BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 12:54   quote  deeplink  
2q2q2hh.png vs 9amxip.png

Datum & tijdstip: Woensdag 26-09-2012 18:45
Locatie: Goffert Stadion, Nijmegen.
Scheidsrechter: Pol van Boekel

Quotering volgens Unibet: Winst NEC 3.60, Gelijk 3.40, Winst Feyenoord 1.95

- NEC -

Voorzitter: Jan van Teeffelen
Trainer: Alex Pastoor
Aanvoerder: Ryan Koolwijk

Laatste 5 wedstrijden:

19-08-2012 NEC - Ajax 1-6 Eredivisie
26-08-2012 NEC - FC Twente 1-3 Eredivisie
01-09-2012 PEC Zwolle - NEC 0-4 Eredivisie
15-09-2012 VVV - NEC 2-2 Eredivisie
22-09-2012 NEC - Willem II 0-0 Eredivisie

Vorm: V-V-W-G-G

NEC is 6 thuiswedstrijden in de Eredivisie zonder overwinning. Laatste thuisoverwinning 01-04-2012 NEC - De Graafschap 2-0.
NEC heeft de afgelopen 2 competitiewedstrijden niet gewonnen.

Topscorers:

Melvin Platje 3
Evander Sno, Ryan Koolwijk 2
Bram Nuytinck, Pavel Cmovs, Michel Breuer 1

Meeste Assists:

Ryan Koolwijk, Sören Rieks, Navarone Foor 2
Michel Breuer, Geert Arend Roorda 1

Clean sheets:

Gábor Babos: 3 in 6 wedstrijden

Afwezig:

Rémy Amieux (geblesseerd), Kevin Conboy (geschorst), Youri Loen (geblesseerd), Stijn de Looijer (geblesseerd)

Laatste basisopstelling NEC:

Babos; Breuer, Van Eijden, Cmovs, Conboy; Koolwijk, Sno, Roorda; Foor, Platje, Rieks.

Laatste bankbezetting NEC:

Sinouh, Will, Pálsson, Van der Velden, George, Ten Voorden, Van den Meiracker.

- Feyenoord -

Voorzitter: Dick van Well
Trainer: Ronald Koeman
Aanvoerder: Stefan de Vrij

Laatste 5 wedstrijden:

26-08-2012 Heracles Almelo - Feyenoord 1-2 Eredivisie
30-08-2012 Sparta Praag - Feyenoord 2-0 Europa League
02-09-2012 Vitesse - Feyenoord 1-0 Eredivisie
15-09-2012 Feyenoord - PEC Zwolle 2-0 Eredivisie
23-09-2012 PSV - Feyenoord 3-0 Eredivisie

Vorm: W-V-V-W-V

Feyenoord is 13 thuiswedstrijden in de competitie ongeslagen. Laatste thuisnederlaag 05-11-2011. Feyenoord-NEC 0-1.
Feyenoord heeft de afgelopen 13 thuiswedstrijden in de competitie steeds gescoord.
Feyenoord heeft 3 uitwedstrijden op rij verloren.
Feyenoord heeft 3 uitwedstrijden op rij niet weten te scoren.

Topscorers:

Lex Immers 2
Sekou Cissé, Daryl Janmaat, Ruben Schaken 1

Meeste Assists:

Ruben Schaken 3
Lex Immers 1

Clean sheets:

Erwin Mulder: 1 in 4 wedstrijden
Kostas Lamprou: 1 in 2 wedstrijden

Afwezig:

Kaj Ramsteijn (niet wedstrijdfit), John Goossens (niet wedstrijdfit), Mitchell te Vrede (niet wedstrijdfit), Stefan de Vrij (geblesseerd), Joris Mathijsen (geblesseerd), Erwin Mulder (geblesseerd).

Geschorst bij een volgende gele kaart:

-

Laatste basisopstelling Feyenoord:

Lamprou; Janmaat, Indi, Mathijsen, Nelom; Clasie, Leerdam, Immers; Verhoek, Pellè, Schaken.

Laatste bankbezetting Feyenoord:

Graafland, Kongolo, Vormer, Mokotjo, Vilhena, Cissé, Fernandez.

