BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 23 september 2012 , 12:30): 1 - 1

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 september 2012 - 01:29   quote  deeplink  
ADO Den Haag - Ajax (zondag 23 september 2012 , 12:30)

Afgelopen seizoen werd het 0 - 2 met de Ado supporters die vanalles op het veld gooiden:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Boudewijn --
XXX
 XXX - woensdag 19 september 2012 - 14:33   quote  deeplink  
0-20
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 19 september 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we 5 dagen rust, blijft toch de wedstrijd vh seizoen voor die hagenezen.
Ajx
 Ajx - woensdag 19 september 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 17:39 schreef Mokum1 het volgende:
Gelukkig hebben we 5 dagen rust, blijft toch de wedstrijd vh seizoen voor die hagenezen.
Als die Hagenezen 6 punten tegen ons pakken, zij degraderen en wij worden kampioen, hebben ze alsnog het beste jaar uit de clubhistorie gehad... Is net als Utrecht, tegen Ajax zijn ze gewoon 10 tot 20% beter als normaal... Gewoon vol erop klappen en dan lekker voetballen, ne dan moet het toch wel goed komen!
Klokkenluider
 Klokkenluider - donderdag 20 september 2012 - 10:55   quote  deeplink  
N.a.v. het interview met Vito Wormgoor
UIT HET ARCHIEF VAN 2008:

Ajax heeft het contract van Vito Wormgoor ontbonden. De 19-jarige voetballer heeft bekend in de kleedkamer geld gestolen te hebben van Edgar Manucharyan, meldt Telesport.

Trainer Marco van Basten haalde de voetballer tijdens de voorbereiding bij de selectie. Hij speelde mee in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ?31.

De jongeling heeft het voorval toegegeven. De club heeft in overleg met de speler het contract ontbonden. Bij Ajax wil niemand reageren op de diefstal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 september 2012 door Klokkenluider --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 september 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 10:55 schreef Klokkenluider het volgende:
N.a.v. het interview met Vito Wormgoor
UIT HET ARCHIEF VAN 2008:

Ajax heeft het contract van Vito Wormgoor ontbonden. De 19-jarige voetballer heeft bekend in de kleedkamer geld gestolen te hebben van Edgar Manucharyan, meldt Telesport.

Trainer Marco van Basten haalde de voetballer tijdens de voorbereiding bij de selectie. Hij speelde mee in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ?31.

De jongeling heeft het voorval toegegeven. De club heeft in overleg met de speler het contract ontbonden. Bij Ajax wil niemand reageren op de diefstal.
Hij heeft toegegeven dat ie geld gepakt heeft wat Edgar hem verschuldigd was door potje kaarten..
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=wormgoor%20ontslagen%20door%20potje%20kaarten&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fhoofdnieuws%2F20466%2Fkaartschuld-leidt-tot-ontslag-wormgoor.html%26page%3D5&ei=HU5bUJ_WMamk0AXQm4H4CA&usg=AFQjCNHz112kNJjkqyqPwGf96_FygLG2aA

