|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 18:40 schreef Snees het volgende:[..] De variaties van vorig jaar zijn bekent en met pelle erbij zijn de keuzes alleen maar toegenomen. maar nu bommel geschorst is denk ik dat koeman met een 4-4-2 komt. koeman kennende, Lamprou, Janmaat,Bruno,Mathijssen,Nelom. Leerdam(Vilhena),Immers,Vormer,Clasie. Schaken,Pelle/Cisse? Bijna mee eens ik zou Cissé weglaten en met Vilhena beginnen met zn drive naar voren en zn steekpasses hoop ik echt dat er een keer van Vilhena gebruik wordt gemaakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 18:40 schreef Snees het volgende:[..] De variaties van vorig jaar zijn bekent en met pelle erbij zijn de keuzes alleen maar toegenomen. maar nu bommel geschorst is denk ik dat koeman met een 4-4-2 komt. koeman kennende, Lamprou, Janmaat,Bruno,Mathijssen,Nelom. Leerdam(Vilhena),Immers,Vormer,Clasie. Schaken,Pelle/Cisse? met zn drive naar voren en zn steekpasses hoop ik echt dat er een keer van Vilhena gebruik wordt gemaakt. Goed,we gaan dus verliezen! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Heeft Koeman bij jou geen krediet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Koeman heeft zeker wel krediet ! Maar credits bouw je op en kunnen er meer worden,maar zoals bij iedereen kan je ze ook inleveren..
De opstelling die jij voor Koeman neerzet vind ik persoonlijk niet zo fraai.. Immers en Vormer halen het niveau aanzienlijk naar beneden.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Koeman heeft zeker wel krediet ! Maar credits bouw je op en kunnen er meer worden,maar zoals bij iedereen kan je ze ook inleveren.. De opstelling die jij voor Koeman neerzet vind ik persoonlijk niet zo fraai.. Immers en Vormer halen het niveau aanzienlijk naar beneden.. Spreek het vriendje van de zoon van Koeman aan. wie weet doet hij er wat mee.
Maar als je goed leest,kun je zien dat ik het over Koeman zn keuzes heb. En als je Feyenoord had gevolgd,had je kunnen zien dat Vormer en Immers wel vaker opgesteld worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zou schaken voor verhoek en anass voor schaken invullen,,,,,,,, schaken en cisse verdedigen knap ,,en kunnen er razend snel uit... pelle kun je ook door t midden hoog aanspelen.... hierdoor heel veel variaties en creativiteit....... |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
geefd feyenoord weinnig kan na gistern avond loop niet gouw weg maar ik vond het barslecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: goedenavond,,, was bar slecht ja,,, maar elke wedstrijd is weer n nieuwe kans he.... wie weet.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Koeman heeft zeker wel krediet ! Maar credits bouw je op en kunnen er meer worden,maar zoals bij iedereen kan je ze ook inleveren.. De opstelling die jij voor Koeman neerzet vind ik persoonlijk niet zo fraai.. Immers en Vormer halen het niveau aanzienlijk naar beneden.. Mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 19:35 schreef van geil het volgende:[..] ik zou schaken voor verhoek en anass voor schaken invullen,,,,,,,, schaken en cisse verdedigen knap ,,en kunnen er razend snel uit... pelle kun je ook door t midden hoog aanspelen.... hierdoor heel veel variaties en creativiteit....... Daar kan ik goed mee leven.. Zat ook aan Anass te denken maar ik wist alleen niet in welke opstelling.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 19:29 schreef Snees het volgende:[..] Spreek het vriendje van de zoon van Koeman aan. wie weet doet hij er wat mee. Maar als je goed leest,kun je zien dat ik het over Koeman zn keuzes heb. En als je Feyenoord had gevolgd,had je kunnen zien dat Vormer en Immers wel vaker opgesteld worden. Dus jij wil zeggen dat jij de opstelling weet van Koeman voor de volgendewedstrijd? Koemans keuze ? lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Fok dat.
