BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:13 schreef el-loco het volgende:
ik ga met fey020 3 dagen
3 dagen wat naar Rotterdam..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:20 schreef Snees het volgende:

[..]

+1
(Knap om zo lang vertrouwen in immers te houden)
Jij bent makkelijk over te halen zeg..
Hopenlijk is de ban voor Lexie nu gebroken..
el-loco
 el-loco - woensdag 26 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
=
el-loco
 el-loco - woensdag 26 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
yep 3 dagen in een hotel
el-loco
 el-loco - woensdag 26 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
net als verleden jaar!
el-loco
 el-loco - woensdag 26 september 2012 - 21:22   quote  deeplink  
ik denk dat het goed is
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij bent makkelijk over te halen zeg..
Hopenlijk is de ban voor Lexie nu gebroken..
Als ik jullie niet over kan halen,laat ik mezelf overhalen.
el-loco
 el-loco - woensdag 26 september 2012 - 21:24   quote  deeplink  
niet dan=
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Die Verhoek komt met corner ook niet hoger dan 20cm he...
Wat een thriller en wat een verdriet heb ik van dit Feyenoord..

Dit was waanzinnig slecht maar we hebben gewonnen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:21 schreef el-loco het volgende:
net als verleden jaar!
Ik nad er van gehoord ja, kom vooraf ff langs op Varkenoord M, beregezellig..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 26 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:19 schreef Wim2 het volgende:
Volgende week zo spelen:

---------Lamprou---------
Janmaat-BMI--Kongolo-Nelom
---Vormer--Vilhena--Clasie
---------Immers----------
------SCHaken--Pelle
Pelle rendeert niet echt in een 4-4-2 denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Immers knalt Feyenoord in slot verlenging naar derde ronde

media_xll_1367312.jpg

Feyenoord heeft woensdagavond in Nijmegen op de valreep de derde ronde in het KNVB-bekertoernooi gehaald. In de extra tijd van de verlenging hielp Lex Immers de Rotterdammers aan de zwaarbevochten zege: 3-2. De stand na de normale speeltijd was 2-2.

media_l_1367314.jpg

Voor Feyenoord kwamen ook Terence Kongolo (1-1) en Sekou Cissé (1-2) tot scoren. De doelpunten van NEC kwamen op naam van Kongolo (eigen doel) en invaller Leroy George. Beide ploegen ontmoeten elkaar toevallig zaterdag in de eredivisie opnieuw, maar dan in De Kuip.
Bron:AD
el-loco
 el-loco - woensdag 26 september 2012 - 21:28   quote  deeplink  
drie dagen op stap
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:28   quote  deeplink  
LEXIE IMMERS
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:28 schreef el-loco het volgende:
drie dagen op stap
Dan maak je die wedstrijd toch ook maar half mee..
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 26 september 2012 - 21:30   quote  deeplink  
net terug gewonnen??
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 26 september 2012 - 21:30   quote  deeplink  
JAAA GEWONNEN!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:30 schreef albert ten vrijde het volgende:
net terug gewonnen??
Was je je net kwijt dan Albert..??
TheMenace
 TheMenace - woensdag 26 september 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Mooi voor lexi en ons!
wat een ellende we moeten zelfs blij zijn als feyenoord van met alle respect nec wint.

maja een verdiende onverwinning (met matig spel) met weer een k scheids want feyenoord had alweer een penalty moeten hebben

Come On Feyenoord!
TheMenace
 TheMenace - woensdag 26 september 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:15 schreef tomson het volgende:
Gewoon een kutwedstrijd die we als Duitsers gewonnen hebben....
daar kan je wat van leren schat en trouwens duitsers hebben kwaliteit schat dat zag je op het ek maar duitsland deed het rustig aan met nederland want het had zo 5-0 kunnen worden.dat vonden ze zielig voor buurland nederland

kein geloel fubball spielen

come on feyenoord\!
ps koeman was goed geirriteerd en boos en liet dat goed merken zoals dat hoort!goed zo koetje.gewoon je laten gelden als het niet loopt en mensen lopen te kutten.bij vrije trappen moet je jezelf maar wisselen in het veld of leer ze eens goed te trappen die homo's....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Handbal verdediging van NEC.
Tegen goals onnodig.

