|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Blind snapt Ajax niet: 'Het gaat toch best goed?' (Het Parool)
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie heeft het over centraal. Vond Blind onze beste verdediger in alle cl wedstrijden dit seizoen. Zou me eerder im de andere jongens druk maken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ook op die positie vind ik Schone beter is techn/beter speelt meer vooruit dus meer Ajax stijl is sneller en zal qua overtredingen misschien wat minder zijn maar dat moet ook niet onze eerste vereiste zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heeft op die positie helemaal niks met de ajaxstijl te maken, hij kan gewoon geen ballen afpakken, en kan de verdediging totaal niet ondersteunen, precies dit is ook de reden dat Janssen er niet kon slagen, en op een paar goede wedstrijdjes na zal ook Schone niet slagen op die positie te maken, het is wel heel makkelijk de argumenten die je geeft, zo kun je ook wel roepen dat Erikssen goed tot zijn recht komt als centrale verdediger.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 12 december 2012 - 18:09 schreef remco k het volgende:Vind dat toch niet. Als je kijkt naar de grote competities dan zijn er bij de grote ploeg zelfs maar weinig echt snelle verdedigers te vinden. Idd. Goed positie kiezen is belangerijker.... |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Het is grappig te lezen wat er begin van het seizoen allemaal over Daley word gezegd en nu. Verder zou ik Daley best volgend jaar en dit jaar af zien ronden bij Ajax. Hij is zeker sneller geworden en ook erg gevaarlijk als hij mee naar voren komt. Helaas voor hem zit er nog geen doelpunt in. Mocht hij echter bij Ajax blijven dit jaar en volgend jaar zie ik hem nog wel een paar doelpunten meepakken.
Verder verdedigt Daley ook niet slecht. Hij heeft zelfs Balotelli afgetroeft. Dat is op zich al een prestatie. Hij is sneller geworden, meer inzicht en ook veel dreiging. Voor mij is Daley Ajax waardig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wacht Ajax niet gewoon de ontwikkeling van Boilesen en Dijks af...? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee helemaal niet, Overmars heeft duidelijk aangegeven pas na de winterstop te gaan praten met diverse spelers, zo ook met Fischer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:11 schreef remco k het volgende:Nee helemaal niet, Overmars heeft duidelijk aangegeven pas na de winterstop te gaan praten met diverse spelers, zo ook met Fischer. Dus moeten ze niet zeuren....komt wel goed.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En toch, na de winterstop mag Daley met iedereen praten. En als het bod van Ajax hem niet bevalt kan hij dus zomaar opstappen. Dat zou, gezien de 1e seizoenshelft, jammer zijn. Erg jammer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:44 schreef Eide het volgende:[..] En toch, na de winterstop mag Daley met iedereen praten. En als het bod van Ajax hem niet bevalt kan hij dus zomaar opstappen. Dat zou, gezien de 1e seizoenshelft, jammer zijn. Erg jammer. idd, Daley is transfervrij en dus in de huidige markt en na deze seizoenshelft voor veel clubs intressant lijkt me... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:44 schreef Eide het volgende:[..] En toch, na de winterstop mag Daley met iedereen praten. En als het bod van Ajax hem niet bevalt kan hij dus zomaar opstappen. Dat zou, gezien de 1e seizoenshelft, jammer zijn. Erg jammer. Ach. Zoveel supporters zien hem nog steeds liever gaan. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote: Dan zijn het meelopers met wat andere mensen roepen. Zijn prestatie's spreken toch voor zich, en het is niet dat hij niet wil die jongen werkt wel voor zijn plaats. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 23:59 schreef flithje het volgende:[..] Dan zijn het meelopers met wat andere mensen roepen. Zijn prestatie's spreken toch voor zich, en het is niet dat hij niet wil die jongen werkt wel voor zijn plaats. Ja, hij hoort toch keer op keer tot de betere...af en toe een foutje...niemand is foutloos... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nog steeds geen letter over contract Blind !!! vreemd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jawel hoor, je ziet er constant dingetjes over. De constante daarin is dat Ajax in februari met Daley aan tafel gaat.
