|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afgelopen zaterdag vond er in Leiden een dodelijke steekpartij plaats en vandaag is bekend geworden dat het gaat om Feyenoord-supporter Erik Houthoff. Erik ging al jaren naar de thuis- en uitwedstrijden van Feyenoord en in De Kuip was hij jarenlang op de vakken Q en R te vinden. Hij mocht slechts 43 jaar oud worden.
Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden van Erik en we wensen ze de komende tijd veel sterkte. Er is na zijn overlijden een condoleanceregister voor hem geopend. http://www.condoleance.nl/13871/erik-houthoff.html
Erik, rust zacht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Erik was een maatje van een collega van mij... Had hem beloofd er iets van te maken hier,bij deze !
Sterkte voor familie en vrienden.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zag het in de krant staan...
Rust in vrede Erik. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en andere nabestaanden. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Zoveel vieuws en niemand die nog even de moeite neemt een condoleance achter te laten. R.I.P en alle medeleven voor de nabestaanden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Treurig nieuws, helaas aan de orde van de dag.
Rust zacht vato. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Rust in vrede Erik en alle nabestaande heel veel sterkte
YNWA |
|
|
|
|
Red
|
|
|
R.I.P. Sterkte en condoleance aan alle nabestaanden. FTID, even when were gone. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Sterkte voor alle nabestaanden! RIP |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Helaas gebeuren dat soort dingen nog steeds, rust zacht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
R.I.P. Kameraad en sterkte toegewenst aan allen die hem liefhebben.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
R.I.V. kerel. Sterkte toegewenst aan alle familie en vrienden. YNWA! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afschuwelijk. Sterkte aan de nabestaanden. Rust in Vrede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
RIV Erik.
Sterkte voor alle nabestaande.
YNWA! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 21:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik zag het in de krant staan... Rust in vrede Erik. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en andere nabestaanden. Hij was jou stadsgenoot.. Het trieste van het gebeuren is dat zijn ouders al zijn overleden en zijn broertje nu nog de enige is uit het gezin..
Hij koopt er niks voor maar ik hoop dat zijn broer morgen een heel mooi en plechtig afscheid krijgt.
nogmaals sterkte voor de nabestaanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 23:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij koopt er niks voor maar ik hoop dat zijn broer morgen een heel mooi en plechtig afscheid krijgt. nogmaals sterkte voor de nabestaanden +1908.. YNWA..!!!! |
|
|
|