BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind snapt Ajax niet: 'Het gaat toch best goed?'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 24 september 2012 - 19:31
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Blind snapt Ajax niet: 'Het gaat toch best goed?' (Het Parool)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 september 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Blind snapt Ajax niet: 'Het gaat toch best goed?'

Daley Blind krijgt tijdens de winterstop meer duidelijkheid over zijn toekomst bij Ajax. De 22-jarige verdediger is in het bezit van een aflopend contract bij de kampioen uit Amsterdam.

Blind baalt van het feit dat Ajax hem nog geen aanbieding heeft gedaan. 'Of dat teleurstellend is? Tuurlijk denk je wel: waarom komen ze niet met een aanbieding? Het gaat toch best goed? (...) Als ze alsnog komen, zal ik zeker luisteren, maar ik ga niet blind tekenen', zegt hij tegen NUsport.

Blind stond afgelopen zomer in de belangstelling van Norwich City, dat 1 miljoen euro voor de verdediger wilde betalen. Trainer Marco van Basten polste de speler van Jong Oranje voor een overgang naar sc Heerenveen.

Ajax wilde met het oog op de blessure van Nicolai Boilesen niet meewerken aan een vertrek van Blind. De linksbenige verdediger is de laatste weken vaak basisspeler bij de club waar hij zijn opleiding genoot. Trainer Frank de Boer is tevreden met de progressie die Blind boekt.
hippy
 hippy - maandag 24 september 2012 - 22:58   quote  deeplink  
Hij gaat niet blind tekenen...funny...:))
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 25 september 2012 - 08:44   quote  deeplink  
als ik hem was zou ik ongezien tekenen, maar gelukkig ben ik hem niet, nee ik denk dat de Boer en Overmars een contract voor gaan leggen maar dan in zijn loopsnelheid, kan dus wel ff duren
Sander111
 Sander111 - dinsdag 25 september 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Ik vind wel dat hij het beter doet als vorig seizoen. Ik denk alleen wel dat dit zijn laatste seizoen is dat hij echt ingezet zal worden. Volgend jaar zal Boilesen of Dijks zijn taak overnemen... Bijtekenen zal voor Ajax alleen betekenen dat er nog geld aan verdient kan worden..
hjf
 hjf - dinsdag 25 september 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Ik vind dat hij de laatste maanden veel progressie maakt. Dus laten we hem alsjeblieft niet afschrijven. Hij heeft als nadeel zijn achternaam, omdat zij pa niet op een prettige wijze de club heeft moeten verlaten. Dat draagt hij wel mee.
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 september 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 10:59 schreef hjf het volgende:
Ik vind dat hij de laatste maanden veel progressie maakt. Dus laten we hem alsjeblieft niet afschrijven. Hij heeft als nadeel zijn achternaam, omdat zij pa niet op een prettige wijze de club heeft moeten verlaten. Dat draagt hij wel mee.
Nou nee, die naam heeft hem gebracht waar hij nu staat. Nu pas gaan mensen verder kijken en komen er achter dat het een zeer beperkte speler is die zo ongelooflijk traag is dat hij met een 4e klasse amateurploeg nog niet mee kan
Het is echt een aanfluiting dat deze jongen in Ajax1 speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Brandje --
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Ik vind hem serieus de laatste weken een van de betere, maar dan kan je je misschien ook meer zorgen maken over de rest...
Als hij al een uitblinker is...;))
hjf
 hjf - dinsdag 25 september 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Op dit moment is er geen alernatief voor Daley op linksachter. Boilesen is continue geblesseerd en het lijkt erop, dat hij fysiek van glas is. Mitchell Dijks heeft op dit moment ook niet bewezen beter te zijn dan Daley. Maar als je Daley kwalificeert als een speler, die met een 4e klasse amateurploeg niet mee kan komen,dan twijfel ik ernstig aan deze persoons voetbalinzicht.
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:51 schreef hjf het volgende:
Op dit moment is er geen alernatief voor Daley op linksachter. Boilesen is continue geblesseerd en het lijkt erop, dat hij fysiek van glas is. Mitchell Dijks heeft op dit moment ook niet bewezen beter te zijn dan Daley. Maar als je Daley kwalificeert als een speler, die met een 4e klasse amateurploeg niet mee kan komen,dan twijfel ik ernstig aan deze persoons voetbalinzicht.
Hij moet zich alleen soms iets slimmer opstellen...
Staat vaak nog verkeerd waardoor vaak snelle aanvallers bij hem wegdraaien...
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 september 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Zijn grootste beperking is zijn tekort aan snelheid. Helaas voor hem is dit niet te trainen. Kwa inzicht is hij zeker gegroeid. Ook over zijn inzet kun je tevreden zijn. Maar bij Ajax wordt meer geeist. Dus is de vraag; Is Blind goed genoeg voor Ajax op de lange termijn.......
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 september 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Snelheid niet te trainen??? Kom je uit een ei ofzo?
