BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bild: 'Keeper Vermeer een dwerg'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 18 september 2012 - 05:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Keeper Vermeer een dwerg' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 september 2012 - 06:21   quote  deeplink  
Bild: 'Keeper Vermeer een dwerg'

DORTMUND - Voor Bild bestaat er geen enkele twijfel. Ajax moeten jullie wegpoetsen, meldt de Duitse boulevardkrant de spelers van Borussia Dortmund na een bezoek aan Ajax-RKC.

"Met trainer Frank de Boer, assistent Dennis Bergkamp en directeur Marc Overmars kijken de beste voetballers gelukkig toe.

Toby Alderweireld en Niklas Moisander
Vooral verdedigend verwacht de Nederlandse kampioen in Dortmund een loodzware avond, denkt Bild. Door de voortdurende positiewisselingen is Ajax weliswaar gevaarlijk, maar het elftal heeft grote defensieve zwaktes. Vooral de centrumverdedigers Toby Alderweireld en Niklas Moisander hebben bij snel spel en counters grote problemen. Ideaal voor Götze, Reus, Kuba & co.

Kenneth Vermeer
De alinea over Kenneth Vermeer is zelfs onderstreept. Nog een zwakke plek bij Ajax: keeper Vermeer is met 1,82 meter een keeperdwerg. Goed voor de kopsterkte van Lewandowski, Hummels en Subotic.

Tot slot kan er ook nog een klein complimentje vanaf. Oppassen moet Dortmund voor Christian Eriksen en Christian Poulsen, die op het middenveld de hele opbouw voor hun rekening nemen.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 september 2012 - 06:21   quote  deeplink  
Ze worden al bang!
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 18 september 2012 - 06:57   quote  deeplink  
bang of niet, de waarheid word wel gesproken, hij is te klein, hij is niet goed maar deze uitspraak kan wel eens gevolgen hebben, een reden voor ajax om te laten zien wie ze zijn, zoals ik eerder al aangaf 1 - 3
XXX
 XXX - dinsdag 18 september 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 06:21 schreef Boudewijn het volgende:
We worden al bang!
Yep
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 september 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 06:21 schreef Boudewijn het volgende:
Ze worden al bang!
Nou nee. ze zeggen gewoon de waarheid. Vermeer is de te klein voor het hedendaagse voetbal. Dat zie je helaas te vaak bij corners en vrije trappen waar hij of onder een bal doorgaat of hem maar half raakt. Ook vind ik hem veel te "lief". Neem daarbij zijn blunders die hij ELK seizoen heeft dan kan ik helaas niks anders concluderen dat het een matige keeper is.
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 18 september 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Dan weet je iig dat ze ajax goed geanalyseerd hebben. want als je spelers als Siem de Jong, Boerrigter en Ryan Babel vergeet aan te duiden, hoef je het verhaal niet heel erg serieus te nemen ±´)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Het is waar, hij is eigenlijk net iets te klein en hij heeft fouten gemaakt, maar welke keeper maakt geen fouten?! ELK mens maakt fouten (behalve ik natuurlijk, ik vergis mij wel eens) On topic: Hij heeft met zijn reflexen ons AJAX ook meerdere keren gered en MEDE door zijn reflexen is AJAX 2 seizoenen achter elkaar kampioen geworden! En natuurlijk hadden we soms geluk, maar zonder geluk vaart niemand wel!

AJAX forever *** + 1
046afca
 046afca - dinsdag 18 september 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Daarom is Vorm tot de beste keeper van de premier league uitgeroepen, want hij heeft idd lengte. wat een bullshit. Heeft gwn met lef en sprongkracht te maken.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:06 schreef 046afca het volgende:
Daarom is Vorm tot de beste keeper van de premier league uitgeroepen, want hij heeft idd lengte. wat een bullshit. Heeft gwn met lef en sprongkracht te maken.
Keeper met meer lengte en zelfde kwaliteiten is altijd beter.

Je kan wel hoog of ver springen maar een reactie komt meer uit de reach (armlengte) en armlengte is afhankelijk hoe lang de persoon is.
046afca
 046afca - dinsdag 18 september 2012 - 13:17   quote  deeplink  
1 hele cm..
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:17 schreef 046afca het volgende:
1 hele cm..
Zelfs kan 1 cm net de bal dioen binnenvallen, milimeters zelfs op dit niveau.

