|
|
Snees
|
|
|
quote: Nee was niet zijn fout..dat zal je nog wel horen.Maar vooral van Pelle. |
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
Maar we gaan zeker winnen! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Tot de 16 gaat het goed, daarna is het echt een DRAMA! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Janmaat schoot tegen hem aan..d:-)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:18 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ja, die bal er niet in koppen. Al was de kopbal niet zo erg als die van van Haaren 2 seizoenen terug tegen Willem II. AUWWWWW.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Twijfel er ook niet aan.. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
nu ik heb wel me twijfels |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu gaat het verschil gemaakt worden! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Nou is al mijn vertrouwen in Koeman echt weg !!! Fucking Fernandez |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
koeman is totaal de draad kwijt...
beste man eraf............ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb je alles gehad, komt hij erin.. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Weet je wat je dan doet.Dan haal je degene eruit die het meest doelgericht is. Wat een Kuttrainer is dat geworden! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
krijgen we dat ook nog en haal die immers er af |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Niet Fernandez...
Blind renpaard. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:24 schreef Snees het volgende:Weet je wat je dan doet.Dan haal je degene eruit die het meest doelgericht is. Wat een Kuttrainer is dat geworden! Jij met je anti - Koeman.
Zat je ook zo te zeiken toen we tweede werden? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
We hebben in de selectie echt wel spelers waarmee je DIT psv en DIT nec kan verslaan.Aan koeman was de taak ze op te stellen. Maar blijkbaar kan of wil deze man het niet. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ziet er naar uit dat het verlengen wordt. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: nee..dat was t jaar dat we wel vooruit kwamen.
En jij juicht als je 8eruit gaat of kijk je als een mak hondje toe hoe je baasie het allemaal doet? IK NIET IK BEN FEYENOORDER! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
laat ze aub verliezen ik ben zo anti koeman geworden in ene paar dagen ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: quote: Klopt niet helemaal. Anti Koeman betekent dus niet dat je Feyenoord het doorgaan in de beker niet gunt. Gekkie. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En dan breng je die nietsnut van een Fernandez ... |
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:28 schreef Snees het volgende:[..] nee..dat was t jaar dat we wel vooruit kwamen. En jij juicht als je 8eruit gaat of kijk je als een mak hondje toe hoe je baasie het allemaal doet? IK NIET IK BEN FEYENOORDER! De enige echte Feyenoorders staan nu in Nijmegen op de tribune en zingen hun club toe.....respect voor die gasten! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
maar de feyenoord supporters hjoor je altijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker verlengen. We houden het spannend. Straks nog wat blessures erbij of zo. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:32 schreef pacmania het volgende:[..] De enige echte Feyenoorders staan nu in Nijmegen op de tribune en zingen hun club toe.....respect voor die gasten! Oh kut, en ik zit thuis met m'n abbonnementje Eredivisie Live. Geen echte Feyenoorder dus :( |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Triest dit.. Niks normaals gecreƫerd |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
zijn ze nou achterlijk?15 seconden geef godverdomme die kbal voor die kpot als je nog 15 kseconde te spelen heb
Come On kklunsen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:30 schreef Bosifyable het volgende:[..] [..] Klopt niet helemaal. Anti Koeman betekent dus niet dat je Feyenoord het doorgaan in de beker niet gunt. Gekkie. Soms stappie terug en 3 vooruit. Hessus. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Iets positiever mag wel. We hebben twee keer gescoord in een uitwedstrijd! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Maar op de internet wordt koeman zn ontslag al op sommige sites geeist. Can you stop that :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:32 schreef pacmania het volgende:[..] De enige echte Feyenoorders staan nu in Nijmegen op de tribune en zingen hun club toe.....respect voor die gasten! Zeker respect, verders onzinpost.. |
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
quote: Ik ook en heb al 20 jaar een seizoenkaart maar dan nog heb ik het meeste respect voor degenen die een heel jaar door met hun club meereizen....door dik en dun |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nec was gewoon beter de tweede helft...
de eerste helft andersom omdat nec dat met 1-0 toestond..... |
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Nee , pas als Lex 2x in eigen doel schiet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gvd als je keeper bent mag je een bal ook vastpakken hoor ! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Goede grap van koeman.ik geloofde hem bijna toen hij zei dat tonny eraan kwam. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb jij je kattebrokjes niet op lion..?? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Janmaat jonge ... Ben je blind of gewoon motorisch gestoord? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Lig een deuk als ik Pelle zie. Zelfs Andre hoekstra had meer controle over de bal. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: De nieuwe lijdensweg alleen met een Pelle en Koeman fetisj. |
|
|
|