|
|
uitnoord
|
|
|
Sam Borremans | 26 September 2012 om 07:19 | Bron: De Telegraaf
Jasper Cillessen wil genieten van de wedstrijd van woensdagavond tegen FC Utrecht. De doelman van Ajax, die Kenneth Vermeer voor zich moet dulden, is blij dat hij tijdens dat duel het doel mag verdedigen, zo vertelde hij tegenover De Telegraaf.
"Ik ga vooral genieten", aldus de sluitpost. "Dat is ook de reden waarom ik ooit ben begonnen met keepen. Maar ik wil wel meer, ja. Tweede man zijn, is lastig. Ik kan me er echter wel heel druk om maken, maar dat beïnvloedt mijn spel in negatieve zin. Het heeft weinig zin om naar buiten te treden. Intern heb ik mijn gevoelens uitgesproken. Wat is besproken, blijft binnenskamers. Maar de gesprekken geven wel vertrouwen."
"Ik hoop dat ik tegen FC Utrecht mijn progressie kan laten zien. Ondanks het feit dat ik weinig heb gespeeld, moet ik zorgen dat ik er sta", vervolgde Cillessen, die alvast zijn toekomstwens uitsprak. "Twee hele seizoenen op de bank is te veel. En een derde gaat sowieso niet gebeuren. Dan moeten we over een verhuur praten. Althans, zo sta ik erin. Ik weet niet hoe Ajax erover denkt."
ik begrijp totaal wat deze jongen voelt en snap ook zeker zijn uitspraak, ik ben het er gek genoeg ook helemaal mee eens dat we daadwerkelijk moeten gaan nadenken over een verhuur van Vermeer, Cillissen geniet veel meer vertrouwen van ik denk toch wel 70% van de fans van Ajax, dus"Vermeer verhuren" |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
ahahaha vermeer verhuren of gwn als 2e keeper ik zie cillisen nog zeker groeien maar vermeer nie meer die is aan zijn top! maar frankie kennende zou hij echt beslissende fouten moeten maken om hem eruit te halen en dat hopen we allemaal niet voor ajax! ik zeg wel cillisen erin! die heeft iets meer van alles |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Vermeer verhuren is geen optie. Op de bank is voor hem zelf ook geen optie. Wanneer hij op de bank verdwijnt voor langere tijd zal hij evrkocht moeten worden, want toen bij Stekelenburg wilde hij ook niet langer wachten. Er zijn dus maar 2 keuzes. 1 vertrouwen blijven houden en hopen dat ie het beter gaat doen. 2. op de bank zetten en een boze keeper overhouden die na dit seizoen verkocht zal moeten worden. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 12:52 schreef Peterhs het volgende:Vermeer verhuren is geen optie. Op de bank is voor hem zelf ook geen optie. Wanneer hij op de bank verdwijnt voor langere tijd zal hij evrkocht moeten worden, want toen bij Stekelenburg wilde hij ook niet langer wachten. Er zijn dus maar 2 keuzes. 1 vertrouwen blijven houden en hopen dat ie het beter gaat doen. 2. op de bank zetten en een boze keeper overhouden die na dit seizoen verkocht zal moeten worden. uit deze mag ik dus opmaken dat blind helemaal uit zijn dak is gegaan en daarom steeds speelt, sorry hoor maar indien Vermeer mij zo zou vertellen dat hij boos is dan zet ik hem zelfs uit de club |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 10:16 schreef uitnoord het volgende:Sam Borremans | 26 September 2012 om 07:19 | Bron: De Telegraaf Jasper Cillessen wil genieten van de wedstrijd van woensdagavond tegen FC Utrecht. De doelman van Ajax, die Kenneth Vermeer voor zich moet dulden, is blij dat hij tijdens dat duel het doel mag verdedigen, zo vertelde hij tegenover De Telegraaf. "Ik ga vooral genieten", aldus de sluitpost. "Dat is ook de reden waarom ik ooit ben begonnen met keepen. Maar ik wil wel meer, ja. Tweede man zijn, is lastig. Ik kan me er echter wel heel druk om maken, maar dat beïnvloedt mijn spel in negatieve zin. Het heeft weinig zin om naar buiten te treden. Intern heb ik mijn gevoelens uitgesproken. Wat is besproken, blijft binnenskamers. Maar de gesprekken geven wel vertrouwen." "Ik hoop dat ik tegen FC Utrecht mijn progressie kan laten zien. Ondanks het feit dat ik weinig heb gespeeld, moet ik zorgen dat ik er sta", vervolgde Cillessen, die alvast zijn toekomstwens uitsprak. "Twee hele seizoenen op de bank is