|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Kijk eerst naar jezelf. |
|
|
|
craven
|
|
|
Vooraf had ik me al geergerd aan koeman, clasie die, met hun analyse op psv, de boel op scherp hadden gesteld. Persoonlijk houdt ik daar niet zo van, tenzij je de woorden waar maakt. Ik vindt Feyenoord niet in de positie om de tegenstanders vooraf de grond in te praten, waar is de tijd van geen gelul en knallen?
Laten ze eerst eens bij zichzelf te raden gaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 10:52 schreef craven het volgende:Vooraf had ik me al geergerd aan koeman, clasie die, met hun analyse op psv, de boel op scherp hadden gesteld. Persoonlijk houdt ik daar niet zo van, tenzij je de woorden waar maakt. Ik vindt Feyenoord niet in de positie om de tegenstanders vooraf de grond in te praten, waar is de tijd van geen gelul en knallen? Laten ze eerst eens bij zichzelf te raden gaan Helemaal eens. Straalde misplaatste arrogantie van uit. Beter hun mond voortaan houden. Ze weten weer waar ze staan. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Open deuren intrappen. oud news,
Slotje! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: slotje op jouw hoofd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tijd voor hersenonderzoek? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Zeg ik Slotje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 10:52 schreef craven het volgende:Vooraf had ik me al geergerd aan koeman, clasie die, met hun analyse op psv, de boel op scherp hadden gesteld. Persoonlijk houdt ik daar niet zo van, tenzij je de woorden waar maakt. Ik vindt Feyenoord niet in de positie om de tegenstanders vooraf de grond in te praten, waar is de tijd van geen gelul en knallen? Laten ze eerst eens bij zichzelf te raden gaan Eens. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Laat het dan niet 8eraf blijken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 10:52 schreef craven het volgende:Vooraf had ik me al geergerd aan koeman, clasie die, met hun analyse op psv, de boel op scherp hadden gesteld. Persoonlijk houdt ik daar niet zo van, tenzij je de woorden waar maakt. Ik vindt Feyenoord niet in de positie om de tegenstanders vooraf de grond in te praten, waar is de tijd van geen gelul en knallen? Laten ze eerst eens bij zichzelf te raden gaan Eens! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 10:52 schreef craven het volgende:Vooraf had ik me al geergerd aan koeman, clasie die, met hun analyse op psv, de boel op scherp hadden gesteld. Persoonlijk houdt ik daar niet zo van, tenzij je de woorden waar maakt. Ik vindt Feyenoord niet in de positie om de tegenstanders vooraf de grond in te praten, waar is de tijd van geen gelul en knallen? Laten ze eerst eens bij zichzelf te raden gaan Ik heb afgelopen nacht niet anders gehoren op mijn werk, ze zeggen dat we de arrogantie van ajaks hebben overgenomen, beter doen ze dit soort uitspraken nooit meer.. Eens met Craven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han