Doet er verder ook niet toe dat terzijde... Ga voor 1-3 winst tegen ado!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 september 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Ik zeg 1-4! er op en er over ***+1
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 22 september 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Waarom dat tegendoelpunt gasten?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 22 september 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 16:02 schreef Mokum1 het volgende:
Waarom dat tegendoelpunt gasten?
Een Vermeertje...
dege
 dege - zaterdag 22 september 2012 - 19:55   quote  deeplink  
onderschatting is hier het grootste gevaar, we weten allemaal dat ajax het traditioneel lastig heeft tegen ado, als ajax 100% geconcentreerd is komt het goed, winnen we makkelijk, hebben ze zoiets, oh ado pakken we wel even, kan het nog een lastig verhaal worden.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 22 september 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 14:33 schreef XXX het volgende:
0-20
zelf bedacht!
Subaru
 Subaru - zondag 23 september 2012 - 12:43   quote  deeplink  
en daar staat ajax weer achter wat word er weer slecht gespeeld zeg ongelofelijk
Subaru
 Subaru - zondag 23 september 2012 - 12:49   quote  deeplink  
en wissel die schone ook maar gelijk wat een drama is dat vandaag zeg
uitnoord
 uitnoord - zondag 23 september 2012 - 12:51   quote  deeplink  
drama!!!!!!!!! ik snap niet hoe die zak de voorkeur krijgt boven bepaalde bankzitters
Subaru
 Subaru - zondag 23 september 2012 - 12:58   quote  deeplink  
fout na fout na fout na fout dit is werkelijk schandalig ado hoeft niet eens moeite te doen
StevieV
 StevieV - zondag 23 september 2012 - 12:59   quote  deeplink  
onze keeper is ook weer lekker bezig...
Fuck het hoge gras, fuck het achterlijke tijdstip, fuck het spelen van 2 wedstrijden in één week! Mouwen opstropen, gas erop en voetballen! Dit ADO moeten we oprollen!
Subaru
 Subaru - zondag 23 september 2012 - 12:59   quote  deeplink  
enigste wie een voldoende scoort is van dordt ofzo want die heeft tenminste iets goeds gedaan
uitnoord
 uitnoord - zondag 23 september 2012 - 12:59   quote  deeplink  
ongelovelijk, het lijkt of bepaalde spelers met heel andere dingen bezig zijn, Vermeer speelt hoe dom kan ik zijn, Shone denkt dt ie voor calve in de reclame meespeelt en speelt de rol van neerlands grote zwemmer, voetbal is niet echt voor jou, Ericsen staat te dansen alsof hij mee doet aan sterren dansen op zondag half een, Blind zit in een programma van Martin Gous en doet een slak na
Subaru
 Subaru - zondag 23 september 2012 - 13:01   quote  deeplink  
laat ajax volgende week maar zo spelen tegen twente dan ga je met met 0-1999 af
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 september 2012 - 13:09   quote  deeplink  
inderdaad drama Babel spits schone eruit en derk links.
Subaru
 Subaru - zondag 23 september 2012 - 13:10   quote  deeplink  
denk niet dat ik 2e helft nog ga kijken wat een drama is dit word weer een nederlaag
uitnoord
 uitnoord - zondag 23 september 2012 - 13:18   quote  deeplink  
mocht het een nederlaag worden, dan hebben wij die te danken aan verkeerde keuzes van de boer, die voorkeur geeft aan bepaalde spelers die er echt niet in horen, Vermeer, shone, Blind.
het zijn maar drie man die ik nu opnoem, helaas is dat wel 30% van je spelers die een wedstrijd moeten spelen, ik blijf het ongelovelijk vinden.
dan hebben we het niet over spelers die ver onder hun nivo spelen, Ericsen, Aldewereld
kortweg ik denk dat de boer moet ingrijpen, of gewoon stoppen als trainer
nora
 nora - zondag 23 september 2012 - 13:18   quote  deeplink  
ik ben weer trots op onze keeper de bal is een uur onderweg,hij kan nzelfs nog naar het toilet en daarna terug komen en die bal vangen maar nee hij blijft zoals gewoonlijk weer op zijn lijn staan en voetbalt ook wel geweldig mee,wanneer komt eindelijk is Cillissen er in en verkoop die Vermeer of geef hem weg.
kuipje
 kuipje - zondag 23 september 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 13:10 schreef Subaru het volgende:
denk niet dat ik 2e helft nog ga kijken wat een drama is dit word weer een nederlaag
En nu gaat iedereen weer lullen over een Mickey mouse competitie. Maar wat ik niet begrijp, alle spelers die naar het buitenland gaan zeggen dat de trainingen al 10x zo intensief zijn, waarom word er in Nederland dan niet harder getraind? Dit heeft namelijk niets met kwaliteit te maken, puur instelling en wedstrijdfitheid. Snap niet dat ze niet gewoon 3x zo hard gaan trainen. Dit geld overigens voor alle Nederlandse clubs.
uitnoord
 uitnoord - zondag 23 september 2012 - 13:48   quote  deeplink  
eindelijk daar is ie dan, babelllllllllllllllllllllll
dege
 dege - zondag 23 september 2012 - 14:21   quote  deeplink  
eigenlijk zoals verwacht dus, als je dan deze week ook zo spelt tegen utrecht voor de beker lig je daar ook meteen uit, maar wanneer word eriksen eens een keer gewisseld, ook tegen dortmund zo vaak balverlies en vandaag ook weer, ongelooflijk, maar ik was hier al bang voor.
046afca
 046afca - zondag 23 september 2012 - 14:25   quote  deeplink  
bijna 3 jaar verder met de boer en nog steeds zie je geen constant ajax, een eriksen die op het zelfde niveau blijft hangen en vl niveau kunnen we niet mee. of verwachten we teveel van f. de boer?
046afca
 046afca - zondag 23 september 2012 - 14:26   quote  deeplink  
op cl niveau*
hippy
 hippy - zondag 23 september 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Slechte eerste helft, matige tweede helft...
Eriksen weer veel te laks evenals schone...de jong is meer met lange ballen en hoge ballen bezig dan met combinatievoetbal...
Maar desondanks had ajax meer verdiend, maar dan hadden ze beter moeten starten...
Ik denk dat we toch al jaren weten hoe ado ons bestrijd, maar elke keer weer tuinen we erin...
Ik denk gemiddeld een 6,5 voor de ploeg, waar blind bij mij de beste indruk maakte.
En babel, maar dat is puur door de goal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door hippy --
benjamin25
 benjamin25 - zondag 23 september 2012 - 14:45   quote  deeplink  
046afca volgens mij vergeet jij dat we de afgelopen 2 jaar kampioen zijn geworden met frank en dat we elk jaar weer opnieuw moeten beginnen om een team neer te zetten omdat alle spelers steeds worden weg gekocht als je een team nou eens langer dan een jaar bij elkaar kan houden zie je wel het verschil denk ik wat denk jij?
Rogier
 Rogier - zondag 23 september 2012 - 14:47   quote  deeplink  
Dat was niet best! Zijn wel wat dingen echt duidelijk nu. Als Eriksen niet snel verbetert kan hij samen met Schone op de bank. Poulsen moet altijd spelen en Babel mag van mij in de spits. Boerrigter vond ik best aardig spelen alleen hebben we geen spits die hem er even bij de 1e paal inlegt.
hippy
 hippy - zondag 23 september 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 14:47 schreef Rogier het volgende:
Dat was niet best! Zijn wel wat dingen echt duidelijk nu. Als Eriksen niet snel verbetert kan hij samen met Schone op de bank. Poulsen moet altijd spelen en Babel mag van mij in de spits. Boerrigter vond ik best aardig spelen alleen hebben we geen spits die hem er even bij de 1e paal inlegt.
Die hebben we wel, maar dat is een glazen poppetje...;))
nora
 nora - zondag 23 september 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 13:18 schreef uitnoord het volgende:
mocht het een nederlaag worden, dan hebben wij die te danken aan verkeerde keuzes van de boer, die voorkeur geeft aan bepaalde spelers die er echt niet in horen, Vermeer, shone, Blind.
het zijn maar drie man die ik nu opnoem, helaas is dat wel 30% van je spelers die een wedstrijd moeten spelen, ik blijf het ongelovelijk vinden.
dan hebben we het niet over spelers die ver onder hun nivo spelen, Ericsen, Aldewereld
kortweg ik denk dat de boer moet ingrijpen, of gewoon stoppen als trainer
Ik begrijp de naam Blind niet echt want volgens mij doet Blind het helemaal niet slecht? en dat Frank moet stoppen als trainer is een grapje van je denk ik
uitnoord
 uitnoord - zondag 23 september 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:22 schreef nora het volgende:

[..]

Ik begrijp de naam Blind niet echt want volgens mij doet Blind het helemaal niet slecht? en dat Frank moet stoppen als trainer is een grapje van je denk ik
kom op nou nora, blind is als je hem versneld afspeeld nog trager dan wie dan ook in slowmotion, deze jongen is zo vaak te laat, dan zijn pases.
wat ik vind betreffende de boer, is duidelijk, hij blijft maar hangen met spelers als Blind, Shone en Vermeer terwijl het mij duidelijk lijkt dat hij daar allang voor oplossingen had moeten komen, Vermeer wisselen door Cillissen, Blind door een andere speler vervangen, er zal wel ergens binnen Ajax een betere rondlopen, en ja ook Ericsen eens flink langs de kant laten doorbrengen, persoonlijk vind ik Ericsen totaal niets vergeleken het begin van vorig seizoen en ja, hier vind ik dat de Boer zijn verantwoordelijkheid moet nemen, wisselen of nadenken of hij hier wel goed staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door uitnoord --
dege
 dege - zondag 23 september 2012 - 15:59   quote  deeplink  
word tijd dat enoh weer fit is, is misschien niet de allerbeste voetballer van ajax, maar is wel een bikkel en die mis je op het middenveld, en laten we eerlijk zijn, enoh kom je altijd 2 keer tegen
donny_black
 donny_black - zondag 23 september 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:59 schreef dege het volgende:
word tijd dat enoh weer fit is, is misschien niet de allerbeste voetballer van ajax, maar is wel een bikkel en die mis je op het middenveld, en laten we eerlijk zijn, enoh kom je altijd 2 keer tegen
Idem
Ajx
 Ajx - zondag 23 september 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Was nie best natuurlijk, de eerste helft.. Voornamelijk geërgerd aan Schöne met zijn lakse houding... Maar Vermeer, Moisander en Eriksen verdienden ook niet meer dan een 4... Babel, PoulsenBoerigter verdienden nog wel een 6.5 je, de rest een 5-je... Moet veel beter! Zal Frank ook wel moeten zeggen!
Javid
 Javid - zondag 23 september 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Guys.Sorry but Chris is absolute drama of todays Ajax.Especially when its clear that we lost Theo because we had Christian in his position its a double pain.That boy adds reaally nothing to team.I remember his game against Juventus few years ago.Years passes Chris still.Todays match against ADO was drama.Drama almost every match.No running,no scoring,no fighting.Maybe i`m too critical about him bacuese i`m the one who saw Litmanen in that postion.But Chtis not even a halfe of litmanen.Same words goes for our captain.In second half where was Siem?With those two our midfield is completely impotent.
hippy
 hippy - zondag 23 september 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 18:13 schreef Javid het volgende:
Guys.Sorry but Chris is absolute drama of todays Ajax.Especially when its clear that we lost Theo because we had Christian in his position its a double pain.That boy adds reaally nothing to team.I remember his game against Juventus few years ago.Years passes Chris still.Todays match against ADO was drama.Drama almost every match.No running,no scoring,no fighting.Maybe i`m too critical about him bacuese i`m the one who saw Litmanen in that postion.But Chtis not even a halfe of litmanen.Same words goes for our captain.In second half where was Siem?With those two our midfield is completely impotent.
+14
But not about theo...no one is above the team

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door hippy --
Javid
 Javid - zondag 23 september 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 18:15 schreef hippy het volgende:

[..]

+14
But not about theo...no one is above the team
Not for Frank De Boer i guess.
Siem adds nothing.Ericsen adds nothing.But form one game to other they come in from basics.Siem is even wears captaons armband.For what?