te veel. En een derde gaat sowieso niet gebeuren. Dan moeten we over een verhuur praten. Althans, zo sta ik erin. Ik weet niet hoe Ajax erover denkt." ik begrijp totaal wat deze jongen voelt en snap ook zeker zijn uitspraak, ik ben het er gek genoeg ook helemaal mee eens dat we daadwerkelijk moeten gaan nadenken over een verhuur van Vermeer, Cillissen geniet veel meer vertrouwen van ik denk toch wel 70% van de fans van Ajax, dus"Vermeer verhuren" Ben wel heel benieuwd naar de onderbouwing van die 70% dan, van die mensen ben ik dan ook wel heel benieuwd op basis waarvan hij zou moeten spelen.. En denk je echt dat de Boer Vermeer gaat verhuren omdat een paar supporters Cilissen op de goal willen zien?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik zeg cillisen de kans geven...al stompt ie de bal te veel... Als je met twee handen naar de bal kan kan je hem ook vangen...je bent immers beschermd als goalie... Maar dat is mijn visie...:))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker Vermeer op de goal laten staan, speelt prima, alleen het voetballende gedeelte moet beter, en dat moet bij Cilissen ook, plus dat die op de lijn een stuk minder is dan Vermeer.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 27 september 2012 - 15:55 schreef remco k het volgende:Lekker Vermeer op de goal laten staan, speelt prima, alleen het voetballende gedeelte moet beter, en dat moet bij Cilissen ook, plus dat die op de lijn een stuk minder is dan Vermeer.. Kunnen we ze niet klonen en mixen...;))) |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ik denk dat Vermeer volgende zomer gewoon lekker verkocht moet worden, dan moet er een tweede (of derde) keeper bijgekocht worden. Net hoe goed Van der Hart het aankomend seizoen word... Vermeer gaat ook niet veel meer groeien dus zal het altijd nog wel een discussiepunt blijven... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2012 - 19:04 schreef remco k het volgende:[..] Ben wel heel benieuwd naar de onderbouwing van die 70% dan, van die mensen ben ik dan ook wel heel benieuwd op basis waarvan hij zou moeten spelen.. En denk je echt dat de Boer Vermeer gaat verhuren omdat een paar supporters Cilissen op de goal willen zien?? Beste Remco die 70% is terecht ook de analisten laten zich op zijn tijd uit over de hogere kwaliteiten van Cillissen t/o Vermeer ,Als jij niet wil inzien dat Cillissen veel meer kwaliteiten heeft als Vermeer dan heb ik me in je vergist,even wat punten t/o elkaar zetten Cillissen is langer Cillissen is beter bij hoge ballen bij hoekschoppen Cillissen is beter in mee voetballen en Cillissen zijn uitlopen is beter getaimd.Dan vraag jij je af waar is Vermeer goed in nou dat zal ik je zeggen in balle stoppen dus reflexen,dus Vermeer is een goede ballestopper maar geen keeper.En geloof me meer als de helft van de Ajax fans weten dit maar vinden de keeper niet zo belangrijk als het voetballende gedeelte. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 september 2012 - 17:54 schreef nora het volgende:[..] Beste Remco die 70% is terecht ook de analisten laten zich op zijn tijd uit over de hogere kwaliteiten van Cillissen t/o Vermeer ,Als jij niet wil inzien dat Cillissen veel meer kwaliteiten heeft als Vermeer dan heb ik me in je vergist,even wat punten t/o elkaar zetten Cillissen is langer Cillissen is beter bij hoge ballen bij hoekschoppen Cillissen is beter in mee voetballen en Cillissen zijn uitlopen is beter getaimd.Dan vraag jij je af waar is Vermeer goed in nou dat zal ik je zeggen in balle stoppen dus reflexen,dus Vermeer is een goede ballestopper maar geen keeper.En geloof me meer als de helft van de Ajax fans weten dit maar vinden de keeper niet zo belangrijk als het voetballende gedeelte. Helemaal mee eens. Het probleem van Vermeer is dat hij de ene week een 8 keept,en de week erna een 4 (en dat zal denkk altijd zo blijven). Een goeie keeper moet altijd een 7 keepen, en soms een 9. Het valt me nog tegen 70% had 99,9 verwacht (iedereen behalve