|
|
Wim2
|
|
|
Beste mede Feyenoorders.
We moeten de realiteit onder ogen zien. En het belangrijkste is opnieuw beginnen. Met opnieuw beginnen bedoel ik een andere opstelling. Na 6 weken is het duidelijk dat deze opstelling gewoon niet werkt. We hebben veel teveel middelmaat op het middenveld rondlopen. Daarmee bedoel ik Immers en Leerdam. Deze spelers kunnen het niveau niet aan en dat zullen ze nooit kunnen.
We moeten dit verlies niet te zwaar opnemen, het is wel degelijk pijnlijk om zo op je bek te gaan, maar er zit op dit moment niet veel meer in. Doordat Koeman zijn lievelingetjes graag opstelt wat gewoon matige spelers zijn. Ik kan gewoon totaal geen rek meer vinden in dit elftal. En dat moet terug.
Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn doel om negatief te zijn, enkel is alleen de boodschap dat er op dit moment niet veel meer inzit. Maar dit hebben we wel in de jeugdopleiding. We moeten alleen opnieuw beginnen. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Uithuilen en Doorgaan! betere titel |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
We zitten nog altijd in het proces van 'opnieuw beginnen'. In een 5-jaren plan hoort het erbij, vallen en weer opstaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een klotetopic. En die tekst in je post is weer volkomen overdreven. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het mes erin.
Koeman moet kappen met die kutspelers opstellen! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Is altijd zo bij hem, ook om je dood aan te ergeren vandaag. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Het is ook altijd wat hé, ik schrijf in iedere post dat ik het niet negatief bedoel. Ik ben gewoon realistisch... en komop ik vandaag helemaal niets verkeerds geschreven. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:39 schreef Wim2 het volgende:[..] Het is ook altijd wat hé, ik schrijf in iedere post dat ik het niet negatief bedoel. Ik ben gewoon realistisch... en komop ik vandaag helemaal niets verkeerds geschreven. Je bent niet realistisch, je wilt gewoon aandacht |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Onzin, reageer dan niet op me... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Op dit soort moment vraag je er gewoon om met je irritante gedrag. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Tja, jij noemt het irritant gedrag, ik noem het een zuivere analyse geven op de wedstrijd, en waarom het totaal niet bij ons loopt! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:45 schreef Wim2 het volgende:Tja, jij noemt het irritant gedrag, ik noem het een zuivere analyse geven op de wedstrijd, en waarom het totaal niet bij ons loopt! Grotendeels onzin |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kunnen jullie niet per PB verder? Kan dit kuttopic op slot. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Dat eerste hoeft niet van mij dat tweede wel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee open , op z`n rotterdams |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Kom dan met onderbouwing.. Juist ja die heb je niet.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Je maken het meteen een kuttopic terwijl je niet eens weet waar het over gaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je lult uit je nek Wim. Denk je dat ik niet kan lezen of zo? Of zitten er geheime boodschappen in verwerkt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij heeft natuurlijk wel ergens een punt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:56 schreef tomson het volgende:[..] Je lult uit je nek Wim. Denk je dat ik niet kan lezen of zo? Of zitten er geheime boodschappen in verwerkt? Als je het echt gelezen hebt, dan weet je dus dat dit een zeer zinvol topic is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:32 schreef Wim2 het volgende:Beste mede Feyenoorders. We moeten de realiteit onder ogen zien. En het belangrijkste is opnieuw beginnen. Met opnieuw beginnen bedoel ik een andere opstelling. Na 6 weken is het duidelijk dat deze opstelling gewoon niet werkt. We hebben veel teveel middelmaat op het middenveld rondlopen. Daarmee bedoel ik Immers en Leerdam. Deze spelers kunnen het niveau niet aan en dat zullen ze nooit kunnen. We moeten dit verlies niet te zwaar opnemen, het is wel degelijk pijnlijk om zo op je bek te gaan, maar er zit op dit moment niet veel meer in. Doordat Koeman zijn lievelingetjes graag opstelt wat gewoon matige spelers zijn. Ik kan gewoon totaal geen rek meer vinden in dit elftal. En dat moet terug. Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn doel om negatief te zijn, enkel is alleen de boodschap dat er op dit moment niet veel meer inzit. Maar dit hebben we wel in de jeugdopleiding. We moeten alleen opnieuw beginnen. ik kan me er aardig in vinden....en niet na vandaag..... al veel eerder....en blijf t vinden.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:58 schreef van geil het volgende:[..] ik kan me er aardig in vinden....en niet na vandaag..... al veel eerder....en blijf t vinden.... Dat vind en vond ik ook al... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als er meningen in komen is het idd een prima topic. Maar op een welles-nietes spelletje tussen Wim en Omekees zit volgens mij niemand te wachten. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 19:05 schreef tomson het volgende:Als er meningen in komen is het idd een prima topic. Maar op een welles-nietes spelletje tussen Wim en Omekees zit volgens mij niemand te wachten. Nee, Ikzelf ook niet, Bij deze Wim discussie gewonnen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Misschien komt het door je avatar... |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
ALS IK HET NA DE WETSTR DE SUPPGOED GEDRAGEN HEBBEN DAT VIND IK EEN PLUS PUNT>maar met deze spits komt het nooit goed stel er jonge speeler er maar in want dit komt niet goed. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En natuurlijk heeft Van Geel ook gefaald. Iedereen had toch van te voren wel kunnen bedenken dat Immers niets zou worden.. Houdt dat geld gewoon in de zak. Zeg tegen de fans sorry, we moeten gewoon uit de schulden komen we moeten om het linkerrijtje spelen hoe vervelend jullie dat ook vinden, dan verdient dat respect.