Snelheid kun je wel degelijk verbeteren door middel van trainen.
Het zal waarschijnlijk dan nog niet ene hele snelle jongen worden, maar je kan het wel degelijk verbeteren. Waarom zou je anders nog trainen op sprinten. Dit is niet alleen voor het reactie en omschakelingsvermogen hoor.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 september 2012 - 19:56   quote  deeplink  
ik vind blind echt geen ajaxwaardige speler,hij komt echt te kort.
is goed voor een middenmoter in de nl competitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door verbrande harry --
3sterren
 3sterren - woensdag 26 september 2012 - 01:31   quote  deeplink  
kijk als je niet snel bent moet je slim zijn of gwn net als taiwo beresterk dat compenseert met et feit dat je niet snel ben maar blind is geen van alle niet snel niet slim(genoeg) en niet sterk kortom laat zn contract aflopen en weg ermee!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 september 2012 - 07:02   quote  deeplink  
Daley snapt ajax niet: zo heel slecht gaat het toch niet? Haha zegt al genoeg lijkt mij! Komt gewoon zwaar te kort als linksback. Man dekking kan hij niet te traag in de omschakeling zijn toch al 2 dingen die niet heel onbelangrijk zijn voor een verdediger. Middenmoot hoort ie thuis en als ie geen blind had geheten speelde ie nu hoogstens bij vvv of zo
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 september 2012 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:51 schreef hjf het volgende:
als jij hem goed genoeg vind voor ajax twijfel ik aan die van jou. Ps 4 klasse is nog best sterk hoor;)
nora
 nora - woensdag 26 september 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Kijk dat hij geen topper bij Ajax is dat ziet iedereen maar om hem af te branden tot een vierdeklas voetballer vind ik belachelijk en even voor de duidelijkheid aanvallend kan wij degelijk het spelletje mee spelen maar verdedigend komt hij voor de top te kort maar hij is niet echt een slechte voetballer .
Sander111
 Sander111 - woensdag 26 september 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 09:11 schreef nora het volgende:
Kijk dat hij geen topper bij Ajax is dat ziet iedereen maar om hem af te branden tot een vierdeklas voetballer vind ik belachelijk en even voor de duidelijkheid aanvallend kan wij degelijk het spelletje mee spelen maar verdedigend komt hij voor de top te kort maar hij is niet echt een slechte voetballer .
Helemaal mee eens. Het opkomen vind ik inderdaad wel een sterk punt van Blind, maar waarom is hij dan niet eerder bijvoorbeeld linker middenvelder geworden ipv verdediger..?
uitnoord
 uitnoord - woensdag 26 september 2012 - 10:27   quote  deeplink  
al van oudsher leid ajax aanvallers op tot betere aanvaller of tot verdedigers, in de aanval is blind te traag gebleken, dat verandert niet als je verdediger word, hij is eenmaal trager dan menig speler en dan volgens mij niet de geschikte man voor ajax
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:27 schreef uitnoord het volgende:
al van oudsher leid ajax aanvallers op tot betere aanvaller of tot verdedigers, in de aanval is blind te traag gebleken, dat verandert niet als je verdediger word, hij is eenmaal trager dan menig speler en dan volgens mij niet de geschikte man voor ajax
Zijn vader Rijkaard en Frank de Boer waren toch ook niet de snelste, en die speelden toch echt strak tegen de middellijn aan met 40 meter in de rug, toch wonnen we alles en zijn het all drie wereldspelers geweest, snelheid zegt helemaal niks in het betaalde voetbal, wie niet snel is moet slim zijn, en Blind lijkt steeds slimmer en constanter te worden, de laatste 5 wedstrijden vond ik hem gewoon prima spelen..
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:27 schreef uitnoord het volgende:
Zijn vader Rijkaard en Frank de Boer waren toch ook niet de snelste, en die speelden toch echt strak tegen de middellijn aan met 40 meter in de rug, toch wonnen we alles en zijn het all drie wereldspelers geweest, snelheid zegt helemaal niks in het betaalde voetbal, wie niet snel is moet slim zijn, en Blind lijkt steeds slimmer en constanter te worden, de laatste 5 wedstrijden vond ik hem gewoon prima spelen..
sebas1
 sebas1 - woensdag 26 september 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Die jongen snapt het echt niet, als hij zijn achternaam niet had, speelde hij in de 4e klasse
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:15 schreef sebas1 het volgende:
Die jongen snapt het echt niet, als hij zijn achternaam niet had, speelde hij in de 4e klasse
Wat een gelul, alsof de Boer het risico neemt een wedstrijd te verliezen enkel om zijn maatje die niet bij Ajax werkt te plezieren..
nora
 nora - woensdag 26 september 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:15 schreef sebas1 het volgende:
Misschien wat beter opletten wat hij de hele wedstrijd doet en daar is echt niet veel mis mee,uiteraard in de Eredivisie in de CL krijgt hij het moeilijker.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 september 2012 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

