|
|
JanM
|
|
|
quote: Niet dus? Ik heb niet kunnen kijken, vandaar mijn vraag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2012 - 15:06 schreef JanM het volgende:Met deze opstelling: Lamprou Janmaat - Kongolo - Mathijsen - BMI Vormer - Trindade de Vilhena - Clasie Verhoek - Pellè - Schaken geloof ik in een goed resultaat! 1-2 IK BEN ER HELEMAAL MEE EENS |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2012 - 15:06 schreef JanM het volgende:Met deze opstelling: Lamprou Janmaat - Kongolo - Mathijsen - BMI Vormer - Trindade de Vilhena - Clasie Verhoek - Pellè - Schaken geloof ik in een goed resultaat! 1-2 Kanme hier best in vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ronald Graafland en Boy de Jong zijn beide geblesseerd, waardoor de reservekeeper van de A1 als tweede keeper mee gaat :') |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Tegen zo'n verdediging als die van PSV moeten wij, ook al scoren wij moeilijk, er toch wel 2 kunnen maken. Zeker met de snelheid van Schaken en de voorzetten van Verhoek. Ik denk 1-2 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ik mag hem niet graag zien fluiten, geef mij maar Gozuguyuk die is vriendelijk en fluit goed, bij een top wedstrijd hoort een top scheidswedstrijd aanwezig te zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 15:17 schreef Bosifyable het volgende:Ronald Graafland en Boy de Jong zijn beide geblesseerd, waardoor de reservekeeper van de A1 als tweede keeper mee gaat :') Michel Franken is dat geloof ik. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
SORRY: bij scheidswedstrijd moet wedstrijd weg gelaten worden |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het wordt weer eens tijd dat we in lampenstad gaan winnen. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Een 1-2 overwinning!
Schaken en Pelle! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan me nie verrekken hoe....... maar als we deze winnen....wordt ik zondag dronken.... heb mezelf toch n thuiswerkdag gegeven... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 20:08 schreef van geil het volgende:kan me nie verrekken hoe....... maar als we deze winnen....wordt ik zondag dronken.... heb mezelf toch n thuiswerkdag gegeven... Sla de drank maar in maat, dronken word je..tijd voor een feest..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van Bommel wordt nu wegens enkele smerige overtredingen nu ook van de tribune afgestuurd. |
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
Mij lijkt dit wel een goede opstelling: Lamprou Janmaat Indi Mathijsen Kongolo Leerdam Clasie Vilhena Cisse Schaken Pelle |
|
|
|
|
craven
|
|
|
of:
---------Lamprou----------- Janmaat-indi-Mathijssen-Nelom ----Kongolo--Vilhena------ ---------Clasie------- Verhoek---Pelle----schaken--'
Oke risico met Kongolo, maar kan als verdediger ook def middenvelder spelen. Misschien is deze opstelling een beetje TE om tegen PSV te spelen, maar zou deze variant wel een keer willen zien |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 12:48 schreef craven het volgende:of: ---------Lamprou----------- Janmaat-indi-Mathijssen-Nelom ----Kongolo--Vilhena------ ---------Clasie------- Verhoek---Pelle----schaken--' Oke risico met Kongolo, maar kan als verdediger ook def middenvelder spelen. Misschien is deze opstelling een beetje TE om tegen PSV te spelen, maar zou deze variant wel een keer willen zien Maar dan Clasie naast Kongolo (als je die daar al neer zou zetten; ik zie hem liever centraal en dan BMI als linksback i.p.v. Nelom) en Trindade de Vilhena als aanvallende middenvelder! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wij gaan winnuh alleen met hoeveel is de vraag! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 12:54 schreef JanM het volgende:[..] Maar dan Clasie naast Kongolo (als je die daar al neer zou zetten; ik zie hem liever centraal en dan BMI als linksback i.p.v. Nelom) en Trindade de Vilhena als aanvallende middenvelder! kan ook idd, alleen vindt ik Indi te goed om linksback te zetten |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2012 - 15:06 schreef JanM het volgende:Met deze opstelling: Lamprou Janmaat - Kongolo - Mathijsen - BMI Vormer - Trindade de Vilhena - Clasie Verhoek - Pellè - Schaken geloof ik in een goed resultaat! 1-2 * BMI centraal op links * Nelom linksback * Singh ipv Vormer
Matthijsen gaat over de kop met snelle spelers als Narsingh en Mertens. Nelom kan sneller opkomen op de linkerflank. Singh heeft balvastheid dan Vormer en verwacht dat hij het niveau wel aankan.
