BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zaterdag 29 september 2012 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajacied 410
 Ajacied 410 - donderdag 27 september 2012 - 17:13   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie van de topper Ajax-Twente?
Brandje
 Brandje - donderdag 27 september 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Winst voor Ajax. Ik denk dat de basis nu wel staat en dus kan men ingespeeld op elkaar raken. Ben nog geen fan van Siem op het middenveld maar dat is in ieder geval beter dan Schone.
Als met dezelfde concentratie spelen als tegen Utrecht dan kan je die wedstrijd van zaterdag nooit verliezen want ook al heeft Twente alles geworden maar zeker de wedstrijden tegen Heerenveen en VVV kwam men heel goed weg. Ajax heeft al veel beter voetbal laten zien
Ajacied 410
 Ajacied 410 - donderdag 27 september 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Ajax wint met 3-0.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 00:44   quote  deeplink  
gniffel.gif
jodocus
 jodocus - vrijdag 28 september 2012 - 09:33   quote  deeplink  
3-1
Jesper11
 Jesper11 - vrijdag 28 september 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Ik vrees een gelijkspel, daar schieten we dan niet veel mee op.
Hopelijk overtreft Ajax zichzelf weer eens.
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 28 september 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Zoals twente naar buiten komt, met woorden als de druk ligt bij Ajax denk ik snel twee dingen, a: je bent bang voor verlies b: grootspraak, bij twente denk ik dus eigenlijk aan beide tegelijk.
Ze zijn bang voor verlies en door grootspraak denken ze sterker te worden dat ze zijn, ik ben het eens met iedereen die zegt.. Twente speelt het meest constand, maar daabij, heeft twente al wel tegenstand gehad van een grote club, nee dus, ik denk persoonlijk dat dit voor twente in ieder geval de eerste krachtmeting word, ondanks dat het lijkt of twente een goed geoliet team heeft, zal zaterdag blijken dat er ook in dit team gaten vallen als ze onder druk gezet worden, ik voorspel een sterk aanvallend Ajax en geef een eindstand van 4-1 in het voordeel van AJAX
hippy
 hippy - vrijdag 28 september 2012 - 12:05   quote  deeplink  
Kijk maar tegen hannover...;))
Ik schat ajax hoger in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 september 2012 door hippy --
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 28 september 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Wij Ajax moeten tegen de koploper, het is nog vroeg in het seizoen maar als Twente zou winnen staan ze 9punten voor. Wij supporters kijken uit naar deze wedstrijd en zal terug te horen zijn in de arena! Ook nog op zaterdag dus met wat pilsjes erin komt er nog meer kabaal. Samengevat 3-0
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 september 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Volle bak knallen, zo scherp spelen als tegen Utrecht en dan komt het goed hoor! Druk op die gekke achterhoede, wordt het een winstje van 2-0!
nora
 nora - zaterdag 29 september 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Die achterhoede met Wisgerhof - Braafheid - en een onvoorspelbare Douglas moeten wij daar bang voor zijn ? ik dacht het niet ze hebben echt veruit het makkelijkste progamma gehad en daar hadden ze het al vreselijk moeilijk mee.VVV 93ste minuut en een amateurclub 91ste minuut komop man omhoog geschreven regio club ,met 2 top voetballers Tadic en Chadli de rest is middenmoot.
Aartus
 Aartus - zaterdag 29 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
HAHAHA amsterdamse bluf,nee jullie zijn top,wij een makkelijk progamma?nee jullie hadden een moeilijk progamma,en tegen utrecht is dat jullie meetmoment,ze stonden erbij en keken ernaar,nee van jullie spelers worden we bang,nou ik dacht t niet.maar toch wens ik een ieder een mooie pot voetbal.
Eide
 Eide - zaterdag 29 september 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 19:34 schreef Aartus het volgende:
HAHAHA amsterdamse bluf,nee jullie zijn top,wij een makkelijk progamma?nee jullie hadden een moeilijk progamma,en tegen utrecht is dat jullie meetmoment,ze stonden erbij en keken ernaar,nee van jullie spelers worden we bang,nou ik dacht t niet.maar toch wens ik een ieder een mooie pot voetbal.
Dortmund, de kampioen van Duitsland, was ons meetmoment. Verder is Ajax wisselvallig geweest maar die wedstrijden dat Ajax goed was, was het ook echt goed en scoorde we makkelijk. En dat Twente een relatief makkelijk programma heeft gehad is gewoon een feit.

