BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ramsteijn speelt na ruim een jaar hele wedstrijd voor Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 25 september 2012 - 14:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ramsteijn speelt na ruim een jaar hele wedstrijd voor Feyenoord (FR-Fanatic)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 september 2012 - 15:21   quote  deeplink  
Talent in de dop. Mits hij veel wedstrijden gaat spelen de komende jaren, gaan we nog veel van hem genieten. Let op mijn woorden!!

(maar ja, voor de rest geen woorden, maar daden, haha...)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 september 2012 - 15:33   quote  deeplink  
hm, goed nieuws in deze huidige situatie!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Ben blij met zijn terugkeer.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 september 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Ik ook! Hopen dat hij waarmaakt, wat we die eerste wedstrijden van het vorig seizoen al zagen: dat hij goed gaat worden ! !
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Ramestijn?? Waardeloze speler. Zullen we nooit meer wat van gaan horen...
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:24 schreef Wim2 het volgende:
Ramestijn?? Waardeloze speler. Zullen we nooit meer wat van gaan horen...
Donder op met al je negatieve commentaar. Geef eerst eens een speler de kans om zich te bewijzen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:24 schreef Wim2 het volgende:
Ramestijn?? Waardeloze speler. Zullen we nooit meer wat van gaan horen...
Jaja, jij hebt er verstand van.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:09 schreef Omekees het volgende:

[..]

Donder op met al je negatieve commentaar. Geef eerst eens een speler de kans om zich te bewijzen!
Ik heb hem vorig jaar de competitie zien beginnen en ik vond hem opbouwend waardeloos!
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:25 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig jaar de competitie zien beginnen en ik vond hem opbouwend waardeloos!
Hoeveel wedstrijden??
Man man man, geef spelers eerst eens de kans om zich te bewijzen...
Om nu al kritiek te hebben op spelers als Verhoek, Pelle, Goossens en Ramsteijn....
Deze spelers hebben amper minuten gemaakt in het Feyenoordshirt dus geef ze de kans!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 25 september 2012 - 18:33   quote  deeplink  
Ramsteijn speelde juist steeds beter op de LB positie. Jammer dat die ontwikkeling niet doorgezet kon worden door die ernstige blessure. Speler met potentie.

Afwachten wanneer hij zijn rentree maakt, en op welk niveau.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:29 schreef Omekees het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden??
Man man man, geef spelers eerst eens de kans om zich te bewijzen...
Om nu al kritiek te hebben op spelers als Verhoek, Pelle, Goossens en Ramsteijn....
Deze spelers hebben amper minuten gemaakt in het Feyenoordshirt dus geef ze de kans!
Ik hem 6 wedstrijden zien spelen. Tegen Az (7e) raakte hij geblesseerd. Ik heb al die wedstrijden aan hem zitten ergeren en zag dat er geen verbetering zichbaar was die ik wel bij andere jongens zag. Daaruit concludeer ik dus dat ik hem gewoon niet goed genoeg vind
en zeker nu hij nog lang niet wedstrijdfit is.

Ik heb spelers als Verhoek en Pelle nog niet afschreven hoor. Ik heb alleen gezegd dat Verhoek nog zijn draai moet vinden en op dit moment niet laat zien wat er van hem verwacht wordt. Dit geldt ook in mindere maten voor Pelle.
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:33 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik hem 6 wedstrijden zien spelen. Tegen Az (7e) raakte hij geblesseerd. Ik heb al die wedstrijden aan hem zitten ergeren en zag dat er geen verbetering zichbaar was die ik wel bij andere jongens zag. Daaruit concludeer ik dus dat ik hem gewoon niet goed genoeg vind
en zeker nu hij nog lang niet wedstrijdfit is.

Ik heb spelers als Verhoek en Pelle nog niet afschreven hoor. Ik heb alleen gezegd dat Verhoek nog zijn draai moet vinden en op dit moment niet laat zien wat er van hem verwacht wordt. Dit geldt ook in mindere maten voor Pelle.
Zeg dan tegen je vriendje Snees dat hij geen reden tot kritiek heeft op Verhoek en Pelle.
Wat Ramsteijn betreft zijn mijn meningen verdeeld. Ik vindt dat je pas conclusies mag trekken als hij wedstrijdfit is en zijn rentree heeft gemaakt. Het lijkt me niet meteen iemand die in de basis staat. Maar laat hij de concurrentiestrijd met Nelom maar aangaan, want dat is op het moment ook niks.
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:33 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik hem 6 wedstrijden zien spelen. Tegen Az (7e) raakte hij geblesseerd. Ik heb al die wedstrijden aan hem zitten ergeren en zag dat er geen verbetering zichbaar was die ik wel bij andere jongens zag. Daaruit concludeer ik dus dat ik hem gewoon niet goed genoeg vind
en zeker nu hij nog lang niet wedstrijdfit is.

Ik heb spelers als Verhoek en Pelle nog niet afschreven hoor. Ik heb alleen gezegd dat Verhoek nog zijn draai moet vinden en op dit moment niet laat zien wat er van hem verwacht wordt. Dit geldt ook in mindere maten voor Pelle.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Omekees --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:25 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig jaar de competitie zien beginnen en ik vond hem opbouwend waardeloos!
Wedstrijd tegen 020 in die betonbak niet gezien?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wedstrijd tegen 020 in die betonbak niet gezien?
Toen speelde we met Martins Indi als linksback en Leerdam als Rechtsback, en de Vrij en Vlaar als centrale verdedigers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Wim2 --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:37 schreef Omekees het volgende:

[..]

Zeg dan tegen je vriendje Snees dat hij geen reden tot kritiek heeft op Verhoek en Pelle.
Wat Ramsteijn betreft zijn mijn meningen verdeeld. Ik vindt dat je pas conclusies mag trekken als hij wedstrijdfit is en zijn rentree heeft gemaakt. Het lijkt me niet meteen iemand die in de basis staat. Maar laat hij de concurrentiestrijd met Nelom maar aangaan, want dat is op het moment ook niks.
Ik heb Snees (die overigens bij lange na niet mijn vriendje is) ook gezegd dat ik het onzin vond om Pelle al af te rekenen, maar toen zei je dat we die discussie maar via Pb moesten doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Wim2 --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:46 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Toen speelde we met Martins Indi als linksback en Leerdam als Rechtsback, en de Vrij en Vlaar als centrale verdedigers.
You're right!
Scherp van jou, blind van mij.
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:47 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik heb Snees (die overigens bij lange na niet mijn vriendje is) ook gezegd dat ik het onzin vond om Pelle al af te rekenen, maar toen zei je dat we die discussie maar via Pb moesten doen.
Jullie kunnen gezien jullie posts, goed met elkaar overweg
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 19:12 schreef Omekees het volgende:

[..]

Jullie kunnen gezien jullie posts, goed met elkaar overweg
Op het eerste gezicht misschien wel, maar ik ben het niet met hem eens over het afschrijven van Pelle en Verhoek. Ook vind ik het zeer zeker irritant dat als ik inlog ik telkens weer nieuwe topic zie die best allemaal in eentje kunnen. Wat dat betreft snap ik heel goed dat mensen dit irritant vinden.
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 september 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 19:15 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht misschien wel, maar ik ben het niet met hem eens over het afschrijven van Pelle en Verhoek. Ook vind ik het zeer zeker irritant dat als ik inlog ik telkens weer nieuwe topic zie die best allemaal in eentje kunnen. Wat dat betreft snap ik heel goed dat mensen dit irritant vinden.
Zie mijn topic daarom;

http://forum.headliner.nl/topic-26315/
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 september 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:33 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik hem 6 wedstrijden zien spelen. Tegen Az (7e) raakte hij geblesseerd. Ik heb al die wedstrijden aan hem zitten ergeren en zag dat er geen verbetering zichbaar was die ik wel bij andere jongens zag. Daaruit concludeer ik dus dat ik hem gewoon niet goed genoeg vind
en zeker nu hij nog lang niet wedstrijdfit is.

Ik heb spelers als Verhoek en Pelle nog niet afschreven hoor. Ik heb alleen gezegd dat Verhoek nog zijn draai moet vinden en op dit moment niet laat zien wat er van hem verwacht wordt. Dit geldt ook in mindere maten voor Pelle.
Geeft maar weer eens aan dat je geen verstand van voetbal hebt. Maar goed, je mag een eigen mening hebben. En de een houdt van aanvallende backs, terwijl de ander liever van die hijg-in-de-nek-backs hebben. Over smaak valt niet te twisten...
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:18 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Geeft maar weer eens aan dat je geen verstand van voetbal hebt. Maar goed, je mag een eigen mening hebben. En de een houdt van aanvallende backs, terwijl de ander liever van die hijg-in-de-nek-backs hebben. Over smaak valt niet te twisten...
Je zegt dat ik er geen verstand van heb en dan begin je erover dat iedereen zijn mening kan hebben en dat over smaak niet te twisten valt.

Je spreekt jezelf zeer erg tegen in je eigen bericht.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 september 2012 - 10:34   quote  deeplink  
Nee hoor, iemand kan toch een eigen mening hebben, terwijl hij er de ballen verstand van heeft (om even in voetbaltermen te blijven). Nou, dat lijkt mij bij jou het geval. Geen verstand van voetbal maar wel een mening, prima toch? Ik vind Ramsteijn wel een talent, jij dus blijkbaar niet. Dat kan, is niks mis mee.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Ramsteijn stond toen op de back, maar is een centrale verdediger...
Was dus een noodgreep waar hij soms wel rendeerde, soms niet.
Als cv altijd een groot talent geweest. Draaide als cv ook een mooi seizoen bij Excelsior.

Is er overigens nu precies 1 jaar en 1 dag uit.
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nee hoor, iemand kan toch een eigen mening hebben, terwijl hij er de ballen verstand van heeft (om even in voetbaltermen te blijven). Nou, dat lijkt mij bij jou het geval. Geen verstand van voetbal maar wel een mening, prima toch? Ik vind Ramsteijn wel een talent, jij dus blijkbaar niet. Dat kan, is niks mis mee.
En omdat jij Ramesteijn wel een talent vind en ik niet heb ik geen verstand van voetbal. Maar iedereen mag wel een eigen mening hebben maar als die afwijkt van de jouwe hebben ze er geen verstand van? Een beetje slap gelul naar mijn mening.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 september 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Dat jij geen verstand van voetbal hebt, is mijn mening. Dit moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen, hè, dus niet te snel op je teentjes getrapt zijn. Misschien heb ik het wel fout, maar ik denk dat je geen verstand van voetbal hebt als je niet ziet dat Ramsteijn een groot talent is. Ik zeg het alleen maar om mijn mening kracht bij te zetten...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 september 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:
Ramsteijn stond toen op de back, maar is een centrale verdediger...
Was dus een noodgreep waar hij soms wel rendeerde, soms niet.
Als cv altijd een groot talent geweest. Draaide als cv ook een mooi seizoen bij Excelsior.

Is er overigens nu precies 1 jaar en 1 dag uit.
Ja, maar laat hem eerst maar een tijdje back staan. Dan is hij over een tijdje wel rijp voor het centrum, misschien wel heel snel al. Dan hebben we voor die positie de opvolger al in huis, voor het geval we bijvoorbeeld Mathijsen verkopen... (Wim2, dit laatste is dus een grapje hè...)
craven
 craven - woensdag 26 september 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 16:24 schreef Wim2 het volgende:
Ramestijn?? Waardeloze speler. Zullen we nooit meer wat van gaan horen...
wim2 waardeloze poster, helaas nog veel van te horen...;)
De Pater
 De Pater - woensdag 26 september 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Volgend seizoen nog niet maar het seizoen erna staan Kongolo en Ramstein centraal achterin Kongolo links en Ramstein rechts. BMI en de Vrij zullen voor veel geld verkocht worden, tegen die tijd zijn Kongolo en Ramstein een goed duo die elkaar goed kennen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 september 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Ja, zou kunnen. Of je hebt een verdediging van bijvoorbeeld De Vrij, Kongolo, Martins Indi en Ramsteijn! Ik denk alleen niet dat De Vrij tevreden zal blijven als hij op de flank komt, hoewel ik hem daar uitmuntend vind..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 12:31 schreef craven het volgende:

[..]

wim2 waardeloze poster, helaas nog veel van te horen...;)
LOL..

Ben blij dat ie weer op de weg terug is, ikzelf ben niet echt gecharmeerd van Nelom omdat ik hem veel te verwijfd vind (is mijn mening hè)..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 september 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Komt door die dikke reet van hem, haha.

Ik heb hetzelfde, maar ik hou liever de boel in eerste instantie dicht, daarna komt het voetballende gedeelte wel. Bij Nelom heb ik altijd mijn twijfels over de primaire taak, voetballen kan hij daarentegen wel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 15:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Komt door die dikke reet van hem, haha.

Ik heb hetzelfde, maar ik hou liever de boel in eerste instantie dicht, daarna komt het voetballende gedeelte wel. Bij Nelom heb ik altijd mijn twijfels over de primaire taak, voetballen kan hij daarentegen wel.
Juistem, ik vind het er niet uitzien zoals hij rent/dartelt..

Voetballend denk ik dat hij beter is dan Kay, verdedigend vind ik Kay weer beter..belangrijkste is de boel dicht te houden ja en er zelf eentje zien in te prikken..Ramsteijn is iemand die op zekerheid voetbalt, speelt liever de bal terug om vanuit die positie weer serieus aan een aanval te beginnen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 27 september 2012 - 09:13   quote  deeplink  
Daar hou ik meer van. En ik zie in hem de centrumverdediger van de toekomst voor ons. Dus eerst een paar jaar ervaring op laten doen naast kanonnen als Martins Indi, Kongolo en/of De Vrij, om daarna als zij een keer in het buitenland gaan kijken door te schuiven naar het centrum. TEgen die tijd spelen we toch wel weer mee om het kampioenschap en hij blijft nog lang en maakt ons zeer gelukkig. Ik zie hem zo op de Coolsingel staan, schaaltje omhoog....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Zou Kaj graag weer terug willen zien op LB.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 09:33   quote  deeplink  
ben niet weg van dit "talent"
Wim2
 Wim2 - vrijdag 28 september 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 09:33 schreef Snees het volgende:
ben niet weg van dit "talent"
Ik ook niet. Vond hem die zeven wedstrijden in de basis zeer matig spelen. Kan totaal niet opbouwen, mist overzicht, kan niet dekken. Veel liever iemand anders daar dadelijk.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 09:57 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vond hem die zeven wedstrijden in de basis zeer matig spelen. Kan totaal niet opbouwen, mist overzicht, kan niet dekken. Veel liever iemand anders daar dadelijk.
je dikt het wel een beetje aan.hij heeft idd niks meer laten zien dat de mensen die er nu in staan.Maar ik heb ook niet kunnen ontdekken waarom hij het briljantje in de verdediging moet worden.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 28 september 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 10:01 schreef Snees het volgende:

[..]

je dikt het wel een beetje aan.hij heeft idd niks meer laten zien dat de mensen die er nu in staan.Maar ik heb ook niet kunnen ontdekken waarom hij het briljantje in de verdediging moet worden.
Toch schuilt er meer potentie in Nelom..
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 10:02 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Toch schuilt er meer potentie in Nelom..
Niks mis mee.Een LB positie wordt ook zwaar overschat.Als je een beetje je taak uitvoert kun je zo bij United(buttner) of Lyon zitten(bastos).
En Nelom is een prima back voor dit Feyenoord.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 september 2012 - 10:30   quote  deeplink  
En jij bent rijp voor het gesticht. Afvoeren bitte.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 10:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
En jij bent rijp voor het gesticht. Afvoeren bitte.
jaja en je moeder voor het falconplein of doubletstraat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 september 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 10:02 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Toch schuilt er meer potentie in Nelom..
Als LB wel, Ramsteijn is geen LB.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 september 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 10:12 schreef Snees het volgende:

[..]

Niks mis mee.Een LB positie wordt ook zwaar overschat.Als je een beetje je taak uitvoert kun je zo bij United(buttner) of Lyon zitten(bastos).
En Nelom is een prima back voor dit Feyenoord.
Het probleem bij Nelom is alleen dat ie zijn taak niet uitvoert... Bastos is overigens geen echte back, die heeft daar maar een handvol wedstrijden gespeeld. Hij is doorgebroken als vleugelaanvaller en zo speelt hij ook bij Lyon.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als LB wel, Ramsteijn is geen LB.
Daarom is Nelom in mijn ogen de beste optie.Omdat Bruno in t centrum hoort.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 13:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het probleem bij Nelom is alleen dat ie zijn taak niet uitvoert... Bastos is overigens geen echte back, die heeft daar maar een handvol wedstrijden gespeeld. Hij is doorgebroken als vleugelaanvaller en zo speelt hij ook bij Lyon.
De meeste clubs spelen met maar 2 aanvallers tegen ons.

Nelom///Held
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 23:21   quote  deeplink  
Nee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 september 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 23:08 schreef Snees het volgende:

[..]

De meeste clubs spelen met maar 2 aanvallers tegen ons.

Nelom///Held
Bijna de hele eredivisie speelt 4-3-3. Roda en Utrecht uit mijn hoofd niet, maar de rest geloof ik wel.
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bijna de hele eredivisie speelt 4-3-3. Roda en Utrecht uit mijn hoofd niet, maar de rest geloof ik wel.
Denk dat dat wel mee zal vallen tegen Feyenoord. Zeker in de kuip durven tegenstanders nooit met 3 man tegen onze laatste linie aan te leunen.(op de zogenaamde topclubs na)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 september 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 23:50 schreef Snees het volgende:

[..]

Denk dat dat wel mee zal vallen tegen Feyenoord. Zeker in de kuip durven tegenstanders nooit met 3 man tegen onze laatste linie aan te leunen.(op de zogenaamde topclubs na)
Dat is waar. Zeker omdat we meestal favoriet zijn, moeten hun buitenspelers achter onze backs aanrennen, waardoor hun buitenspelers vaak minder diep staan dan de onze. Een soort 4-5-1 dus. We zullen zien hoe Nec het gaat oplossen. Woensdag de 2de helft probeerden ze wel, zeker met George, hun buitenspelers dichter bij onze goal te laten spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ramsteijn speelt na ruim een jaar hele wedstrijd voor Feyenoord









0.0086579