remco) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 september 2012 - 17:54 schreef nora het volgende:[..] Beste Remco die 70% is terecht ook de analisten laten zich op zijn tijd uit over de hogere kwaliteiten van Cillissen t/o Vermeer ,Als jij niet wil inzien dat Cillissen veel meer kwaliteiten heeft als Vermeer dan heb ik me in je vergist,even wat punten t/o elkaar zetten Cillissen is langer Cillissen is beter bij hoge ballen bij hoekschoppen Cillissen is beter in mee voetballen en Cillissen zijn uitlopen is beter getaimd.Dan vraag jij je af waar is Vermeer goed in nou dat zal ik je zeggen in balle stoppen dus reflexen,dus Vermeer is een goede ballestopper maar geen keeper.En geloof me meer als de helft van de Ajax fans weten dit maar vinden de keeper niet zo belangrijk als het voetballende gedeelte. Nogmaals de vraag dan, kom eens met feiten over die 70%.... Overigens vind ik Cilissen heel onzeker bij hoge ballen, in zijn timing bij het uitkomen een heel stuk minder als die van Vermeer, in 1 tegen 1 situaties gaat de bal er bij Cilissen vrijwel altijd in..
Maar gelukkig hebben wij een trainer die enigzins wat verstand heeft van het spelletje, die 2 keer op rij kampioen is geworden met Ajax, ons team steeds beter laat spelen, en als die Vermeer laat staan, dan zal die daar zijn redenen voor hebben.. Ook van Gaal selecteert Vermeer niet voor niets.. Vermeer is gewoon een goede keeper met een paar mindere punten die helaas nog weleens te voorschijn komen, maar Cilissen is blijkbaar niks beter.
Dus blijkbaar heb jij je niet alleen in mij vergist, maar dus ook in de trainer die ons twee keer op rij kampioen heeft gemaakt.. Of zou het dan heeeeeeel misschien zo zijn dat de Boer het wel goed ziet..
Zodra Cilissen Vermeer voorbij gaat ( en die tijd gaat echt komen) dan zal de Boer Cilissen opstellen en Vermeer passeren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 10:09 schreef sebas1 het volgende:[..] Helemaal mee eens. Het probleem van Vermeer is dat hij de ene week een 8 keept,en de week erna een 4 (en dat zal denkk altijd zo blijven). Een goeie keeper moet altijd een 7 keepen, en soms een 9. Het valt me nog tegen 70% had 99,9 verwacht (iedereen behalve remco) En de Boer... En van Gaal.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: We zijn gewoon erg verwend door stekie... Is niet makkelijk zo een keeper te vervangen... Ik vind dat cillisen nog te vaak stompt... Dat getuigt toch niet van zekerheid....heb er op zitten letten tegen utrecht... Ik denk alleen dat cillisen voetballend beter is...en dat is wel een pre als keeper van ajax... Daarom zei ik klonen en mixen... Maar ik vind ook dat cillisen nog niet echt een goeie kans heeft gehad... Pas dan kan je hem beoordelen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 12:43 schreef hippy het volgende:[..] We zijn gewoon erg verwend door stekie... Is niet makkelijk zo een keeper te vervangen... Ik vind dat cillisen nog te vaak stompt... Dat getuigt toch niet van zekerheid....heb er op zitten letten tegen utrecht... Ik denk alleen dat cillisen voetballend beter is...en dat is wel een pre als keeper van ajax... Daarom zei ik klonen en mixen... Maar ik vind ook dat cillisen nog niet echt een goeie kans heeft gehad... Pas dan kan je hem beoordelen... Stekie was alleen laatste half jaar goed daarvoor net zo'n dicussiepunt...laatst had ie een blunder van jewelste bij Roma. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 10:09 schreef sebas1 het volgende:[..] Helemaal mee eens. Het probleem van Vermeer is dat hij de ene week een 8 keept,en de week erna een 4 (en dat zal denkk altijd zo blijven). Een goeie keeper moet altijd een 7 keepen, en soms een 9. Het valt me nog tegen 70% had 99,9 verwacht (iedereen behalve remco) Ik ben het met Remco eens wat betreft de keepers..En wij zijn echt niet de enige.Zie ook echt liever Vermeer dan Cillissen op goal!!! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Hij trapte weer een bal door het midden over de grond tegen Twente. In de voeten van een tegenstander.
Dat heb ik Cillssen tegen Utrecht wel 10x zien doen maar wel in de voetjes van Poulsen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 12:43 schreef hippy het volgende:[..] We zijn gewoon erg verwend door stekie... Is niet makkelijk zo een keeper te vervangen... Ik vind dat cillisen nog te vaak stompt... Dat getuigt toch niet van zekerheid....heb er op zitten letten tegen utrecht... Ik denk alleen dat cillisen voetballend beter is...en dat is wel een pre als keeper van ajax... Daarom zei ik klonen en mixen... Maar ik vind ook dat cillisen nog niet echt een goeie kans heeft gehad... Pas dan kan je hem beoordelen... Verwend door Stekie?? Zo zie ik dat niet hoor, vind het maar een matige keeper die toevallig 1 heel goed seizoen heeft gedraaid en daarna een goed WK. VErder helemaal niet zo goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 14:00 schreef Mokum1 het volgende:Hij trapte weer een bal door het midden over de grond tegen Twente. In de voeten van een tegenstander. Dat heb ik Cillssen tegen Utrecht wel 10x zien doen maar wel in de voetjes van Poulsen. Dan heb je niet heel goed opgelet tegen Utrecht, want Cilissen heeft daar ook zeker een keer of 4 balverlies geleden.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Dan heb je niet heel goed opgelet tegen Utrecht, want Cilissen heeft daar ook zeker een keer of 4 balverlies geleden.. Nee niet gezien idd, wat voor soort ballen heeft ie ingeleverd dan? |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
Cillissen heeft bewezen dat hij kan keepen, afgezien een paar balletjes die hij anders had kunnen doen is Ajax totaal niet in gevaar geweest, als ik dan kijk naar Ajax- Twente dan zie ik vermeer wederom fouten maken die niet door de beugel kunnen en blijf daarom ook van mening dat Cillissen in het goal moet, dan maar vermeer van de lijst schrappen en een reserve keeper aantrekkenCillissen op 1, reserve keeper op de 12 en vermeer voorlopig op de 27 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 14:06 schreef remco k het volgende:[..] Verwend door Stekie?? Zo zie ik dat niet hoor, vind het maar een matige keeper die toevallig 1 heel goed seizoen heeft gedraaid en daarna een goed WK. VErder helemaal niet zo goed. Steek pakte gewoon punten voor ajax net als vermeer dat heeft gedaan... Alleen was steek rustiger en zette hij de verdediging goed neer... Ik ben gewoon van mening dat cillisen niet echt de kans krijgt.... Begrijp me niet verkeerd...vermeer heeft zeker 1 x het kampioenschap gered, maar heeft je daarintegen ook veel punten gekost.... Verder vind ik steek 2 klassen beter dan vermeer door het totaalpakket... Hij heeft heus wel meer seizoenen goed gekeept... En ik vind ook dat ie nooit naar roma had moeten gaan... Als je nu ziet wat man u op doel heeft staan of liverpool... Hij had geduld moeten hebben en dan had ie nu in engeland kunnen keepen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vermeer of cillisen...lastig om te zeggen... Vond vermeer tegen twente, op een paar foutjes na, een zeer zekere uitstraling hebben... Vangt veel ballen... Maar vermeer maakt meer rare foutjes... Cillissen stompt meer de bal weg wat dan tot een rebound kan leiden... Maar is wel in de passing beter.... Moeilijke keuze... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Terugspeelballen, paar keer compleet onnodig de zijlijn over of inleveren bij de tegenstander, speelde een keer zelfs een mannetje voorbij, dat soort dingen laat mij niet veel rustiger op mijn stoel zitten als dat ik bij Vermeer doe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 15:11 schreef hippy het volgende:[..] Steek pakte gewoon punten voor ajax net als vermeer dat heeft gedaan... Alleen was steek rustiger en zette hij de verdediging goed neer... Ik ben gewoon van mening dat cillisen niet echt de kans krijgt.... Begrijp me niet verkeerd...vermeer heeft zeker 1 x het kampioenschap gered, maar heeft je daarintegen ook veel punten gekost.... Verder vind ik steek 2 klassen beter dan vermeer door het totaalpakket... Hij heeft heus wel meer seizoenen goed gekeept... En ik vind ook dat ie nooit naar roma had moeten gaan... Als je nu ziet wat man u op doel heeft staan of liverpool... Hij had geduld moeten hebben en dan had ie nu in engeland kunnen keepen... Ik vind absoluut niet dat ie veel meer seizoenen goed heeft gekeept, kijk het forum er ook maar op na, ik was echt niet de enige, destijds had je dezelfde discussie tussen Vermeer en Steek.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Terugspeelballen, paar keer compleet onnodig de zijlijn over of inleveren bij de tegenstander, speelde een keer zelfs een mannetje voorbij, dat soort dingen laat mij niet veel rustiger op mijn stoel zitten als dat ik bij Vermeer doe.. Ha ha mijn god van Halst kwam weer met een voorbeeld afgelopen zondag een terugspeelbal op Vermeer toen druk op Vermeer door Cast.en Vermeer schoot de bal weer in paniek naar voren resultaat bal verlies aan Twente,hij zei ook dat Twente zeker bij Vermeer druk moet zetten dat had veel meer bal verlies geweest voor Ajax dus mijn beste Remco ik kom bij je terug bij de volgende blunders van onze nerveuse lijnkeeper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 17:33 schreef nora het volgende:[..] Ha ha mijn god van Halst kwam weer met een voorbeeld afgelopen zondag een terugspeelbal op Vermeer toen druk op Vermeer door Cast.en Vermeer schoot de bal weer in paniek naar voren resultaat bal verlies aan Twente,hij zei ook dat Twente zeker bij Vermeer druk moet zetten dat had veel meer bal verlies geweest voor Ajax dus mijn beste Remco ik kom bij je terug bij de volgende blunders van onze nerveuse lijnkeeper. Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met het feit dat Cilissen er geen haar beter in is?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De pot tegen Utrecht speelde Cillissen heel aardig. Maar tegelijkertijd pakt Vermeer tegen Twente gewoon een punt met een knappe redding op de lijn van een kopbal van heel dicht bij.
Vermeer heeft sterke en minder sterke punten. Cillissen idem. Het verschil tussen beiden is momenteel vrij klein. Dat verschil wordt gemaakt door de waarde die je als individu aan bepaalde kwaliteiten ophangt. Ik snap heel goed dat bij een klein verschil er wordt gekozen voor de ervaren Vermeer die bewezen is.
