BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 20:45)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 23 september 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Wat denken jullie van Utrecht-Ajax?
dege
 dege - zondag 23 september 2012 - 16:00   quote  deeplink  
ik houd me hart vast na vandaag!
hippy
 hippy - zondag 23 september 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Nou idd
Ajx
 Ajx - zondag 23 september 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Denk dat we hem met 2-1 verliezen, het zal niet goed gaan komen. Hierna zullen we (voorlopig) voldoende wakker geschud zijn. Maar de Beker interesseert me eigenlijk echt niet. Alleen maar extra belasting, en we hebben het nog aardig druk, dus voor de belasting is het ook niet echt negatief
anti010
 anti010 - zondag 23 september 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Ajax moet lekker het 2e team opstellen.
Die beker kan ons gestolen worden, en bij utrecht win je het met deze 11 ook niet. Zaterdag as is veel belangrijker tegen twente thuis die moeten we winnen anders 9 punten achterstand en dat is te veel in het nog prille seizoen. sowieso cilessen op goal, vermeer heeft een utrecht trauma. En BTW over 2 weken komt dat KUTrecht naar amsterdam. en dan moet je ze verslaan en vol gas erop.
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 september 2012 - 09:16   quote  deeplink  
Ten eerste moet iedereen lekker eens kappen met het gezever over beker is niet boeiend, beker is alleen maar last, beker zien we als bonus en niets meer. Kan nog wel even doorgaan met al die bullshit uitspraken. Uiteindelijk wil iedereen alle prijzen winnen, dus ook de beker. Zelfs clubs, trainers, spelers doen het af als een verplicht iets die ze liever niet zouden spelen. Kijk iedereen blij zijn en de tent afbreken wanneer ze de beker gewonnen hebben. Dit zijn dezelfde mensen die het 'niet belangrijk' vinden. Kap nu voor eens en altijd gewoon met die onzin. Beker hoort erbij klaar. Er zullen zeker mensen zijn die het echt niet boeit, maar stilletjes vind minimaal 75% van diegenen die anders zeggen dat die beker hun club goed zal staan. Als het je echt niet boeit, dan wil ik je ook niet meer zien juigen en al helemaal geen commentaar lezen over spelers die niet goed genoeg gepresteerd zouden hebben. Dat boeit je dan ook niet als het in een bekerwedstrijd was.
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 september 2012 - 09:16   quote  deeplink  
O ja en het word 4-1 voor Utrecht
anti010
 anti010 - maandag 24 september 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 09:16 schreef Peterhs het volgende:
Ten eerste moet iedereen lekker eens kappen met het gezever over beker is niet boeiend, beker is alleen maar last, beker zien we als bonus en niets meer. Kan nog wel even doorgaan met al die bullshit uitspraken. Uiteindelijk wil iedereen alle prijzen winnen, dus ook de beker. Zelfs clubs, trainers, spelers doen het af als een verplicht iets die ze liever niet zouden spelen. Kijk iedereen blij zijn en de tent afbreken wanneer ze de beker gewonnen hebben. Dit zijn dezelfde mensen die het 'niet belangrijk' vinden. Kap nu voor eens en altijd gewoon met die onzin. Beker hoort erbij klaar. Er zullen zeker mensen zijn die het echt niet boeit, maar stilletjes vind minimaal 75% van diegenen die anders zeggen dat die beker hun club goed zal staan. Als het je echt niet boeit, dan wil ik je ook niet meer zien juigen en al helemaal geen commentaar lezen over spelers die niet goed genoeg gepresteerd zouden hebben. Dat boeit je dan ook niet als het in een bekerwedstrijd was.
Daarom zeg zet het 2e team erin want het 1e team heeft al te vaak verloren daar, je kan dan alleen maar winnen . En laat het 1e team lekker voorbereiden op twente. Competitie is veel belangrijker dan zo'n chocomelcup. En of ik juich als ajax wint natuurlijk daar ben ik teveel supporter voor, maar die cup is echt bijzaak. En jou 4-1 geeft ook weinig hoop niet!!!
anti010
 anti010 - maandag 24 september 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Ps Peterhs ik voel me niet aangesproken maar ik reageer in het algemeen.
hippy
 hippy - maandag 24 september 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 09:16 schreef Peterhs het volgende:
Eens...elke prijs is er 1
remco k
 remco k - maandag 24 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 14:39 schreef anti010 het volgende:

[..]

