|
|
Brandje
|
|
|
Siem de Jong heeft dinsdag in een interview met NUsport laten weten dat hij liever in de spits speelt dan op het middenveld. De aanvoerder denkt dat hij daar beter tot zijn recht komt.
'Inmiddels denk ik dat ik beter tot mijn recht kom als inzakkende spits dan als rechtshalf. Dat heb ik ook bij de trainer aangegeven. Dan komt er iets meer voetbal in het spel omdat we vaak een extra man op het middenveld hebben', liet hij optekenen.
In april zei De Jong nog dat hij de voorkeur gaf aan het middenveld. Tegen Dortmund speelde hij naast Christian Eriksen en Christian Poulsen en schoof hij in de slotfase door naar de spitspositie.
Ben blij dat hij daar zelf ook achter is gekomen. Nu Frankie nog.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/65007/de-jong-speelt-toch-liever-in-de-spits.html |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik reageer altijd op de Jong omdat ik al een jaar lang vind dat de Jong tekort komt voor Ajax 1 zowel in de spits als op het middenveld het enige waar hij mij kan bekoren achter en rondom de spits maar daar speelt Eriksen en die is in rangorde voor hem,dus Siem blijf hopen dat Klaasen zich niet ontwikkeld anders vrees ik dat jij het niet gaat redden in Ajax 1. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Kan nog alle kanten op Boerrigter/Babel/Sana zal het wel zijn komende wedstrijd.. Ik zie toch ook graag Sorrero spelen.. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 12:09 schreef nora het volgende:Ik reageer altijd op de Jong omdat ik al een jaar lang vind dat de Jong tekort komt voor Ajax 1 zowel in de spits als op het middenveld het enige waar hij mij kan bekoren achter en rondom de spits maar daar speelt Eriksen en die is in rangorde voor hem,dus Siem blijf hopen dat Klaasen zich niet ontwikkeld anders vrees ik dat jij het niet gaat redden in Ajax 1. helemaal mee eens. De jong en net als zijn broer, leuke spelers voor de eredivisie. Net als vele andere trouwens. en Boerighter zal ook weer in vorm moeten komen want Fisher zit ook te loeren op zijn plek:) alleen maar goed die concurentie.
Over Erkisen lees ik ook veel negatieve berichten. Maar ben ik dan de enige die ziet, hoe hij van zijn tegenstander wegdraaid en af en toe die geniale passe geeft? |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 12:09 schreef nora het volgende:Ik reageer altijd op de Jong omdat ik al een jaar lang vind dat de Jong tekort komt voor Ajax 1 zowel in de spits als op het middenveld het enige waar hij mij kan bekoren achter en rondom de spits maar daar speelt Eriksen en die is in rangorde voor hem,dus Siem blijf hopen dat Klaasen zich niet ontwikkeld anders vrees ik dat jij het niet gaat redden in Ajax 1. Ben het er niet mee eens de jong functioneert wel degelijk in ajax... hij heb ons nou al 2 keer kampioen gemaakt. hij zal nooit in het rijtje kluivert, van basten, kanu enz... passen maar dat zal je tegenwoordig toch nooit meer hebben want die jongens zitten al op hun 15e bij een buitenlandse topclub... ik denk dat de boer hem laat staan en boerigter eruit haalt...
opstelling zal wel zoiets worden:
------------------------Vermeer
V Rhijn-------Alderweireld---Moisander------Blind
-----------------------Poulsen
-------------Serrero-----------Eriksen
--Sana----------------de Jong--------------Babel |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Nee man Boerrigter heeft sinds tijden weer 90min gespeeld en zonder pijnstillers. Die gaan ze laten staan, Babel heeft zich goed laten zien tegen die duitsers.
Zie persoonlijk liever Serero dan de Jong maar denk dat Serero buiten de basis gaat vallen. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 september 2012 - 15:59 schreef Mokum1 het volgende:Nee man Boerrigter heeft sinds tijden weer 90min gespeeld en zonder pijnstillers. Die gaan ze laten staan, Babel heeft zich goed laten zien tegen die duitsers. Zie persoonlijk liever Serero dan de Jong maar denk dat Serero buiten de basis gaat vallen. hehehehe :p always listen to blade... :p:p wel verrasend dat hij sana er ook uit haalt... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siem niet gezien zegt commentator ,nou meneer commentator ik hen Siem nog nooit gezien.subtopper |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: waar was jij de laatste twee kampioenswedstrijden?????????? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vandaag was siem niet goed...maar ik vind hem eigenlijk met de week slechter worden... Komt het misschien door die band om zijn arm... Ik zeg band naar toby of poulsen... Zo een aanvoerdersband kan positieve maar, in siems geval vind ik, zeker ook negatieve gevolgen hebben....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ontkende het trouwens vanmiddag, want hij zei net dat hij liever op 10 speelt omdat hij zich nog wel meer thuis voelt op het middenveld... Maar speelt inderdaad niet overtuigend, heb ook niet echt begrepen dat hij aanvoerder werd, hij is simpelweg geen leider... |
|
|
|
|
Ron Ajax
|
|
|
Helemaal eens met Blade 85. Ook qua opstelling, dat zou komende zondag al kunnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Gefeliciteerd. je hebt net gereageerd op een topic uit 2012. Wat een klapper van een eerste post.
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Kan hij niks an doen heeft met posten zonder account te maken ofzo... Volgens mij weet tobi wel hoe dat zit.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Check de aanmeldingsdatum en waar hij op reageert (wanneer dat was).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: 2012. Maar hoezo zou hij dan posten 2 jaar later..? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Doet hij niet. Wss heeft hij gereageerd zonder ingelogd te zijn (wat dus niet wordt geprocessed), wanneer hij wel inlogt (net dus) wordt dat oude bericht wat in de "wachtrij" zat omhoog gehaald en gepost.
Je hebt ook gevallen waarbij men geen account heeft en post. Dan wanneer een account wordt aangemaakt, wordt dat bericht gelijk geplaatst op zijn account.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ah, in dat geval... weird. En mijn excuses. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hoe weet jij dat eigenlijk? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Valt wel mee hoor ^^ Als je langer dan vijf jaar op dit forum zit weet je ongeveer wel hoe de dingen zitten haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 - 13:22 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Valt wel mee hoor ^^ Als je langer dan vijf jaar op dit forum zit weet je ongeveer wel hoe de dingen zitten haha Ik snap er nog steeds geen hol van....komt door die moderator hiero |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jij bent dan ook een apart geval. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vreemd....dat zeggen er wel meer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja....weet ook niet waarom |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahahahahahahaaaaaaa waarom lacht niemand hier ? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Schijnbaar wel...Cafe is doodstil |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Is het café wel open dan? Ben nog ff langs geweest, maar zag niemand ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zag wel iemand naar binnen gluren, dacht dat het Renato was |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Lijk ik op hem dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee, niet eens close |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan ik toch ook niks aan doen ;-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Solly, ben blij dat ik niet op hem lijk ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
iemand bericht op een topic van 2012 en niemand lacht....zijn we nu allemaal zo serieus geworden? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:iemand bericht op een topic van 2012 en niemand lacht....zijn we nu allemaal zo serieus geworden? Ik niet....zou niet weten hoe dat moet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha dat klopt Narreke!!! Maak jij de zin maar af: Als een........ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:iemand bericht op een topic van 2012 en niemand lacht....zijn we nu allemaal zo serieus geworden? Hahahaha. Blijkbaar wel. Ik zeg altijd en ik meen met het serieus, dat wij gaan winnen!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens mij Ronald ben je toch stiekum de kroeg in gegaan en je lam gezopen |
|
|
|