With those two, maybe we can again get champions scale of ere, but in tearms of game we will stand still.About Europe i say nothing. last time in 1995?!So it will go on another 17 years.Nothingam forrest also were CHAMPS League winner.But no one accepts Nothingam forest as great club now.As Ajax...Shamefull and painfull mixed feelings
hippy
 hippy - zondag 23 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 18:24 schreef Javid het volgende:

[..]

Not for Frank De Boer i guess.
Siem adds nothing.Ericsen adds nothing.But form one game to other they come in from basics.Siem is even wears captaons armband.For what?

With those two, maybe we can again get champions scale of ere, but in tearms of game we will stand still.About Europe i say nothing. last time in 1995?!So it will go on another 17 years.Nothingam forrest also were CHAMPS League winner.But no one accepts Nothingam forest as great club now.As Ajax...Shamefull and painfull mixed feelings
Ajax is building to another good era and eriksen can fit in these plans, but he has to progress dramaticly...
If ajax can keep a team together for 5 years i forsee great things...
nora
 nora - zondag 23 september 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Maar wat een heerlijk gevoel voor de Ajax fans dat we Babel terug hebben
Javid
 Javid - zondag 23 september 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 20:00 schreef hippy het volgende:

[..]

Ajax is building to another good era and eriksen can fit in these plans, but he has to progress dramaticly...
If ajax can keep a team together for 5 years i forsee great things...
Ajax is building nothing.Dude,sometimes i think that you people all brainwashed with articles of catalan marasmatic from De telegraaf.
Hohan says its all good with Ajax.But Ajax plays games like today first half with ADO.
It is fuckin ADO man.
Ajax builds for future?How many years? fuck that builders away because it seems that they do nothing.
IF ajax save players for another five years... if overal strength of dutch league will be little higher..... if we can pay such salaries as in Ì.City...if there will be some planet caravan.To many @if@ that i`m reaaly fed up with all that shit.
In last 17 years ajax never hold same squad for 5 years. This squad will be sold as previous one.

If my granda have had bowls, i should call her grandpa. But that never happen.

Morons like Eriksen comes and gooes.But we stay always.We i mean fans.Head down.disgrace and shame.

Ajax - Nothingham forest of today.Club with great history, but not great club.It makes me sad.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Wat mij opvalt is dat bijna niemand op de goels zelf ingaat van dinsdag in de CL en vandaag tegen ADO. Beide goals vielen omdat Moisander zijn tegenstander uit het oog verliest. Neemt niet weg dat ons AJAX de eerste helft totaal geen inzet toonde. De tweede helft ging het iets beter, mede omdat ADO vermoeid begon te worden en AJAX beter combineerde. Maar over het geheel was het niet best.

AJAX forever ***+1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
laat maar,iedereen blij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door Nenam_tiL --
hippy
 hippy - maandag 24 september 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:29 schreef Javid het volgende:

[..]

Ajax is building nothing.Dude,sometimes i think that you people all brainwashed with articles of catalan marasmatic from De telegraaf.
Hohan says its all good with Ajax.But Ajax plays games like today first half with ADO.
It is fuckin ADO man.
Ajax builds for future?How many years? fuck that builders away because it seems that they do nothing.
IF ajax save players for another five years... if overal strength of dutch league will be little higher..... if we can pay such salaries as in Ì.City...if there will be some planet caravan.To many @if@ that i`m reaaly fed up with all that shit.
In last 17 years ajax never hold same squad for 5 years. This squad will be sold as previous one.

If my granda have had bowls, i should call her grandpa. But that never happen.

Morons like Eriksen comes and gooes.But we stay always.We i mean fans.Head down.disgrace and shame.