Je maakt daar gewoon geen grappen over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We hebben gewoon een veel minder elftal dan vorig jaar. Gewoon naar Eindhoven gaan om de schade beperkt te houden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 20:55 schreef Wim2 het volgende:We hebben gewoon een veel minder elftal dan vorig jaar. Gewoon naar Eindhoven gaan om de schade beperkt te houden dan krijg je pas echt op je kloten...
onzin,,,
gewoon met n feyenoordsmoel voetballen. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Zoveel negatieve opmerkingen! Laten we eerst nou eens gewoon afwachten. Dat wat Psv vandaag heeft laten zien was minstens zo slecht als onze wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitwedstrijden laten laatste maanden beter Feyenoord zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 20:55 schreef Wim2 het volgende:We hebben gewoon een veel minder elftal dan vorig jaar. Gewoon naar Eindhoven gaan om de schade beperkt te houden Waar slaat dat op! Niet minder, alleen minder ingespeeld. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ook kwalitatief moet je toch toegeven.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind ik eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Realistisch gezien zijn we zeker minder dan vorig jaar.. Niemand heeft op dit moment het gogme van Bakkal en de technische inzet van El Ahmadi |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De spits hooguit, al hebben we vorig seizoen ook zonder Guidetti goed kunnen scoren. Bakkal - Immers? Immers niet minder. El Ahmadi - Vormer? Vormer andere kwaliteiten Vlaar - de Vrij/Mathijsen/Bruno? Vooruitgang. Leerdam - Janmaat? Vooruitgang. Cissé/Cabral - Verhoek? Vooruitgang. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
van Bommel loopt wel 1 op 1 !!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] De spits hooguit, al hebben we vorig seizoen ook zonder Guidetti goed kunnen scoren. Bakkal - Immers? Immers niet minder. El Ahmadi - Vormer? Vormer andere kwaliteiten Vlaar - de Vrij/Mathijsen/Bruno? Vooruitgang. Leerdam - Janmaat? Vooruitgang. Cissé/Cabral - Verhoek? Vooruitgang. Bakkal-Immers? Achteruitgang! El Ahmadi-Vormer? Achteruitgang! Vlaar-Mathijsen? Stagnatie! Leerdam-Janmaat? Vooruitgang! Cabral-Verhoek? Vooruitgang! Guidetti-Pellé? Achteruitgang! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja als je nog kaarten zoekt voor zondag, mark heeft er zat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer, geen van Bommel. Had 'm wel 2 x geel gegund tegen Feyenoord. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ach dan wordt het Strootman! :P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Strootman dingt idd mee naar de vuile, vieze Vertonghen-prijs. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Is toch geen achteruitgang? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Hoop eerder op een kniescheuring of dat ze bot ze vel uitspring Dan heeft ie die lelijke pijnlijke rotkop van m niet voor niets |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: als aternatief zou ik leerdam of vormer op de plek zetten van vilhena. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wij pakken 3 punten daar! Koeman verzint er wel wat op |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja ik vond bv pelle echt een verademing zaterdag, hij gaat belangerijk zondag! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Als hij zondag zo over t veld wandelt als tegen PEC zal t moeilijk worden belangrijk te zijn. Feyenoord toonde flair in de topwedstrijden van vorig jaar door massaal druk te zetten. op dat gebied heb je weinig aan pelle. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2012 - 10:00 schreef Snees het volgende:[..] Als hij zondag zo over t veld wandelt als tegen PEC zal t moeilijk worden belangrijk te zijn. Feyenoord toonde flair in de topwedstrijden van vorig jaar door massaal druk te zetten. op dat gebied heb je weinig aan pelle. onzin... |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Helemaal niets veranderen aan het elftal dat afgelopen zaterdag speelde. Waarom zou je de opstelling aanpassen omdat je toevallig naar lampestad moet? Wat voor signaal geef je dan af? Wat is PSV dan helemaal? Zij hebben van alle topclubs de meest slechte verdediging, nog slechter als die van 020. Door maximaal druk te zetten op hun verdediging komen er vanzelf kansen. Hooguit kan je overwegen om Leerdam voor Vormer in te zetten, om Strootman uit te schakelen. That's it. Ik reken op drie puntjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV heeft Dick Advocaat.
1-3 |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Stroootmaan breeek je beeeeeen! breek je beeeheeeeen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met deze opstelling:
Lamprou
Janmaat - Kongolo - Mathijsen - BMI
Vormer - Trindade de Vilhena - Clasie
Verhoek - Pellè - Schaken
geloof ik in een goed resultaat! 1-2 |
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
Ik hoop dat zondag Clasie en feyenoord de strijd op het middenveld wint en we gaan lachend slapen. Come on Feyenoord !! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Ben toch heel erg bang voor 4-1. We hebben nog steeds geen afmaker. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Er komt natuurlijk en dag dat we wel scoren, laat dat nou een zondag zijn!!!
1-3 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
nee 0-3 natuurlijk, Lamprou heeft zijn tweede clean sheet!!!! |
|
|