Hoe vaak raken keepers de bal met hun topjes en vliegt de bal er toch in. 5mm langere vingers en had hem eruit getikt.

Moet je voor de gein eens kijken hoe onze vd Sar ballen in bovenhoeken eruit haalde.

Die man zijn voeten hingen altijd in een hoek van 45graden naar beneden. Kortom hij zocht de snelste weg naar de bal maar kan dat doen omdat hij lengte heeft. Een kleinere keeper zweeft door de lucht maar is of te laat of hij komt er niet bij.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 18 september 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Als je weet dat je reflexen goed zijn en je weet dat je best wel klein bent voor een keeper dan is het trianen in spongkracht. Dag in dag uit.
Ik heb naast het voetbal 9 jaar op best hoog niveau volleybal gedaan. ben ook maar 1,78, maar door mijn sprongkracht te trainen kwam ik hoger dan de meeste lange mensen.
Is dus niks meer dan talent en keihard trainen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2012 - 13:35   quote  deeplink  
Ook van der Sar heeft fouten gemaakt en ook Stekelenburg. Nogmaals, elke keeper maakt fouten, maar er zijn er niet zo heel veel die net zulke reflexen heeft als Kenneth Vermeer.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:30 schreef Peterhs het volgende:
Als je weet dat je reflexen goed zijn en je weet dat je best wel klein bent voor een keeper dan is het trianen in spongkracht. Dag in dag uit.
Ik heb naast het voetbal 9 jaar op best hoog niveau volleybal gedaan. ben ook maar 1,78, maar door mijn sprongkracht te trainen kwam ik hoger dan de meeste lange mensen.
Is dus niks meer dan talent en keihard trainen.
Volleybal is timen, je ziet wanneer de bal word opgebouwd om hem af te ronden. Kan je makkelijker op anticiperen. Neit te vergelijken.

Met strekken ben je eerder bij de bal als dat je moet springen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 18 september 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:41 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Volleybal is timen, je ziet wanneer de bal word opgebouwd om hem af te ronden. Kan je makkelijker op anticiperen. Neit te vergelijken.

Met strekken ben je eerder bij de bal als dat je moet springen.
Hahaha gelukkig weet ik dat de vergelijking die je nu maakt echt voor de helft dikke bullshit is.
Trouwens als je daar op traint kun je ook sneller en verder duiken dan als je het niet doet dus houd allemaal verband met elkaar.
Ik maakte verder alleen de vergelijking met volleybal omdat ik ook klein was en dus moest werken op die speciale vlakken. Hier is het ook meer dan alleen springen. ook duiken Ook strekken. Daarom is het deels onzin wat jij zegt.
Hij kan groots worden, maar daar zal dan ook veel werk voor nodig zijn.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 14:19   quote  deeplink  
Ok jij bent klein, vraag nou eens aan iemand die +- 15cm groter is om je iets duidelijk te maken.

Ga naast elkaar staan en probeer het plafond met je vingertoppen te raken.

Doe dit tegelijk 3,2,1... Die lange zal eerder het plafond raken dan jij, als je het plafond al raakt. Wie zal er dan de betere keeper zijn?
nora
 nora - dinsdag 18 september 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:30 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het is waar, hij is eigenlijk net iets te klein en hij heeft fouten gemaakt, maar welke keeper maakt geen fouten?! ELK mens maakt fouten (behalve ik natuurlijk, ik vergis mij wel eens) On topic: Hij heeft met zijn reflexen ons AJAX ook meerdere keren gered en MEDE door zijn reflexen is AJAX 2 seizoenen achter elkaar kampioen geworden! En natuurlijk hadden we soms geluk, maar zonder geluk vaart niemand wel!

AJAX forever *** + 1
Beste Ronald zijn kracht zijn zn reflexen meer heeft hij niet,het is gewoon zoals ik al heel lang vertel een matige keeper.
bahbah
 bahbah - dinsdag 18 september 2012 - 17:33   quote  deeplink  
gaan we nou echt reagerenop dat debiele moffenblaadje wat nog minder is dan de lokale krant bij jullie in de bus?hahahaha,
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 september 2012 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 14:19 schreef Mokum1 het volgende:
Ok jij bent klein, vraag nou eens aan iemand die +- 15cm groter is om je iets duidelijk te maken.

