BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: v. Hanegem legt de vinger op de zere plek!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 24 september 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Vormer, Immers en Verhoek zitten uitstekende jeugd Feyenoord in de weg

En dus wonnen ze gemakkelijk en hebben de warhoofden die zachtjes om het hoofd van Dick Advocaat begonnen te roepen even niets meer te zeggen. Dat vind ik aan die nederlaag voor Feyenoord dan nog het enige leuke. Want hoe dwaas kun je zijn om na vijf wedstrijden een trainer ter discussie te stellen over iets dat al een paar jaar niet goed zit bij PSV?
Willem van Hanegem
In Rotterdam hoorde je de afgelopen dagen enig optimisme over de wedstrijd uit tegen PSV. Dat gevoel is iedereen daar gegund, maar erg realistisch was het niet om te denken dat Feyenoord wel eens van PSV zou gaan winnen.

Uiteraard is PSV niet in beste doen. Die wedstrijd doordeweeks in Oekraïne was verschrikkelijk, niet om aan te zien en ontluisterend. Echt om te huilen bijna zo slecht. Mijn kampioenskandidaat liet zich vernederen door een zeer matig elftal. Maar uit die wedstrijd zou ook de kracht gehaald worden om in ieder geval van Feyenoord te kunnen winnen.

Daar was niet zo veel kracht voor nodig trouwens. En dus wonnen ze gemakkelijk en hebben de warhoofden die zachtjes om het hoofd van Dick Advocaat begonnen te roepen even niets meer te zeggen. Dat vind ik aan die nederlaag voor Feyenoord dan nog het enige leuke. Want hoe dwaas kun je zijn om na vijf wedstrijden een trainer ter discussie te stellen over iets dat al een paar jaar niet goed zit bij PSV?

Maar laten we het eens over Feyenoord hebben. Waarom was mijn gevoel voor gistermiddag niet goed? Vanwege het gedrag van Feyenoord op de transfermarkt. Er is een heel regiment spelers aangetrokken van wie de club nou niet bepaald beter is geworden. Middelmaat gewoon waarmee ze nu opgescheept zitten. Oké, Janmaat kan wel wat worden, de komst van Mathijsen begrijp ik nog een béétje en het aantrekken van Pellè vind ik niet verkeerd.

Maar Vormer, Goossens, Immers, Verhoek, Te Vrede en noem ze allemaal maar op, ze zitten de uitstekende jeugd van Feyenoord nu gewoon in de weg. Het effect daarvan gaat verder dan een keer met 3-0 verliezen van PSV. Al die aankoopjes moeten ook spelen anders krijg je een hoop heibel met zo veel nieuwelingen in je groep.

Dus speelt Schaken in Eindhoven ineens op links omdat Verhoek op rechts aan de bak moet. Daardoor verlies je de vastigheid die je vorig seizoen wel in je spel had. Ik zou slechts geld uitgegeven hebben aan een reservekeeper en aan een spits. De rest was niet meteen nodig. Ze hebben toch Leerdam, Kongolo, Tonny Vilhena, Clasie? Met die gasten erbij eindigde Feyenoord vorig seizoen als tweede.

Nu er een heel peloton matige gasten bijgekomen is, wordt het veel te rumoerig in de selectie. Ik mis een vast eerste elftal dat ondanks het vertrek van een aantal belangrijke spelers best te maken was geweest zonder al die zogenaamde versterkingen. Ze hebben zich bang laten maken maar hadden moeten blijven steunen op de aanvoer uit Varkenoord.

Nu wordt het groeiproces van de jonkies verstoord. En daarbij: welk verlies was nou onoverkomelijk? Guidetti vooral en ook wel El Ahmadi. Voor de rest stonden vervangers klaar, die vorig seizoen al bijna ingespeeld waren. Ik hoop dat Ronald Koeman na gisteren vooral gaat studeren op een nieuw vast elftal.

Want de eredivisie heeft opnieuw een sterk Feyenoord nodig om aantrekkelijk te blijven. We kunnen toch niet met zijn allen alleen maar op FC Twente blijven rekenen? De rest, inclusief Feyenoord, moet gauw proberen aan te sluiten.

Bron:AD/Willem van Hanegem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door Feijenoord1908 --
MMM
 MMM - maandag 24 september 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Mooi stuk van Willem.

Vormer en Verhoek vind ik geen verkeerde spelers, ook niet voor de breedte. Verhoek geef ik nog wel even de tijd.

Immers, Goossens en te Vrede voegen niks toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door MMM --
giantman
 giantman - maandag 24 september 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Willem heeft deze keer volkomen gelijk.die hagenezen waren dramatisch.Hadden beter in Den Haag gebleven.Waar is Vilhena,Achabar.Met deze middelmaat wordt het een klote jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 september 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Vilhena Achahbar Kongolo en Elvis terug halen in winterstop...
Alleen Te Vrede vond ik het gokje wel waard aangezien zijn leeftijd..

Ik schrijf niemand af maar ik zie wel kansen voor Excelsior om te promoveren.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 24 september 2012 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 09:44 schreef MMM het volgende:
Mooi stuk van Willem.

Vormer en Verhoek vind ik geen verkeerde spelers, ook niet voor de breedte. Verhoek geef ik nog wel even de tijd.

Immers, Goossens en te Vrede voegen niks toe.
over Goossens en Te Vrede kan je nog niks zeggen. beide hebben nog geen bal geraakt.
Immers voegd inderdaad niks toe.
King - 010
 King - 010 - maandag 24 september 2012 - 10:26   quote  deeplink  
En iedereen maar zeiken dat van Hanegem te veel zeurt. Het is tenminste iemand met verstand van zaken en visie. Ik snap niet dat van Gastel niet geopperd heeft voor meer jeugd. Hij weet als geen ander welke goede jongens er in de jeugd lopen en daarop verder kunnen bouwen.

Feyenoord kan in proncipe elk seizoen goed doorkomen door alleen 2 of drie aankopen en de rest met eigen jeugd. Dit is ook nog eens financieel zeer positief en dan verder aansterken om aan te haken bij de top 3.
MMM
 MMM - maandag 24 september 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 10:25 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

over Goossens en Te Vrede kan je nog niks zeggen. beide hebben nog geen bal geraakt.
Immers voegd inderdaad niks toe.
Goossens heeft in al die jaren meer blessures gehad dan wedstrijden gespeeld. Onnodige gok. Te Vrede, oke.. Afwachten inderdaad
craven
 craven - maandag 24 september 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Kortom de binnengehaalde spelers voldoen (nog)niet..Tot nu toe vindt ik alleen Janmaat een meerwaarde, de rest heeft geen ene f*ck laten zien
MMM
 MMM - maandag 24 september 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 10:47 schreef craven het volgende:
Kortom de binnengehaalde spelers voldoen (nog)niet..Tot nu toe vindt ik alleen Janmaat een meerwaarde, de rest heeft geen ene f*ck laten zien
Eens.
ht
 ht - maandag 24 september 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Door Immers viel de eerste goal.
Hij raakte niks , maar wel laten staan ??
Snees
 Snees - maandag 24 september 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Slotje ook dit is oud news.
melrdam010
 melrdam010 - maandag 24 september 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Mooi gezegd Willempie!

