|
|
Wim2
|
|
|
quote: Vrij oprecht zou ik zeggen. Jij zou je ook eens kunnen melden. Ik begin gewoon een topic met mijn visie op het huidige selectie beleid. En meteen ben jij meteen om het zonder enige onderbouwing af te kraken. Je ging in het begin niets eens op de tekst in. Dat is het bewijs dat je mij alleen persoonlijk wil aanvallen.
Best sneu eigenlijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:05 schreef Fer56 het volgende:Als PSV supporter is voor mij Feyenoord altijd de grootste ploeg van Nederland geweest. Helaas is deze ploeg de laatste jaren ( ongeveer 10 jaar ) niet meer die hardwerkende mooie ploeg meer die het was. Voor mij was de overwinning van vandaag dan ook een met een dubbel gevoel. Ik hoop voor het hele fantastische legioen dan ook dat het Feyenoord gaat lukken om weer aansluiting te vinden bij de top! Onzin |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:05 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik vind voor Wim2 de verwijzing 'hersenloos' inderdaad wel een beetje zwaar. Niet zo letterlijk bedoeld Wimpie ;) Ik bedoelde dat hij bezwaar maakte in de PB ;-) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:06 schreef Wim2 het volgende:[..] Vrij oprecht zou ik zeggen. Jij zou je ook eens kunnen melden. Ik begin gewoon een topic met mijn visie op het huidige selectie beleid. En meteen ben jij meteen om het zonder enige onderbouwing af te kraken. Je ging in het begin niets eens op de tekst in. Dat is het bewijs dat je mij alleen persoonlijk wil aanvallen. Best sneu eigenlijk.. Pff, lul niet Als of jij dat nooit doet. Ik snap ook niet dat je zegt dat ik niet op je tekst in ging. Maar laten we ophouden Wim, het heeft geen zin. Ieder zijn visie. Ik ben vandaag gewoon ge-ergerd. Speciaal voor deze wedstrijd met heel veel moeite mn dienst verplaatst en dan krijg je zo'n kutwedstrijd te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:45 schreef Wim2 het volgende:Tja, jij noemt het irritant gedrag, ik noem het een zuivere analyse geven op de wedstrijd, en waarom het totaal niet bij ons loopt! Zuiver? Onzin. Zodra jij lult over Koeman die zijn lievelingetjes opstelt is dat niet zuiver meer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:00 schreef Omekees het volgende:[..] Heb je Immers bij ado zien voetballen. En eerst eens even goed lezen Wim, TOT NU TOE is Immers waardeloos, misschien heeft ie aan het einde van t seizoen er wel gewoon 10 inliggen. Als alle wedstrijden gespeeld zijn mag jij terugkomen op Immers of hij wel of geen waardeloze speler is Mwah over immers heeft hij wel een punt. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:00 schreef Omekees het volgende:[..] Heb je Immers bij ado zien voetballen. En eerst eens even goed lezen Wim, TOT NU TOE is Immers waardeloos, misschien heeft ie aan het einde van t seizoen er wel gewoon 10 inliggen. Als alle wedstrijden gespeeld zijn mag jij terugkomen op Immers of hij wel of geen waardeloze speler is Ja alleen stonden daar nog 10 flapdrollen bij en daarvan was die niet de slechste maar ook zeker niet de beste Immers word gewoon niet beter is 26 ofzo en gaat heust niet nu ineens leren hoe die een bal moet aannemen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
mijn basisopstelling voor nu op dit moment is
mulder
janmaat indi de vrij mathijssen
clasie pelle leerdam
schaken fernandes cisse |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:32 schreef Wim2 het volgende:Beste mede Feyenoorders. We moeten de realiteit onder ogen zien. En het belangrijkste is opnieuw beginnen. Met opnieuw beginnen bedoel ik een andere opstelling. Na 6 weken is het duidelijk dat deze opstelling gewoon niet werkt. We hebben veel teveel middelmaat op het middenveld rondlopen. Daarmee bedoel ik Immers en Leerdam. Deze spelers kunnen het niveau niet aan en dat zullen ze nooit kunnen. We moeten dit verlies niet te zwaar opnemen, het is wel degelijk pijnlijk om zo op je bek te gaan, maar er zit op dit moment niet veel meer in. Doordat Koeman zijn lievelingetjes graag opstelt wat gewoon matige spelers zijn. Ik kan gewoon totaal geen rek meer vinden in dit elftal. En dat moet terug. Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn doel om negatief te zijn, enkel is alleen de boodschap dat er op dit moment niet veel meer inzit. Maar dit hebben we wel in de jeugdopleiding. We moeten alleen opnieuw beginnen. Ben het met je eens!
