|
|
tomson
|
|
|
quote: Zit echt een draadje los. Therapie om zijn hoofd koel te houden lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 23:41 schreef TheMenace het volgende:[..] mijn normen en waarden zijn goed ingebracht bij mij alleen ik heb er daarna vrij weinig tot niks meegedaan net als feyenoord.haha Tja wat is goed wat is fout Is Schelde fout en is oordelen dat een ander gek is goed Of is oordelen over een ander ook fout Ieder zijn mening niemand is roomser dan de paus De 1 zeg he gozer de ander zegt he homo Tis maar wat je gewent ben toch T zijn maar woorden denk ik altijd |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Heb gelukkig geen zeisoen kaart meer en heb eredivisie live ook gelijk opgezegd en als alle suporters het ook doen dan is het klaar en afgelopen met die supersalaris in de voetbalwereld, Spanje en italië zullen binnenkort gaan beginnen met saneren. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Werkt niet jo die houd dat 1 min vol in de wedstrijd en dan raakt ie hersendood |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 23:48 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Tja wat is goed wat is fout Is Schelde fout en is oordelen dat een ander gek is goed Of is oordelen over een ander ook fout Ieder zijn mening niemand is roomser dan de paus De 1 zeg he gozer de ander zegt he homo Tis maar wat je gewent ben toch T zijn maar woorden denk ik altijd precies.het zijn maar woorden
de daden daar gaat het om althans bij feyenoord om de woorden in dit geval. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 23:49 schreef dr love het volgende:Heb gelukkig geen zeisoen kaart meer en heb eredivisie live ook gelijk opgezegd en als alle suporters het ook doen dan is het klaar en afgelopen met die supersalaris in de voetbalwereld, Spanje en italië zullen binnenkort gaan beginnen met saneren. ja je hebt wel gelijk alleen het probleem is dat jij 1 van de weinige bent.ik wil het ook wel maar dan moet iedereen mee doen want eredivisielive te hebben om alleen maar naar het geleuter van het niet presterende feyenoord te kijken begin ik ook beu te worden ja eigenlijk. die sport moet gewoon opgeheft worden.trouwens wrom wordt daar niet op bezuinigd eigenlijk?het is te gek voor woorden. voor een club die niet presteert verdienen ze daar wel erg veel vind ik met hun vierde salarissen van de competitie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Heb gelukkig geen zeisoen kaart meer en heb eredivisie live ook gelijk opgezegd en als alle suporters het ook doen dan is het klaar en afgelopen met die supersalaris in de voetbalwereld, Spanje en italië zullen binnenkort gaan beginnen met saneren. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik kan het haast niet geloven joh, Feyenoord had totaal niks in te brengen tegen PSV, dan ga jullie nog eens mee lullen met Koeman over de scheidsrechter en toivonen, ik vindt het klasse van advocaat bemoeit zich met z,n eigen club en spelers en geloof het of niet de landstitel gaat naar psv of Twente, toch een slimme tactiek van fer, wijnaldum, castanios, let maar op die gaan voor slimme bedrag verkocht worden naar buitenlandse topclub, Twente is gewoon reality vergeleken met Feyenoord qua voetbaltech mijlenver, en Vitesse komt er ook aan. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wat hebben wij armoedige spelersgroep, een lakse geen inzicht en noem maar op trainer. En dan willen ze een nieuwe kuip bouwen en de supporters lekker flink laten betalen en de iederéén die werkt ook, En de mooiste moet nog komen de ontwerp van de kuip wordt gedaan door een Amsterdamse architect. Nee oké ik zal niet meer zo kritisch uitlaten over Feyenoord mensen op deze site hebben er veel moeite mee.
Succes met jullie liefde voor Feyenoord, bedenk wel alleen met liefde kom je er niet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Nu Feyenoord verloren heeft kraakt iederéén de Kuipclub keihard af heel jammer vind ik dat, geen echte club mensen |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wat ik mij wel es afvraag wat voor trainingen doet r.Koeman op het veld hij praat zo meesterlijk in de media maar wedstrijden waar het echt om draait is het tien keer waardeloos heeft hij dan echt gelijk de niveau van de talenten schieten te kort de ervaren spelers zijn over de hill alleen de trainer is top, nou dan heeft Feyenoord niet alleen financiële problemen maar ook sportief lopen ze 15 a 20 jaar achter. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 23:49 schreef dr love het volgende:Heb gelukkig geen zeisoen kaart meer en heb eredivisie live ook gelijk opgezegd en als alle suporters het ook doen dan is het klaar en afgelopen met die supersalaris in de voetbalwereld, Spanje en italië zullen binnenkort gaan beginnen met saneren. Doe dan de PC of Laptop dan ook maar weg, hebben we ze ook geen last meer van je commetaar |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Menace en vele anderen dan moeten we vandaag beginnen om iedereen te waarschuwen, langzaamaan beginnen bedrijven ook te verkassen naar lage lonen landen de overheid zorgt alleen maar dat we de hoofdprijs betalen er komen binnen tien jaar nog meer werklozen erbij, en ik wil niemand graag bangmaken maar de oliemaatschappij en gas zullen nog meer natuurrampeb veroorzaken de ijskap smelt sneller dan verwacht de maan komt dichterbij dus je krijgt storing in de Oceaan de ultra moderne vloedkering zal het niet houden bij vloedgolven boven 15 m. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja hoor, het is weer natuurrampentijd... Pfffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vond die tackel van Strootman op Pelle merkwaardiger in het strafschopgebied... Ook het in de rug lopen van Clasie was absurd... Ik weet t niet hoor maar ik kijk liever naar de overtredingen in ons nadeel maat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vond die tackel van Strootman op Pelle merkwaardiger in het strafschopgebied... Ook het in de rug lopen van Clasie was absurd... Ik weet t niet hoor maar ik kijk liever naar de overtredingen in ons nadeel maat. Klopt, dat van Toivonen na 5 seconden was belachelijk.