Rijkelijk laat wat mij betreft na het seizoen tot nu toe, maar hij lijkt geen aanstalten te maken om te gaan vertrekken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik begin steeds meer sympathie te krijgen voor blind en vind hem echt steeds slimmer en beter voetballen. Hij is constant en steeds vaker rennen de buitenspelers achter hem aan in plaats van andersom... Van mij mag hij blijven tenzij hij een salaris wil dat buiten proporties is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 17:56 schreef Eide het volgende:[..] Jawel hoor, je ziet er constant dingetjes over. De constante daarin is dat Ajax in februari met Daley aan tafel gaat. Rijkelijk laat wat mij betreft na het seizoen tot nu toe, maar hij lijkt geen aanstalten te maken om te gaan vertrekken. Weet ik niet, voor hetzelfde geld hebben ze de afspraak gemaakt in Februari eruit te komen en hebben beide partijen gezegd dat het wel goed komt, misschien ligt hierdoor de focus op een aantal andere contracten??? Daley heeft er nooit een geheim van gemaakt lang voor Ajax te willen spelen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop het ik vind het rijkelijk laat |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik ben benieuwd naar Fisscher, hij wilde oorspronkelikj niet zijn contract verlengen, maar dat was nog in de periode dat hij boos was en naar de a1 was terug gezet. Hoop echt dat hij nog 5 jaar bijtekent. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 22:30 schreef Ajax we love you het volgende:Ik ben benieuwd naar Fisscher, hij wilde oorspronkelikj niet zijn contract verlengen, maar dat was nog in de periode dat hij boos was en naar de a1 was terug gezet. Hoop echt dat hij nog 5 jaar bijtekent. ben ik niet bang voor....hij is op alle vlakken tactisch zijn tijd vooruit...ook op het gebied van inkomsten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 22:30 schreef Ajax we love you het volgende:Ik ben benieuwd naar Fisscher, hij wilde oorspronkelikj niet zijn contract verlengen, maar dat was nog in de periode dat hij boos was en naar de a1 was terug gezet. Hoop echt dat hij nog 5 jaar bijtekent. Hij heeft niet gezegd niet te willen verlengen, hij heeft enkel gezegd pas te willen praten over verlenging als hij definitief was doorgebroken, op zich best slim uiteraard, nu heeft hij simpelweg ene beter uitgangspositie tijdens de onderhandelingen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft niet gezegd niet te willen verlengen, hij heeft enkel gezegd pas te willen praten over verlenging als hij definitief was doorgebroken, op zich best slim uiteraard, nu heeft hij simpelweg ene beter uitgangspositie tijdens de onderhandelingen. Dat klopt, maar Ajax wilde al eerder en hij zei "Nee", want als Ajax niet lukte dan ging hij weg om het ergens anders te proberen. Hij weet van zichzelf dat hij echt goed is, maar hij wil ook beter worden. Goede mentaliteit, beetje arrogant, maar dat mag ook wel als je zo kan voetballen. Je hebt gelijk, hij heeft nu een goede uitgangspositie en ze zullen moeten lappen.... Maar Ajax verdiend dat dubbel en dwars terug in resultaat en transfer inkomsten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft niet gezegd niet te willen verlengen, hij heeft enkel gezegd pas te willen praten over verlenging als hij definitief was doorgebroken, op zich best slim uiteraard, nu heeft hij simpelweg ene beter uitgangspositie tijdens de onderhandelingen. Tactiscccch die Fiscccher |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:34 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Dat klopt, maar Ajax wilde al eerder en hij zei "Nee", want als Ajax niet lukte dan ging hij weg om het ergens anders te proberen. Hij weet van zichzelf dat hij echt goed is, maar hij wil ook beter worden. Goede mentaliteit, beetje arrogant, maar dat mag ook wel als je zo kan voetballen. Je hebt gelijk, hij heeft nu een goede uitgangspositie en ze zullen moeten lappen.... Maar Ajax verdiend dat dubbel en dwars terug in resultaat en transfer inkomsten. Hij is een echte neus...zeer zeker arrogant met zijn 18 jaar....hij juichte amper toen hij scoorde...hij is goed hahahaha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is een echte neus...zeer zeker arrogant met zijn 18 jaar....hij juichte amper toen hij scoorde...hij is goed hahahaha Haha ja heerlijk arrogant en het lijkt me nog erger als je Feijenoorder bent en je ziet zo'n jongen heel koel naar het publiek lopen op tv, niet uit zijn dak van, maar gewoon van tja wie kan me wat, hier ben ik... Wat me ook opviel is dat die Guidetti verrasend stil was, geen tweet of wat dan ook (maarja wat wil je als je club door Ajax 2x vernederd wordt en ook Feijenoord niet kon winnen thuis...) of heb ik iets van hem gemist? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha ja heerlijk arrogant en het lijkt me nog erger als je Feijenoorder bent en je ziet zo'n jongen heel koel naar het publiek lopen op tv, niet uit zijn dak van, maar gewoon van tja wie kan me wat, hier ben ik... Wat me ook opviel is dat die Guidetti verrasend stil was, geen tweet of wat dan ook (maarja wat wil je als je club door Ajax 2x vernederd wordt en ook Feijenoord niet kon winnen thuis...) of heb ik iets van hem gemist? Geweldige reactie....Ajax I love you... |
|
|
|