Daarom zeg zet het 2e team erin want het 1e team heeft al te vaak verloren daar, je kan dan alleen maar winnen . En laat het 1e team lekker voorbereiden op twente. Competitie is veel belangrijker dan zo'n chocomelcup. En of ik juich als ajax wint natuurlijk daar ben ik teveel supporter voor, maar die cup is echt bijzaak. En jou 4-1 geeft ook weinig hoop niet!!!
Ons eerste van nu heeft daar al te vaak verloren?? Ben wel heel benieuwd dan aangezien er toch echt een heel ander team staat dan afgelopen seizoen bij Ajax..
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 21:50 schreef anti010 het volgende:
Ajax moet lekker het 2e team opstellen.
Die beker kan ons gestolen worden, en bij utrecht win je het met deze 11 ook niet. Zaterdag as is veel belangrijker tegen twente thuis die moeten we winnen anders 9 punten achterstand en dat is te veel in het nog prille seizoen. sowieso cilessen op goal, vermeer heeft een utrecht trauma. En BTW over 2 weken komt dat KUTrecht naar amsterdam. en dan moet je ze verslaan en vol gas erop.
nou ik hoop dat jullie dat KUTrecht pakken,weg ermee,wij mogen met fctwente,de uitwedstrijden al niet meer bezoeken in de galgenwaard,omdat t na de wedstrijd compleet uit de hand is gelopen,de kneusjes hadden net een lesje gehad met 2-6 vorig seizoen,ja en dan gaan ze rotzooi trappen,ik zou ze woensdag en over 2 weken effe een flink voetballesje geven,we zijn KUTrecht in twente voorlopig wel effe zat.
hippy
 hippy - maandag 24 september 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ons eerste van nu heeft daar al te vaak verloren?? Ben wel heel benieuwd dan aangezien er toch echt een heel ander team staat dan afgelopen seizoen bij Ajax..
Ja een zwakker eerste team...
Ado en utrecht spelen misschien 4 fantastische wedstrijden waarvan 2 tegen ajax...
Maar na zondag verwacht ik een getergd ajax...
Tempo voetbal...
Aartus
 Aartus - dinsdag 25 september 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 22:57 schreef hippy het volgende:

[..]

Ado en utrecht spelen misschien 4 fantastische wedstrijden waarvan 2 tegen ajax...
Tempo voetbal...
hippy maak ze alseblieft af,dat scheit KUTrecht,nog mooier zou zijn dat je met jong ajax komt,en dan toch winnen,fuck utrecht.spelen 2 wedsrijden in t jaar goed,tegen jullie dus,succes supporters zijn t daar,maar 11700 seizoenkaarten verkocht,fc utrecht met hun bunnik side.Altijd trammelant daar als ze van ons verliezen ,oh ja zaterdag hoop ik niet dat jullie winnen,maar daar ben ik tukker voor he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Aartus --
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 00:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

hippy maak ze alseblieft af,dat scheit KUTrecht,nog mooier zou zijn dat je met jong ajax komt,en dan toch winnen,fuck utrecht.spelen 2 wedsrijden in t jaar goed,tegen jullie dus,ik vind t een scheitclub,succes supporters zijn t daar,maar 11700 seizoenkaarten verkocht,fuck fuck utrecht.met hun bunnik side.mietjes gewoon mietjes zijn t,oh ja zaterdag hoop ik niet dat jullie winnen,maar daar ben ik tukker voor he.
Ik heb verder geen invloed vriend...
Alleen hoop ik dat ons supertalent de opbouwende kritiek ook leest een eindelijk eens een hele wedstrijd gaat vlammen...
Dan maar tegen utrecht...
Ff de instelling van onze grote concurenten...;)))
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 september 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 22:57 schreef hippy het volgende:

[..]