Maar dit slaat gewoon nergens op. Die waardeloze aankoop van een Mathijssen is ook een raadsel..
Het elftal moet opnieuw beginnen, er moet weer een frisse wind waaien, die matige spelers op het middenveld eruit, en snel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Laten we beginnen met Immers. Hij maakt de meeste fouten. Wie kan kan zijn vervanger zijn? |
|
|
|
|
Fer56
|
|
|
Het spel van Feyenoord vandaag was net zo bedroevend als de reactie,s op deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Tony Trindale de Vilhena. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jouw voornaam is net zo triest als de wedstrijd zelf |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: +1, zo ga jezelf toch niet noemen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er zijn ook mensen die Fer als voornaam hebben. Vaak een afkorting van Ferdinand. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Fer56
|
|
|
Bedankt voor de bevestiging van jullie niveau! Haha |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Van Geel heeft niet gefaald. Immers is TOT NU TOE een miskoop geweest. Mathijssen speelt heel aardig. Het is ook niet makkelijk voor zo'n man in deze situatie. Vorig jaar heeft hij het geweldig gedaan! (met een beetje geluk ook -> Guidetti). Dit jaar heeft v Geel het minder gedaan of beter gezegd gewoon nog steeds heel goed maar minder dan de vorige keer. Maar dit is voor als nog allemaal een prognose. Wie weet hoe we er voor staan over een half jaar. Hadden we vorig jaar op 23 September 2011 verwacht dat Feyenoord 2e zou eindigen? Nee, zeker niet na de 6-0 nederlaag tegen Groningen. Niks opnieuw beginnen, we zijn aan het opbouwen. Financieel gaat het steeds beter. Over een aantal jaar gaan wij ook gewoon weer grote aankopen doen (zoals bij Psv, Narsingh, Twente Tadic etc..) Dit slechte resultaat ligt niet aan van Geel, ook niet aan Koeman. Het ligt aan de wisselingen in het eftal. Net toen Feyenoord lekker ging voetballen met John, Karim, Ron en Bakkal (bijna de hele kern van het eftal), wordt dit overhoop gegooid doordat al deze spelers vertrekken (wat anders ook vrij onmogelijk was voor v Geel om deze spelers te behouden). Nu zijn er nieuwe spelers aangetrokken die, ik wil niet zeggen; kwalitief minder zijn, maar andere kwaliteiten hebben. Waardoor opeens een sterspeler zoals Clasie zich heel erg moet aanpassen en minder vanzelf gaat spelen. Natuurlijk hebben we ook het probleem dat we goals inleveren met het vertrek van John. Maar dit is niet van Geels schuld, niemands schuld,, nou ja, de schuld van degene die de oorzaak waren van de financiele crisis bij Feyenoord. Anders liep John voor 6 mil hier gewoon weer te voetballen.
Ik denk dat het het beste is als iedereen nu alles laat bezinken en vooral minder haat en kwaad over spelers/trainer/td's naar buiten gooit en gewoon met een rechte rug op naar volgende week gaan! We moeten het nou eenmaal accepteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Waar staat jou debiele avatar dan voor? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: 'Jullie' is jodentaal. Jammer dat je de rest meeneemt in je conclusie, terwijl je nu een select groepje hersenlozen hebt zien posten.