die jongen komt gewoon te kort Zet die ajax bril eens af. Iedere keer als iemand een paar wedstrijden leuk mee doet is hij gelijk goed genoeg. Straks speelt blind weer tegen type lens en valt ie weer dik door de mand.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 september 2012 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 23:31 schreef nora het volgende:

[..]

Misschien wat beter opletten wat hij de hele wedstrijd doet en daar is echt niet veel mis mee,uiteraard in de Eredivisie in de CL krijgt hij het moeilijker.
beter opletten? Die jongen komt aanvallend en met ruimte aardig mee maar zodra we een tegenstander hebben die druk naar voren Zet of scherp countert dan verzuipt ie hopeloos! Kun je je psv nog herinneren?
sebas1
 sebas1 - donderdag 27 september 2012 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 23:31 schreef nora het volgende:

[..]

Denk dat jij geen wedstrijden van ajax kijkt.
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jaaa eens...
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 06:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

die jongen komt gewoon te kort Zet die ajax bril eens af. Iedere keer als iemand een paar wedstrijden leuk mee doet is hij gelijk goed genoeg. Straks speelt blind weer tegen type lens en valt ie weer dik door de mand.
Hij speelt nu al een wedstrijd of 5 gewoon ruim een voldoende tegen RKC Dortmund ADO en Utrecht gister was hij zelfs een van de beteren.. Of wou je nu ook gaan zeggen dat DOrtmund maar matige aanvallers heeft lopen??
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 06:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