Voor beide clubs dus een serieuze uitdaging en voor Twente de eerste echte meting.

De zwakte bij Twente zit em toch achterin. Wisgerhof is wel over zo'n top en Douglas is zeer wisselvallig. Bovendien is het wel een heel sterk duo, maar ook niet zo bewegelijk. Daar moet iets te halen zijn met aanvallers als Babel, Sana en Boerrigter.
Eide
 Eide - zaterdag 29 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Zit Langs de Lijn te luisteren en heb dus geen beeld. Klinkt als een slechte wedstrijd waar Twente zich Twente onwaardig presenteerd.

Wel lekkerm in ieder geval 1-0 voor en alweer een assist voor Babel. Wat is hij ongelofelijk belangrijk geworden in hele korte tijd. En mooi voor Eriksen dat hij weet af te drukken in een pot waar de druk er toch op staat.
hippy
 hippy - zaterdag 29 september 2012 - 22:46   quote  deeplink  
JJJAAAAA......wat heb ik genoten van babel en eriksen...
Ik zei het nog van de week...eriksen gaat zijn gram halen tegen twente...:)))
Af en toe nog wat verslappingen, maar zeker 95% van de wedstrijd bepalend....
Hulde aan eriksen...
Heer en meester tegen de tukkers...
remco k
 remco k - zaterdag 29 september 2012 - 23:25   quote  deeplink  
ERIKSEN WAT EEN GEWELDENAAR>>
adriu
 adriu - zaterdag 29 september 2012 - 23:36   quote  deeplink  
Eriksen. heef het gezegd! ik maak de doelpund en de rest!AJAX 80% in de aanval ! twente 10%maar jammer dat blinde vink geen 2 x rood niet ziet voor twente!!!!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zaterdag 29 september 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:25 schreef remco k het volgende:
ERIKSEN WAT EEN GEWELDENAAR>>
Overdrijven is ook een vak een vak die jij goed beheerst;).
Guyt
 Guyt - zaterdag 29 september 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:36 schreef adriu het volgende:
Eriksen. heef het gezegd! ik maak de doelpund en de rest!AJAX 80% in de aanval ! twente 10%maar jammer dat blinde vink geen 2 x rood niet ziet voor twente!!!!!!!!!!
Pannekoek!!!!!
Eide
 Eide - zaterdag 29 september 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Tja, feit is en blijft dat Eriksen wel stabieler moet worden maar de (opportunistische) kritiek van afgelopen week verdiende hij ook niet. Hij speelt 2/3 mindere wedstrijden, de Boer zegt iets en plots gaat iedereen er mee aan de haal. Dat is voor mij toch een beetje een papagaai effect, hoewel ook ik me de afgelopen ook af en toe wel aan Eriksen heb geergerd.

Toch verbaas ik me dan wel dat velen plots schijnen te vergeten wat Eriksen allemaal kan met een bal, hoe goed zijn techniek wel niet is en wat hij kan rond de 16 met goals en steekpassjes. Hij is echt geen Messi, of misschien zelfs geen Sneijder maar het niveau van Raf v.d. Vaart kan hij echt wel gaan halen.

En dan ben je gewoon een goede voetballer.
Guyt
 Guyt - zaterdag 29 september 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:45 schreef Eide het volgende:
Tja, feit is en blijft dat Eriksen wel stabieler moet worden maar de (opportunistische) kritiek van afgelopen week verdiende hij ook niet. Hij speelt 2/3 mindere wedstrijden, de Boer zegt iets en plots gaat iedereen er mee aan de haal. Dat is voor mij toch een beetje een papagaai effect, hoewel ook ik me de afgelopen ook af en toe wel aan Eriksen heb geergerd.

Toch verbaas ik me dan wel dat velen plots schijnen te vergeten wat Eriksen allemaal kan met een bal, hoe goed zijn techniek wel niet is en wat hij kan rond de 16 met goals en steekpassjes. Hij is echt geen Messi, of misschien zelfs geen Sneijder maar het niveau van Raf v.d. Vaart kan hij echt wel gaan halen.

