BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zaterdag 29 september 2012 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 30 september 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 14:58 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eriksen niet meer dan over het paard getild...
Dat is jou mening, ik gaf alleen even aan hoe vaak hij direct bij goals betrokken is geweest vorig seizoen. En 20% is een waanzinnig gemiddelde.

En ja, misschien is hij wel te veel de hemel ingeprezen maar dat doet verder niets af aan het feit dat het gewoon een goede voetballer is.
Ajx
 Ajx - zondag 30 september 2012 - 19:24   quote  deeplink  
Nog even terugkomen op de wedstrijd, is een erg knap resultaat hoor! En dan zeker nadat die duitsers hierheen waren gekomen met een enorm grote mond, en dan zo een matige pot spelen... Vertoonde gelijkenissen met psv-010, alleen was Ajax oppermachtiger en drukte psv het iets ruimer uit, maar in elk geval goed gewonnen!
remco k
 remco k - zondag 30 september 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 18:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Grootste onzin wat jij roept.Ik heb tenminste een eigen mening en loop niet als de meeste hier achter hem aan.Vreemd hier in mijn omgeving zijn dr ook genoeg die Eriksen niet zo geweldig vinden.Dus dat van dat genieten moet je voor je eigen praten en niet voor anderen.Ik zie elke wedstrijd en ben niet kapot van hem.Dat kan toch??? Dat jij met de meute mee loopt zegt meer over jou.Net als dat gezever van je dat Cillissen 1ste keus moet zijn.Bespaar me die onzin.
Hem goed vinden is wat anders dan achter de meute aanlopen. De afgelopen weken viel de hele wereld over hem heen en ben ik blijven zeggen dat ik hem goed vind maar dat ie een mindere periode had. Jij vind hem niet zo goed, dat mag en moet je zelf weten. Ik vind het enkel wel apart dat je als reden mede aangeeft dat hij rlstom juicht. Met alle respect maar dat is toch geen reden om iemand wel of niet goed te vinden. Wat je mening over de keepers betreft ben ik het wel helemaal met je eens.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 september 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 10:15 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Ja ik ben ook blij met babel. Hij maakt nog te weinig goeie acties, maar houdt heel goed de bal vast en zorgt dat de middenvelders bij kunnen sluiten. Ik ben nog blijer met poulsen, die speelt alsof hij al jaren bij Ajax is. Hij zorgt voor veel rust is het elftal, is altijd aanspreekbaar en is gewoon een echte leider. Moisander misschien wat minder de laatste wedstrijden, maar ik geloof wel in zijn kwaliteiten. Is gewoon echt een goede speler. Als iedereen fit is, hebben we echt luxe problemen. Ik ben bij voorbeeld fan van serero, maar wie haal je er dan uit? En als siggi weer fit is, voor wie moet hij komen? Boilesen voor blind, maar blind speelt momenteel prima....
Ten opzichte van de basis van gisteren zou ik Boilesen voor blind brengen, babel op de plek van Derk, de jong in de spits en serero op de plek van de jong. Dan krijg je heel veel positiewisselingen, met de jong die zich uit de spits laat zakken en babel die daarin duikt. Ik wil erg graag meer van serero zien, die vind ik erg sterk spelen.
Inderdaad ik denk dat dit wel mijn ideale opstelling zal zijn als iedereen fit is:

-------Cilissen--------
Rhijn--Toby--Mois--Boilissen
--------Poulsen-------
Sorrero-------Erikssen
Sana----Sig---- Babel