Mensen die zich al dan niet terecht aangesproken voelen, stuur maar een PB. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 19:53 schreef Omekees het volgende:Van Geel heeft niet gefaald. Immers is TOT NU TOE een miskoop geweest. Mathijssen speelt heel aardig. Het is ook niet makkelijk voor zo'n man in deze situatie. Vorig jaar heeft hij het geweldig gedaan! (met een beetje geluk ook -> Guidetti). Dit jaar heeft v Geel het minder gedaan of beter gezegd gewoon nog steeds heel goed maar minder dan de vorige keer. Maar dit is voor als nog allemaal een prognose. Wie weet hoe we er voor staan over een half jaar. Hadden we vorig jaar op 23 September 2011 verwacht dat Feyenoord 2e zou eindigen? Nee, zeker niet na de 6-0 nederlaag tegen Groningen. Niks opnieuw beginnen, we zijn aan het opbouwen. Financieel gaat het steeds beter. Over een aantal jaar gaan wij ook gewoon weer grote aankopen doen (zoals bij Psv, Narsingh, Twente Tadic etc..) Dit slechte resultaat ligt niet aan van Geel, ook niet aan Koeman. Het ligt aan de wisselingen in het eftal. Net toen Feyenoord lekker ging voetballen met John, Karim, Ron en Bakkal (bijna de hele kern van het eftal), wordt dit overhoop gegooid doordat al deze spelers vertrekken (wat anders ook vrij onmogelijk was voor v Geel om deze spelers te behouden). Nu zijn er nieuwe spelers aangetrokken die, ik wil niet zeggen; kwalitief minder zijn, maar andere kwaliteiten hebben. Waardoor opeens een sterspeler zoals Clasie zich heel erg moet aanpassen en minder vanzelf gaat spelen. Natuurlijk hebben we ook het probleem dat we goals inleveren met het vertrek van John. Maar dit is niet van Geels schuld, niemands schuld,, nou ja, de schuld van degene die de oorzaak waren van de financiele crisis bij Feyenoord. Anders liep John voor 6 mil hier gewoon weer te voetballen. Ik denk dat het het beste is als iedereen nu alles laat bezinken en vooral minder haat en kwaad over spelers/trainer/td's naar buiten gooit en gewoon met een rechte rug op naar volgende week gaan! We moeten het nou eenmaal accepteren. Voor het grootst gedeelte ben ik het met je eens, maar alleen had Van Geel wel kunnen weten dat Immers het niet zou worden. Je kunt toch analyseren dat een speler als Immers ene aardige werker is, maar niet de speler die bakkal moest gaan opvangen. Dan kun je wel zeggen hij heeft inzet en maakt wat los bij het publiek. Hij komt voetballend gewoon tekort. Mathijssen, kan dan wel niet zo slecht spelen, maar kost gewoon teveel geld terwijl je in de vorm van Kongolo een veel betere speler hebt rondlopen.
Maar voor de rest is dit zeker waar! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ben gewoon een fan.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 19:58 schreef Wim2 het volgende:[..] Voor het grootst gedeelte ben ik het met je eens, maar alleen had Van Geel wel kunnen weten dat Immers het niet zou worden. Je kunt toch analyseren dat een speler als Immers ene aardige werker is, maar niet de speler die bakkal moest gaan opvangen. Dan kun je wel zeggen hij heeft inzet en maakt wat los bij het publiek. Hij komt voetballend gewoon tekort. Mathijssen, kan dan wel niet zo slecht spelen, maar kost gewoon teveel geld terwijl je in de vorm van Kongolo een veel betere speler hebt rondlopen. Maar voor de rest is dit zeker waar! Heb je Immers bij ado zien voetballen. En eerst eens even goed lezen Wim, TOT NU TOE is Immers waardeloos, misschien heeft ie aan het einde van t seizoen er wel gewoon 10 inliggen. Als alle wedstrijden gespeeld zijn mag jij terugkomen op Immers of hij wel of geen waardeloze speler is |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 19:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] 'Jullie' is jodentaal. Jammer dat je de rest meeneemt in je conclusie, terwijl je nu een select groepje hersenlozen hebt zien posten. Mensen die zich al dan niet terecht aangesproken voelen, stuur maar een PB. Update: Wim2 heeft zich gemeld. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ghehehe Wat overigens wel vrij onterecht is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik vind voor Wim2 de verwijzing 'hersenloos' inderdaad wel een beetje zwaar. Niet zo letterlijk bedoeld Wimpie ;) |
|
|
|
|
Fer56
|
|
|
Als PSV supporter is voor mij Feyenoord altijd de grootste ploeg van Nederland geweest. Helaas is deze ploeg de laatste jaren ( ongeveer 10 jaar ) niet meer die hardwerkende mooie ploeg meer die het was. Voor mij was de overwinning van vandaag dan ook een met een dubbel gevoel. Ik hoop voor het hele fantastische legioen dan ook dat het Feyenoord gaat lukken om weer aansluiting te vinden bij de top! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:05 schreef Fer56 het volgende:Als PSV supporter is voor mij Feyenoord altijd de grootste ploeg van Nederland geweest. Helaas is deze ploeg de laatste jaren ( ongeveer 10 jaar ) niet meer die hardwerkende mooie ploeg meer die het was. Voor mij was de overwinning van vandaag dan ook een met een dubbel gevoel. Ik hoop voor het hele fantastische legioen dan ook dat het Feyenoord gaat lukken om weer aansluiting te vinden bij de top! Mwah, vorig jaar was een opleving met weer veel passie, strijd en inzet, en is er ook veel op kracht gedaan. Creativiteit was er ook, maar juist de 3 eerder genoemde factoren hebben ons veel overwinningen gebracht. Dat is wat ik tot nu toe mis in de wedstrijden van Feyenoord. |
|
|
|