BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ramsteijn speelt na ruim een jaar hele wedstrijd voor Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 25 september 2012 - 14:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ramsteijn speelt na ruim een jaar hele wedstrijd voor Feyenoord (FR-Fanatic)

Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 23:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is waar. Zeker omdat we meestal favoriet zijn, moeten hun buitenspelers achter onze backs aanrennen, waardoor hun buitenspelers vaak minder diep staan dan de onze. Een soort 4-5-1 dus. We zullen zien hoe Nec het gaat oplossen. Woensdag de 2de helft probeerden ze wel, zeker met George, hun buitenspelers dichter bij onze goal te laten spelen.
Mag Nelom toch meedoen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 29 september 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 23:56 schreef Snees het volgende:

[..]

Mag Nelom toch meedoen?
hahaha, tuurlijk! Met de huidige stand van de selectie is Nelom de beste optie. Dat verandert denk ik wel als De Vrij en Mathijsen terugkomen. Indi kan LB op zijn manier goed invullen. Qua rushes langs de lijn is hij minder, maar verdedigend is hij beter en zijn inspeelpass vind ik ook beter.
Snees
 Snees - zaterdag 29 september 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, tuurlijk! Met de huidige stand van de selectie is Nelom de beste optie. Dat verandert denk ik wel als De Vrij en Mathijsen terugkomen. Indi kan LB op zijn manier goed invullen. Qua rushes langs de lijn is hij minder, maar verdedigend is hij beter en zijn inspeelpass vind ik ook beter.
Hij is ook beter als back.Maar Bruno heeft in t centrum in mijn ogen zoveel meerwaarde dan Joris.En een verdediging van Janmaat,dVrij,Kongolo,Bruno is er 1 om van te watertanden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 29 september 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:03 schreef Snees het volgende:

[..]