Ik vond Immers in eerste instantie een hele goeie opvolger voor Bakkal (dacht ik). Maar wat heb ik me daar in vergist zeg! die gozer kan echt werkelijks niks toevoegen aan dit elftal. Ik heb hem op een paar 2 meter balletjes achteruit en 1 penalty na niks goeds zien doen. Nu heb je die talenten als Vilhena en Singh voor de zelfde positie en doe je er niks mee maar waarom? Koeman moet ze gewoon durven in te brengen. Verder zijn Vormer en Verhoek geen onaardige aankopen alleen moeten hun draai nog vinden, en denk ik dat Pelle een stuk verder is dan Fernandez want dat heb ik nog nooit een goede voetballer gevonden. Alleen Janmaat doet het gewoon goed. die gaat alleen maar beter worden denk ik. Maar hij had idd vilhena achabar manu kongolo een kans moeten geven in dit elftal want die zouden het echt niet slechter doen als deze aankopen.
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 24 september 2012 - 13:05   quote  deeplink  
wat doet pelle dan goed?
willem v G
 willem v G - maandag 24 september 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Willem legt inderdaad de vinger op de zere plek, het is echt onbegrijpelijk dat na een goed seizoen deze stappen werden genomen onbegrijpelijk!! spelers als Fernandez Cisse Immers en Verhoek horen niet thuis bij Feyenoord.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 24 september 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Willem legt de vinger op de zere plek, maar ik had het strakker gevonden als hij dit al een paar weken geleden had geroepen. Na een 3-0 verlies iets te makkelijk.
Immers gaat wel erg hard onderuit. Zijn techniek,passing, positiespel en voetballend vermogen laten allemaal
te wensen over en hij compenseert dat vooralsnog met niets.
jo3h
 jo3h - maandag 24 september 2012 - 14:53   quote  deeplink  
laat willem maar naar zijn eigen kijken toen hij trainer was moest hij henke larsen en kiprich ook niet.henke larsen overal topscorer en jozef kiprich schoot ze er toch ook in laat hij ze oude feyenoord mond houden a.u.b
jo3h
 jo3h - maandag 24 september 2012 - 14:59   quote  deeplink  
willem moet niet denken dat hij overal verstand van heeft.hij werd ook oveal weggestuurd of verliet zelf het zinkende schip en liet hij iedereen in de steek zelfs zijn vrouw.een respect loze man is het.commentaar geven is makkelijk uit een luie stoel
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 24 september 2012 - 15:07   quote  deeplink  
willem is altijd nog een f
jo3h
 jo3h - maandag 24 september 2012 - 15:13   quote  deeplink  
maar kraak de boel dan niet zo af.hij doet het zelf niet beter
bode
 bode - maandag 24 september 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Wat ben ik blij dat nu eindelijk een hele grote voetbalkenner zich er mee bemoeid
er lopen zoveel goeie talenten rond op Varkenoord.
DE kromme topper bedankt voor de zeer goeie uitleg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 september 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 14:22 schreef Peckerwood het volgende:
Willem legt de vinger op de zere plek, maar ik had het strakker gevonden als hij dit al een paar weken geleden had geroepen. Na een 3-0 verlies iets te makkelijk.
Immers gaat wel erg hard onderuit. Zijn techniek,passing, positiespel en voetballend vermogen laten allemaal
te wensen over en hij compenseert dat vooralsnog met niets.
De timing is niet sterk inderdaad. En nog niet alle spelers hebben een eerlijke kans gekregen, dus het is niet fair die al af te schrijven, maar Van Hanegem geeft wel terecht een paar dingen aan.
jo3h
 jo3h - maandag 24 september 2012 - 15:33   quote  deeplink  
weet willem een oplossing voor feyenoord.nee want hij kan alleen maar zeiken en commentaar geven.laat hij eens met een oplossing komen dan.je moet dit doen en dat doen is mij te makkelijk.erger nog hij krijg voor dat gezeik van hem nog betaald ook.onbegrijpelijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 september 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Aan de andere kant, we hebben een prima jeugdopleiding, maar nog niet voor elke positie staan spelers klaar. Op het middenveld hebben we alleen Vilhena als groot talent. Met alleen hem en Clasie kom je er niet. Vormer is en was een prima aanwinst. Deed het uitstekend bij Roda, juiste mentaliteit en was gratis. Is het niets, dan val je je er ook geen buil aan.

Immers was vooraf al een twijfelgeval en het kwartje lijkt de verkeerde kant op te vallen.

Goossens was ook gratis, heeft een prima trap, is een wildcard, veel te makkelijk hem nu al af te schrijven. Janmaat doet het goed, Mathijsen ook (al is hij nu helaas geblesseerd). Bovendien zijn ze allebei transfervrij gekomen.

Te Vrede was een wat vreemde aanwinst. Scoorde weliswaar veel in de jeugd, maar maakte niets klaar bij Excelsior. Te Vrede is nu ook wat overbodig, want hij en Pellè zijn redelijk overeenkomstige type spelers. Maar ook voor Mitchell geldt. Hij kostte bijna niets. Singh werd in binnen en buitenland als een van de grootste talenten van Noorwegen beschouwd en is voor de toekomst gehaald.

Verhoek was een goede speler bij Ado, maar is nu nog niet eens volledig fit. Hij kwam tegen PSV snelheid en inhoud tekort, maar fit en in vorm heb ik hem wel die bijdrage zien leveren in grote wedstrijden. Hij moet nog effe de tijd krijgen. Pellè is nuttig als aanspeelpunt in wedstrijden waarin Feyenoord favoriet is. Nog te vroeg om te zeggen of hij goed genoeg is. Zijn rol gisteren tegen PSV beviel me (op de eerste 20 minuten na) niet zo goed, daarvoor mist hij toch wat diepte in zijn spel.