Historie Feyenoord tegen NEC

Laatste 5 ontmoetingen:

05-02-2012 NEC - Feyenoord 0-2 Eredivisie
05-11-2011 Feyenoord - NEC 0-1 Eredivisie
15-05-2011 Feyenoord - NEC 1-1 Eredivisie
26-09-2010 NEC - Feyenoord 3-0 Eredivisie
28-03-2010 NEC - Feyenoord 0-0 Eredivisie

Alle ontmoetingen:

Feyenoord - NEC: 38 wedstrijden gespeeld, 25 gewonnen, 9 gelijk, 4 verloren. 68 goals voor, 29 tegen.

NEC - Feyenoord: 40 wedstrijden gespeeld, 24 gewonnen, 5 gelijk, 11 verloren. 74 goals voor, 48 tegen.

Aantal (ex-)Feyenoorders die voor NEC spelen/gespeeld/gewerkt hebben:

Gábor Babos, Jhonny van Beukering, Pieter Collen, Lorenzo Davids, Jan Deinsen, Dani Fernández, John Goossens, Theo de Jong, Hans Posthumus, Ferne Snoyl, Kees van Wonderen

NEC - Feyenoord 0-2 Laatste minuten



Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de.
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 12:58   quote  deeplink  
Maatregelen Koeman!!! Veranderen dat middenveld, Leerdam en Immers eruit flikkeren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:58 schreef MMM het volgende:
Maatregelen Koeman!!! Veranderen dat middenveld, Leerdam en Immers eruit flikkeren.
Laten we het afwachten. Voor mijn part stelt hij dezelfde 11 op, zolang Feyenoord na morgen nog maar nog steeds in de beker zit....

Maar ik verwacht eigenlijk ook wel kansen voor Singh of Vilhena.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 september 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Ik verwacht vooral een andere mentaliteit op het veld.
Geen makke schapen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 september 2012 - 13:55   quote  deeplink  
0-1

Buitenspel doelpunt Pelle, minuut 89!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 25 september 2012 - 14:07   quote  deeplink  
0-2
King - 010
 King - 010 - dinsdag 25 september 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 13:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Laten we het afwachten. Voor mijn part stelt hij dezelfde 11 op, zolang Feyenoord na morgen nog maar nog steeds in de beker zit....

Maar ik verwacht eigenlijk ook wel kansen voor Singh of Vilhena.
Als Koeman met dezelfde 11 aankomt dan kunnen ze het schudden.
Singh ipv Immers en Elabdellaoui ipv Verhoek.

Met Immmers misschien met moeite 0-1
Zonder Immers wordt het 0-3
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Ronald Koeman: 'Ik ga dingen veranderen

Feyenoord-trainer Ronald Koeman gaat wijzigingen doorvoeren in zijn elftal voor de bekerwedstrijd met NEC uit woensdag. Met welke elf hij gaat beginnen houdt de Zaandammer nog voor zichzelf. 'We spelen morgen niet met hetzelfde elftal als tegen PSV. Ik ga dingen veranderen,' aldus Koeman.

De Rotterdammers kregen zondag in Eindhoven met de 3-0 nederlaag een aardige tik. De nieuwelingen bij Feyenoord hadden het die wedstrijd zwaar. 'Ik ben ervan overtuigd dat onze nieuwe spelers Feyenoord waardig zijn,' vertelt Ronald Koeman.

Over de ernst van de blessure van verdediger Joris Mathijsen is het vooralsnog gissen. Middenvelder Tonny Vilhena begint volgens de trainer van de Rotterdammers weer op zijn oude niveau te komen. 'Hij is pas een A-junior en kende wat problemen in zijn spel, maar hij is nu weer terug op het niveau van vorig seizoen.'
Ben benieuwd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:10   quote  deeplink  
John Goossens is deze week nog niet inzetbaar voor Feyenoord tijdens de twee wedstrijden die op het programma staan tegen N.E.C., maar de middenvelder gaat de twee duels wel met bijzondere interesse volgen. Het is altijd leuk om mensen van je oude club weer te zien, zegt Goossens, die deze zomer de overstap maakte van N.E.C. naar Feyenoord. Al had ik natuurlijk graag zelf op het veld willen staan. Wedstrijden tegen je oude club zijn altijd speciaal.