Volgende wedstrijd weer een stapje beter.
Bij vlagen best redelijk, over t algemeen veel te traag.
Omekees
 Omekees - woensdag 26 september 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Grappig om te zien dat ieders mening meteen om kan slaan.
Eerst was het bij de meesten van; Immers oprotten!
En nu; Immers!!!!! niks wisselen enz..
Alexmem
 Alexmem - woensdag 26 september 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Volgens Koeman een van de beste wedstrijden van het seizoen ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:48 schreef Alexmem het volgende:
Volgens Koeman een van de beste wedstrijden van het seizoen ...
Zegt veel over de andere wedstrijden
Alexmem
 Alexmem - woensdag 26 september 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Het zegt ook veel over de visie van Koeman. Als twee van je 3 middenvelders niet kunnen voetballen, dan kan je toch nooit een goede wedstrijd spelen? Die Leerdam kan niks (niet passen, niet afronden, niet gericht koppen, geen snelheid, geen kracht) en Immers kan voetballend ook gewoon nog niet mee.
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
triest is het ,,,heel triest......

je beleid beschermen ten koste van FEYENOORD>
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Kongolo: 'Mijn doelpunt was een soort hakje'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F39%2Ffull%2F309_1348687813_necfey.jpg&key=7ffe783b6103288bd2b557fc31c7c252881dbc23&method=fill&size=560x373

Terence Kongolo was woensdagavond trefzeker voor zijn werkgever, maar hielp ook NEC Nijmegen een handje. Tijdens het bekerduel scoorde de Feyenoord'er een eigen doelpunt, maar herstelde die fout later door zelf te scoren. De Rotterdammers wisten via de verlening een plek in de volgende ronde af te dwingen. 

"Mijn doelpunt was een soort hakje. Ik schaafde hem. Met rechts. Hoe vaak ik met mijn mindere been gescoord heb? Volgens mij heb ik nog nooit gescoord met rechts", liet de jonge verdediger na afloop weten tegenover ELF Voetbal. 

De linksbenige Kongolo stond aan de rechterkant in het centrum achterin. Martins Indi, ook linksbenig, op links. Terwijl die meer ervaren is. "De trainer wilde dat zo. Dat vond ik niet erg. Ik heb in de B1 en in Oranje onder 19 vaak op rechts in het centrum gespeeld."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Martins Indi: "Iedereen dacht al aan strafschoppen"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fbruno-martins-indi(feyenoord)(2).jpg&key=bc77688da5883cb704ec3cdf2188f73d9fc3ae22&tt=XL

Bruno Martins Indi was woensdagavond na afloop van de bekerwinst bij NEC zeer opgelucht. De verdediger van Feyenoord leek met zijn ploeg af te stevenen op een strafschoppenreeks, maar Lex Immers voorkwam dit door in de laatste minuut van de blessuretijd de 2-3 tegen de touwen te schieten.

"In de tweede helft en in de eindfase speelden we niet echt goed, maar gelukkig hebben we uiteindelijk nog kunnen winnen", reageerde Martins Indi na afloop van het duel tegenover Eredivisie Live. "Zij brachten Leroy George in en hij was erg gevaarlijk met zijn linkerbeen."

"In principe dacht iedereen aan penalty's. Maar we toonden veerkracht en uiteindelijk valt die goal door Lex. Het was echt een doelpunt voor Lex", aldus de lachende Oranje-international.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Koeman: verdiende zege voor Feyenoord

Ronald Koeman was na afloop voor de camera van Eredivisie Live blij met de bekerzege. Ik vond dat Feyenoord beter en gevaarlijker was. We hebben verdiend gewonnen. De eerste was een ongelukkige tegengoal. Dan is het knap dat de ploeg zich goed herstelt. Ik vond zelfs dat het voetballend een van de betere wedstrijden van ons was. Alleen een stukje extra scherpte, agressiviteit voor de goal ontbrak.