En dan ben je gewoon een goede voetballer.
Eide het word wel een keer tijd dat hij dat wekelijks gaat laten zien.
nora
 nora - zondag 30 september 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Niemand is wekelijks top !!gelukkig heeft hij het vandaag weer bewezen
Eide
 Eide - zondag 30 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dat schrijf ik dan ook als eerste net :)

Ik maak me grotere zorgen over Moisander die toch kwetsbaar oogt en over Derk die nog niet vrijuit speelt
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 30 september 2012 - 01:25   quote  deeplink  
Goede wedstrijd, maar met Boerigter uit vorm en Sana die nog niet wekelijks weet te laten zien wat hij kan, komen we voorin nog wat tekort om echt veel kansen te creëren. Man van de wedstrijd voor mij zonder twijfel alderweireld. Die verdedigt echt als een vent. I love you Toby!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 september 2012 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 01:25 schreef 71-72-73-95 het volgende:
Goede wedstrijd, maar met Boerigter uit vorm en Sana die nog niet wekelijks weet te laten zien wat hij kan, komen we voorin nog wat tekort om echt veel kansen te creëren. Man van de wedstrijd voor mij zonder twijfel alderweireld. Die verdedigt echt als een vent. I love you Toby!!
ben ook blij dat Babel er op het laatst bijgekomen is anders Zag ik het somber in. Sana heeft denk ik nog wat tijd nodig en Boerrigter oogt nog wat onzeker maar komt vast goed. Hoop ook dat Boilissen snel fit is maakt je Verdediging toch net iets sterker. Moïsander heeft me ook nog niet echt kunnen overtuigen. Gelukkig hebben we gewonnen want wat speelde die gasten laf!
Eide
 Eide - zondag 30 september 2012 - 08:54   quote  deeplink  
Ik verbaas me trouwens in toenemende mate over Blind die zo plotseling gewoon goed begint te spelen. Hij is zeker geen topper maar speelt werk heel degelijk de laatste paar potjes.
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 30 september 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 08:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

ben ook blij dat Babel er op het laatst bijgekomen is anders Zag ik het somber in. Sana heeft denk ik nog wat tijd nodig en Boerrigter oogt nog wat onzeker maar komt vast goed. Hoop ook dat Boilissen snel fit is maakt je Verdediging toch net iets sterker. Moïsander heeft me ook nog niet echt kunnen overtuigen. Gelukkig hebben we gewonnen want wat speelde die gasten laf!
Ja ik ben ook blij met babel. Hij maakt nog te weinig goeie acties, maar houdt heel goed de bal vast en zorgt dat de middenvelders bij kunnen sluiten. Ik ben nog blijer met poulsen, die speelt alsof hij al jaren bij Ajax is. Hij zorgt voor veel rust is het elftal, is altijd aanspreekbaar en is gewoon een echte leider. Moisander misschien wat minder de laatste wedstrijden, maar ik geloof wel in zijn kwaliteiten. Is gewoon echt een goede speler. Als iedereen fit is, hebben we echt luxe problemen. Ik ben bij voorbeeld fan van serero, maar wie haal je er dan uit? En als siggi weer fit is, voor wie moet hij komen? Boilesen voor blind, maar blind speelt momenteel prima....
Ten opzichte van de basis van gisteren zou ik Boilesen voor blind brengen, babel op de plek van Derk, de jong in de spits en serero op de plek van de jong. Dan krijg je heel veel positiewisselingen, met de jong die zich uit de spits laat zakken en babel die daarin duikt. Ik wil erg graag meer van serero zien, die vind ik erg sterk spelen.
nora
 nora - zondag 30 september 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 08:54 schreef Eide het volgende:
Ik verbaas me trouwens in toenemende mate over Blind die zo plotseling gewoon goed begint te spelen. Hij is zeker geen topper maar speelt werk heel degelijk de laatste paar potjes.
Ik heb Blind jaren in de jeugd zien spelen en hij was altijd de nummer 1 in zijn team zowel d als c als b tjes maar de overgang van junioren naar senioren is voor sommige spelers een groot probleem en de een is sneller gewend als de ander en ik denk dat Blind gewoon meer tijd nodig heeft,hij kan echt wel voetballen hoor is techn/goed en fysiek wordt hij steeds beter en hij krijgt ook steeds meer zelf vertrouwen.
remco k
 remco k - zondag 30 september 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak een vak die jij goed beheerst;).
Weet ik...
remco k
 remco k - zondag 30 september 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