Ajax - Nothingham forest of today.Club with great history, but not great club.It makes me sad.
By building i mean, youth is getting a fair chance...
After all the youth players know the ajaxsystem of playing an bought players have to speedlearn it...
Thats the difference...in 95 we had a lot of youth players with a few older ones... This is where ajax needs to go to...
In five years the youthplayers of today who have been given a fair chance will lift this ajax to a higher level....
Brandje
 Brandje - maandag 24 september 2012 - 13:50   quote  deeplink  
Dramatisch slecht was het en F de Boer is de hoofdschuldige. Hoe kan je nou met dit zeer zwakke en lichte middenveld gaan spelen. Taktisch heel erg zwak!!
Javid
 Javid - maandag 24 september 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 13:17 schreef hippy het volgende:

[..]

By building i mean, youth is getting a fair chance...
After all the youth players know the ajaxsystem of playing an bought players have to speedlearn it...
Thats the difference...in 95 we had a lot of youth players with a few older ones... This is where ajax needs to go to...
In five years the youthplayers of today who have been given a fair chance will lift this ajax to a higher level....
With all respect for your opinion i think that is purely utopia.
Generation of 95 is the thing that happens once in history.
If we talk about today, there is complete disaster.
Who is our future?Lukoki?That boy sgould go to olimpics as a 100 meter runner.He has no vision.Some Walcot style with freat spead and nothing more.
Our last graduates from De Toekomst Ozbiliz and Ebecilio.Drama?Drama.
Who else?Bonevacia Castilion?
We must face it as a known fact that nowadays ajax is not the best.Even in youth development.

Buisness side of our ajax is another drama.
Porugal clubs sell their best players for 40-50 Millions.
We sell best player of league for 15 millions.I`m telling about Jantje.

And beside all this we have principial Frank. Who build team around Eriksen.Who is in my opinion extremly overrated.And Siem de jong. By the way in our russian speaking ajax fans comunity we call Siem de Jong Tin Soldier.My wooden chair is more technical than Siem.
hippy
 hippy - maandag 24 september 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 13:50 schreef Brandje het volgende:
Dramatisch slecht was het en F de Boer is de hoofdschuldige. Hoe kan je nou met dit zeer zwakke en lichte middenveld gaan spelen. Taktisch heel erg zwak!!
Tactisch niet slecht maar wel dom....
We weten allemaal hoe ado tegen ons speelt en dat ze het veld express niet sproeien waardoor combinatievoetbal onmogelijk is...
Middenveld was zeker te zwak en je zag toen poulsen erin kwam dat er meer geknokt werd, maar nog te weinig gecoached....
Laten we hopen dat enoh weer snel fit is want dat is een balafpakker en die missen we nu...
hippy
 hippy - maandag 24 september 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 14:09 schreef Javid het volgende:

[..]

With all respect for your opinion i think that is purely utopia.
Generation of 95 is the thing that happens once in history.
If we talk about today, there is complete disaster.
Who is our future?Lukoki?That boy sgould go to olimpics as a 100 meter runner.He has no vision.Some Walcot style with freat spead and nothing more.
Our last graduates from De Toekomst Ozbiliz and Ebecilio.Drama?Drama.
Who else?Bonevacia Castilion?
We must face it as a known fact that nowadays ajax is not the best.Even in youth development.

Buisness side of our ajax is another drama.
Porugal clubs sell their best players for 40-50 Millions.
We sell best player of league for 15 millions.I`m telling about Jantje.

And beside all this we have principial Frank. Who build team around Eriksen.Who is in my opinion extremly overrated.And Siem de jong. By the way in our russian speaking ajax fans comunity we call Siem de Jong Tin Soldier.My wooden chair is more technical than Siem.
Im totally on one line with u about eriksen and de jong....
But i think that toby or poulsen should be captain...
De jong needs to play in service of a captain, cause he has been very important for ajax in the previous championships...
A usefull player but not as a captain...a captain's titel can do strange things with a player...for instance beckham...always weird actions but when ericssen made him captain he took england by the hand and became responsable as player....for siem it has the opposite effect, i see him slip away every week to a lower level....
And at this point we miss a number 9 who puts the ball in the net with the first big chance...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 23 september 2012 , 12:30): 1 - 1

0.0080890