Mooi dat Immers de beslissende maakt. Hij gaat steeds beter voetballen, ook tussen de linies in. Hij was ook wel een paar keer slordig vandaag. Maar hij geeft altijd 100% voor het team. Hij stond e[r vanavond en is gewoon belangrijk voor dit Feyenoord. Dat is alleen maar goed voor Lex zelf en voor Feyenoord.

Bron : Feyenoord netwerk
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:
Koeman: verdiende zege voor Feyenoord

Ronald Koeman was na afloop voor de camera van Eredivisie Live blij met de bekerzege. Ik vond dat Feyenoord beter en gevaarlijker was. We hebben verdiend gewonnen. De eerste was een ongelukkige tegengoal. Dan is het knap dat de ploeg zich goed herstelt. Ik vond zelfs dat het voetballend een van de betere wedstrijden van ons was. Alleen een stukje extra scherpte, agressiviteit voor de goal ontbrak.

Mooi dat Immers de beslissende maakt. Hij gaat steeds beter voetballen, ook tussen de linies in. Hij was ook wel een paar keer slordig vandaag. Maar hij geeft altijd 100% voor het team. Hij stond e[r vanavond en is gewoon belangrijk voor dit Feyenoord. Dat is alleen maar goed voor Lex zelf en voor Feyenoord.

Bron : Feyenoord netwerk
zijn straatje schoonwassen ten koste van Feyenoord.....TRIEST
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Koeman: 'Had strafschoppennemers al opgeschreven'

600x400-ev-1162534.jpg

Terwijl Ronald Koeman op de bank al een lijstje aan het maken was van de vijf spelers die in de strafschoppenserie achter de bal zouden moeten gaan staan, schoot Lex Immers woensdag in de slotminuut van de verlenging het winnende doelpunt binnen. Ik had net de eerste twee letters van Immers opgeschreven, glimlachte Koeman na afloop van de wedstrijd. Dat Lex het winnende doelpunt maakt is goed voor hem en goed voor Feyenoord.
Koeman noemde de overwinning van Feyenoord verdiend, op basis van in totaal 120 minuten voetbal. We waren de betere ploeg, alleen moet je de overwinning dan wel zelf zien af te dwingen, zei de trainer. N.E.C. speelde vrij defensief en werd bovendien geholpen door de snelle voorsprong. Toch kwamen wij er voetballend af en toe goed door. We waren alleen bij momenten niet scherp genoeg.

De opluchting na afloop was na de overwinning ook bij de technische staf groot. We willen dit seizoen graag wat langer in het bekertoernooi blijven dan vorig jaar, dus natuurlijk zijn we hier blij mee, stelde Koeman.

Feyenoord kan zich na de overwinning in Nijmegen direct gaan richten op de competitiewedstrijd die aanstaande zaterdag wordt gespeeld. Dan is opnieuw N.E.C. de tegenstander. Koeman: We hebben allebei 120 minuten voetbal in de benen, dus misschien zullen sommige spelers zaterdag nog niet helemaal fris zijn. Gelukkig hebben wij een grote groep, dat is het met oog op die wedstrijd niet nadelig.
Bron:FR12
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Blij dat we door zijn maar voetballend was het gewoon weer veel te mager. Eerste helft wel sterker maar dat kwam doordat NEC achteruit ging lopen na de vroege 1-0. Weer veel te weinig gecreëerd. Mooie goal van Immers maar verder voegde hij weer niks toe, gelukkig maakt hij dan de winnende.

Nelom en Lamprou bij de 2-2, ongelooflijk..

En hoe is het mogelijk dat Koeman die Fernandez blijft brengen? Omar is toch ook een buitenspeler..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:20 schreef van geil het volgende:

[..]

zijn straatje schoonwassen ten koste van Feyenoord.....TRIEST
Voetballend een van de betere wedstrijden, nou nou..dat beloofd wat..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Blij dat we door zijn maar voetballend was het gewoon weer veel te mager. Eerste helft wel sterker maar dat kwam doordat NEC achteruit ging lopen na de vroege 1-0. Weer veel te weinig gecreëerd. Mooie goal van Immers maar verder voegde hij weer niks toe, gelukkig maakt hij dan de winnende.

Nelom en Lamprou bij de 2-2, ongelooflijk..

En hoe is het mogelijk dat Koeman die Fernandez blijft brengen? Omar is toch ook een buitenspeler..
En Omar mag nu toch zachtjes aan de naweeën van de ramadan kwijt zijn..
Omekees
 Omekees - woensdag 26 september 2012 - 22:25   quote  deeplink  
We hadden veel balbezit en konden makkelijk rond spelen, maar daar bleef het bij. Amper kansen, paar half kansloze voorzetten en 20000 corners waarvan er niet 1 !!!!!!!!! gevaarlijk was.. Laten we alsjeblieft nou eerst maar eens goed op corners gaan trainen. Als je er zoveel krijgt........
Matige wedstrijd met een hele matige Pelle en een uitblinkend verdedigingsduo! Goed gedaan Bruno en Kongolo!
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Geen beste wedstrijd, moeten nu wel de punten pakken dit weekend!
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voetballend een van de betere wedstrijden, nou nou..dat beloofd wat..
kom op he,,,,
vanaf de 45 e minuut was t niet om aan te zien.........

nec ging voetballen en t middenveld werd voetballend overklast.........
n tweemans middenveld overigens...
immers staat meestal achter Pelle....
t is echt ado nivo geworden,,,,maar goed ,,,die zijn ook ns vijfde geworden...
ik vind t schandalig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Pelle was juist niet matig. Wel in de afronding.
NEC speelde enorm verdedigend.
Persoonlijke fouten en pech maakte deze wedstrijd moeilijker dan nodig.

Maar goed t moet veel beter nog.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 26 september 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Even een quote van Schaken; #Schaken: ,,We hadden wat goed te maken na PSV. Dat is gelukt. We hebben hartstikke goed gespeeld."

Wat een oogkleppen. Of denkt ie dat we achterlijk zijn?
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 22:31   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk inderdaad..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Ik vind sommigen ook wel erg negatief hoor.
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 22:33   quote  deeplink  
We speelde als een uitgebluste veteranen ploeg.. Ben tevreden met het resultaat als het vooraf 2-3 zou worden had ik getekend maar over het spel ben ik absoluut niet tevreden. En zit gewoon te weinig voetbal in de ploeg. Vilhena zou al een hoop oplossen.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 26 september 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:25 schreef Wim2 het volgende:
Geen beste wedstrijd, moeten nu wel de punten pakken dit weekend!
Voetballend moet het beter, maar als we zaterdag winnen (en daar ga ik van uit), dan hebben we gewoon 4 punten meer dan vorig seizoen. Resultaat blijft heilig..
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind sommigen ook wel erg negatief hoor.
Ik vond het matig. Weinig gecreëerd, passing vaak slordig. Ze moeten niet tevreden zijn qua spel, dat lijd tot stilstand.

Maargoed gewonnen, zaterdag weer winnen!
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind sommigen ook wel erg negatief hoor.
mij ook waarschijnlijk,,,,
maar ik garandeer je,,,dat er veel en veel meer inzit...........
echter de beleidsvoering wordt door Koeman en van Geel gerechtvaardigt.......
op n tenenkrommende manier......
ben t lang niet altijd met de kromme eens,,,,maar in zijn laatste colum was alles raak.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 26 september 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:25 schreef Wim2 het volgende:
Geen beste wedstrijd, moeten nu wel de punten pakken dit weekend!
Wim, heb je een voorspelling voor zaterdag?
TheMenace
 TheMenace - woensdag 26 september 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:30 schreef Alexmem het volgende:
Even een quote van Schaken; #Schaken: ,,We hadden wat goed te maken na PSV. Dat is gelukt. We hebben hartstikke goed gespeeld."