Hij is ook beter als back.Maar Bruno heeft in t centrum in mijn ogen zoveel meerwaarde dan Joris.En een verdediging van Janmaat,dVrij,Kongolo,Bruno is er 1 om van te watertanden.
Ik denk dat je de ervaring en het organisatievermogen van Mathijsen goed kan gebruiken, maar Kongolo laat inderdaad zien dat hij puur op zijn verdedigende kwaliteiten niet of nauwelijks onderdoet. Das knap op die leeftijd. Op dit moment zou ik persoonlijk nog de voorkeur geven aan Mathijsen, maar als die verslechterd en Kongolo verbeterd nog wat, dan kan je niet meer om Terence heen. Het laatste wat we willen is dat Joris de ontwikkeling van Terence in de weg gaat staan. Dat vind ik dit seizoen nog niet het geval, zeker als Mathijsen constant het niveau kan halen van de laatste wedstrijden voor zijn blessure, maar dat kan heel snel wel het geval worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 september 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk dat je de ervaring en het organisatievermogen van Mathijsen goed kan gebruiken, maar Kongolo laat inderdaad zien dat hij puur op zijn verdedigende kwaliteiten niet of nauwelijks onderdoet. Das knap op die leeftijd. Op dit moment zou ik persoonlijk nog de voorkeur geven aan Mathijsen, maar als die verslechterd en Kongolo verbeterd nog wat, dan kan je niet meer om Terence heen. Het laatste wat we willen is dat Joris de ontwikkeling van Terence in de weg gaat staan. Dat vind ik dit seizoen nog niet het geval, zeker als Mathijsen constant het niveau kan halen van de laatste wedstrijden voor zijn blessure, maar dat kan heel snel wel het geval worden.
Ga er maar van uit dat De Vrij en BRUNO na dit seizoen weg zullen zijn.
Blijkt eens te meer van welk groot belang Mathijsen zal zijn voor nieuwe jongelingen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 29 september 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat De Vrij en BRUNO na dit seizoen weg zullen zijn.
Blijkt eens te meer van welk groot belang Mathijsen zal zijn voor nieuwe jongelingen.
Dat zou me niet verbazen inderdaad. De Vrij speelt al de nodige jaren in het eerste en zal langzamerhand aan een stap hogerop gaan denken. Als sluit ik niet uit dat hij nog een jaar blijft. Hij zal op een mooie club willen wachten. Indi is een ambitieuze jongen, bij hem heb ik helemaal het idee, dat als hij zichzelf ervoor klaar acht (wat hij niet te snel zal vinden, want hij is zelfkritisch), dan zal hij niet aarzelen de stap te maken. Dat kan van de zomer al zijn. En mochten beiden vertrekken dan is het prettig als je Mathijsen nog hebt, mits die niet teveel achteruit is gegaan natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 september 2012 - 00:22   quote  deeplink  
En Kongolo niet te vergeten..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 september 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zou me niet verbazen inderdaad. De Vrij speelt al de nodige jaren in het eerste en zal langzamerhand aan een stap hogerop gaan denken. Als sluit ik niet uit dat hij nog een jaar blijft. Hij zal op een mooie club willen wachten. Indi is een ambitieuze jongen, bij hem heb ik helemaal het idee, dat als hij zichzelf ervoor klaar acht (wat hij niet te snel zal vinden, want hij is zelfkritisch), dan zal hij niet aarzelen de stap te maken. Dat kan van de zomer al zijn. En mochten beiden vertrekken dan is het prettig als je Mathijsen nog hebt, mits die niet teveel achteruit is gegaan natuurlijk.
Er is nog geen enkele aanwijzing dat Mathijsen minder wordt. Met zijn wijze van spelen kun je nog lang doorgaan. Alleen met snelheid kan het wat lastiger gaan worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 september 2012 - 00:25   quote  deeplink  
De snelheid is nu al een probleem bij hem..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 29 september 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Er is nog geen enkele aanwijzing dat Mathijsen minder wordt. Met zijn wijze van spelen kun je nog lang doorgaan. Alleen met snelheid kan het wat lastiger gaan worden.
Snelheid is wel een belangrijk issue met veel snelle, bewegelijk aanvallers bij de opponenten. We zullen wel zien. Voorlopig valt hij me zeker niet tegen.
Snees
 Snees - zaterdag 29 september 2012 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Er is nog geen enkele aanwijzing dat Mathijsen minder wordt. Met zijn wijze van spelen kun je nog lang doorgaan. Alleen met snelheid kan het wat lastiger gaan worden.
Er is nooit een aanwijzing geweest dat hij beter werd.En wat je zegt als hij dan ook trager wordt,hou je weinig over.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 september 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:
De snelheid is nu al een probleem bij hem..
Kan hij op eredivisie niveau wel positioneel oplossen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 september 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan hij op eredivisie niveau wel positioneel oplossen.
Klopt dat doet ie zeker goed..
Snees
 Snees - zaterdag 29 september 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan hij op eredivisie niveau wel positioneel oplossen.
Wegwezen met die Mathijssen.
Waar we nog 3 jaar tegen aan moeten kijken.Wat gaan de laatste jaren een lachertje worden.
Op eredivisie niveau meekomen?Dat lukken onze eigen jongens zoals Vrij,Indi en Kongolo ook wel(zelfs ramstijn zou het kunnen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door Snees --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 september 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 11:32 schreef Snees het volgende:

[..]

Wegwezen met die Mathijssen.
Waar we nog 3 jaar tegen aan moeten kijken.Wat gaan de laatste jaren een lachertje worden.
Op eredivisie niveau meekomen?Dat lukken onze eigen jongens zoals Vrij,Indi en Kongolo ook wel(zelfs ramstijn zou het kunnen)
Dus jij denkt dat wij die zogenaamde laatste jaren van jouw ook nog in het bezit zijn van de Vrij en Indi..?? Misschien is Kongolo dan ook al weg, dan hè je nog schorsingen en blessures..
tomson
 tomson - zaterdag 29 september 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat De Vrij en BRUNO na dit seizoen weg zullen zijn.
Blijkt eens te meer van welk groot belang Mathijsen zal zijn voor nieuwe jongelingen.
Zie ik liever John de Wolf d:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ramsteijn speelt na ruim een jaar hele wedstrijd voor Feyenoord









0.0053000