Een keer tijd?? Die jongen is 20, je doet net alsof hij 26 is en al 8 jaar in het eerste van Ajax speelt..
Eide
 Eide - zondag 30 september 2012 - 12:32   quote  deeplink  
Ken maar weinig spelers die altijd elke week top zijn. Ook Christiano Ronaldo kan dat bijvoorbeeld niet. Ben het wel met mensen eens als ze stellen dat Eriksen constanter moet gaan worden. Hij mag dan misschien de titel talent zijn ontgroeit, maar dat betekent niet dat hij niet nog in een groeiproces zit.

Ik vind de hele discussie rondom Eriksen eigenlijk niet eens zo relevant. Ik bedoel, hij heeft sterke en mindere sterke punten, sterke en minder sterke periodes. That's life. Eriksen heeft altijd het vermogen het verschil te maken, dat is ook iets waard.
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 12:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Een keer tijd?? Die jongen is 20, je doet net alsof hij 26 is en al 8 jaar in het eerste van Ajax speelt..
Boeit me niet dat hij 20 is. Ook op zn 26ste zal het een matige speler zijn.Btw leeftijd doet er niet toe en hij speelt niet voor het eerst in AJAX 1.Hij brengt veels te weinig.Verdient genoeg geld en mag het nu wel eens vaker laten zien.
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 12:32 schreef Eide het volgende:
Ken maar weinig spelers die altijd elke week top zijn. Ook Christiano Ronaldo kan dat bijvoorbeeld niet. Ben het wel met mensen eens als ze stellen dat Eriksen constanter moet gaan worden. Hij mag dan misschien de titel talent zijn ontgroeit, maar dat betekent niet dat hij niet nog in een groeiproces zit.

Ik vind de hele discussie rondom Eriksen eigenlijk niet eens zo relevant. Ik bedoel, hij heeft sterke en mindere sterke punten, sterke en minder sterke periodes. That's life. Eriksen heeft altijd het vermogen het verschil te maken, dat is ook iets waard.
Grappig dat je dat zegt.Eriksen heeft het vermogen om het verschil te maken.Als dat zo is zoals jij zegt heeft hij dat verdomd weinig gedaan.Vind je ook niet??
Eide
 Eide - zondag 30 september 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:09 schreef Guyt het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt.Eriksen heeft het vermogen om het verschil te maken.Als dat zo is zoals jij zegt heeft hij dat verdomd weinig gedaan.Vind je ook niet??
Gister toevallig nog eigenlijk.

Vorig jaar was Eriksen de assist koning van Ajax en was hij direct bij meer dan 20% van alle goals betrokken. Dat zijn vrij uitzonderlijke statistieken, zeker voor een speler die 1. zo jong is en 2. waarvan we vinden dat het allemaal beter en constanter moet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Oeverloos gelul over Eriksen.....vraag me af wat de gedachte is??
Voorstanders hopen dat hij gaat vlammen,tegenstanders hopen dat hij op zijn bek gaat.
Die jongen is 20 jaar,staat onder grote druk vam zowel de media en supporters als wel zijn medespelers en trainers.
Ga er zelf eens staan,stel dat jij zijn kwaliteiten heb,maar met het karakter wat jezelf heb(op je 20 ste)........99% bezwijkt onder de druk,en spelen over 5 jaar bij FC Antwerp.
Eriksen speelt over 2 jaar bij een europese topclub,heb daar alle vertrouwen in.....dus opbokken met die azijn zeikers
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Voorstanders hopen dat hij gaat vlammen,tegenstanders hopen dat hij op zijn bek gaat.
Die jongen is 20 jaar,staat onder grote druk vam zowel de media en supporters als wel zijn medespelers en trainers.
Ga er zelf eens staan,stel dat jij zijn kwaliteiten heb,maar met het karakter wat jezelf heb(op je 20 ste)........99% bezwijkt onder de druk,en spelen over 5 jaar bij FC Antwerp.
Eriksen speelt over 2 jaar bij een europese topclub,heb daar alle vertrouwen in.....dus opbokken met die azijn zeikers
Laat me niet lachen man.Wat een onzin.Heb jij een glazen bol???
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Gister toevallig nog eigenlijk.