De kritiek is deels gefundeerd, maar op het middenveld hadden we na het vertrek van El Ahmadi en Bakkal nieuwe spelers nodig. Anders hadden we het hele seizoen met Clasie-Leerdam-Vilhena gespeeld. Waanzin, zeker als je bedenkt dat daar ook nog Europese wedstrijden bij hadden kunnen zitten en verder niets achter de hand hebt, behalve Mokotjo. Het is wel heel makkelijk om te zeggen dat 'de jeugd' wordt tegengehouden, maar slechts een klein aantal is nu al goed genoeg voor Feyenoord 1. En ook die moeten nog veel leren.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 24 september 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 14:59 schreef jo3h het volgende:
willem moet niet denken dat hij overal verstand van heeft.hij werd ook oveal weggestuurd of verliet zelf het zinkende schip en liet hij iedereen in de steek zelfs zijn vrouw.een respect loze man is het.commentaar geven is makkelijk uit een luie stoel
de enige die respectloos is ben jij. respectloos naar een feyenoord icoon.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 september 2012 - 16:09   quote  deeplink  
Tsja, misschien heeft hij gelijk, maar bijvoorbeeld Vilhena is 17, daar kan je niet al op bouwen. Heb die jongen ook een paar dramatische invalbeurten zijn maken en ook een paar hele goede. Daar zit de crux. Wisselvallig.

Als de jeugd echt zo goed is spelen ze deze zogenaamde breedtespelers vanzelf de basis uit en belanden die op de bank, prima heb je een sterke bank.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 september 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:09 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, misschien heeft hij gelijk, maar bijvoorbeeld Vilhena is 17, daar kan je niet al op bouwen. Heb die jongen ook een paar dramatische invalbeurten zijn maken en ook een paar hele goede. Daar zit de crux. Wisselvallig.

Als de jeugd echt zo goed is spelen ze deze zogenaamde breedtespelers vanzelf de basis uit en belanden die op de bank, prima heb je een sterke bank.
Mmmm, punt is meer dat sommigen vinden dat als Vilhena niet speelt dat het aan Koeman ligt.
Een andersom beredenering.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 september 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mmmm, punt is meer dat sommigen vinden dat als Vilhena niet speelt dat het aan Koeman ligt.
Een andersom beredenering.
17 he, dan mag je in het amateurvoetbal volgens mij nog met de B-jeugd mee spelen...
JanM
 JanM - maandag 24 september 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:09 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, misschien heeft hij gelijk, maar bijvoorbeeld Vilhena is 17, daar kan je niet al op bouwen. Heb die jongen ook een paar dramatische invalbeurten zijn maken en ook een paar hele goede. Daar zit de crux. Wisselvallig.

Als de jeugd echt zo goed is spelen ze deze zogenaamde breedtespelers vanzelf de basis uit en belanden die op de bank, prima heb je een sterke bank.
Eens! WvH had ongetwijfeld ook weer commentaar gegeven als er geen versterkingen waren gehaald en de selectie te smal zou blijken te zijn gedurende het seizoen. Je ziet nu al dat Kongolo noodgedwongen in de basis moet omdat De Vrij en Mathijsen geblesseerd zijn. Die jongelingen moet je rustig(er kunnen) brengen!

Achteraf heeft meneer Van Hanegem altijd gelijk en hij heeft het m.i. niet nodig om dat telkens weer te halen! Jammer!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 september 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