Ga naast elkaar staan en probeer het plafond met je vingertoppen te raken.

Doe dit tegelijk 3,2,1... Die lange zal eerder het plafond raken dan jij, als je het plafond al raakt. Wie zal er dan de betere keeper zijn?
Kan beide tegelijk, want het heeft met meerdere dingen tegelijk te maken. Wanneer je beter kan timen als de ander of je reflexen zijn beter als de ander, dan compenseer je de lengte. Langere keepers hebben vaak minder goede reflexen en snelheid. Wederom dus onzin.
Jesper11
 Jesper11 - vrijdag 21 september 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Betekenis ' dwerg ' (volgens Dikke van Dale)
Je hebt gezocht op het woord: dwerg.

dwerg (de; zelfstandig naamwoord; meervoud: dwergen)
1
(m) (in sprookjes) klein wezen
2
(m,v) klein mens of dier

De gemiddelde lengte van de Nederlandse man tussen de 20 en 30 jaar in 2011 is 1.83 m (bureau voor de statistiek)

Dus het hele bericht is sowieso onzin.

Zijn we er dan nu klaar mee ;) ?
padvr
 padvr - vrijdag 21 september 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 09:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kan beide tegelijk, want het heeft met meerdere dingen tegelijk te maken. Wanneer je beter kan timen als de ander of je reflexen zijn beter als de ander, dan compenseer je de lengte. Langere keepers hebben vaak minder goede reflexen en snelheid. Wederom dus onzin.
Geen onzin. Iemand die langer is, is normaal gesproken eerder bij het plafond en dus bij de bal. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in 9 van de 10 gevallen is de langere er eerder bij. In het volleybal heb je in het geval van blokkeren dan ook veel meer aan lange mannen, dan aan kleine mannen. Zeker als hoofdblokkeerder, wat wel iets van keepen heeft. Je moet reageren op waar de bal heen gespeeld wordt en vervolgens ook nog eens springen om de bal te blokkeren. En dat alles in binnen een seconde. Kleine mensen kunnen daar simpelweg niet in uitblinken. Niet voor niets zie je op het topniveau volleybal alleen maar lange mannen op die posities in het veld.
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 22 september 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 15:48 schreef padvr het volgende:

[..]

Geen onzin. Iemand die langer is, is normaal gesproken eerder bij het plafond en dus bij de bal. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in 9 van de 10 gevallen is de langere er eerder bij. In het volleybal heb je in het geval van blokkeren dan ook veel meer aan lange mannen, dan aan kleine mannen. Zeker als hoofdblokkeerder, wat wel iets van keepen heeft. Je moet reageren op waar de bal heen gespeeld wordt en vervolgens ook nog eens springen om de bal te blokkeren. En dat alles in binnen een seconde. Kleine mensen kunnen daar simpelweg niet in uitblinken. Niet voor niets zie je op het topniveau volleybal alleen maar lange mannen op die posities in het veld.
Klopt en de kleintjes zijn spelverdelers en duikers want die zijn weer eerder bij lage ballen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 22 september 2012 - 20:21   quote  deeplink  
ruilen tegen waterman en tyton.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
een zwarte dwerg...haha
3sterren
 3sterren - woensdag 26 september 2012 - 01:40   quote  deeplink  
vorm kwam ook nooit echt uit bij corners en dergelijke omdat er een paar van 1.90 voor em had staan die meeste luchtduels wel winne! maaar vermeer heeft dat niet, dan is hij kwetsbaar op zulke momenten. hijs eigenlijk een goede lijnkeeeper zeeer goede reflexen maar te kwetsbaar met hoge ballen! en meevoetballen hou ik soms mn hart vast! maaar hij verbeterd wel in dat opzicht alleen hij zou het moeten doen met et lichaam wat ie heeft daar kan hij niks meer aan veranderen.
ik zou cillisen wel willen zien als hij ècht de kans krijgt en niet in zo'n kutbekerwedstrijdje daar kan je hem nie op afrekenen
Peterhs
 Peterhs - woensdag 26 september 2012 - 10:19   quote  deeplink  
Meevoetballen gaat beter? In welke wedstrijden dan haha. Bal vasthouden op de momenten waar het om gaat doet ie niet. Speelt altijd te snel de bal uit en vaak levensgevaarlijk ook. Gaat alleen maar iedere wedstrijs slechter. ja hij eheft goede reddingen zo nu en dan, maar bij de helft van de keren heeft ie zelf gezorgt dat hij in die positie kwam door dom uit te spelen.

