BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Oogopening voor Claire

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 08 februari 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Oogopening voor Claire

"Spreek uit wat je denkt!", gebiedt Huub naar een starende Claire. "Nee, ik hou dit liever voor me. Sowieso vandaag komt er niets uit naar jou toe", laat ze hem weten. "Behalve non-verbaal dan natuurlijk", aldus een scherpe Huub. "De keuzes die je de komende 24 uur maakt zijn belangrijk voor jouw verblijf hier...", dreigt de Oldenzaler. "Uiteindelijk is het gegaan, zoals het is gegaan. En daar kan ik niets meer aan veranderen...", wordt hij dan toch wat milder. "Ik ook niet", spreekt ze vertwijfeld uit. "Ik ben jou geen verantwoording verschuldigd wat ik met haar gedaan heb", zegt Huub stellig. "Het gaat ook vooral om de manier waarop. Het was meer even een oogopening. Een hele grote", antwoordt Claire eerlijk. Maar dan bemoeit Jaap zich ermee. "En nu je ogen geopend zijn, wat ga je doen?", vraagt hij de Tilburgse. "Moet ik over nadenken, het kan van alles zijn", laat ze aan de twee kompanen weten. "Zoveel keuze heb je niet. Maar puur uit rancune wil je het er nu niet over hebben?", probeert Jaap te verduidelijken. "Want jij moet je natuurlijk wel schikken in Claire's beslissingen", richt hij zich tot Huub. "Ja, want zij heeft hier de machtspositie", steekt ook Huub de draak met de Tilburgse. Zou het nog tot een serieus gesprek komen?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Oogopening voor Claire

0.0051789