BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Petitie Royston Drenthe moet terug!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - donderdag 27 september 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das veel kut dan d:-))
Vrees mijn 1,92 Han..!!!!
ik neem aan dat dat de lengte is van je avatar snavel... ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Grrrrrrrrrr
1202539575_454806747e_m.jpg
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 20:26 schreef RenatoBos het volgende:
Grrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Die zou je ook nog als Avatar kunnen nemen...

............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 september 2012 door Wim2 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 20:43   quote  deeplink  
Hoeft niet..
vino078 040
 vino078 040 - donderdag 27 september 2012 - 20:51   quote  deeplink  
ja hij is niet echt wat we zoeken mischien maar hij zou meer gevaar voor brengen dan Cisse en Fernandez want hoeveel prikt c en f er in in een seisoen het zijn geen spellers als de spits van vorig seisoen mr denk wel dat drente een speler is van belang maar niet laten verdiennen wat die nu verdien het is je club eren of niet en dat is geven en nemen
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 september 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Een Dordrechtert (of iets in de buurt) uit Eindhoven (of in de buurt), of andersom? ;)

Edit: Om op je post in te gaan, Drenthe had aangegeven flink in salaris in te willen leveren, maar wat Feyenoord te bieden had, was blijkbaar laag in zijn ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 september 2012 door Bosifyable --
vino078 040
 vino078 040 - donderdag 27 september 2012 - 21:13   quote  deeplink  
wat verwacht hij dan dt die een pot met goud kan verdiennen in het shirt van feyenoord wel jammer had wel meer verwacht van hem maar we redden het wel zonder hem en de andere mr tog heb ik niet het volle vertrouwen in pelle want in de serie A heb hij er ok niks van gebakken maarja winterstop moeten we wel iets zien tevinden dat we voor weer sterk zijn zo als met guidetti en daarvooor kuyt en kalou zou elke dag bidden tot we weer zo aankoop kunnen vinden en met 100% vertrouwe kunnen genieten van onze clubie]

maar wat denk jij dan wat moeten we doen alles klopt mr voor mist het helemaal gaat niks er in de midden velders die scooren is goed en fijn maar kom op van hooijdonk tomasson kuyt kalou guidetti noem maar op nu krijgen we spelers die spelen in het shirt waar ieder van droomt en keren hun rug toe maarja

mr denk wel dat we roy wel ergens kunnen gebruiken en van pas zou komen
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:13 schreef vino078 040 het volgende:
wat verwacht hij dan dt die een pot met goud kan verdiennen in het shirt van feyenoord wel jammer had wel meer verwacht van hem maar we redden het wel zonder hem en de andere mr tog heb ik niet het volle vertrouwen in pelle want in de serie A heb hij er ok niks van gebakken maarja winterstop moeten we wel iets zien tevinden dat we voor weer sterk zijn zo als met guidetti en daarvooor kuyt en kalou zou elke dag bidden tot we weer zo aankoop kunnen vinden en met 100% vertrouwe kunnen genieten van onze clubie]

maar wat denk jij dan wat moeten we doen alles klopt mr voor mist het helemaal gaat niks er in de midden velders die scooren is goed en fijn maar kom op van hooijdonk tomasson kuyt kalou guidetti noem maar op nu krijgen we spelers die spelen in het shirt waar ieder van droomt en keren hun rug toe maarja

mr denk wel dat we roy wel ergens kunnen gebruiken en van pas zou komen
Dat is juist de vraag, of we Drenthe wel kunnen gebruiken. Hij heeft bij Martin van Geel aangegeven dat hij als buitenspeler wil spelen, terwijl hij juist in deze selectie linksback zou kunnen spelen. Nelom is niet echt een speler die ik hoog heb zitten, ondanks dat hij vast zijn best zal doen. Het komt er alleen niet altijd uit.

Verder heb ik gewoon veel vertrouwen in de technische staf, en leg ik me bij de financiële situatie van Feyenoord neer. We doen het met de spelers die we hebben, proberen het met de jeugd, en als het echt niet meer gaat kun je altijd bekijken wat je kunt besteden aan een speler van buitenaf.

Bovendien, en ik vind persoonlijk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden, mogen de supporters niet verwachten dat we dit jaar net zo hoog gaan eindigen als vorig jaar. Het is mogelijk, zeker, maar niet voor niets is de doelstelling een plaats in de top 5. Dat is te doen, als je zelf niet te veel steken laat vallen, of als AZ en Vitesse (of een eventuele subtopper) ineens gaan presteren.

Ook is het zogenaamde '5-jaren-plan' nog steeds in volle gang. We zitten nu in jaar 2, dus zonder dit seizoen mee te rekenen, hebben we nog 3 jaar om alles op te bouwen om weer structureel mee te doen in de top. Dit lijkt lang, is wellicht ook lang, maar het is nodig.
bode
 bode - donderdag 27 september 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat is juist de vraag, of we Drenthe wel kunnen gebruiken. Hij heeft bij Martin van Geel aangegeven dat hij als buitenspeler wil spelen, terwijl hij juist in deze selectie linksback zou kunnen spelen. Nelom is niet echt een speler die ik hoog heb zitten, ondanks dat hij vast zijn best zal doen. Het komt er alleen niet altijd uit.

Verder heb ik gewoon veel vertrouwen in de technische staf, en leg ik me bij de financiële situatie van Feyenoord neer. We doen het met de spelers die we hebben, proberen het met de jeugd, en als het echt niet meer gaat kun je altijd bekijken wat je kunt besteden aan een speler van buitenaf.

Bovendien, en ik vind persoonlijk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden, mogen de supporters niet verwachten dat we dit jaar net zo hoog gaan eindigen als vorig jaar. Het is mogelijk, zeker, maar niet voor niets is de doelstelling een plaats in de top 5. Dat is te doen, als je zelf niet te veel steken laat vallen, of als AZ en Vitesse (of een eventuele subtopper) ineens gaan presteren.

Ook is het zogenaamde '5-jaren-plan' nog steeds in volle gang. We zitten nu in jaar 2, dus zonder dit seizoen mee te rekenen, hebben we nog 3 jaar om alles op te bouwen om weer structureel mee te doen in de top. Dit lijkt lang, is wellicht ook lang, maar het is nodig.
Ik ben het met je eens, Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze deze drie jaar steeds gewoon
bij de eerste 5 komen voor Europees voetbal en steeds ver komen in de Amstel cup
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 september 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Dat meen je niet?! Ben ik nu ook een kenner, net als Renato?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 september 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 22:47 schreef Bosifyable het volgende:
Dat meen je niet?! Ben ik nu ook een kenner, net als Renato?
Bosi////kennert.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 september 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 22:12 schreef bode het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze deze drie jaar steeds gewoon
bij de eerste 5 komen voor Europees voetbal en steeds ver komen in de Amstel cup
Precies,ik zou Drenthe transfervrij oppikken!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 22:47 schreef Bosifyable het volgende:
Dat meen je niet?! Ben ik nu ook een kenner, net als Renato?
En zijn vriend..!!d:-)
Prima visie overigens hierboven van je..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat is juist de vraag, of we Drenthe wel kunnen gebruiken. Hij heeft bij Martin van Geel aangegeven dat hij als buitenspeler wil spelen, terwijl hij juist in deze selectie linksback zou kunnen spelen. Nelom is niet echt een speler die ik hoog heb zitten, ondanks dat hij vast zijn best zal doen. Het komt er alleen niet altijd uit.

Verder heb ik gewoon veel vertrouwen in de technische staf, en leg ik me bij de financiële situatie van Feyenoord neer. We doen het met de spelers die we hebben, proberen het met de jeugd, en als het echt niet meer gaat kun je altijd bekijken wat je kunt besteden aan een speler van buitenaf.

Bovendien, en ik vind persoonlijk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden, mogen de supporters niet verwachten dat we dit jaar net zo hoog gaan eindigen als vorig jaar. Het is mogelijk, zeker, maar niet voor niets is de doelstelling een plaats in de top 5. Dat is te doen, als je zelf niet te veel steken laat vallen, of als AZ en Vitesse (of een eventuele subtopper) ineens gaan presteren.

Ook is het zogenaamde '5-jaren-plan' nog steeds in volle gang. We zitten nu in jaar 2, dus zonder dit seizoen mee te rekenen, hebben we nog 3 jaar om alles op te bouwen om weer structureel mee te doen in de top. Dit lijkt lang, is wellicht ook lang, maar het is nodig.
Verstandig verhaal, weergave van verstandig beleid.
Gelukkig nog Forumleden die dat hebben onthouden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 september 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat is juist de vraag, of we Drenthe wel kunnen gebruiken. Hij heeft bij Martin van Geel aangegeven dat hij als buitenspeler wil spelen, terwijl hij juist in deze selectie linksback zou kunnen spelen. Nelom is niet echt een speler die ik hoog heb zitten, ondanks dat hij vast zijn best zal doen. Het komt er alleen niet altijd uit.