Sulejmani is inmiddels opgegeven, Sorrero is echt een snel handig voetballertje gaat dan helaas ten koste van de Jong, Sana heeft me nog niet helemaal overtuigd maar dan heb je ook Derk nog achter de hand. Boilissen voor Blind en Cilissen omdat hij meer potentie heeft en rust brengt voor Vermeer...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 september 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Grootste onzin wat jij roept.Ik heb tenminste een eigen mening en loop niet als de meeste hier achter hem aan.Vreemd hier in mijn omgeving zijn dr ook genoeg die Eriksen niet zo geweldig vinden.Dus dat van dat genieten moet je voor je eigen praten en niet voor anderen.Ik zie elke wedstrijd en ben niet kapot van hem.Dat kan toch??? Dat jij met de meute mee loopt zegt meer over jou.Net als dat gezever van je dat Cillissen 1ste keus moet zijn.Bespaar me die onzin.
Cilissen is beter:) Iedereen mag toch een andere kijk op voetbal hebben? Erikssen is ook nog veel te wisselvallig maar komt er uit eindelijk wel... Blind je vind hem goed of niet, zelfde met de Jong tja het zijn geen spelers die echt boven de rest uitsteken en dan krijg je discussies..
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hem goed vinden is wat anders dan achter de meute aanlopen. De afgelopen weken viel de hele wereld over hem heen en ben ik blijven zeggen dat ik hem goed vind maar dat ie een mindere periode had. Jij vind hem niet zo goed, dat mag en moet je zelf weten. Ik vind het enkel wel apart dat je als reden mede aangeeft dat hij rlstom juicht. Met alle respect maar dat is toch geen reden om iemand wel of niet goed te vinden. Wat je mening over de keepers betreft ben ik het wel helemaal met je eens.
Blijf erbij dat hij als een idioot juicht (vooral bij Utrecht ook met dat rare gegil etc,beetje over de top vind ik) en heb het idee dat hij ook denkt dat hij heel wat is.Daar heb ik moeite mee.Vind het allemaal wel mee vallen .Maar dat wist jij al.Ik vind hem tot nu toe idd niet zo goed.Laat ik het zo zeggen ik ben niet kapot van die jongen.Je bent fan of niet.Ik ben geen fan.Fijn dat je de mening deelt wat betreft de keepers.
Guyt
 Guyt - zondag 30 september 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 20:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cilissen is beter:) Iedereen mag toch een andere kijk op voetbal hebben? Erikssen is ook nog veel te wisselvallig maar komt er uit eindelijk wel... Blind je vind hem goed of niet, zelfde met de Jong tja het zijn geen spelers die echt boven de rest uitsteken en dan krijg je discussies..
Vermeer is mijn 1ste keeper ....Zeker mag iedereen een andere kijk hebben dus ik ook.Eriksen heb ik al genoeg over gezegd.En Blind vind ik de laatste tijd echt beter voetballen.De Jong ,wie??? Speelt hij bij AJAX??? Doet hij wel eens mee??? Doe mij Babel maar echt blij dat hij terug is.Poulsen ook zeer over te spreken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 september 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Ik heb na de 1-1 tegen ADO al gepost: Eriksen komt er wel. Poulsen wordt de leider op het middenveld en we winnen woensdag....
hippy
 hippy - maandag 01 oktober 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was tegen twente samen met babel de beste...
Nu meerdere wedstrijden achter elkaar...
En dan worden we makkelijk kampioen dit jaar...
Je ziet gewoon als eriksen een goeie wedstrijd speelt dat ie een bepalende speler is...
Daarom mag ook je ook best kritisch zijn als ie loopt te slenteren...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 01 oktober 2012 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:25 schreef remco k het volgende:
ERIKSEN WAT EEN GEWELDENAAR>>
nou nou een goede voetballer is op zijn plaats, maar geweldennaar gaat een stap te ver.
XXX
 XXX - maandag 01 oktober 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 00:44 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Oke.. 1-0 dan..
nora
 nora - maandag 01 oktober 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja Guyt als je een mening hebt die meerdere mensen hebben dan wil dat niet zeggen dat je met de meute mee loopt,dus dat slaat helemaal nergens op Eriksen is technisch een begaafde speler geen schopper en power voetballer dus als je van dat soort voetballers houd dan zal je Eriksen nooit goed vinden,beste Guyt jij je mening en ik mijn mening daar laten wij het maar bij,net zoals ik Cillissen een veel betere keeper vind als Vermeer en ja helaas hou ik meer van techn/voetballers en techn/keeper en jij houd meer van het loop en stop werk in het voetbal .
nora
 nora - maandag 01 oktober 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Guyt nog steeds dat opvliegende typetje wat niet tegen een andere mening kan, zou het niet zo kunnen zijn dat die hele meute gelijk hebt en jij het gewoon niet goed ziet ? of is het zo dat jij gewoon niet van technische voetballers houd en liever de power jongens ziet ? en ja je houd ook meer van ballestoppers als van een echte keeper ieder zijn mening en daar laten wij het maar bij hier kom je toch niet uit.
hippy
 hippy - maandag 01 oktober 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 10:25 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

