|
|
Snees
|
|
|
quote: En vormer en verhoek en mathijssen fetisj.En er lopen zoveel miskopen.ik vergeet er vast een aantal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Je bent vergeten jezelf weg te gooien.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Als t panenca`tjes zijn heeft ie een kans.Als ze niet te hoog worden gestift. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat zijn dat toch voor corners. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoeveel aanvoerders verslijten wij in 1 jaar? Vlaar, De Vrij, Clasie, Mathijsen, Schaken en nu BMI.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Houtman was de laatste die uit een corner scoorde. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Heeft mn krediet nog een jaar.Heeft vorig jaar goede dingen gedaan(wat moest moest) En dit jaar heeft ie veel verkeerde beslissingen genomen. Maar de aankomende contractbesprekingen met deVrij en Tonny bezorgen me een glimlach :) |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Maar om van koeman(zn laffe daden) af te zij wil ik best de beker opofferen/investeren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En Koeman heeft vorig jaar geen goede dingen gedaan waardoor hij meer krediet verdient dan hij nu heeft bij jou? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ik hoop niet dat het penalty's gaan worden |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Slecht voor je hart? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:51 schreef Bosifyable het volgende:En Koeman heeft vorig jaar geen goede dingen gedaan waardoor hij meer krediet verdient dan hij nu heeft bij jou? Normaal wel.Maar als je in zo korte tijd zo vaal opzichtig blundert dan wordt het lastig hem niet te veroordelen.
ok pingels. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
zoiets en met lamprou omdat hij z kleine is kan hij ze moeilijker tegenhouden in mijn ogen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haal die Nelom nou eens weg.. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Jezus Nelom zeg!!!!! kom op man!! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Net deze 11 mag je echt blij zijn dat je het tot pingels heb weten te beperken. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:51 schreef Bosifyable het volgende:En Koeman heeft vorig jaar geen goede dingen gedaan waardoor hij meer krediet verdient dan hij nu heeft bij jou? Neemt niet weg dat hij spelers maar blijft opstellen die totaal niet functioneren (vooral immers) En als je dan een vilhena op de bank hebt zitten zakt mijn broek daar ook van af . |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:54 schreef Snees het volgende:[..] Normaal wel.Maar als je in zo korte tijd zo vaal opzichtig blundert dan wordt het lastig hem niet te veroordelen. ok pingels. Opzichtig blundert door..? Slechte wissels? Verkeerde opstellingen, in de ogen van de supporters, die het allemaal beter weten?
Technische staf bestaat uit meer dan Koeman alleen. Hij is wel eindverantwoordelijke, maar als je dan toch een hetze begint, zouden van Gastel en van Bronckhorst natuurlijk ook geslachtofferd moeten worden. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 20:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] Opzichtig blundert door..? Slechte wissels? Verkeerde opstellingen, in de ogen van de supporters, die het allemaal beter weten? Technische staf bestaat uit meer dan Koeman alleen. Hij is wel eindverantwoordelijke, maar als je dan toch een hetze begint, zouden van Gastel en van Bronckhorst natuurlijk ook geslachtofferd moeten worden. Hij is toch eindverantwoordelijke ! Hij laat immers maar doorkloten , en wisselt cisse voor Fernandez . Achabar en vilhena krijgen maar geen kansen. Daar mag ik toch best mijn vraagtekens bij zetten ??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 21:00 schreef lion1 het volgende:[..] Hij is toch eindverantwoordelijke ! Hij laat immers maar doorkloten , en wisselt cisse voor Fernandez . Achabar en vilhena krijgen maar geen kansen. Daar mag ik toch best mijn vraagtekens bij zetten ??? Doe wat je wilt, ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik probeer me alleen te verplaatsen in Snees, en andere tegenstanders, maar kan me er nog steeds niet in vinden. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik was bij de 1-0 in slaap gevallen en werd ineens door de 2-2 wakker Had net zo goed kunnen blijven slapen Eerste wedstrijd van t seizoen leuk en met de week werd steeds slechter |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
ok boys..Blijf koeman steunen he.Hij rekent op jullie. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 21:01 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik was bij de 1-0 in slaap gevallen en werd ineens door de 2-2 wakker Had net zo goed kunnen blijven slapen Eerste wedstrijd van t seizoen leuk en met de week werd steeds slechter Mee eens.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
wat een boutpot van Feyenoord! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Die immers zo slecht vandaag, geef die jongen rust! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff, Hoe slecht kun je spelen... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
waarom haalt hij cisse eruit= |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
echt met dit elftal ga je het niet bij de top 5 halen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op nog 5 minuten, maak het nu af aub.. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Die Fernandez speelt zo triest slecht. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
tweede jaar achter elkaar in een vroeg stadium uit de beker |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ik hoop echt dat ze nu ng gaan scoren want anders is het niet goed voor me bloeddruk en hartslag dnek ik |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Mag ik jouw glazen bol even lenen? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoekschop ik houdt mijn hart vast... |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Verhoek is wel een logische wissel met de pingels.Wel raar dat clasie niet is gebracht en cisse eruit is gehaald met het oog op de pingels. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een irritante dugout zo dicht op het veld, je ziet de bal niet eens of die over de lijn is of niet. |
|
|
|