Wat een oogkleppen. Of denkt ie dat we achterlijk zijn?
haha ik denk dat hij feyenoordoogkleppen op heeft naja dat hebben wij ook een beetje alleen het was matigjes alhoewel feyenoord wel de betere was (zoals het hoort)wat hij bedoeld denk ik eigenlijk.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door TheMenace --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vond het matig. Weinig gecreëerd, passing vaak slordig. Ze moeten niet tevreden zijn qua spel, dat lijd tot stilstand.

Maargoed gewonnen, zaterdag weer winnen!
+1
TheMenace
 TheMenace - woensdag 26 september 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vond het matig. Weinig gecreëerd, passing vaak slordig. Ze moeten niet tevreden zijn qua spel, dat lijd tot stilstand.

Maargoed gewonnen, zaterdag weer winnen!
+10
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Pastoor: 'Zaterdag herkansing tegen Feyenoord'

Een nederlaag doet altijd pijn. 'Maar verliezen in de laatste seconde van de verlenging is helemaal waardeloos. Dat maakt nog meer emoties los', zei NEC-trainer Alex Pastoor na het enerverende bekerduel tegen Feyenoord (2-3).
De coach van NEC heeft met zijn ploeg sinds 1 april dit jaar in Nijmegen niet meer gewonnen. 'Maar ik kan mijn spelers nu niets verwijten. Ze hebben gestreden voor wat ze waard waren. Het was een slijtageslag. In de tweede helft leek het zelfs even onze kant op te gaan. Maar het zat op de beslissende momenten net niet mee. Zaterdag krijgen we in De Kuip tegen Feyenoord een herkansing. Als we met dezelfde instelling spelen, kunnen we misschien revanche nemen voor deze nederlaag.'

600x200-bb-1167342.jpg

Leroy George: 'Feyenoord aankomend weekend dan maar pakken'
Bij zijn allereerste balcontact was het raak tegen Feyenoord. Net na de 2-1 van de Rotterdammers gaf Navarone Foor namelijk een voorzet richting de tweede paal, waar invaller Leroy George de
2-2 kon binnenkoppen. Voor een bevredigend resultaat zorgde het uiteindelijk niet, aangezien
Feyenoorder Lex Immers in de allerlaatste seconde van de verlenging de beslissende 2-3
binnenknalde. Weg goede gevoel over een prima invalbeurt dus?
George: "Het is dubbel. Voor mezelf ben ik blij dat het persoonlijk lekker ging, maar met het uiteindelijke resultaat ben ik natuurlijk niet blij. Voor mij was het natuurlijk een stuk fijner voetballen nadat mijn eerste balcontact direct een doelpunt opleverde. Dat is lekker binnenkomen."

Dit seizoen moet George het tot dusverre hebben van invalbeurten: "Het is natuurlijk niet leuk om op de bank te zitten. Maar de trainer is ergens mee bezig en heeft daarvoor op het moment vertrouwen in andere spelers. Aan mij dan de taak om in de minuten die ik krijg mijn stinkende best te doen." Dat deed George tegen Feyenoord, maar ook hij kon niet voorkomen dat het in de reguliere speeltijd bij 2-2 bleef en er dus een verlenging aan te pas moest komen om een beslissing te forceren. Net toen iedereen in de Goffert zich opmaakte voor een penaltyserie, besliste Lex Immers de wedstrijd plotseling in Rotterdams voordeel. "Tja, in de allerlaatste seconde, daarna was de wedstrijd afgelopen", verzucht George. "Je weet dat een wedstrijd pas is afgelopen als de scheidsrechter voor het laatst gefloten heeft. Tot die tijd is het zaak de boel dicht te houden. We deden dat in principe goed, tot dat laatste moment. Fernandez kopte terug op Immers en die schoot 'm in. Ik heb nog nooit op deze manier verloren, maar kan je nu zeggen dat het klote is. Nu moeten we Feyenoord aankomend weekend maar pakken in Rotterdam, net als vorig jaar."
Bron:FR12

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 26 september 2012 , 18:45)









0.0112109