Goossens kwam dit seizoen nog niet in actie voor Feyenoord, in verband met een knieblessure. De middenvelder leek aanvankelijk in de voorbereiding aan te kunnen sluiten bij de selectie, maar kreeg te maken met een terugslag. Ik heb moeilijke momenten meegemaakt de afgelopen maanden, maar nu gaat het echt de goede kant op, zegt hij. Ik hoop volgende week maandag voor het eerst weer minuten te kunnen maken bij Jong Feyenoord/Excelsior.

Woensdag reist Goossens met Feyenoord mee naar Nijmegen, waar hij de bekerwedstrijd tegen N.E.C. vanaf de tribune zal volgen. Hij denkt dat Feyenoord geen makkelijk duel te wachten staat. Het is bekend dat N.E.C. het vaak goed doet tegen topclubs, vertelt hij. Alleen hebben ze dat dit seizoen nog niet echt laten zien. Toch denk ik dat dit N.E.C. niet veel onder doet voor het N.E.C. van vorig seizoen. Ze zijn een paar spelers kwijtgeraakt, maar hebben ook goede spelers gehaald, zoals bijvoorbeeld Evander Sno en Geert Arend Roorda. Wij zullen goed moeten zijn om N.E.C. te verslaan.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040923-999-10010000000003.aspx?utm_source=feyenoord&utm_medium=twitter&utm_campaign=feyenoord+nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 14:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Ben benieuwd!
Ik ook! Tis wel meteen duidelijk waarom Vilhena even wat minder in beeld was, maar nu hij blijkbaar weer op niveau is, kunnen we hem misschien wel meer verwachten in de komende wedstrijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Jan Dirk Stoutenþ@JanDirkStouten

Schaken:'Ik rendeer het beste aan de rechterkant,maar ik heb daar nog niet met de trainer over gesproken. Dat moment kan wel komen.' #necfey
Snees
 Snees - dinsdag 25 september 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Hoop 0-1.
Maar o wee als we verliezen.

Wat dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 15:26 schreef Snees het volgende:
Hoop 0-1.
Maar o wee als we verliezen.

Wat dan?
Dan gaan we kijken wat er fout is gegaan. Of het verwijtbare fouten waren en bij wie de schuld dan ligt.
tomson
 tomson - dinsdag 25 september 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 15:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dan gaan we kijken wat er fout is gegaan. Of het verwijtbare fouten waren en bij wie de schuld dan ligt.
Een berg nieuwe topics dus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 15:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Een berg nieuwe topics dus.
Ik hoop het niet! ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:32   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

John #Goossens zit tegen zijn vorige club NEC nog niet bij de selectie, wel hoopt hij maandag met de beloften te spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:49   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

Onze opstelling: Lamprou; Janmaat, Kongolo, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vormer, Vilhena; Schaken, Pellè en Elabdellaoui #necFEY #praatmee
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 15:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

Onze opstelling: Lamprou; Janmaat, Kongolo, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vormer, Vilhena; Schaken, Pellè en Elabdellaoui #necFEY #praatmee
Singh in plaats van Vormer, zou ik liever zien.

Schaken op rechts, eens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door MMM --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
2-0
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Koeman houdt Immers gewoon weer in de basis, en speelt met Vormer IPV Leerdam wat betekent totaal geen creativiteit op het middenveld... Wat je in uitwedstrijden juist nodig hebt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Wim2 --
Snees
 Snees - dinsdag 25 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:25 schreef Wim2 het volgende:
2-0
Zou wat zijn.Maar met alle ogen op t team zullen ze tot op t bot gemotiveerd zijn.
Dus in heb er wel vertrouwen in.
Snees
 Snees - dinsdag 25 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:26 schreef Wim2 het volgende:
Koeman houdt Immers gewoon weer in de basis, en speelt met Vormer IPV Leerdam wat betekent totaal geen creativiteit op het middenveld... Wat je in uitwedstrijden juist nodig hebt..
Gatsie!!!
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Wim en Snees donder lekker op joh!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:27 schreef Snees het volgende:

[..]

Gatsie!!!
T'is wel de realiteit..
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 15:26 schreef Snees het volgende:
Hoop 0-1.
Maar o wee als we verliezen.