Verder heb ik gewoon veel vertrouwen in de technische staf, en leg ik me bij de financiële situatie van Feyenoord neer. We doen het met de spelers die we hebben, proberen het met de jeugd, en als het echt niet meer gaat kun je altijd bekijken wat je kunt besteden aan een speler van buitenaf.

Bovendien, en ik vind persoonlijk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden, mogen de supporters niet verwachten dat we dit jaar net zo hoog gaan eindigen als vorig jaar. Het is mogelijk, zeker, maar niet voor niets is de doelstelling een plaats in de top 5. Dat is te doen, als je zelf niet te veel steken laat vallen, of als AZ en Vitesse (of een eventuele subtopper) ineens gaan presteren.

Ook is het zogenaamde '5-jaren-plan' nog steeds in volle gang. We zitten nu in jaar 2, dus zonder dit seizoen mee te rekenen, hebben we nog 3 jaar om alles op te bouwen om weer structureel mee te doen in de top. Dit lijkt lang, is wellicht ook lang, maar het is nodig.
Volledig mee eens. :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 22:47 schreef Bosifyable het volgende:
Dat meen je niet?! Ben ik nu ook een kenner, net als Renato?
Maar ik mag eerst met bode zijn chaufeuse..!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar ik mag eerst met bode zijn chaufeuse..!!!
bode doet toch iets met kinderen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

bode doet toch iets met kinderen?
Okay, dan maar hopen dat ie Wim2 niet te pakken krijgt..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay, dan maar hopen dat ie Wim2 niet te pakken krijgt..
Wim2? Is toch die gast die steeds post met naaktfoto van zichzelf?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wim2? Is toch die gast die steeds post met naaktfoto van zichzelf?
Klopt, hopelijk verliest ie de strijd met bode niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:20   quote  deeplink  
tumblr_mam4vc528d1r9jlqmo2_r1_250.gif
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:26   quote  deeplink  
Kwam net een foto van bode tegen. Weet niet zeker, maar denk dat het 'm is...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:28   quote  deeplink  
Las zien..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:28   quote  deeplink  
viezeman.jpg

Is ut 'm?
tomson
 tomson - vrijdag 28 september 2012 - 01:31   quote  deeplink  
Vieze man . Ja dat is m..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:31 schreef tomson het volgende:
Vieze man . Ja dat is m..
Dank Tom.
Altijd prettig om het gezicht achter de voetbalkennert te weten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:31 schreef tomson het volgende:
Vieze man . Ja dat is m..
Klopt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 september 2012 - 06:50   quote  deeplink  
Laat Royston Drenthe nu maar komen...
Deze speler hebben we hard nodig in onze selectie!
joboo35
 joboo35 - vrijdag 28 september 2012 - 07:20   quote  deeplink  
Hij komt niet is te duur

Slotje
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 september 2012 - 08:21   quote  deeplink  
Hoe langer hij geen club heeft hoe goedkoper het wordt.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 09:27   quote  deeplink  
Ik leg mee in de pot.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 september 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 08:21 schreef Stylzz het volgende:
Hoe langer hij geen club heeft hoe goedkoper het wordt.
Waarom zou dat zijn? Op amateur basis kan het altijd! Is ie lastig, dan staat ie zo weer buiten ..............
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 22:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom zou dat zijn? Op amateur basis kan het altijd! Is ie lastig, dan staat ie zo weer buiten ..............
Nah, klein salarissie dan. En dan een jaartje naar de psych. En z'n zaakwaarnemert ontslaan.
van geil
 van geil - vrijdag 28 september 2012 - 23:42   quote  deeplink  
zijn zaakwaarnemert is.................................................................................................................................................................................??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WIM2
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 september 2012 - 23:45   quote  deeplink  
hahaha, Van Geil, daar gaat de lay-out!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Er
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:46   quote  deeplink  
moeten
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:46   quote  deeplink  
gewoon
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:46   quote  deeplink  
15
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
posts
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
bij
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
,
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
dan
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
is
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
er
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
niets
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
aan
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
de
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
hand
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Petitie Royston Drenthe moet terug!









0.0071730