|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cruijff: Ajax is een speedboot (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Cruijff: Ajax is een speedboot
AMSTERDAM - Johan Cruijff was best te spreken over het optreden van Ajax in het Champions League-duel met Borussia Dortmund dinsdagavond (1-0 nederlaag). Het clubicoon kwam met een opvallende vergelijking.
"We kregen tegenstand, die je in de eredivisie niet krijgt", zei Cruijff tegenover de NOS. "Dan moet je dus je niveau op de trainingen intensiveren, zodat je de druk van de Champions League na kunt bootsen. De fouten die we gisterenavond hebben gezien, kun je verbeteren. Dus dat is alleen maar goed. Over de manier waarop Ajax heeft gespeeld, ben ik over het algemeen best tevreden."
Christian Poulsen "Je ziet bijvoorbeeld dat Tobias Sana nog tekort komt, maar het zou gek zijn als dat niet zo was", aldus Cruijff. "En als Christian Poulsen een maand eerder bij ons is, is hij beter in conditie en past hij beter in het elftal. Dan winnen we misschien wel."
"Ajax is een speedboot", besloot Cruijff. "We zullen snel moeten draaien en schakelen. En dat gaan we doen ook." |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik zal maar niets zeggen ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahahaha mijn grote vriend Boudewijn weer.......zeg maar niks ouwe,is toch negatief |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Leg je er nu maar bij neer...Cruijff is Ajax,Ajax is Cruijff,daar verander jij helemaal niks aan,maar jij bent ook geen Ajacied. Steun jij FC Den Bosch maar,lekker bij je om de hoek |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik ben Ajacied, maar heb in de jaren een schijthekel gekregen aan Cruijff, maar dat is puur mijn mening haha. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Cruijff heeft verstand van voetbal en hij heeft het voor elkaar dat alle neuzen bij Ajax dezefde kant op staan Dat alles weer om voetbal en spelers draait. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 21:03 schreef Jan1970 het volgende:Cruijff heeft verstand van voetbal en hij heeft het voor elkaar dat alle neuzen bij Ajax dezefde kant op staan Dat alles weer om voetbal en spelers draait. amen |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als cruijff nou eens een aantal trainingen komt geven aan ajax1,misschien helpt dat onze jongens wel. slechter zullen ze er niet op worden. |
|
|
|