Wat dan?
Totale deceptie... Weer vroegtijdig uit de beker, en weer verloren. We hebben in de laatste 5 wedstrijden al 3 keer verloren op dit moment..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Wim2 --
Snees
 Snees - dinsdag 25 september 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:29 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Totale deceptie... Weer vroegtijdig uit de beker, en weer verloren. We hebben in de laatste 5 wedstrijden al 3 keer verloren op dit moment..
Onnodig zeg ik!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:30 schreef Snees het volgende:

[..]

Onnodig zeg ik!
Een verlies zou volstrekt onnodig zijn, zeker tegen NEC. Maar wanneer Koeman zijn lievelingetjes weer opstelt en die boven supertalenten verkiest is het onvermijdelijk.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 25 september 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Koeman verandert opstelling na harde nederlaag tegen PSV Matthijs Christiaan Tromp | 25 September 2012 om 15:46 | Bron: RTV Rijnmond
Feyenoord heeft zondag uit tegen PSV een flinke 3-0 nederlaag om de oren gekregen. Vooral de nieuwelingen hadden het zwaar tegen de Eindhovenaren. Toch heeft trainer Ronald Koeman vertrouwen in hen. "Ik ben ervan overtuigd dat onze nieuwe spelers Feyenoord waardig zijn." zegt hij tegen RTV Rijnmond.

De trainer van de club uit Rotterdam zegt dat hij niet met dezelfde elf begint aan de bekerwedstrijd tegen NEC van woensdagavond. "We spelen morgen (woensdag, red.) niet met hetzelfde elftal als tegen PSV. Ik ga dingen veranderen", aldus Koeman, die nog niet wil vertellen met welke spelers hij die wijzigingen doorvoert.

De Zaandamse manager heeft ook te maken met de hamstringblessure van Joris Mathijsen, die de verdediger in de wedstrijd tegen PSV opliep. De eerste diagnose gaf aan dat hij een scheurtje in zijn hamstring had, maar de blessure blijkt toch mee te vallen. Feyenoord hoopt Mathijsen in oktober weer terug te zien op het veld, op tijd voor de klassieker tegen Ajax op 28 oktober.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/169822/Koeman_verandert_opstelling_na_harde_nederlaag_tegen_PSV#ixzz27Ug06UNg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 25 september 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Wordt tijd ook
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Goeie Zaankantert!
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Op Twitter zegt Koeman dat er door de pers verkeerde conclusies getrokken word uit de persconferentie..

Dus, geen wijzigingen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 23:32 schreef MMM het volgende:
Op Twitter zegt Koeman dat er door de pers verkeerde conclusies getrokken word uit de persconferentie..

Dus, geen wijzigingen?
Wel wijzigingen.

Stouten vraagt: "Gaan jullie ook iets veranderen na zondag?"
Koeman antwoordt: "Ja, we spelen niet met hetzelfde elftal."

Daar komt geen interpretatie aan te pas. Er gaat tenminste 1 andere speler spelen. Of het grote veranderingen zijn, is afwachten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wel wijzigingen.

Stouten vraagt: "Gaan jullie ook iets veranderen na zondag?"
Koeman antwoordt: "Ja, we spelen niet met hetzelfde elftal."

Daar komt geen interpretatie aan te pas. Er gaat tenminste 1 andere speler spelen. Of het grote veranderingen zijn, is afwachten.
Wel benieuwd dan naar die 'verkeerde conclusies' van de pers.
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 09:24   quote  deeplink  
Clasie en Verhoek spelen niet. Cisse in plaats van Verhoek, pfff..

En Immers laten we weer staan, laf Koeman!!!!!
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 09:26   quote  deeplink  
Ja hoor, Immers niet maar Clasie wel? Met Vormer, Leerdam en Immers heb je drie werkpaarden die totaal geen creativiteit hebben. En Cissé .... Gun Verhoek dan nog meer kansen.

Wat en KUT opstelling...
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Clasie en Verhoek krijgen rust, maar wat dan nog?

Flikker die Immers en Leerdam er is uit.. En dan ook nog Cisse, pfff..
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 09:26 schreef Wim2 het volgende:
Ja hoor, Immers niet maar Clasie wel? Met Vormer, Leerdam en Immers heb je drie werkpaarden die totaal geen creativiteit hebben. En Cissé .... Gun Verhoek dan nog meer kansen.