Immers bakt er helemaaal niets van! Snapte zowiezo al niet dat hij is gehaald. Ten 1e omdat hij bij Ado ook allang niet meer op zen best was, en ten 2de er ruim een miljoen is afgerekent.
Vormer loopt ook te koeken bakken, maar daar heb ik vertrouwen in puur om het feit dat hij bij Roda weldegelijk een goed seizoen achter de rug heeft. Daarbij was hij ook nog eens Transfervrij.
Koeman Heeft duidelijk gefaald gister zowiezo met een 4-3-3 systeem. En ik vind ook wat betreft de opstelling. Immers heb ik wel gezien. Vilhena erin of Singh! En anders ga ik erom roepen.
En ik ben het sinds een hele lange tijd weer eens eens met Ome Willem van Hanegum.
Spelers staan talenten in de weg! KOEMAN! WAKE UP! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 16:05 schreef TheMenace het volgende:mijn basisopstelling voor nu op dit moment is mulder janmaat indi de vrij mathijssen clasie pelle leerdam schaken fernandes cisse 'Op dit moment'? Er staan 3 geblesseerden in je elftal. En wat denk je met Pellè op het middenveld te bereiken? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 16:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 'Op dit moment'? Er staan 3 geblesseerden in je elftal. En wat denk je met Pellè op het middenveld te bereiken? Wat denk die neus te bereiken met de snelheid van Mathijssen op linksbackpositie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ook dat ja! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mathijsen whaha ook zo 1! Ook al een zwaaaar onnodige spelert. En gvd nog schandig duur ook. Van Geel zijn schuld! ZIjn vriendjes |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 17:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:Mathijsen whaha ook zo 1! Ook al een zwaaaar onnodige spelert. En gvd nog schandig duur ook. Van Geel zijn schuld! ZIjn vriendjes Mathijsen is een prima vervolger van Vlaar. Hoe had het centrum er dan uitgezien als bijv. de vrij en martins indi geblesseerd zijn. Janmaat-Kongolo-....?....-Nelom |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 17:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:Mathijsen whaha ook zo 1! Ook al een zwaaaar onnodige spelert. En gvd nog schandig duur ook. Van Geel zijn schuld! ZIjn vriendjes Dat zei je een maand geleden nog niet. Van Geel wil Feyenoord natuurlijk naar de afgrond helpen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 17:17 schreef Omekees het volgende:[..] Mathijsen is een prima vervolger van Vlaar. Hoe had het centrum er dan uitgezien als bijv. de vrij en martins indi geblesseerd zijn. Janmaat-Kongolo-....?....-Nelom Ik vind hem tegenvallen. En vind hem te duur in salaris. Verdient hij niet.
3 4 3 spelen met een meeverdigende Leerdam ? En anders een talent erbij. Die maken netzoveel fouten als Mathijsen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 17:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat zei je een maand geleden nog niet. Van Geel wil Feyenoord natuurlijk naar de afgrond helpen. Whahaha tuurlijk niet. Je pakt het verkeerd op. Bedoel gewoon dat hij hem heel graag wou hebben. Hij valt heel erg tegen?? Dan kan ik maar 1 ding bedenken? Bedoel dit niet hatelijk ofzo. Maar hij is gewoon te duur voor zijn kunnen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Gelooof mij. IK ben supertorts op van Geel! Al wat leuke dingen gedaan voor ons. Guidetti onderanderen, heeft hij dan wel niet gevonden etc etc. Maar wel voormekaar gekregen dat hij kwam. Vormertje is in mijn ogen zkr een verstekring. Komt nog wel. Ben blij met Singh dat wordt een grote. Ben blij met Verhoek, btr dan die lul van een Cabral. En soms kan ook hij een foutje maken helaas, maar dat is hem vergeven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 17:24 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Whahaha tuurlijk niet. Je pakt het verkeerd op. Bedoel gewoon dat hij hem heel graag wou hebben. Hij valt heel erg tegen?? Dan kan ik maar 1 ding bedenken? Bedoel dit niet hatelijk ofzo. Maar hij is gewoon te duur voor zijn kunnen. Snap ik. 3 jaar is een jaar te lang, dat dan weer wel. De ervaring van Mathijsen vind ik dan wel weer een sterke bijdrage. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uhm die positie beklede hij ook vaak bij AZ T |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 17:26 schreef Beempjerotterdam het volgende:Gelooof mij. IK ben supertorts op van Geel! Al wat leuke dingen gedaan voor ons. Guidetti onderanderen, heeft hij dan wel niet gevonden etc etc. Maar wel voormekaar gekregen dat hij kwam. Vormertje is in mijn ogen zkr een verstekring. Komt nog wel. Ben blij met Singh dat wordt een grote. Ben blij met Verhoek, btr dan die lul van een Cabral. En soms kan ook hij een foutje maken helaas, maar dat is hem vergeven. Iedereen maakt fouten, alleen bij hem kijken er erg veel ovr zijn schouders mee, maar Martin heeft ons veel goeds gebracht, twijfel nog geem moment over zijn goede intenties.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat was niet de vraag Leon! ;)
En bovendien, Pellè middenvelder in een 4-3-3 bij AZ??? Weet je zeker dat je dezelfde wedstrijden hebt gekeken? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wie is er een neus GAFFEL? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
KEIN GELOEL FUßBAL SPIELEN! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Pelle op t middenveld? Bij AZ? Kom op nou, dat geloof je toch zelf niet?