Vorig jaar was Eriksen de assist koning van Ajax en was hij direct bij meer dan 20% van alle goals betrokken. Dat zijn vrij uitzonderlijke statistieken, zeker voor een speler die 1. zo jong is en 2. waarvan we vinden dat het allemaal beter en constanter moet.
Eriksen niet meer dan over het paard getild...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Laat me niet lachen man.Wat een onzin.Heb jij een glazen bol???
Een stuk of zeven boven de tafel hangen......mag dat ook?
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als je je dr zo aan irriteert waarom reageer je dan man.Bovendien heb ik jou ook wel eens anders over die kneus gehoord.Volgens mij verander jij ook wekelijks van mening dus erg serieus neem ik jou niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:58 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eriksen niet meer dan over het paard getild...
Over het paard heen.....hij scoorde wel tegen die pony's
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een stuk of zeven boven de tafel hangen......mag dat ook?
Jammer dat ze niet werken.Miss eens aan vervanging toe???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:06 schreef Guyt het volgende:

[..]

Als je je dr zo aan irriteert waarom reageer je dan man.Bovendien heb ik jou ook wel eens anders over die kneus gehoord.Volgens mij verander jij ook wekelijks van mening dus erg serieus neem ik jou niet..
Dagelijks........ik leer elke dag
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Over het paard heen.....hij scoorde wel tegen die pony's
Zoals ik eerder zei valt het me op dat jij geregeld van mening veranderd tja moet ik dat serieus nemen.Prachtig balletje van Babel ja en mag hij een keer scoren pffff.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet werken.Miss eens aan vervanging toe???
1 tje niet......kan jij hier naar binnen kijken dan??:)
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

1 tje niet......kan jij hier naar binnen kijken dan??:)
Heb het vermoeden...Dat het niet werkt...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Zoals ik eerder zei valt het me op dat jij geregeld van mening veranderd tja moet ik dat serieus nemen.Prachtig balletje van Babel ja en mag hij een keer scoren pffff.
Als mensen progressie maken(niet alleen voetballers)mag je je mening toch bijstellen... slome
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 15:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als mensen progressie maken(niet alleen voetballers)mag je je mening toch bijstellen... slome
Tuurlijk alleen in zake Eriksen snap ik het niet.Bedoel hij maakt 1 keer een goal op wederom prachtig terug leggen van Babel en hij boekt progressie.Het is dat het balletje wat opstuiterde anders had de keeper hem gehad aangezien die ook een heel zwak schot in de benen heb.Mening bijstellen dat heb ik wel een beetje met Blind.Oo wat was die slecht steeds heb hem vervloekt maar vind hem de laatste tijd redelijk spelen en dan praat ik niet over 1 wedstrijd.Maar over de laatste paar wedstrijden.Maar nu CE dr 1 heb gemaakt veranderd mijn mening ten opzichte van hem niet.Sterker het enige wat ik denk is HET WERD EENS TIJD!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 september 2012 - 15:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2012 door Nenam_tiL --
nora
 nora - zondag 30 september 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Ha ha die Guyt toch echt zo,n type die als de hele wereld zegt hij is goed dan zegt Guytje dat hij er geen klote van kan,nou man ik hoop dat jij je nog jaren aan hem kan irriteren dan genieten wij nog jaren van hem.
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:43 schreef nora het volgende:
Ha ha die Guyt toch echt zo,n type die als de hele wereld zegt hij is goed dan zegt Guytje dat hij er geen klote van kan,nou man ik hoop dat jij je nog jaren aan hem kan irriteren dan genieten wij nog jaren van hem.
Grootste onzin wat jij roept.Ik heb tenminste een eigen mening en loop niet als de meeste hier achter hem aan.Vreemd hier in mijn omgeving zijn dr ook genoeg die Eriksen niet zo geweldig vinden.Dus dat van dat genieten moet je voor je eigen praten en niet voor anderen.Ik zie elke wedstrijd en ben niet kapot van hem.Dat kan toch??? Dat jij met de meute mee loopt zegt meer over jou.Net als dat gezever van je dat Cillissen 1ste keus moet zijn.Bespaar me die onzin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zaterdag 29 september 2012 , 20:45)

0.0053610