Cillissen speelt in de beker om eraan te gaan ruiken.
Deze word de vervanger voor Vermeer. Hij word alleen langzaam gebracht. Niet dat ik een grote fan ben van Cillissen tot nu toe, maar iedereen verdiend zijn kans.
uitnoord
 uitnoord - woensdag 26 september 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 17:25 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Ronald zijn kracht zijn zn reflexen meer heeft hij niet,het is gewoon zoals ik al heel lang vertel een matige keeper.
nora, zelfs een kip zonder kop heeft reflexen
AZvakY
 AZvakY - woensdag 26 september 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Ik zeg Cilissen (hoe je het ook schrijft) vanavond maar eens een kans geven en de basis overnemen
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 26 september 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 11:06 schreef AZvakY het volgende:
Ik zeg Cilissen (hoe je het ook schrijft) vanavond maar eens een kans geven en de basis overnemen
Zoal selke Ajax supporter weet speelt Cilessen alle bekerwedstrijden...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 26 september 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 11:32 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zoal selke Ajax supporter weet speelt Cilessen alle bekerwedstrijden...
Dat word dus 1 wedstrijd voor Cillissen dit seizoen ben ik bang.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 26 september 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 12:50 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Bij deze denk ik het niet, ze zijn gebrand na de slechte prestatie tegen ADO.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 26 september 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 12:52 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Bij deze denk ik het niet, ze zijn gebrand na de slechte prestatie tegen ADO.
O ja joh? Hebben ze dat tegen je gezegd?
Ze hadden al gebrand moeten zijn na de wedstrijd in Dortmund.
Ajax heeft helaas zoals vaker gebleken een aantal weken nodig voor eindelijk die rijksdaalder ipv dat kwartje valt.
XXX
 XXX - woensdag 26 september 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 12:50 schreef Peterhs het volgende:

[..]

bang? wij?
adriu
 adriu - woensdag 26 september 2012 - 19:49   quote  deeplink  
ja dat hebben we gezien!!! super super super vermeer!!
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 13:22   quote  deeplink  
Vermeer is als pure goalie een hele goeie, maar als ie moet meevoetballen is het af en toe drama...
Al krijgt ie af en toe ballen terug...man man man...
Vond cillisen gister goed spelen en rustiger aan de bal...
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Cilissen rustiger aan de bal?? Tering heb m'n hart vast gehouden een flink aantal keer..Zat er keepend ook een paar keer flink naast..
hippy
 hippy - vrijdag 28 september 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:54 schreef remco k het volgende:
Cilissen rustiger aan de bal?? Tering heb m'n hart vast gehouden een flink aantal keer..Zat er keepend ook een paar keer flink naast..
Dat hebben we met sar ook gehad...
Is wel een topper geworden...
Frank moet hem wel laten spelen, vind ik...
Anders kan je hem niet beoordelen...niet puur op trainingen en potjes in het tweede...
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 28 september 2012 - 18:11   quote  deeplink  
Vond juist dat we door Cillessen beter ons spelletje konden spelen. Utrecht wilde drukken en Ajax juist de bal rond laten gaan, als het ff te heet werd gind ie terug waardoor Utrecht meer ruimte moest laten. Steeds werd Poulsen aangespeeld waardoor er gelijk 2 tot 3 man van Utrecht niet meer mee deden. Als je hem naar buiten speelt kunnen ze nog knijpen.

Eigenlijk heb ik tot de afkoelperiode genoten van het spel. Zeer goed positiespel waardoor het compact bleef en je makkelijker kon schakelen tussen aanvallen en verdedigen. Herkenbaar Ajax systeem waar je ziet dat er op gehamerd wordt, lijkt erop dat de Boer goed zijn stempel kan drukken op dit elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 september 2012 door Mokum1 --
nora
 nora - zaterdag 29 september 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ook van der Sar heeft fouten gemaakt en ook Stekelenburg. Nogmaals, elke keeper maakt fouten, maar er zijn er niet zo heel veel die net zulke reflexen heeft als Kenneth Vermeer.
Er zijn er ook weinig die zoveel verkeerde beslissingen nemen als Vermeer
nora
 nora - zaterdag 29 september 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:30 schreef uitnoord het volgende:

[..]

nora, zelfs een kip zonder kop heeft reflexen
Ha ha ja Vermeer keept als een kip zonder kop inderdaad
nora
 nora - zaterdag 29 september 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:54 schreef remco k het volgende:
O en wanneer dan wel ?? ik heb Cillissen geen fout zien maken hij komt tenminste van zijn lijn af bij hoge ballen en stompt ze weg ,Vermeer kijkt alleen naar hoge ballen kijkt kijkt en niks meer en zijn uitkomen is ook dramatisch.
nora
 nora - zaterdag 29 september 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 18:11 schreef Mokum1 het volgende:
Vond juist dat we door Cillessen beter ons spelletje konden spelen. Utrecht wilde drukken en Ajax juist de bal rond laten gaan, als het ff te heet werd gind ie terug waardoor Utrecht meer ruimte moest laten. Steeds werd Poulsen aangespeeld waardoor er gelijk 2 tot 3 man van Utrecht niet meer mee deden. Als je hem naar buiten speelt kunnen ze nog knijpen.

Eigenlijk heb ik tot de afkoelperiode genoten van het spel. Zeer goed positiespel waardoor het compact bleef en je makkelijker kon schakelen tussen aanvallen en verdedigen. Herkenbaar Ajax systeem waar je ziet dat er op gehamerd wordt, lijkt erop dat de Boer goed zijn stempel kan drukken op dit elftal.
Inderdaad hij is gewoon een extra speler waardoor de tegenstander bijna geen druk kan zetten ,bij Vermeer druk zetten betekend bijna altijd bal verlies genoeg voorbeelden geweest afgelopen tijd.
Eide
 Eide - zaterdag 29 september 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Cillessen speelde een prima pot maar komt qua uitstraling nog wel tekort. Ook ging hij toch nog wel een keer wat onbenullig naar de bal. Al met al was het nu niet meteen een revelatie ten opzichte van Vermeer.

En voordat ik weer allerlei crap naar m'n hoofd krijg geslingert: Cillissen dicht ik meer talent toe dan Vermeer, maar wij als fans kunnen en mogen niet verwachten dat op basis daarvan Cillissen wel de voorkeur krijgt boven Vermeer die Ajax echt al vaak op de been heeft gehouden. Cillissen zal structureel bij Jong Ajax en in de beker moet tonen dat hij beter is op alle fronten. En mentaliteit kwestie dus. Maar ik vrees ervoor gezien de open hints over verhuur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 29 september 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 11:50 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat hebben we met sar ook gehad...
Is wel een topper geworden...
Frank moet hem wel laten spelen, vind ik...
Anders kan je hem niet beoordelen...niet puur op trainingen en potjes in het tweede...
Trainingen en wedstrijden in de A1 of Jong Ajax bepalen of je goed genoeg bent voor een echte kans. Blijkbaar is hij dat nog niet..
remco k
 remco k - zaterdag 29 september 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 13:44 schreef nora het volgende:

[..]

O en wanneer dan wel ?? ik heb Cillissen geen fout zien maken hij komt tenminste van zijn lijn af bij hoge ballen en stompt ze weg ,Vermeer kijkt alleen naar hoge ballen kijkt kijkt en niks meer en zijn uitkomen is ook dramatisch.
Vandaag Vermeer toch echt een paar ballen klemvast zien pakken. Cilissen schoot ook onnodig 2 a 3 ballen over de zijlijn, dat hij die man passeert is volkomen onnodig en een risico dat een keeper niet mag nemen..
hippy
 hippy - maandag 01 oktober 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaag Vermeer toch echt een paar ballen klemvast zien pakken. Cilissen schoot ook onnodig 2 a 3 ballen over de zijlijn, dat hij die man passeert is volkomen onnodig en een risico dat een keeper niet mag nemen..
Hij had ook geluk dat de bal opstuitte...
Anders was het een goal geweest...
Hoe goed je keept wordt ook bepaald door je teamgenoten...
Betere spelers om je heen maakt van jou ook een betere speler...
Eide
 Eide - vrijdag 05 oktober 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Vermeer trouwens de vervanger voor Krul bij de selectie van het Nederlands elftal voor de aankomende interlands. Zou Louis van Gaal er dan ook zo naast zitten over deze keeper?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bild: 'Keeper Vermeer een dwerg'

0.0065441