|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Leuk voor Tony, en Pietje Ananas.
Clasie is immers geen talent meer.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Clasie is immers,immers is clasie?
Ik vroeg me al af waarom clasie de laatste weken zo matig speelt. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Die verslaggever had die lijst voor Feyenoord-nec opgemaakt. Ik mis Kongolo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe zit het dan met hje tijdbommetje onder de stoel van Brard?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 september 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Mooi was die tijd dat we hem uitscholden,bespuugde en zn zus voor hoer uitmaakte. En toch kampioen werden. Nogmaals chapeau voor al de talenten die onder zijn bewind zijn doorgekomen.
Alleen moet hij als de sodemieter nu een paar aanvallertjes klaar stomen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 september 2012 - 10:04 schreef Snees het volgende:[..] Clasie is immers,immers is clasie? Ik vroeg me al af waarom clasie de laatste weken zo matig speelt. Heeft met zijn medespelers te maken! Vlaar, El Ahmadi en Guidetti zijn toch van een ander niveau dan: Vormer, Immers, Mathijsen en Pelle |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heeft met zijn medespelers te maken! Vlaar, El Ahmadi en Guidetti zijn toch van een ander niveau dan: Vormer, Immers, Mathijsen en Pelle Hij speelt ook matig in de persoonlijke duels.En die zijn vaak persoonlijk. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Vinden jullie mn topics niet leuk? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: BOUDEWIJN??????? HEB JE NOU NOG STEEDS NIET GENOEG BEWIJZEN OM DEZE JONGEN IN IEDER GEVAL EEN TOPIC-VERBOD TE GEVEN VOOR EEN BEPAALDE TIJD?!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 17:10 schreef Omekees het volgende:[..] BOUDEWIJN??????? HEB JE NOU NOG STEEDS NIET GENOEG BEWIJZEN OM DEZE JONGEN IN IEDER GEVAL EEN TOPIC-VERBOD TE GEVEN VOOR EEN BEPAALDE TIJD?!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No Snitch Bullebak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Valt het kwartje nou pas.. |
|
|
|