5 tot 8 keer toe en daar wordt niet tegen op getreden
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij heeft in iedergeval een eigen mening ,en slijmen en kontlikken daar doet tie niet aan.
nee want dat is vies
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 september 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:12 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat betekent dus dat de nr 2 tot en met 9 aan het einde van het seizoen in het rechterrijtje staan.eend!
Snap je nou nog niet hoe slecht Feyenoord vanmiddag speelde, naaktslak?
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:14 schreef bode het volgende:
Ja Ja geef maar kritiek op Koeman, maar hij is wel de eerste trainer die voor de camera durft te zeggen over Toivonen en dat is gewoon waar zeker 5 tot 8 keer toe en daar wordt niet tegen op getreden
tuurlijk geven we kritiek koeman die de beste traptechniek had kan niet eens zorgen dat spelers normaal op het doel kunnen schieten.
dr love
 dr love - zondag 23 september 2012 - 22:16   quote  deeplink  
En ik zal jullie es wat vertellen waar r.koetje op uit is hij hoopt stiekem dat z,n contract wordt ontbonden zodat ie weer lekker kan gaan genieten in Spanje/Portugal die vieze hond.
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap je nou nog niet hoe slecht Feyenoord vanmiddag speelde, naaktslak?
en hoe slecht denk je dat de rest is spermaslikker!daar doet feyenoord niet voor onder neus!
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:16 schreef dr love het volgende:
En ik zal jullie es wat vertellen waar r.koetje op uit is hij hoopt stiekem dat z,n contract wordt ontbonden zodat ie weer lekker kan gaan genieten in Spanje/Portugal die vieze hond.
hahaha kom op met nog meer van dit soort shit!dat fleurt de dag nog een beetje op...
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 23 september 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij heeft in iedergeval een eigen mening ,en slijmen en kontlikken daar doet tie niet aan.
Bij wie moet je hier in vredesnaam slijmen en kontlikken? Afzeiken is de gemakkelijke weg, je club blijven steunen na 6 wedstrijden op een " teleurstellende" 6e plek zou je meer sieren...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 september 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:17 schreef TheMenace het volgende:

[..]

en hoe slecht denk je dat de rest is spermaslikker!daar doet feyenoord niet voor onder neus!
De rest speelt beter voetbal dan Feyenoord vanmiddag, moederkoek!
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:19 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Bij wie moet je hier in vredesnaam slijmen en kontlikken? Afzeiken is de gemakkelijke weg, je club blijven steunen na 6 wedstrijden op een " teleurstellende" 6e plek zou je meer sieren...
teleurstellend is erg zwak uitgedrukt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:19 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Bij wie moet je hier in vredesnaam slijmen en kontlikken? Afzeiken is de gemakkelijke weg, je club blijven steunen na 6 wedstrijden op een " teleurstellende" 6e plek zou je meer sieren...
dat doe je ook niet!
En steunen doe je in het stadion en internet is voor meningen dus deal daar mee!
van geil
 van geil - zondag 23 september 2012 - 22:21   quote  deeplink  
even n verrassende post....

FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TheMenace
 TheMenace - zondag 23 september 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De rest speelt beter voetbal dan Feyenoord vanmiddag, moederkoek!
ja waarschijnlijk vanmiddag ja maar over het geheel niet.retarted zuignap!foetuskindje!baarmoedergezwel!
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 23 september 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat doe je ook niet!
En steunen doe je in het stadion en internet is voor meningen dus deal daar mee!
Hoop dat je straks nog kan slapen, druktemaker ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (zondag 23 september 2012 , 16:30): 3 - 0









0.0118119