Ik denk dat we dan zeker gaan winnen met 1-3. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
PSV heeft iets goed te maken en spelen thuis, helaas luitjes 3-0...positief bekijken erger als onder Been zal het niet worden... |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 14:23 schreef Mokum1 het volgende:PSV heeft iets goed te maken en spelen thuis, helaas luitjes 3-0...positief bekijken erger als onder Been zal het niet worden... Grappig, ik denk andersom. feyenoord gaat ze verslaan. en dik ook.. zonder lothar is het niks |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Weet je dat ik het nog hoop ook wat je daar zegt....alleen denk ik iets anders. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ze zijn ook nog moe van donderdag .... Immers geblesseerd. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
We gaan zeker winnen dan maar zonder immers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vilhena op de plaats van Immers, wat mij betreft. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Probleem opgelost:) |
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lamprou
Janmaat - Kongolo - Mathijsen - BMI
Vormer - Trindade de Vilhena - Clasie
Verhoek - Pellè - Schaken
komt steeds dichterbij ... |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: De spijker op n kop geslagen. Daarom vind ik Nelom momenteel t beste alternatief. Bruno hoort met deVrij in het centrum! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wanneer komt Ramstein terug? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mooi,,,,dan is dat geregeld:):):)
overigens vol gas geven....niet inzakken!!!!! vooruit verdedigen... pisvee moet donderdag ook al aan de bak,,,,dus slopen die handel,, dan is de pijp leeg na 70 minuten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 17:59 schreef van geil het volgende:[..] mooi,,,,dan is dat geregeld:):):) overigens vol gas geven....niet inzakken!!!!! vooruit verdedigen... pisvee moet donderdag ook al aan de bak,,,,dus slopen die handel,, dan is de pijp leeg na 70 minuten.... Same thoughts here..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman ziet kansen: "We gaan met vertrouwen richting Eindhoven"
Ronald Koeman ziet kansen om zondag op bezoek bij PSV een goed resultaat neer te zetten. De trainer van Feyenoord prijst zich gelukkig met de afwezigheid van de geschorste Mark van Bommel. "Hij is een meerwaarde voor PSV, dus die kan voor ons beter niet meedoen dan wel."
Desondanks rekent de coach zich niet rijk. "Tegelijkertijd heeft PSV zó veel kwaliteit dat ze dat verlies kunnen opvangen met een speler die het niveau echt niet naar beneden haalt", zegt Koeman, die de opponent bestudeerde in het duel bij FC Utrecht (1-0 nederlaag). "Ze hebben nog altijd problemen in uitwedstrijden. Thuis is dat anders, daar zijn ze sterk, maar wij hebben absoluut kans."
"Deze groep heeft bewezen, onder meer twee keer tegen Dinamo Kiev, dat we goed kunnen spelen tegen een opponent die op papier beter hoort te zijn dan wij", stelt de oefenmeester in Voetbal International. "Daarom gaan wij zondag met vertrouwen richting Eindhoven." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Zit naar Dnepr PSV te kijken. Wat zijn die lampen slecht zeg. Verdediging heel zwak.. Ik ga echt met een goed gevoel naar Eindhoven zondag. We gaan daar gewoon winnen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit zal PSV wel motiveren om voor eigen publiek weer wat recht te zetten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: teken ik voor, maar denk toch meer aan een draw . . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Weet je, het is nog 2 dagen, 18 uur en 40 minuten tot de wedstrijd. Geef alvast een voorbeschouwing, en vooral hoe klein je de kansen van Feyenoord acht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En na regen komt zonneschijn.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.
Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel....
Fok man, stop eens met je tupperware-parties. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Willems loopt knieblessure op en is twijfelgeval voor duel met Feyenoord
De Europa League-trip naar Dnipro Dnipropetrovsk kende voor PSV-verdediger Jetro Willems weinig succesvolle momenten. De Eindhovenaren verloren het duel in Oekraïne met 2-0 en daarnaast liep de verdediger zelf een knieblessure op.
Met dit nieuws komt De Telegraaf op de website. Volgens PSV-trainer Dick Advocaat is het nog maar de vraag of Willems komend weekend voor de Eindhovenaren in actie kan komen in de belangrijke competitiewedstrijd tegen Feyenoord.
Door de nederlaag van PSV bij Dnipro kent de ploeg een valse start in de Europa League. Op 4 oktober wacht de tweede wedstrijd in de poule van de Europa League voor de equipe van coach Advocaat. Zijn mannen nemen het dan in eigen huis op tegen het Italiaanse Napoli. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Ik blijf erbij.psv moet je verslaan.na een tripje oekraine. |
|
|
|