Tempo voetbal...
Droom lekker verder. Dit is geen incident maar een structureel probleem. Bij elke half een wedstyrijd na een europese wedstrijd houd ik mijn hart vast. Speelt Ajax tegen een team wat erop kletst dan houd ik mijn hart vast. Als ik zie dat de boer tegen ADO, wat er dus opkletst, met een middenveld start met alleen maar knulletjes dan houd ik mijn hart vast over het taktisch vermogen van de Boer. Als ik zie dat er voor Siem de jong gewoon plaats GEMAAKT wordt in de basis dan houd ik mijn hart vast.
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 11:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Droom lekker verder. Dit is geen incident maar een structureel probleem. Bij elke half een wedstyrijd na een europese wedstrijd houd ik mijn hart vast. Speelt Ajax tegen een team wat erop kletst dan houd ik mijn hart vast. Als ik zie dat de boer tegen ADO, wat er dus opkletst, met een middenveld start met alleen maar knulletjes dan houd ik mijn hart vast over het taktisch vermogen van de Boer. Als ik zie dat er voor Siem de jong gewoon plaats GEMAAKT wordt in de basis dan houd ik mijn hart vast.
Laat me lekker dromen...;)))
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 25 september 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Ajax zal een flinke dobber krijgen aan Utrecht, zeker is niet uitgesloten dat Ajax wint, hierbij denk ik zelf aan keuzes die de Boer zal maken, Cillissen staat op goal das zeker, maar wat doet de Boer met Shone, Blind, staan die gewoon opgesteld, hoe gaat Ericsen om met de kritiek die hij de laatste dagen over zich heen heeft gekregen , waar staat Babel, hoeveel fouten kan Moisander zich nog permiteren, is Poulsen eindelijk gewent aan het team en is Boerrichter eindelijk weer als vanouds.
kortweg, hoe de Boer de mannen wel of niet neer zet, zal zeker bepalend zijn voor de wedstrijd van morgen.
indien de opstelling is zoals ik hoop, zonder Blind en Shone maar met in ieder geval Dijks achter, debutant Sporkslede op het middenveld dan denk ik dat Ajax zeer fortuinlijk over Utrecht heen loopt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door uitnoord --
hjf
 hjf - dinsdag 25 september 2012 - 16:17   quote  deeplink  
Hebben jullie het 2e doelpunt van Lucas Andersen maandagavond gezien? Die klopt nu al aan de deur van de A-selectie. Waarom hij ook niet bij de selectie voor KUtrecht is opgenomen en Sporkslede wel, dat is mij dus een raadsel.
jodocus
 jodocus - dinsdag 25 september 2012 - 16:34   quote  deeplink  
als ze dit niet winnen , moeten ze zich kapot schamen, ik zeg 3-0
jodocus
 jodocus - dinsdag 25 september 2012 - 16:34   quote  deeplink  
uuuuuuh 0-3 bedoel ik
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 september 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 11:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik houd mijn hart vast hoelang jij het nog zal overleven als je continue naar je hart grijpt. Als je niet oppast heb je hem straks nog in je hand :-)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 september 2012 - 19:58   quote  deeplink  
als ajax komt dan kunnen ze in kutrecht alles, raar maar waar...dus het word zwaar mannen
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 september 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 19:58 schreef verbrande harry het volgende:
als ajax komt dan kunnen ze in kutrecht alles, raar maar waar...dus het word zwaar mannen
wordt het zeer zeker... Maar ik hoop dat er geen blessures vallen, Ajax een mooie pot speelt, zich goed kan voorbereiden op Twente, en dan zou de winst natuurlijk nooit slecht zijn :-P
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 september 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 21:04 schreef Ajx het volgende:

[..]