Op dit moment denk ik dat we thuis prima een 433 met Pelle en Verhoek kunnen spelen en zonder Immers. Met Vormer op de plek van Clasie, Clasie wat meer naar voren en Vilhena als 3e (en diepste). In uitwedstrijden lijkt een 442 met Immers op de plek van Pelle logisch. En dan zonder Verhoek en met bv Cissé. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 21:15 schreef Alexmem het volgende:Pelle op t middenveld? Bij AZ? Kom op nou, dat geloof je toch zelf niet? Op dit moment denk ik dat we thuis prima een 433 met Pelle en Verhoek kunnen spelen en zonder Immers. Met Vormer op de plek van Clasie, Clasie wat meer naar voren en Vilhena als 3e (en diepste). In uitwedstrijden lijkt een 442 met Immers op de plek van Pelle logisch. En dan zonder Verhoek en met bv Cissé. Pffff toch weer Cissé, heeft toch ook zijn kansen gekregen en niet gepakt..waarom nu wel..ben benieuwd wanneer Omar fit is.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Cissé is groot en sterk en kan een goal maken. Als ik 442 zou spelen zou ik nooit Verhoek pakken maar toch Cissé of Fernandez. Verder is Cissé gewoon geen linksbuiten. Ook nooit geweest. Heeft het linkerbeen van een gepensioneerde wijkagent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar met 85% fitheid of meer moet je toch een eerste helft kunnen knallen..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 21:42 schreef Alexmem het volgende:Cissé is groot en sterk en kan een goal maken. Als ik 442 zou spelen zou ik nooit Verhoek pakken maar toch Cissé of Fernandez. Verder is Cissé gewoon geen linksbuiten. Ook nooit geweest. Heeft het linkerbeen van een gepensioneerde wijkagent. En een teen van lik me vestje.. Ik vind het wel fijn dat we een Verhoek erbij hebben voor de assist |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik ook, daarom speelt ie wel in een 433 als je het dus niet per se vd snelheid moet hebben. Dan staat er een spits en zijn ze voorzetten welkom. Voorlopig is er trouwens niet 1 voorzet aangekomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet ik op 10? Kwajongen!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 21:48 schreef Alexmem het volgende:Ik ook, daarom speelt ie wel in een 433 als je het dus niet per se vd snelheid moet hebben. Dan staat er een spits en zijn ze voorzetten welkom. Voorlopig is er trouwens niet 1 voorzet aangekomen. Das ook geen verbetering tov vorig seizoen..d:-( |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De topicnaam is toepasselijk inderdaad..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: graag goedgeiligman.....
ik zal alle clubs mijn roede tonen.....
en alle driepunters mee naar huis nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 21:53 schreef van geil het volgende:[..] graag goedgeiligman..... ik zal alle clubs mijn roede tonen..... en alle driepunters mee naar huis nemen. Braaf, kerel.
Wil je dan nu even Renato onder de tafel wegsleuren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 21:42 schreef Alexmem het volgende:Cissé is groot en sterk en kan een goal maken. Als ik 442 zou spelen zou ik nooit Verhoek pakken maar toch Cissé of Fernandez. Verder is Cissé gewoon geen linksbuiten. Ook nooit geweest. Heeft het linkerbeen van een gepensioneerde wijkagent. Anas gewoon |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bevalt het weer niet..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Brengt me meteen weer bij die leuke kennis die OOK Renate heet.
Telkens als ik haar zie denk ik: duizend bommen en Renate... |
|
|
|