nou nou een goede voetballer is op zijn plaats, maar geweldennaar gaat een stap te ver.
Eens, daar heeft ie nog te weinig voor laten zien...
Wellicht dit jaar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2012 door hippy --
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 21:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Blijf erbij dat hij als een idioot juicht (vooral bij Utrecht ook met dat rare gegil etc,beetje over de top vind ik) en heb het idee dat hij ook denkt dat hij heel wat is.Daar heb ik moeite mee.Vind het allemaal wel mee vallen .Maar dat wist jij al.Ik vind hem tot nu toe idd niet zo goed.Laat ik het zo zeggen ik ben niet kapot van die jongen.Je bent fan of niet.Ik ben geen fan.Fijn dat je de mening deelt wat betreft de keepers.
Ik begrijp heel goed dat je geen fan bent, dat kan namelijk.. 1 ding snap ik echter niet, hoe je kan denken dat hij zichzelf heel wat vind, hij zegt juist allemaal dingen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar is. Zo zegt hij namelijk dat hij weet dat er meer verwacht wordt, hij weet dat hij beter kan en moet, en dat hij er verschrikkelijk van baalt dat het niet goed loopt.. Ook zegt hij nog lang niet klaar te zijn voor een volgende stap en graag nog bij Ajax te blijvenomdat hij zelf vind hier nog lang niet te zijn uitgeleerd.. Daarbij is het een Deen en die zijn uberhaubt niet vol van van zichzelf..
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 21:12 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vermeer is mijn 1ste keeper ....Zeker mag iedereen een andere kijk hebben dus ik ook.Eriksen heb ik al genoeg over gezegd.En Blind vind ik de laatste tijd echt beter voetballen.De Jong ,wie??? Speelt hij bij AJAX??? Doet hij wel eens mee??? Doe mij Babel maar echt blij dat hij terug is.Poulsen ook zeer over te spreken.
Jan van Halst liet gister een paar dingen zien waar Poulsen toch echt helemaal verkeerd zat en constant zijn man liet weglopen. Ik was eerst ook blij met hem, maar nu ik dat heb gezien al een heel stuk minder positief, ik denk namelijk dat hij woensdag nog weleens onze achilleshiel kan gaan worden samen met Moisander.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 21:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens, dat gegil kan echt niet het lijkt wel een wijf, precies zoals ie voetbalt..ik ben dus ook geen fan..
nora
 nora - maandag 01 oktober 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Wij hebben tegenwoordig ook een vrouwenteam dus kan hij af en toe mee doen ??
Mokum1
 Mokum1 - maandag 01 oktober 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Dat gegil of geschreeuw doen ze allemaal nu liep hij toevallig langs een microfoon, nx mis mee, ontlading noem je dat.

Beter dan dat ze na de wedstrijd elkaar in hun gezicht spuiten als ontlading hetgeen wat ze bij Feyenoord doen.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 01 oktober 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Jan van Halst liet gister een paar dingen zien waar Poulsen toch echt helemaal verkeerd zat en constant zijn man liet weglopen. Ik was eerst ook blij met hem, maar nu ik dat heb gezien al een heel stuk minder positief, ik denk namelijk dat hij woensdag nog weleens onze achilleshiel kan gaan worden samen met Moisander.
Bullcrap!! Die kale laat 2 beelden zien, ook dat geneuzel met die beelden dat Twente druk zette, hoe makkelijk dat wel niet ging. 80% balbezit en hij heeft het over dat Twente druk zet.

Je hebt zelf toch ook ogen? En denk je ook niet dat onze spelers met een geheel andere opdracht het in veld in gestuurd worden tegen Real? Flauwekwats allemaal.
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 18:11 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Bullcrap!! Die kale laat 2 beelden zien, ook dat geneuzel met die beelden dat Twente druk zette, hoe makkelijk dat wel niet ging. 80% balbezit en hij heeft het over dat Twente druk zet.

Je hebt zelf toch ook ogen? En denk je ook niet dat onze spelers met een geheel andere opdracht het in veld in gestuurd worden tegen Real? Flauwekwats allemaal.
Misschien eens leren luisteren dan. Hij zei namelijk helemaal niet dat Twente druk zette, hij zei dat Twente dit meer had moeten doen, en toonde met dat beeld precies aan dat het wel degelijk ook mogelijk was, maar dat Twente met een verkeerde wedstrijd tactiek het veld in was gestuurd. En die twee momenten zijn precies genoeg voor een Real, of iedere andere counterploeg om twee keer te scoren.

Het is een feit dat het gebeurde, en dat was zeker niet de eerste keer.. Als tegenstanders hier gebruik van weten te maken krijg je zo 3/4 counters om je oren tegen een wat betere tegenstander.

En ik weet zelfs wel zeker dat onze jongens niet met andere opdrachten het veld in worden gestuurd.. Namelijk het Ajax spel proberen te spelen, balbezit als heilig verklaren, proberen de tegenstander kapot te spelen en onder druk te zetten waar het mogelijk is, en proberen scherpe counters te voorkomen. Zoals Ajax tegen iedere tegenstander het veld in wordt gestuurd dus..
Guyt
 Guyt - maandag 01 oktober 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 18:03 schreef Mokum1 het volgende:
Dat gegil of geschreeuw doen ze allemaal nu liep hij toevallig langs een microfoon, nx mis mee, ontlading noem je dat.