Wat en KUT opstelling...
Eens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 09:42   quote  deeplink  
De motivatie snap ik wel. Maar hij heeft zich nog niet uitgelaten over de rest van de opstelling.
Dus Clasie en Verhoek spelen niet, maar zie vanavond wel wie wel dan.
bakray
 bakray - woensdag 26 september 2012 - 09:56   quote  deeplink  
ja ik ben een fan van tony en ik snap het ook niet met die cisse die heb ze kansen nu toch wel gehad
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Gvd..weer geen Tony. En Vormer op de plaats van Clasie vind ik ook vreemd. Is die nog moe van het Nederlands elftal ?Vraag ik me af waar Koeman denkt dat de zwakke punten zijn. En we mogen hopen dat Cisse een beetje wakker geschud is anders zitten we vanavond weer naar zo'n dramapot te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Waar halen jullie de opstelling vandaan dan?
Ik lees alleen dat Verhoek en Clasie thuis blijven...
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Als er wel gezegd wordt dat Cisse terugkeert in de basis en ik hoor niks over dat Immers eens "rust" krijgt. Trek waarschijnlijk te snel conclusies idd..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:47 schreef tomson het volgende:
Als er wel gezegd wordt dat Cisse terugkeert in de basis en ik hoor niks over dat Immers eens "rust" krijgt. Trek waarschijnlijk te snel conclusies idd..
Zelfs dat Cisse terugkeert in de basis heb ik nog nergens kunnen zien.
Misschien op de twittert..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 10:55   quote  deeplink  
Overigens zou Immers eens wat rust moeten krijgen, in zijn aannames en voortzettingen :)
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Overigens zou Immers eens wat rust moeten krijgen, in zijn aannames en voortzettingen :)
Ik ben gewoon nog steeds pissig van zondag. Daarom reageerde ik net ook wat impulsief.. Geef Lexie maar eens rust ja want hij was nog niet vergeten hoe het burgers flippen bij mac ging. Zou ik toch liever voetballen...
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zelfs dat Cisse terugkeert in de basis heb ik nog nergens kunnen zien.
Misschien op de twittert..
'Clasie krijgt rust, Cissé voor Verhoek'

Ronald Koeman kondigde gisteren tijdens de persconferentie al veranderingen aan in zijn basisopstelling ten opzichte van het verloren duel tegen PSV. De oefenmeester lijkt te kiezen voor twee opmerkelijke wijzigingen. Sekou Cissé krijgt woensdagavond de voorkeur boven aanwinst Wesley Verhoek. Jordy Clasie krijgt bovendien rust en Ruud Vormer zal op zijn positie starten, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Terence Kongolo neemt vanzelfsprekend de positie over van de geblesseerde Joris Mathijsen.
Ruben Schaken kan door de basisplaats van collega-aanvaller Cissé in het bekerduel van vanavond starten vanaf zijn voorkeurspositie: rechtsbuiten. Door de komst van Verhoek werd Schaken de afgelopen twee weken aan de linkerkant geposteerd, een plek waar hij veel minder rendeert. De 30-jarige voetballer zal tegen NEC vermoedelijk de aanvoerdersband dragen.

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/19717- ... oek--.html
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Lamprou; Janmaat, Kongolo, Indi, Nelom; Vormer, Leerdam, Immers; Schaken, Pelle, Cisse

Verwacht ik, afgaande op de berichten.. Zou triest wezen. 0 creativiteit
craven
 craven - woensdag 26 september 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 11:45 schreef MMM het volgende:
Lamprou; Janmaat, Kongolo, Indi, Nelom; Vormer, Leerdam, Immers; Schaken, Pelle, Cisse

Verwacht ik, afgaande op de berichten.. Zou triest wezen. 0 creativiteit
hoop t nie
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 26 september 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Hoe kan je nou je beste speler rust geven???
Beker zeker weer niet belangrijk!??
craven
 craven - woensdag 26 september 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 12:35 schreef hoogvliet010 het volgende:
Hoe kan je nou je beste speler rust geven???
Beker zeker weer niet belangrijk!??
mwah hij mag van mij wel rusten als dat nodig is, lijkt mij echter dat je als speler gebrand ben om te vlammen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)









0.0069510