beter opletten? Die jongen komt aanvallend en met ruimte aardig mee maar zodra we een tegenstander hebben die druk naar voren Zet of scherp countert dan verzuipt ie hopeloos! Kun je je psv nog herinneren?
Dortmund.
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 08:11 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Denk dat jij geen wedstrijden van ajax kijkt.
Denk dat dit een domme zinloze opmerking is..
Brandje
 Brandje - donderdag 27 september 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelt nu al een wedstrijd of 5 gewoon ruim een voldoende tegen RKC Dortmund ADO en Utrecht gister was hij zelfs een van de beteren.. Of wou je nu ook gaan zeggen dat DOrtmund maar matige aanvallers heeft lopen??
Tegen Dortmund werd hij in de eerste 20 minuten al drie keer voorbij gelopen. Hij herstelde zich daarna aardig. Maar ook gisteren zag je het weer. Zo lang hij de ruimte voor zich heeft kan hij het wel aan maar komt er ook maar iets van druk dan zie je dat hij de kluts kwijt raakt en het dan ook voetballend niet meer kan oplossen.
Kortom: komt tekort voor Ajax!
Brandje
 Brandje - donderdag 27 september 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

En van de betere?? Hij heeft zeker vier ballen over de zijlijn geschoten omdat hij onder druk stond en het niet meer weet. Zoals anderen zeggen met ruimte voor zich dan wil het allemaal wel maar onder druk is het echt een drama. Ook dat zag je gisteren weer een aantal keer
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

En van de betere?? Hij heeft zeker vier ballen over de zijlijn geschoten omdat hij onder druk stond en het niet meer weet. Zoals anderen zeggen met ruimte voor zich dan wil het allemaal wel maar onder druk is het echt een drama. Ook dat zag je gisteren weer een aantal keer
Dan moet de hele verdediging gewisseld worden, aangezien die andere drie hetzelfde ook regelmatig doen... Je kan ook alles van de negatieve kant blijven benaderen, kijk eens naar de goede dingen, bijvoorbeeld zijn wedstrijd tegen Dortmund, stond daar toch echt tegenover een aardige speler te ballen, en die werd gewoon gewisseld omdat die er niet aan te pas kwam tegen Blind..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 september 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tegen Dortmund werd hij in de eerste 20 minuten al drie keer voorbij gelopen. Hij herstelde zich daarna aardig. Maar ook gisteren zag je het weer. Zo lang hij de ruimte voor zich heeft kan hij het wel aan maar komt er ook maar iets van druk dan zie je dat hij de kluts kwijt raakt en het dan ook voetballend niet meer kan oplossen.
Kortom: komt tekort voor Ajax!
Duidelijker kan volgens mij niet.. Komt nog bij dat zijn omschakeling ronduit dramatisch is om dt hij zo traag is..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 september 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet de hele verdediging gewisseld worden, aangezien die andere drie hetzelfde ook regelmatig doen... Je kan ook alles van de negatieve kant blijven benaderen, kijk eens naar de goede dingen, bijvoorbeeld zijn wedstrijd tegen Dortmund, stond daar toch echt tegenover een aardige speler te ballen, en die werd gewoon gewisseld omdat die er niet aan te pas kwam tegen Blind..
Lag dat aan Blind of aan zijn vorm?
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lag dat aan Blind of aan zijn vorm?
Aangezien hij verder in de competitie gewoon heel goed voetbalt denk ik inderdaad dat het door Blind komt.. Waarom is het altijd zo dat wanneer Ajax goed is of een speler van Ajax goed speelt, dat dit dan altijd wordt uitgelegd als dat de tegenstander niet in vorm is of zwak speelt..
maaktnietuit
 maaktnietuit - woensdag 10 oktober 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Zijn topsnelheid schijnt trouwens verbazingwekkend hoog te zijn, alleen zijn handelings en opstartsnelheid verdoezelen dit heel erg.
sebas1
 sebas1 - woensdag 10 oktober 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Wahahahahah, heb ik ook gehoord. Hij schijnt alleen meer dan 90 minuten nodig te hebben om ze topsnelheid te halen. hou toch op man...
uitnoord
 uitnoord - woensdag 10 oktober 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