wordt het zeer zeker... Maar ik hoop dat er geen blessures vallen, Ajax een mooie pot speelt, zich goed kan voorbereiden op Twente, en dan zou de winst natuurlijk nooit slecht zijn :-P
Ik ga er vanuit dat er zeker 1 of 2 blessures vallen. Die rukechters krijgen altijd de taak mee om zich als een stel mongolen beesachtig te gedragen, dus dat is niks nieuws.
XXX
 XXX - woensdag 26 september 2012 - 14:15   quote  deeplink  
0-30
Omekees
 Omekees - woensdag 26 september 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Ben bang dat dit voor jullie al het einde van het bekertoernooi zal worden.
Utrecht thuis tegen ajax, bleek vorgaande jaren een onmogelijke klus om daar te winnen. Ook als je ziet wat ze tegen pisvee hebben gedaan. Jullie zijn gewaarschuwed!
Sander111
 Sander111 - woensdag 26 september 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Ajax begon goed maar het wordt nu toch wel weer zwakker! Cillessen keept wel goed tot nu toe!
71-72-73-95
 71-72-73-95 - woensdag 26 september 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Prima pot tot nu toe. Kan allemaal nog wel wat beter vooral nu Utrecht wat opportunistischer gaat spelen. Maar een paar mooie aanvallen en over het algemeen de boel onder controle. Vind ook dat Eriksen wat meer pit toont. Hij gaat de duels wat meer aan en zet met meer overtuiging druk. Daar begint het mee, dan komen de mooie aanvallende dingen vanzelf. Ik hoop dat ie deze werklust door kan zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door 71-72-73-95 --
hippy
 hippy - woensdag 26 september 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Ze begonnen zoals ik verwachtte maar dan toch die verzwakking...
Ik ben benieuwd naar de tweede helft
Sander111
 Sander111 - woensdag 26 september 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Wat is Babel toch ook goed! En eindelijk weer eens een goaltje voor Eriksen!!!!
dege
 dege - woensdag 26 september 2012 - 22:07   quote  deeplink  
iemand een fatsoenlijke stream?
Thomas
 Thomas - woensdag 26 september 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:07 schreef dege het volgende:
iemand een fatsoenlijke stream?
Je wil de rellen nog zien? ;)
dege
 dege - woensdag 26 september 2012 - 22:25   quote  deeplink  
was gestaakt hoorde ik, waarom?
Sander111
 Sander111 - woensdag 26 september 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Vuurwerk en op het veld en er werden aanstekers gegooid... Niet heel spectaculair. Sopcast heeft altijd wel goede streams.
sebas1
 sebas1 - woensdag 26 september 2012 - 22:50   quote  deeplink  
Beste wedstrijd vh seizoen ,Ajax speelt heel goed. Babel,Poulsen,Sana,Cillissen(voetballend) heel goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door sebas1 --
Aartus
 Aartus - woensdag 26 september 2012 - 23:09   quote  deeplink  
En ja hoor net als vorig jaar na een afstraffing tegen Fc Twente,moesten die bunnik side jochies zich weer eens misdragen,iedere keer t zelfde met die gasten,voor t meeste vuurwerk zorgden die bunnik side nog vooraf,in de wedstrijd was t vuurtje snel gedoofd,ajax gaf volgens mij niet eens vol gas t had met gemak ook 0-6 of 0-7 kunnen zijn,gefeliciteerd jongens,groeten uit twente,tot zaterdag en hopen op een mooie pot zonder incidenten.
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 07:25   quote  deeplink  
Utrecht goed onder bedwang gehouden en eindelijk weer eens een prachtige goal van eriksen....
Al vond ik hem nog te vaak zwak spelen...
Die jongen mist gewoon fysiek en dan moet je je slimmer opstellen...
Laat ze maar de overtreding maken...laatste deel van de wedstrijd deed ie dit wel en kregen we steeds meer vrije trappen...
Hopelijk kan ie dit laatste kwartier tegen twente de hele wedstrijd en ga ik weer positief over eriksen denken...
Ga zo door jongen...;)))
XXX
 XXX - donderdag 27 september 2012 - 08:40   quote  deeplink  
gewonnen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 september 2012 - 09:21   quote  deeplink  
Degelijke overwinning. Utrecht geen kans gegeven om agressief te spelen door goed combinatiespel. Klasse***+1
hjf
 hjf - donderdag 27 september 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:34 schreef jodocus het volgende:
uuuuuuh 0-3 bedoel ik
Ook jij gaat door naar de volgende ronde.
hjf
 hjf - donderdag 27 september 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Klasse. Die KUtrechters vierden het voorfeest en wij het nafeest. Als het er echt om gaat winnen we dus van KUtrecht. Nu willen ze de Ajax supporters niet meer in hun stadionnetje toelaten. Dit is de omgekeerde wereld. Calimero's zijn het. En Frank. Laat Cillissen de komende 10 wedstrijden maar eens staan. Hij verdient een eerlijke kans. Dat heeft hij nu wel bewezen.
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Wie het laatst lacht lacht het langst...;))
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 12:06 schreef hjf het volgende:
Klasse. Die KUtrechters vierden het voorfeest en wij het nafeest. Als het er echt om gaat winnen we dus van KUtrecht. Nu willen ze de Ajax supporters niet meer in hun stadionnetje toelaten. Dit is de omgekeerde wereld. Calimero's zijn het. En Frank. Laat Cillissen de komende 10 wedstrijden maar eens staan. Hij verdient een eerlijke kans. Dat heeft hij nu wel bewezen.
Sarcasme mode aan..
Omdat ie zo goed optreed bij hoge ballen?? of zo vertrouwd lekker meevoetbald dat je rustig op je stoel zit?? of omdat ie op de lijn zo verschrikkelijk goed is??
hjf
 hjf - donderdag 27 september 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Sarcasme mode aan..
Omdat ie zo goed optreed bij hoge ballen?? of zo vertrouwd lekker meevoetbald dat je rustig op je stoel zit?? of omdat ie op de lijn zo verschrikkelijk goed is??
Ik zat gisterenavond rustiger in mijn stoel met Cillissen in het doel, dan de vorige Utrecht - Ajax met een blunderende Vermeer. En waarom zou Jasper geen eerlijke kans mogen verdienen? Je kunt toch niet beweren, dat hij die gekregen heeft.
nora
 nora - donderdag 27 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Sarcasme mode aan..
Omdat hij een talentvolle keeper is en zeker een klasse beter als Vermeer,Vermeer heeft 1 sterk punt reflexen op de lijn en meer niet en dat is niet voldoende om een top keeper te zijn die bij Ajax op doel hoort.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 20:45)

0.0085101