Ik heb het al vaker geroepen maar Cillissen zal echt nadrukkelijker zichtbaar moeten worden en de keuze onmogelijk maken. Dat ligt dus niet aan Vermeer. Dat ligt aan Cillissen. Dat ligt aan of hij de knop om kan zetten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 16:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind absoluut niet dat ie veel meer seizoenen goed heeft gekeept, kijk het forum er ook maar op na, ik was echt niet de enige, destijds had je dezelfde discussie tussen Vermeer en Steek.. We hebben een meningsverschil...alweer...;))) Maar vermeer was toen een stuk minder dan nu... Steek stak er met kop en schouders bovenuit... Letterlijk en figuurlijk...;))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 12:35 schreef hippy het volgende:[..] We hebben een meningsverschil...alweer...;))) Maar vermeer was toen een stuk minder dan nu... Steek stak er met kop en schouders bovenuit... Letterlijk en figuurlijk...;))) Ook dat is niet waar, het was destijds gewoon terecht dat van Basten Vermeer verkoos boven Steek.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Terugspeelballen, paar keer compleet onnodig de zijlijn over of inleveren bij de tegenstander, speelde een keer zelfs een mannetje voorbij, dat soort dingen laat mij niet veel rustiger op mijn stoel zitten als dat ik bij Vermeer doe.. Even goed opletten dan Remco hij heeft niet eenmaal de bal ingeleverd bij de tegenstander hij heeft wel 2x de bal een ros naar voren gegeven wat Vermeer bijna elke minuut doet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 18:33 schreef remco k het volgende:[..] Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met het feit dat Cilissen er geen haar beter in is?? Let jij niet op dan op Cillissen kan je terug spelen die wordt niet nerveus van een terugspeelbal hij kapt ze nog uit ook als het moet geweldig. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 19:23 schreef Eide het volgende:De pot tegen Utrecht speelde Cillissen heel aardig. Maar tegelijkertijd pakt Vermeer tegen Twente gewoon een punt met een knappe redding op de lijn van een kopbal van heel dicht bij. Vermeer heeft sterke en minder sterke punten. Cillissen idem. Het verschil tussen beiden is momenteel vrij klein. Dat verschil wordt gemaakt door de waarde die je als individu aan bepaalde kwaliteiten ophangt. Ik snap heel goed dat bij een klein verschil er wordt gekozen voor de ervaren Vermeer die bewezen is. Ik heb het al vaker geroepen maar Cillissen zal echt nadrukkelijker zichtbaar moeten worden en de keuze onmogelijk maken. Dat ligt dus niet aan Vermeer. Dat ligt aan Cillissen. Dat ligt aan of hij de knop om kan zetten. Dan moet hij wel een kans krijgen en tegen Utrecht was hij in mijn ogen foutloos |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, hij was zeker niet foutloos maar dat is een andere discussie. Je krijgt bij de Boer je kans ook als je dat afdwingt bij de training en nij jong Ajax. De hoeveelheid aan jong talent bewijst dat. Dat zegt mij dat Cillissen dus nog wat harder eraan moet trekken, die keuze afdwingen. Mentale weerbaarheid en niet in de media piepen over verhuur.
Cillissen heeft nu een unieke kans om als jonge keeper het allerhoogste niveau te gaan halen maar dat laatste stapje moet hij afdwingen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 13:07 schreef remco k het volgende:[..] Ook dat is niet waar, het was destijds gewoon terecht dat van Basten Vermeer verkoos boven Steek.. Die moet ik je geven...maar dat was maar een korte periode.... Iedere topper heeft wel eens een mindere periode... Komt bij dat ik vermeer niet veel beter vindt dan steek in die mindere periode...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 14:09 schreef nora het volgende:[..] Even goed opletten dan Remco hij heeft niet eenmaal de bal ingeleverd bij de tegenstander hij heeft wel 2x de bal een ros naar voren gegeven wat Vermeer bijna elke minuut doet. Nou kerel, je moet dan toch echt beter kijken, want het is gewoon 100% waar wat ik zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 14:10 schreef nora het volgende:[..] Let jij niet op dan op Cillissen kan je terug spelen die wordt niet nerveus van een terugspeelbal hij kapt ze nog uit ook als het moet geweldig. Inderdaad ja geweldig, ik denk dat deze reactie van je voldoende informatie is om deze dus zinloze discussie maar te stoppen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja je hebt gelijk deze discussie is inderdaad zinloos ,verschil van inzicht ik hoop dat jij gelijk krijgt want dat betekend dat Vermeer geen blunders heeft gemaakt en dat is alleen maar in het belang van Ajax maar ik vrees het ergste. |
|
|
|