Beter dan dat ze na de wedstrijd elkaar in hun gezicht spuiten als ontlading hetgeen wat ze bij Feyenoord doen.
Tuurlijk moet je juichen helemaal mee eens.Maar CE doet dat te overdreven, vind ik.Erg over de top.Zo van kijk mij nou ,daar hou ik niet van.
Guyt
 Guyt - maandag 01 oktober 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat je geen fan bent, dat kan namelijk.. 1 ding snap ik echter niet, hoe je kan denken dat hij zichzelf heel wat vind, hij zegt juist allemaal dingen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar is. Zo zegt hij namelijk dat hij weet dat er meer verwacht wordt, hij weet dat hij beter kan en moet, en dat hij er verschrikkelijk van baalt dat het niet goed loopt.. Ook zegt hij nog lang niet klaar te zijn voor een volgende stap en graag nog bij Ajax te blijvenomdat hij zelf vind hier nog lang niet te zijn uitgeleerd.. Daarbij is het een Deen en die zijn uberhaubt niet vol van van zichzelf..
Zou hij dat op een gegeven moment niet moeten zeggen? Volgens mij denkt hij het tegenovergestelde.Geloof jij dat hij oprecht is? Ik niet namelijk.Ook met gala dat hij voor die gouden schoen gaat nou sorry maar dan heeft hij het best hoog in zn bol.Ik moet het nog zien allemaal.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 01 oktober 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien eens leren luisteren dan. Hij zei namelijk helemaal niet dat Twente druk zette, hij zei dat Twente dit meer had moeten doen, en toonde met dat beeld precies aan dat het wel degelijk ook mogelijk was, maar dat Twente met een verkeerde wedstrijd tactiek het veld in was gestuurd. En die twee momenten zijn precies genoeg voor een Real, of iedere andere counterploeg om twee keer te scoren.

Het is een feit dat het gebeurde, en dat was zeker niet de eerste keer.. Als tegenstanders hier gebruik van weten te maken krijg je zo 3/4 counters om je oren tegen een wat betere tegenstander.

En ik weet zelfs wel zeker dat onze jongens niet met andere opdrachten het veld in worden gestuurd.. Namelijk het Ajax spel proberen te spelen, balbezit als heilig verklaren, proberen de tegenstander kapot te spelen en onder druk te zetten waar het mogelijk is, en proberen scherpe counters te voorkomen. Zoals Ajax tegen iedere tegenstander het veld in wordt gestuurd dus..
Nee luister idd niet nee, het ligt er toch zeer dik op dat Twente met een andere instelling had moeten spelen en meer druk had moeten zetten. Net zoals PSV vorig jaar. Maar jah en als ze dat gedaan hadden lagen er misschien wel 2 3 goals bij hun in het netje. Had die kale met andere beeldjes kunnen komen.

Ze waren best dichtbij als ze beter hadden omgeschakeld en een goal hadden gemaakt en Ajax géén was het een slimme tactiek geweest volgens die kale. Wij hebben bijna geen kansen gehad Twente zelfs de betere.

En geloof ook wel da ze met de zelfde spelopvatting het veld in gaan, maar spelen ze zo ver naar voren NEE krijgen ze strakkere counters om de oren JA minder balbezit JA denk je dan ook niet dat ze andere opdrachten krijgen?
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 20:12 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Nee luister idd niet nee, het ligt er toch zeer dik op dat Twente met een andere instelling had moeten spelen en meer druk had moeten zetten. Net zoals PSV vorig jaar. Maar jah en als ze dat gedaan hadden lagen er misschien wel 2 3 goals bij hun in het netje. Had die kale met andere beeldjes kunnen komen.

Ze waren best dichtbij als ze beter hadden omgeschakeld en een goal hadden gemaakt en Ajax géén was het een slimme tactiek geweest volgens die kale. Wij hebben bijna geen kansen gehad Twente zelfs de betere.

En geloof ook wel da ze met de zelfde spelopvatting het veld in gaan, maar spelen ze zo ver naar voren NEE krijgen ze strakkere counters om de oren JA minder balbezit JA denk je dan ook niet dat ze andere opdrachten krijgen?
Ze krijgen edere wedstrijd dezelfde opdrachten, en Poulsen krijgt al helemaal niet de opdract om zijn man te laten lopen..
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 18:45 schreef Guyt het volgende:

[..]

Zou hij dat op een gegeven moment niet moeten zeggen? Volgens mij denkt hij het tegenovergestelde.Geloof jij dat hij oprecht is? Ik niet namelijk.Ook met gala dat hij voor die gouden schoen gaat nou sorry maar dan heeft hij het best hoog in zn bol.Ik moet het nog zien allemaal.
Het is en blijft een Deen, ik meen echt heel serieus dat die jongen gewoon oprecht is.. Hij had vorig seizoen toch al naar City gekund, hij heeft toen zijn zaakwaarnemer verteld daar niet heen te willen omdat hij nog lang niet klaar was bij Ajax.. Dat is toch gewoon echt en puur..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5872
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zaterdag 29 september 2012 , 20:45)

0.0068879