|
|
Leon FR1908
|
|
|
Omdat het de eerste helft zo stil was in die kattebak in Endhoven en het wel leek alsof Feyenoord thuis speelde..Omdat het legioen zich keer op keer liet horen heb ik hier een mooi en echt clublied voor de club uit Eindhoven,geen dank maar wel veel plezier gewenst!!
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Haha wat een kutclub dat psv met die nepsupporters! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zielige supporters. Het enige wat ze na de 3-0 schreeuwde was 10 10 10..
Trieste kut supporters dat p$V |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 20:23 schreef Wim2 het volgende:Zielige supporters. Het enige wat ze na de 3-0 schreeuwde was 10 10 10.. Trieste kut supporters dat p$V Ben jij ook voor PSV Wim..? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ik heb hem wel eens met die 10-0 lopen roepen Wimpie///Lampie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onnodig om Wim2 hier voor PSV'ert uit te maken man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vandaar mijn vraag..d:-)) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig..d:-))))) Realiteit!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
I Will survive tune kunnen ze ook |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Liedjes jatten vinden ze ook leuk in de lampestad. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
de beer
|
|
|
Bij elkaar gekochte kut club met die vieze godsvergeten kut zwijnealdum wat heb ik een hekel aan die graf club. Zo moest ik ff kwijt!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 september 2012 - 14:40 schreef de beer het volgende:Bij elkaar gekochte kut club met die vieze godsvergeten kut zwijnealdum wat heb ik een hekel aan die graf club. Zo moest ik ff kwijt!!! Amen hahahaah |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
fijne supp van mijn clup weest eerlijk onze clup heefdt tog verschilende mis koopen gekocgt neem pelle bij owios in oldebroek loopt een betere spits welles waar eenamateur maar die kan meer met de bal: |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk