BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Petitie Royston Drenthe moet terug!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 23:57 schreef Els het volgende:

[..]

Het stuk ervoor niet, daar heb ik het over de emotie bij een aantal supporters. Gewoon lezen en niet interpreteren, is beter voor je.
Daar waar ik het over de petitie heb, refereer ik aan de kleinerende opmerking van pieterbos, niet aan de motieven van het opzetten van een petitie.
Met het woordje 'dit' in je laatste zin verwees je toch heel duidelijk naar de zinnen die je daarvoor schreef. Blijkbaar bedoelde je het op een andere manier, maar er komt weinig interpretatie aan te pas.

Laatdunkende opmerking overigens.
Els
 Els - woensdag 26 september 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Laatdunkende opmerking overigens.
Klopt.
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 23:24 schreef Els het volgende:
Van Geel heeft vorig jaar de juiste spelers aangetrokken, zeg maar een gelukkige hand. Hij heeft dit jaar spelers aangetrokken die niet één-twee-drie in het elftal renderen, bovendien is er zo links en rechts wat kritiek op zijn aankoopbeleid, zeg maar dit jaar een wat minder gelukkige hand. Net zo goed hij vorig jaar geen wonderdoener was, is hij dit jaar geen prutser.
Zijn functioneren staat wat mij betreft alleen volledig los van het wel of niet aantrekken van Drenthe.
Begin vorig jaar stond Feyenoord met de rug tegen de muur, mogelijk was het zelfs erop of eronder. Fer en Wijnaldum verlieten als ratten het 'zinkende schip'. Vele supporters nemen dat deze spelers kwalijk. Er werd iets meer loyaliteit verwacht. De zakelijke afwegingen van de spelers werden niet getolereerd.Het is Feyenoord goed gegaan, en het lijkt er op dat de dramatische jaren achter de rug zijn.
Nu staat Drenthe met de rug tegen de muur, hij hoopt dat Feyenoord zijn carriere zal redden. Hij is al jaren positief over Feyenoord, heeft Feyenoord ook heel veel geld opgeleverd. Ik vind het niet zo gek dat supporters van Feyenoord juist nu hopen dat Feyenoord Drenthe te hulp schiet, vooral omdat er mogelijk een win-win situatie kan zijn.
Ik vind het jammer, Pieter, dat je zo neerbuigend over dit warme initiatief van een aantal supporters doet, het siert je niet.
+1
PieterBos
 PieterBos - woensdag 26 september 2012 - 05:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 23:24 schreef Els het volgende:
Pieter, dat je zo neerbuigend over dit warme initiatief van een aantal supporters doet, het siert je niet.
Hoezo nu niet de juiste spelers aangetrokken?
Waren we vorige jaar na een paar wedstrijden blij met Bakkal en Guidetti?
Volgens mij niet.
Als ze na 10-15 wedstrijden niks hebben laten zien ok, maar houd eens op met na een paar wedstrijden, voor sommige nog maar 2, al te zeggen dat ze veel minder zijn of miskopen of wat dan ook. Laat Martin rustig zijn werk doen en niet direct een petitie starten. De starter van dit topic legt heel duidelijk een relatie met de huidige selectie. En gaat niet alleen maar in op de Drenthe als losstaande casus. Vandaar mijn reactie. Als hij de huidige selectie (en latere reacties van anderen de aankopen) helemaal niet betrokken had, had ik mijn reactie achterwege gelaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door PieterBos --
Rosc82
 Rosc82 - woensdag 26 september 2012 - 07:39   quote  deeplink  
Dus jij beweert dat Drenthe minder is dan, fernandez, cisse, schaken en verhoek?

De reden dat ik een petitie op wilde zetten is niet om Drenthe te helpen. Ik weet gewoon zeker dat hij een aanvullende waarde is. En je over jaar of 3 gewoon weer geld aan hem kan verdienen. Snap echt niet waarom ze hem geen kans geven. Kijk Babel bij Ajax, die pannenkoek kwam de grote kerk ook niet voorbij, maar met een beetje vertrouwen...
Zelfde geldt voor Drenthe, die moet weer plezier krijgen in t spelletje maar is toch in goede doen 3 klassen beter dan onze huidige vleugels
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 26 september 2012 - 09:06   quote  deeplink  
Getekend.Er zit nu niet genoeg gif / persoonlijkheid in de ploeg. Ik besef wel dat Royston geen makkelijke jongen is voor een trainer, maar om met lastige jongens om te gaan krijgen ze dan ook riant betaald.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Ik heb nog maar 1 keer dat ik in de Kuip zat een speler gezien die met 2 verkrampte benen van het
veld gedragen werd...
Ik word er doodziek van dat er hier mensen zijn die twijfelen aan zijn kwaliteiten..

ROYSTON DRENTHE////HELD!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 00:11 schreef Snees het volgende:

[..]

+1
+2
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 26 september 2012 - 10:34   quote  deeplink  
...en huilend van de laatste training naar Real Madrid. Dat vond toen niemand leuk, maar wie had er nee gezegd tegen Real. Passie en kracht..( maar wel de zweep erover.)
Ik zeg, doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer dat ik in de Kuip zat een speler gezien die met 2 verkrampte benen van het
veld gedragen werd...
Ik word er doodziek van dat er hier mensen zijn die twijfelen aan zijn kwaliteiten..

ROYSTON DRENTHE////HELD!!!
Na 2 jaar nauwelijks spelen, weet je het niet...
inzet 100%
mentaliteit = twijfel
omgaan met autoriteit = twijfel

Als je dat zo onder elkaar zet, snap ik de terughoudendheid.
Maar het is wel een ECHTE Feyenoorder.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Na 2 jaar nauwelijks spelen, weet je het niet...
inzet 100%
mentaliteit = twijfel
omgaan met autoriteit = twijfel

Als je dat zo onder elkaar zet, snap ik de terughoudendheid.
Maar het is wel een ECHTE Feyenoorder.
Eens. Al is die arbitragezaak tegen Feyenoord een smetje op zijn blazoen.
dennie
 dennie - woensdag 26 september 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Zulke petities werken ook niet, teveel gedoe.. hou het simpel dmv van alleen een naam invullen en eventueel nog een opmerking erbij en er stemmen veel meer mensen
dennie
 dennie - woensdag 26 september 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Drenthe is Nodig kan de selectie een positieve impuls geven en ik denk dat hij qua kwaliteiten beter is dan wat we hebben. Schaken op links is ook niks. Drenthe links, Verhoek en Schaken zoeken het maar uit op rechts. Ik begrijp ook niet waarom ze hem niet een paar dagen stage laten lopen en gelijk maar nee zeggen.. Lijkt me een typisch voorbeeld van eigenwijsheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door dennie --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 13:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens. Al is die arbitragezaak tegen Feyenoord een smetje op zijn blazoen.
joh kom,als dat niet was gebeurd had onze schuld dus bijna 15 miljoen hoger geweest nu...
en inzet 100%
+ mentaliteit = twijfelachtig gaan niet samen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 13:28 schreef dennie het volgende:
Drenthe is Nodig kan de selectie een positieve impuls geven en ik denk dat hij qua kwaliteiten beter is dan wat we hebben. Schaken op links is ook niks. Drenthe links, Verhoek en Schaken zoeken het maar uit op rechts. Ik begrijp ook niet waarom ze hem niet een paar dagen stage laten lopen en gelijk maar nee zeggen.. Lijkt me een typisch voorbeeld van eigenwijsheid
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

joh kom,als dat niet was gebeurd had onze schuld dus bijna 15 miljoen hoger geweest nu...
en inzet 100%
+ mentaliteit = twijfelachtig gaan niet samen.
oh, in dat geval Fer en Wijnaldum ///helden! Zonder die 2 was de schuld nog 10-11 miljoen hoger. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Getekent
Had ik ook op gerekekend bij jouw..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Getekend
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

joh kom,als dat niet was gebeurd had onze schuld dus bijna 15 miljoen hoger geweest nu...
en inzet 100%
+ mentaliteit = twijfelachtig gaan niet samen.
Dat zijn 2 verschillende dingen.
Als hij aanwezig is en op het veld is zijn inzet 100%
Als het tegenzit en te maken krijgt met autoriteit is het gebleken een hele andere Drenthe te zijn.

Dan nog, blijft het een risico, overigens misschien achteraf bezien eentje die je had moeten nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Had zich mooi in de kijker kunnen spelen bij ons en dan weer voor een flink bedrag kunnen verkassen, twee keer flink verdienen had leuk geweest d:-)
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Nee liever leerdam en vormer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Nee liever Drenthe..
feyenoord2012
 feyenoord2012 - woensdag 26 september 2012 - 17:01   quote  deeplink  
niet terug,,,,,,,,,,,,DOM
kom op zeg voor zon jongen moet je plaats maken
dit was een stap dichter naar de titel geweest
dit wordt denk ik van geel niet in dank afgenomen
denk na 15miljoen weg komt gratis terug en vertrekt over 2 jaar weer voor,,,,,
genoeg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 17:01 schreef feyenoord2012 het volgende:
niet terug,,,,,,,,,,,,DOM
kom op zeg voor zon jongen moet je plaats maken
dit was een stap dichter naar de titel geweest
dit wordt denk ik van geel niet in dank afgenomen
denk na 15miljoen weg komt gratis terug en vertrekt over 2 jaar weer voor,,,,,
genoeg
Er is nu geen club die Drenthe wil nu hij transervrij is en over 2 jaar zouden ze allemaal miljoenen voor hem willen neerleggen? Ik betwijfel het.
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 17:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er is nu geen club die Drenthe wil nu hij transervrij is en over 2 jaar zouden ze allemaal miljoenen voor hem willen neerleggen? Ik betwijfel het.
Ik heb die twijfel juist bij immers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 17:48 schreef Snees het volgende:

[..]

Ik heb die twijfel juist bij immers.
Ik twijfel ook over Immers.
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 17:48 schreef Snees het volgende:

[..]

Ik heb die twijfel juist bij immers.
Ik twijfel over jou.
PieterBos
 PieterBos - woensdag 26 september 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 07:39 schreef Rosc82 het volgende:
Dus jij beweert dat Drenthe minder is dan, fernandez, cisse, schaken en verhoek?

De reden dat ik een petitie op wilde zetten is niet om Drenthe te helpen. Ik weet gewoon zeker dat hij een aanvullende waarde is. En je over jaar of 3 gewoon weer geld aan hem kan verdienen. Snap echt niet waarom ze hem geen kans geven. Kijk Babel bij Ajax, die pannenkoek kwam de grote kerk ook niet voorbij, maar met een beetje vertrouwen...
Zelfde geldt voor Drenthe, die moet weer plezier krijgen in t spelletje maar is toch in goede doen 3 klassen beter dan onze huidige vleugels
Waar zeg ik dat??

Waar het mij om gaat is dat we de technische staf rustig hun werk moeten laten doen.
Zij zullen er echt goede redenen voor hebben om het (nu) niet te doen.
Vertrouwen en geduld is het enige dat Feyenoord terug kan brengen.

Ik denk ook dat hij van toegevoegde waarde kan zijn. Maar ik heb niet met hem gesproken. Heb dus geen idee wat zijn eisen / wensen zijn. Hoe zijn mentaliteit is (was bij laatste 2 clubs niet best)weet ik niet. Dus oordeel ik hier niet over wel of niet halen Drenthe.
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 26 september 2012 - 21:30   quote  deeplink  
van geel zal nu welhebben gezien dat pelle er geen reed van kan. zoniet dan moet hij rood krijgen. een ider liep zig te plures. maar pelle was niet moe;beste supp laat dat een horen koeman en vangeel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 13:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

oh, in dat geval Fer en Wijnaldum ///helden! Zonder die 2 was de schuld nog 10-11 miljoen hoger. ;)
pfffffff naar de concurenten?
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:31 schreef RenatoBos het volgende:
Nee liever Drenthe..
Wat moeten wij met Drenthe als we immers hebben?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zijn 2 verschillende dingen.
Als hij aanwezig is en op het veld is zijn inzet 100%
Als het tegenzit en te maken krijgt met autoriteit is het gebleken een hele andere Drenthe te zijn.

Dan nog, blijft het een risico, overigens misschien achteraf bezien eentje die je had moeten nemen.
Ik denk dat het wel meevalt,hij heeft zoveel jaar bij Feyenoord gespeelt en er
is door Fräser alleen maar lof over Drenthe...Ik neem dat voor lief..
Van Geel is een beetje dom geweest..
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Hoeveel stemmen zijn er nu binnen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

pfffffff naar de concurenten?
Geintje man! ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt,hij heeft zoveel jaar bij Feyenoord gespeelt en er
is door Fräser alleen maar lof over Drenthe...Ik neem dat voor lief..
Van Geel is een beetje dom geweest..
Drenthe? Die heeft maar 29 competitiewedstrijden voor ons gespeeld, dus zolang was hij niet bij ons.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 september 2012 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 23:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Drenthe? Die heeft maar 29 competitiewedstrijden voor ons gespeeld, dus zolang was hij niet bij ons.
uhm als ik Fräser noem als trainer heb ik het over Varkenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 september 2012 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 06:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

uhm als ik Fräser noem als trainer heb ik het over Varkenoord.
Dan wel ja. ;)
Milano08
 Milano08 - donderdag 27 september 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Aan belangstelling niets te klagen, meldt zaakwaarnemer Serkan Külup aan Goal.com. We waren al in gesprek met Turkse clubs, maar voorlopig levert dat nog niets op. Inmiddels zijn er meer clubs die interesse hebben in de 25-jarige Rotterdammer. Vanuit Italië hebben Fiorentina, AS Roma, Sampdoria en Torino gevraagd naar hem,

Onder meer wat hij wil verdienen. ( HALLO HIERNA WILDE NIEMAND HEM HEBBEN )

Een concreet aanbod hebben we nog niet binnen.

En ook Manchester City heeft zich gemeld bij ons. Dat hadden we zelf eigenlijk ook niet verwacht, maar ook zij vroegen naar de cijfers", vervolgt Külup. "Ook West Ham United heeft interesse dus vanuit de Premier League is er ook aandacht. Royston wil zelf echter het liefst Champions League spelen, dus clubs uit Turkije, Manchester City en ook Dynamo Kiev hebben momenteel de voorkeur." en natuurlijk Feyenoord die voor de beker gaat

Deze zoals wij hem zien enkelbijtende topspeler in de dop
( want alleen wij zijn echte goede scouts ) zit momenteel zijn vrije tijd te slijten aan een pokertafel in een buurtkroeg in zevenkamp

Hallo zeg is er dan in heel europa ( op wij als Feyenoord supporters na ) geen enkele scout die hem op waarde schat en een contract wil aanbieden ?????????????????????????

( of is hij toch niet zo goed ( als buiten speler scoorde hij de afgelopen jaren niet meer als 4 doelpunten nou die maakt cisse of fernandez ook wel ))

Het is leuk hoor een oud feyenoorder terug, ik geloof dat Ruud Heus ook nog wel een half uurtje volhoud , Ik zeg doen !