in principe hoeft het geen enkel probleem te zijn, zij het dat je dan wel goed inzicht moet hebben, blind mist deze, dus hoe je het wend of keert hij heeft geen van beide en zal nooit worden als de boer, reikaard of wie ook, blind zie je ook veel te vaak de bal terug naar de verdediging terug spelen omdat hij zich geen raad weet en geeft de bal dan altijd achteruit, volgens mij staat het doel van de tegenstander de andere kant op, aanvallen duren dan veel te lang, en wat hij doet met doorschuiven, het oogt leuk, helemaal goed, maar dan is die klojo weer te laat terug om de verdedigende taken uit te voeren
uitnoord
 uitnoord - woensdag 10 oktober 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangezien hij verder in de competitie gewoon heel goed voetbalt denk ik inderdaad dat het door Blind komt.. Waarom is het altijd zo dat wanneer Ajax goed is of een speler van Ajax goed speelt, dat dit dan altijd wordt uitgelegd als dat de tegenstander niet in vorm is of zwak speelt..
Blindgeluk!!!!
uitnoord
 uitnoord - woensdag 10 oktober 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 21:27 schreef sebas1 het volgende:
Wahahahahah, heb ik ook gehoord. Hij schijnt alleen meer dan 90 minuten nodig te hebben om ze topsnelheid te halen. hou toch op man...
haal m is van slowmotion af!!1
nora
 nora - woensdag 10 oktober 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Hoe je went of keert ,de laatste wedstrijden behoort hij tot de betere spelers bij Ajax ,zelfs onze Ajax haters Kieft en Derksen beaamde dat.Hij komt ook bijna net zo veel op als van Rhijn,ook tegen Utrecht zelfs met een 1/2 tje alleen voor de keeper hij scoorde helaas niet,maar wel prima aktie.
remco k
 remco k - woensdag 10 oktober 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Ik vind Blind een prima jongen, met een goede instelling die nog wel wat dingen moet leren en er nog lang niet is, maar in tegenstelling tot een aantal anders spelers zie je bij hem wel heel duidelijk dat hij zich ontwikkeld en beter wordt. Het is echt niet zonder reden dat Arsenal hem destijds wou kopen, en het is ook niet voor niets dat hij bij Groningen vrij vaak in het elftal van de week werd genoemd..

Ik snap best dat men hem slecht vond op basis van een paar hele cruciale fouten die hij heeft gemaakt, maar je moet ook verder kijken dan dat en durven te kijken naar iemand zijn goede eigenschappen/kwaliteiten i.p.v. altijd maar het negatieve te benadrukken, uiteraard moet daar wel aan gewerkt worden..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 oktober 2012 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 23:25 schreef remco k het volgende:
Ik vind Blind een prima jongen, met een goede instelling die nog wel wat dingen moet leren en er nog lang niet is, maar in tegenstelling tot een aantal anders spelers zie je bij hem wel heel duidelijk dat hij zich ontwikkeld en beter wordt. Het is echt niet zonder reden dat Arsenal hem destijds wou kopen, en het is ook niet voor niets dat hij bij Groningen vrij vaak in het elftal van de week werd genoemd..

Ik snap best dat men hem slecht vond op basis van een paar hele cruciale fouten die hij heeft gemaakt, maar je moet ook verder kijken dan dat en durven te kijken naar iemand zijn goede eigenschappen/kwaliteiten i.p.v. altijd maar het negatieve te benadrukken, uiteraard moet daar wel aan gewerkt worden..
remko het valt me op dat je het altijd voor de zwakke spelers opneemt. Blind doet met ruimte voor zich prima alleen voor een linksback is verdedigen niet geheel onbelangrijk. Omschakeling drama en verdedigen op de man ook slecht dus ongeschikt als linksback. En Ja mindere spelers hebben ook weleens een goede wedstrijd! Kan me zat discussies met je herinneren maar denk dat je er toch regelmatig naast zit! anita Lb Kut Daley lb Kut urby lb ruk Siem spits ruk kan er vast wel meer vinden! Ik roep al zolang dat er een fatsoenlijke lb aangetrokken moet worden maar word vaak weggewuifd maar daar zit al jaren het probleem!
Stanley
 Stanley - donderdag 11 oktober 2012 - 08:57   quote  deeplink  
Wat een stom gelul om Daley Blind met zijn vader Frank de Boer en slechts helemaal met
Frank Rijkaard te vergelijken! En dan nog durven melden dat zij ook niet feit snelste n waren...

Komt het weleens bij jullie op dat deze uitgave mogelijk nog trager is !!!
En bovendien géén andere uitblinkende kwaliteit heeft om te compenseren!!!

En dat opkomen van hem.... nou nou wat een gevaar en een rendement zeg..
De tegenstander s doen het in hun broek voor dit aanvalswapen. Not!

Ongelofelijk dat fit een discussie kan zijn . Heel erg duidelijk...
Stanley
 Stanley - donderdag 11 oktober 2012 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

remko het valt me op dat je het altijd voor de zwakke spelers opneemt. Blind doet met ruimte voor zich prima alleen voor een linksback is verdedigen niet geheel onbelangrijk. Omschakeling drama en verdedigen op de man ook slecht dus ongeschikt als linksback. En Ja mindere spelers hebben ook weleens een goede wedstrijd! Kan me zat discussies met je herinneren maar denk dat je er toch regelmatig naast zit! anita Lb Kut Daley lb Kut urby lb ruk Siem spits ruk kan er vast wel meer vinden! Ik roep al zolang dat er een fatsoenlijke lb aangetrokken moet worden maar word vaak weggewuifd maar daar zit al jaren het probleem!
Plus veertien!!!
nora
 nora - donderdag 11 oktober 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Het gaat niet alleen om fitheid en snelheid anders kunnen we beter naar ateletiek gaan kijken,jongens als Theo Jansen en Wisgerhof en Mathijssen zijn allemaal categorie trage voetballers maar zijn toch aardige voetballers geweest,die zich ook staande hebben gehouden door slimheid en hun talent optimaal te gebruiken,het kan echt wel maar Blind zal heel slim moeten voetballen qua taktiek hij moet zorgen dat hij niet in een sprint komt,evt via overtreding of goede mandekking,maar qua techniek kan hij verschillende spelers van Ajax nog een lesje leren,ook in de kleine ruimte onder druk heeft hij de laatste tijd laten zien dat hij wel degelijk kan voetballen,maar hij zal heel slim moeten blijven voetballen als hij in de top wil blijven meedraaien.
remco k
 remco k - donderdag 11 oktober 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En ik vind dat jij er daarin nog steeds naast zit. Blind speelde Cljagon ofzo en Dimaria gewoon uit de wedstrijd tegen MAdrid, en dat zijn toch echt aardige spelers.. Niet voor niets dat ie gewisseld werd.. Ik heb het trouwens nooit voor Urby opgenomen, vond en vind het nog steeds een zeer matige speler zonder rendement. Hij had zich destijds gewoon echt moeten inzetten als linksback, dan was ie daar nu de vaste waarde geweest voor het Nl elftal.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 oktober 2012 - 13:33   quote  deeplink  
tegen madrid speelde hij niet heel verkeerd maar dan in aanvallend opzicht. Bij de tweede of derde goal van ronaldo intikker was onze linksback veel en veel te laat. Hij is gewoon niet sterk genoeg verdedigend
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:
tegen madrid speelde hij niet heel verkeerd maar dan in aanvallend opzicht. Bij de tweede of derde goal van ronaldo intikker was onze linksback veel en veel te laat. Hij is gewoon niet sterk genoeg verdedigend
Barca real gezien...zelfs die verdedigers zijn te laat...zegt niks...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind snapt Ajax niet: 'Het gaat toch best goed?'

0.0064599