|
|
Omekees
|
|
|
Renato, dit ben jij toch? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 20:05 schreef Fer56 het volgende:Als PSV supporter is voor mij Feyenoord altijd de grootste ploeg van Nederland geweest. Helaas is deze ploeg de laatste jaren ( ongeveer 10 jaar ) niet meer die hardwerkende mooie ploeg meer die het was. Voor mij was de overwinning van vandaag dan ook een met een dubbel gevoel. Ik hoop voor het hele fantastische legioen dan ook dat het Feyenoord gaat lukken om weer aansluiting te vinden bij de top! We komen vroeg of laat wel terug aan de top. Maar door sommige beslissingen wordt het iets langer dan benodigd zou moeten zijn. En Volgens mij ben jij niet fer maar Gigi. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik krijg er honger van..
Zeker met mijn huidige postuur.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 18:09 schreef Wim2 het volgende:Brengt me meteen weer bij die leuke kennis die OOK Renate heet. Telkens als ik haar zie denk ik: duizend bommen en Renate... Ik wil bijna iets over een trein zeggen d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
snuif.............
van dealer Henk... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Nu begrijp ik waarom je zo weinig slaap nodig hebt ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De witte motor doet wonderen d:-) |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-)))) Beetje suikerKRISTALLEN erover voor de smaak.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word verdomme nog gezellig hier zo.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, ff een gouwe ouwe plakken;
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik dacht al waar blijft ie gozerT d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme ik krijg schijtneigingen, tijd om naar bed te gaan.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: tijd om naar de plee te gaan.En vergeet je spiegeltje niet ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon een goede sleutel, is genoeg voor op de wc. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, ik steek die fakkel nog wel aan..PLOFFEN |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Poep jij dan in je bed... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zie het al jij bent geen levensgenieter.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: De middenvelders sluiten nog niet goed aan als pelle de bal vast houd. Misschien de verdedigers wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat wordt na elke wedstrijd weer gezegd: uithuilen en opnieuw beginnen. Gooi dan de jeugd er maar in!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het punt is gewoon dat je iemand op 10 hebt die totaal niet kan voetballen. Clasie kan de ballen die hij verovert niet kwijt, hierdoor valt je samenhang weg op het middenveld. En daar waren we juist vorig seizoen zo sterk in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
even ter herinnering de Rotterdamse spreuk Sterker door strijd niets uithuilen er boven op klappen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 11:44 schreef piet de paler het volgende:even ter herinnering de Rotterdamse spreuk Sterker door strijd niets uithuilen er boven op klappen. Klopt helemaal maar dat is momenteel niet echt van toepassing Piet, de angel is uit de ploeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vanavond is de heropstanding |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi zo hou ik je aan.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Toekomstvoorspeller?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker hoor gisteren, pfffffff, kunnen we weer uithuilen en opnieuw beginnen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zal niet zeggen wat ik over Groningen uit denk. |
|
|
|