Kom op sta achter je spelers

Sinds wanneer zijn wij zo veel eisend geworden, dudek paauwe van gastel bosvelt cruz tomasson en zelfs Koeman ( die miste ze eerste vrije trappen ) hadden de eerste maanden nodig om te wennen aan Feyenoord het legioen en de rest.

weetje jullie moeten ajax supporter worden.
Bol.Ron
 Bol.Ron - donderdag 27 september 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Allemaal leuk, petitie hier en daar. Levert toch niets op.
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Hoeveel stemmen zijn er nu?
PieterBos
 PieterBos - donderdag 27 september 2012 - 17:51   quote  deeplink  
wel 66
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:51 schreef PieterBos het volgende:
wel 66
Denk dat Van Geel wel rekening zal mee moeten houden..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:51 schreef PieterBos het volgende:
wel 66
66 nog maar ghehe..das niet echt veel..
pootje
 pootje - donderdag 27 september 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Drenthe hoef voor mij niet perse, maar pelle moet een bril opzetten want hij mist vaak de bal.
Janmaat moet meer vooruit spelen dan tikje terug, en niet bij de tegenstander in de voeten.
De keeper lanprou??? had die 2e goal van NEC moeten hebben in het 5 meter gebied
FR-Han
 FR-Han - donderdag 27 september 2012 - 18:58   quote  deeplink  
op pleuren met royston de swa! hij praat als een wannabee gangster. vind het maar een zielig figuur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:13 schreef pootje het volgende:
Drenthe hoef voor mij niet perse, maar pelle moet een bril opzetten want hij mist vaak de bal.
Janmaat moet meer vooruit spelen dan tikje terug, en niet bij de tegenstander in de voeten.
De keeper lanprou??? had die 2e goal van NEC moeten hebben in het 5 meter gebied
Links ligt denk ik toch ons grootste probleem..Omar die niet fit is, Cissé die niet naar behoren presteert, Drenthe kan die hele linkerkant bestrijken en heeft het bij Feyenoord goed gedaan voordat hij naar Real vertrok (wat ons een megadeal opleverde), Royston is tenminste iemand met een roodwit hart..hij had echt niet misstaan in dit elftal..(zou toch mooi zijn om twee keer te cashen voor Drenthe) d:-)
Pelle moet je wel de kans geven, die heeft zijn tijd nodig om even te wennen aan de club en het elftal, hij is iig een stuk bal aster dan Ernandez die elke bal 5 meter van zijn voet laat springen bij een aanname..
Janmaat vind ik ook iets minder presteren dan eerst, heb een mogelijke oorzaak eerder gelezen die de mogelijkheid aantoont van zijn minder presteren, de komst van Verhoek, voorheen kon Daryl opkomen omdat hij niemand voor hem had staan, nu staat ie er wel en kan ie mogelijk de bal minder kwijt..ik mis zijn rushes wel want dat sprak mij erg aan bij hem..
En Lamprou is een degelijke vervanger voor Mulder bij afwezigheid, desalniettemin zie ik ook liever Mulder gisteren terugkeren dan morgen. Die tweede goal vond ik meer de schuld van Nelom die totaal niet ingreep..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 september 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:58 schreef FR-Han het volgende:
op pleuren met royston de swa! hij praat als een wannabee gangster. vind het maar een zielig figuur
Jij moet nu eenmaal niks van kleine mensen hebben hè (op Leon na dan)..d:-)
Snees
 Snees - donderdag 27 september 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:13 schreef pootje het volgende:
Drenthe hoef voor mij niet perse, maar pelle moet een bril opzetten want hij mist vaak de bal.
Janmaat moet meer vooruit spelen dan tikje terug, en niet bij de tegenstander in de voeten.
De keeper lanprou??? had die 2e goal van NEC moeten hebben in het 5 meter gebied
Geen spelt tussen te krijgen.Behalve de 1e zin.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 27 september 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij moet nu eenmaal niks van kleine mensen hebben hè (op Leon na dan)..d:-)
alles onder de 190cm is kut, en beschouw ik als zwakker... op roel van velzen na... (is een delftenaar)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:24 schreef FR-Han het volgende:

[..]

alles onder de 190cm is kut, en beschouw ik als zwakker... op roel van velzen na... (is een delftenaar)
Das veel kut dan d:-))
Vrees mijn 1,92 Han..!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Petitie Royston Drenthe moet terug!









0.0076351