Alleen blijft het aan de gang met die Fernandez.. Domme speler |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Kunnen we stoppen?
Slotje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 02:35 schreef dr love het volgende:Menace en vele anderen dan moeten we vandaag beginnen om iedereen te waarschuwen, langzaamaan beginnen bedrijven ook te verkassen naar lage lonen landen de overheid zorgt alleen maar dat we de hoofdprijs betalen er komen binnen tien jaar nog meer werklozen erbij, en ik wil niemand graag bangmaken maar de oliemaatschappij en gas zullen nog meer natuurrampeb veroorzaken de ijskap smelt sneller dan verwacht de maan komt dichterbij dus je krijgt storing in de Oceaan de ultra moderne vloedkering zal het niet houden bij vloedgolven boven 15 m. hahahaha, de apocalyps is nabij! Red u nu het nog kan! Ze zouden jou een radiozender op een onontvangbare frequentie moeten geven dokter! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 15:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, de apocalyps is nabij! Red u nu het nog kan! Ze zouden jou een radiozender op een onontvangbare frequentie moeten geven dokter! mwa hopelijk vergaat de wereld op 21 december dan zijn we ook van het drama geheet Feyenoord af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 16:01 schreef TheMenace het volgende:[..] mwa hopelijk vergaat de wereld op 21 december dan zijn we ook van het drama geheet Feyenoord af. Had ik jou al voldoende uitgescholden? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee niet echt volgens mij je mag het weer proberen maar de consequenties zijn dan ook voor jouw rekening he k affer hehe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 16:07 schreef TheMenace het volgende:[..] nee niet echt volgens mij je mag het weer proberen maar de consequenties zijn dan ook voor jouw rekening he k affer hehe Hahaha, die consequenties had jij al achter de rug...Moederkoek. lol |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: als die klunsen maar winnen van nec woensdag en zaterdag anders.........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ga je dan het Maasgebouw bestormen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan gaat ie los in Amsterdam waarschijnlijk! ;) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Harry weet waarom we hebben verloren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 23:35 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Voorop gesteld respect voor ieder hier op t forum Maarja ieder is anders opgevoed kwa normen en waarde Bij t ene huishouden is schelden normaal en andere niet Leef alsjeblieft in de realiteit maat, hoe hij zich hier op het forum uit is ie al meerdere malen op aangesproken en is ie zelfs gebanned..je raakt met het strooien van deze kutziekte teveel mensen en dat moet ie maar eens in de gaten krijgen..betuigt niet echt van respect naar je mede forumleden na zoveel waarschuwingen. Ik vind dat het niet hoort en met mij velen denk ik..ik heb liever dat die neusgaffel gewoon helemaal niet komt als hij zich BEWUST niet wil aanpassen, lees dan verdomme je post eerst even door voordat je op toevoegen klikt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alleen die in het geel..!!! Pino hoort blauw te zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: juist.......
zo uit innimini gekropen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En bedankt maar weer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wat n ettertje.....
en die aars staartjes.....................kinderlokker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe heeft ie voldoende aandacht daar d:-)) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even wat Forumleden wegjagen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BOEH!
HAHAHAHAHAHAHA! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met clasie op 10 was dit niet gebeurt.... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: En met Messi in de spits, en Casailas in het doel ook niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: maar die hebben we niet...en clasie wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Clasie speelde ook niet zo'n briljante wedstrijd overigens... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Opvallend:De @KNVB ziet in dat Richard Liesveld dramatisch floot tijdens PSV-Feyenoord en geeft de scheidstrechter komend weekend geen duel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Terecht, Liesveld is een vieze thuisfluiter.
Begrijp me niet verkeerd, het was absoluut niet verdient als we hadden gewonnen maar een penalty is gewoon een penalty.. zo simpel is het. Als is het maar voor het doelsald0. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 september 2012 - 15:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws Opvallend:De @KNVB ziet in dat Richard Liesveld dramatisch floot tijdens PSV-Feyenoord en geeft de scheidstrechter komend weekend geen duel. Berouw komt altijd na de zonde.. |
|
|
|