BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Will teleurgesteld na Feyenoord: 'Kwaliteiten onvoldoende benut'

Voor het eerst dit seizoen maakte hij officiële speelminuten. En dan direct 120, eigenlijk 121. Nathaniel Will had het zijn trainer echter lastiger willen maken. "Ik kon mijn kwaliteiten onvoldoende benutten."

11724_1348697767_will-nathaniel.jpg

Dat vertelde de 23-jarige rechtervleugelverdediger van NEC tegenover ELF Voetbal. Vanwege een schorsing van Kevin Conboy werd Michel Breuer doorgeschoven naar linksback, waardoor er aan de andere zijde een plekje vrijkwam. "Het was effe wennen", gaf hij over zijn optreden, die uitliep in een 2-3 nederlaag na verlenging.  "Ik heb dit seizoen nog geen minuut gespeeld. Maar ik had er wel zin in, was fit. Het was lekker."
Hij kende zijn opdracht. "Dat is gas geven en dan maar kijken waar het schip strandt. Maar voor rust ben ik alleen maar aan het verdedigen geweest. Dat is niet overeenkomstig mijn kwaliteiten. Ik kom graag mee op, maar daar kreeg ik geen mogelijkheid voor. In de tweede helft gingen we beter voetballen."
"In de verlenging stroomde bij elke speler de krachten weg. Maar het is echt sneu dat dan in de laatste minuut de winnende treffer voor Feyenoord valt. Het is zonde. Ze verdienden het eigenlijk niet echt. We kregen voldoende kansen om er zelf eentje te maken." Of hij zaterdag in De Kuip, waar Feyenoord opnieuw als tegenstander optreedt, opnieuw in de basis zal staan? "Ik had het de trainer graag lastiger gemaakt, maar ik heb mijn kwaliteiten helaas onvoldoende kunnen laten zien."
Bron:Elfvoetbal 
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 27 september 2012 - 14:45   quote  deeplink  
jullie geven wel af op koeman maar als je geen betere spelers tot je beschikking heb zie van basten bij heerenveen? blijfdt zeggen dat eerste doelpunt tegen kwam van die nietsnut pelle. die kan er geen reet van zet daar voorin de plaats een jeugt speler. wil voor het volgende seisoen bijtekenen daar trap ff toch niet in.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Geef Pelle nog de kans Jan, die moet ook zijn draai vinden, meerdere trainers op de Nederlandse velden zien het in hem zitten, mag toch aannemen dat we van hun voetbalintellect uit mogen gaan..
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Cisse beviel me wel goed.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:04 schreef Wim2 het volgende:
Cisse beviel me wel goed.
Waarom geef je hem dan een onvoldoende in het spelersklassement topic, terwijl andere je daar schijnbaar beter bevallen..
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom geef je hem dan een onvoldoende in het spelersklassement topic, terwijl andere je daar schijnbaar beter bevallen..
Omdat het ik het nog lang niet voldoende vind. Maar ik zie een stijgende lijn..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Heb hem slechter zien spelen inderdaad..
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:
Heb hem slechter zien spelen inderdaad..
Mooi dat we het eens zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 01:05   quote  deeplink  
NEC geïrriteerd over vele Feyenoorders in thuisvakken

600x400-bb-1167351.jpg

N.E.C. Nijmegen heeft via de officiële clubwebsite haar frustratie geuit over de doorverkoop van kaartjes voor de thuisvakken aan supporters van Feyenoord. In het bekerduel tussen beide voetbalclubs zaten aanhangers van Feyenoord door het gehele stadion verspreid. N.E.C. voelt zich nu genoodzaakt om maatregelen door te voeren om die doorverkoop te belemmeren. Lees hieronder de gehele verklaring.
Extra maatregelen tegen Feyenoord supporters in de "thuis" vakken
Tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord zijn veel supporters van de tegenstander buiten het uitvak gesignaleerd. Feyenoord supporters wonen verspreid door het gehele land. We zien dan ook dat veel fans uit Nijmegen en omstreken naar deze wedstrijden komen.
Er zijn tijdig de noodzakelijke maatregelen getroffen om dit onder controle te houden. Aangezien het stadion niet uitverkocht was is een buffer gemaakt naast het uitvak. Er zijn vervolgens verschillende Feyenoord-supporters zijn in deze buffer geplaatst en de kaarten zijn ingenomen.
Deze kaarten zijn geanalyseerd en we moeten helaas concluderen dat deze door CC/SCC houders, KNVB en sponsoren zijn aangekocht.
Om deze risico's in de toekomst tegen te gaan hebben wij besloten om verschillende clubcards te blokkeren. Daarnaast worden diverse seizoenkaarthouders aangeschreven met de mededeling dat zij voor de wedstrijden tegen Feyenoord geen extra kaarten meer kunnen bijkopen.
De KNVB zal een brief van ons ontvangen aangezien zij ook hun kaarten aan Feyenoorders verstrekken en dit tot problemen leidt.
Wij willen benadrukken dat wij geen kaarten aan Feyenoord supporters, buiten het uitvak, verkopen en dat ons doel is om de vakken te verkopen aan N.E.C. supporters.
Wij kunnen het helaas niet tegen gaan dat mensen (al dan niet via internet) kaarten kopen met hun (S)CC kaarten voor Feyenoord-aanhangers, maar willen wel benadrukken dat iedereen verantwoordelijk is voor de aankoop van elke kaart op zijn of haar naam.
Feyenoord heeft een landelijke dekking, dus ook in Nijmegen. We zien dus ook dat veel fans uit Nijmegen en omstreken naar deze wedstrijden komen.
Bron:FR12
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 11 oktober 2012 - 06:28   quote  deeplink  
Tja in welk stadion zitten er geen Feyenoord supporters in thuisvakken
Vorig jaar de graafschap ook volgens mij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)









0.0112369