|
|
muisje1966
|
|
|
Zoals jullie weten heeft Djee een boek geschreven Diagnose kanker en wat nu. Hij is vanaf nu te bestellen bij Pumbo.nl als je daar inlogt en op boek bestellen klikt kijk je bij gezondheid of biografie dan kun je hem daar bestellen. Een gedeelte van de opbrengst gaat naar Kika.
YNWA Ria |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Dank je kerel ook namens Kika hoop dat er veel volgen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 13:27 schreef muisje1966 het volgende:Zoals jullie weten heeft Djee een boek geschreven Diagnose kanker en wat nu. Hij is vanaf nu te bestellen bij Pumbo.nl als je daar inlogt en op boek bestellen klikt kijk je bij gezondheid of biografie dan kun je hem daar bestellen. Een gedeelte van de opbrengst gaat naar Kika. YNWA Ria Mooi!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben benieuwd naar het boek Ria.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Ik ben blij dat het toch gelukt is om het uittegeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat kan ik me goed voorstellen, was me dan ook geen tegenvaller ook met die vorige uitgever.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Beste RR de G...,
Je hebt onlangs een bestelling geplaatst op Pumbo.nl. We wilden je laten weten dat de bestelling gisteren is verzonden en, afhankelijk van de postbezorging, vanaf vandaag kan worden afgeleverd.
Heb je nog vragen over jouw bestelling? Neem dan contact met ons op.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Veel leesplezier toegewenst.
Zal vandaag wel komen!!! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 12:48 schreef hoogvliet010 het volgende:Beste RR de G..., Je hebt onlangs een bestelling geplaatst op Pumbo.nl. We wilden je laten weten dat de bestelling gisteren is verzonden en, afhankelijk van de postbezorging, vanaf vandaag kan worden afgeleverd. Heb je nog vragen over jouw bestelling? Neem dan contact met ons op. We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Veel leesplezier toegewenst. Zal vandaag wel komen!!! Dat zou mooi zijn kerel |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: alles goed verder kerel? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja prima, lekker aan het werk:( |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
oke, ja hoort er ook bij he en vanavond weer kijken natuurlijk |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja, vanavond lekker ergeren! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Dat hoop ik toch niet ze moeten er nu voor gaan |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
ik ga ff eten kerel spreek je snel weer |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 12:48 schreef hoogvliet010 het volgende:Beste RR de G..., Je hebt onlangs een bestelling geplaatst op Pumbo.nl. We wilden je laten weten dat de bestelling gisteren is verzonden en, afhankelijk van de postbezorging, vanaf vandaag kan worden afgeleverd. Heb je nog vragen over jouw bestelling? Neem dan contact met ons op. We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Veel leesplezier toegewenst. Zal vandaag wel komen!!! Die eerste R van je naam staat voor Rucking..?? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Boek is binnen, nu nog lezen..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had je daar niet eerder aan kunnen denken slimmerik..d:-)) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Komt goed Puntmuts! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: He mooi dat het er is hoop dat je het mooi vind |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Ben wel zo geraakt sinds dat ik Djee's ziekte volg dat ik nu besloten heb het boek te kopen Mede doordat ik te veel familie leden heb verloren aan deze ziekte. Tegen PSV heb ik uit volle borst meegezongen. Nu spoedig zijn kijk en visie lezen. Heb nu al brok in de keel. Maar wil en kan mijn ogen er niet voor sluiten. Maar aandacht voor deze ziekte is echt nodig !!! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Dank je wel kerel Er gaan te veel mensen aan deze ziekte, en hij hoopte op deze manier toch nog mensen te helpen het dragelijk te maken |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
En inderdaad de aandacht voor deze ziekte moet er zeker zijn |
|
|
|