17 he, dan mag je in het amateurvoetbal volgens mij nog met de B-jeugd mee spelen...
Tis de bekende roep:
als een aantal spelers niet presteert, doen de reserves het altijd beter.
Adviseer ik Koeman om te laten zien of dat werkelijk zo is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 september 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tis de bekende roep:
als een aantal spelers niet presteert, doen de reserves het altijd beter.
Adviseer ik Koeman om te laten zien of dat werkelijk zo is.
maar niet Woensdag, voor Feyenoord zijn de belangen Woensdag groot.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Klopt wel.
Vind alleen Vormer nog wel krediet verdient.
Gewoon een degelijke speler.
Immers mag van mij op de bank.
Wil vilhena zien, of singh
En Verhoek heb net 2 wedstrijden achter de rug. Doe is ff kalm aan.
WIj zijn ook nog zoekende?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:24   quote  deeplink  
EN dan nog ff iets.
Ik heb veel liever dat verhoek in staan dan die Ella van Man city?
Wat hebben wij eraan? Helemaal niks! Is niks beter dan verhoek, en hij is ma gehuurd.
Leuk voor op de bank, maar Verhoek krijgt voorlopig de voorkeur en terecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door Beempjerotterdam --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:23 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Klopt wel.
Vind alleen Vormer nog wel krediet verdient.
Gewoon een degelijke speler.
Immers mag van mij op de bank.
Wil vilhena zien, of singh
En Verhoek heb net 2 wedstrijden achter de rug. Doe is ff kalm aan.
WIj zijn ook nog zoekende?
Immers laat het inderdaad afweten. Tegen verwachting, want de Immers van 2 seizoenen geleden moet er nog zijn. Zelfde geldt voor Verhoek.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar niet Woensdag, voor Feyenoord zijn de belangen Woensdag groot.
Nou Immer mag van mij gewoon lkkr thuis blijven hoor woensdag? Vilhena & Singh mee
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar niet Woensdag, voor Feyenoord zijn de belangen Woensdag groot.
Niet wezenlijk anders nee.
Immers wel reserve zetten. Die jongen trekt het niet.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Immers laat het inderdaad afweten. Tegen verwachting, want de Immers van 2 seizoenen geleden moet er nog zijn. Zelfde geldt voor Verhoek.
Over Verhoek ken je nog nie oordelen vind ik?
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:26 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Nou Immer mag van mij gewoon lkkr thuis blijven hoor woensdag? Vilhena & Singh mee
Immers mag als signaal op de bank. Ja.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet wezenlijk anders nee.
Immers wel reserve zetten. Die jongen trekt het niet.
Idd. Hij wordt er zo niet beter op
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Immers mag als signaal op de bank. Ja.
Mee eens
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:33   quote  deeplink  
SOms denk ik?
Is Koeman dom?
Zijn wij dom?
Is Immers zen verre neef ofzo, of is hij bang om toe te geven?
Want hij ziet zelf toch ook wel dat het niet gaat zo met Immers?
Hij wordt er zo echt niet beter op.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 september 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:33 schreef Beempjerotterdam het volgende:
SOms denk ik?
Is Koeman dom?
Zijn wij dom?
Is Immers zen verre neef ofzo, of is hij bang om toe te geven?
Want hij ziet zelf toch ook wel dat het niet gaat zo met Immers?
Hij wordt er zo echt niet beter op.
Iemand anders ook al gezegd. Immers werkt hard. Dat is een plus.
Maar je ziet hem goede dingen afwisselen met echt heeeele slechte.
Koemand hoopt dat die balans om gaat slaan, dat lukt vaak niet door iemand wissel te zetten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Iemand anders ook al gezegd. Immers werkt hard. Dat is een plus.
Maar je ziet hem goede dingen afwisselen met echt heeeele slechte.
Koemand hoopt dat die balans om gaat slaan, dat lukt vaak niet door iemand wissel te zetten.
Daar zit wel wat in.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 september 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Hey WILLLEEM!!!!!

I'm Feyenoord Till I Die!
I'm Feyenoord Till I Die!
I Know I Am.
I'm Sure I Am.
I'm Feyenoord Till I Die!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 september 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Iemand anders ook al gezegd. Immers werkt hard. Dat is een plus.
Maar je ziet hem goede dingen afwisselen met echt heeeele slechte.
Koemand hoopt dat die balans om gaat slaan, dat lukt vaak niet door iemand wissel te zetten.
Da's de andere kant...Koeman stelt idd vertrouwen in de huidige basis. En helpt ze in een leerproces van automatismen opbouwen.
van geil
 van geil - maandag 24 september 2012 - 17:56   quote  deeplink  
helemaal eens met willem....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 september 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Iemand anders ook al gezegd. Immers werkt hard. Dat is een plus.
Maar je ziet hem goede dingen afwisselen met echt heeeele slechte.
Koemand hoopt dat die balans om gaat slaan, dat lukt vaak niet door iemand wissel te zetten.
Zijn inzet is een voorbeeld voor anderen, maar langer wachten op het omslaan van die balans is nu over toch..er moet wat gaan gebeuren..dit werkt ook niet..begin met een ander en dan kun je hem er altijd nog inzetten..de hoop opgeven wat Immers betreft zou zonde zijn natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 september 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 17:56 schreef van geil het volgende:
helemaal eens met willem....
Zeeuwsche logica geile d:-)
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 16:32   quote  deeplink  
laat Koeman lekker plaats maken voor vHanegem.
Weg met die 2 (ex)Neuzen die feyenoord regeren!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:32 schreef Snees het volgende:
laat Koeman lekker plaats maken voor vHanegem.
Weg met die 2 (ex)Neuzen die feyenoord regeren!
Waarom denk je dat JP en Gio in de technische staf zitten..???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:32 schreef Snees het volgende:
laat Koeman lekker plaats maken voor vHanegem.
Weg met die 2 (ex)Neuzen die feyenoord regeren!
Van Geel en Koeman hebben ook bij Feyenoord gespeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: v. Hanegem legt de vinger op de zere plek!









0.0092818